Walgelijke reclamequote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:55 schreef _Flea_ het volgende:
Zag net Seats & Sofas. Wat is dat ellendig.
Oral-B.. Sensodyne, allemaal irritant. Vooral als er iemand in een appel moet bijten oid. Net als reclamefolders van tandartsen of mondhygiënisten, altijd maar die eeuwige appelsquote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:11 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Volgens mij is het van Sensodyne met een andere blonde tandarts. Wat een irritante manier van praten met onnodige pauzes voor het dramatische effect.
Zal iemand nou echt trots zijn op zo'n bedachte reclame?
Dan hoop ik voor je dat je die van Seats and Sofa’s niet hoort want dan komt het spontaan weer terug.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 08:36 schreef SpecialK het volgende:
Is dat popop pop popcorn chicken gelul al over? Daar kreeg ik echt letterlijk hersenkanker van van die reclame.. ben nu nog aan het revalideren.
Eyelovequote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:51 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Dit ja![]()
Vorig jaar begon die ellende al...
Bank? Een seat of een sofa bedoel je.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:17 schreef alopio het volgende:
zou er spontaan van naar een vestiging rijden en over een bank gaan kotsen daar
M'n vriendin noemde me een blinde mongool omdat ik zei dat ik die tandarts wel zou doen.quote:Op maandag 25 maart 2019 23:34 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Dat lieve stemmetje van die tandarts (0:08).
Zorg maar voor een blowjob met de voice-over, dan hoeven wij die afschuwelijke stem niet meer te horenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
M'n vriendin noemde me een blinde mongool omdat ik zei dat ik die tandarts wel zou doen.
Jij bent toch niet stiekem de boze hamsterwolf he?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 14:39 schreef Maerwynn het volgende:
[..]
Die klote hamsters van de AH die niet aan natuurkunde doen.
Kotsen, een filiaal opblazen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:17 schreef alopio het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat je die van Seats and Sofa’s niet hoort want dan komt het spontaan weer terug.
Wat een walgelijke reclame is dat, je zou er spontaan van naar een vestiging rijden en over een bank gaan kotsen daar
Kon je op wachten.quote:Op woensdag 3 april 2019 12:39 schreef Jor_Dii het volgende:
https://nos.nl/l/2278813
Racistisch?? :’)
Hahahahahahahahaha.quote:
Ik zal jou es recyclen! Hahahaha vies ventje hoor!quote:
Zo te zien vind dat levende pak het ook maar wat leuk dat hij gerecycled kan worden. Is hij suicidaal?quote:
Binnenkort kunnen we dat joch dus weer terugzien in een reclame van een of andere supermarkt. Waarbij hij lachend onbestemde brokken vlees aanbiedt voor de halve prijs.quote:Op maandag 15 april 2019 06:32 schreef Silven het volgende:
[..]
Ik zal jou es recyclen! Hahahaha vies ventje hoor!
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:34 schreef vencodark het volgende:
Hebben jullie die nieuwe van Ali B al gezien voor Lidl?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |