Godallemachtig....quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:55 schreef _Flea_ het volgende:
Zag net Seats & Sofas. Wat is dat ellendig.
Die is echt heeeeel erg. Gevalletje snoekduik naar de afstandsbediening om weg te zappen...quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:55 schreef _Flea_ het volgende:
Die zouden ze echt moeten verwijderen gewoon.. wat zijn dat voor ziekelijke freakreclames. Als ze dat andersom zouden doen met een vrouwenslipje dat door een man uit de automaat zou worden gehaald, zou er zeker veel ophef over ontstaan.quote:
Die Hornbach reclames zijn altijd irritant.quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:02 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Die zouden ze echt moeten verwijderen gewoon.. wat zijn dat voor ziekelijke freakreclames. Als ze dat andersom zouden doen met een vrouwenslipje dat door een man uit de automaat zou worden gehaald, zou er zeker veel ophef over ontstaan.
Met superstip op 1 terecht gekomen! Wat een dramaquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:55 schreef _Flea_ het volgende:
idd.quote:Op zondag 24 maart 2019 11:51 schreef Jolige_Joffer het volgende:
[..]
Met superstip op 1 terecht gekomen! Wat een drama
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar je onthoudt hem tenminste wél. Wat dat betreft zullen de bedoelingen van de makers geslaagd zijn.quote:Op zondag 24 maart 2019 11:51 schreef Jolige_Joffer het volgende:
[..]
Met superstip op 1 terecht gekomen! Wat een drama
Echter het stimuleert niet om iets bij ze te kopen.quote:Op maandag 25 maart 2019 12:17 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Maar je onthoudt hem tenminste wél. Wat dat betreft zullen de bedoelingen van de makers geslaagd zijn.
Seatsandsofaseatsandsofaseatsandsofaseatsandsofaseatsandsofasofasofasofasofa.
Dat doen die reclamefolders vol foeilelijke banken, die hier om de zoveel tijd in de bus vallen, al niet.quote:Op maandag 25 maart 2019 12:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Echter het stimuleert niet om iets bij ze te kopen.
Heb je geen sticker op de deur.quote:Op maandag 25 maart 2019 12:20 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dat doen die reclamefolders vol foeilelijke banken, die hier om de zoveel tijd in de bus vallen, al niet.
Ja, daar heb je een punt. En er worden er ook veel per post verzonden.quote:Op maandag 25 maart 2019 12:21 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Nee, want daarmee weer je ook de folders die je wél wilt zien.
Als je 1 stap bij die winkel binnenzet stimuleert echt helemaal niets meer om bij ze te kopen. Als je dan tóch nog besluit om daar je geld aan te schenken, dan verdien je het ook om legaal opgelicht te worden door die firma. Echt, elke vezel in mijn lijf schreeuwde dat ik weer naar buiten wilde toen ik daar een keer als naïeve jongeman binnen liep.quote:Op maandag 25 maart 2019 12:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Echter het stimuleert niet om iets bij ze te kopen.
Ook ik heb nog een tv-gids, ik vind dat prettig.quote:Op maandag 25 maart 2019 12:22 schreef Eightyone het volgende:
Het heeft ook wel wat gezelligs in dit digitale tijdperk, zo nu en dan een ouderwetse dode boom door je brievenbus (ik heb zelfs nog een tv-gids).
Jij bent daar echt geweest? Wow, wat dapper. Goed dat je niets hebt gekocht.quote:Op maandag 25 maart 2019 12:22 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Als je 1 stap bij die winkel binnenzet stimuleert echt helemaal niets meer om bij ze te kopen. Als je dan tóch nog besluit om daar je geld aan te schenken, dan verdien je het ook om legaal opgelicht te worden door die firma. Echt, elke vezel in mijn lijf schreeuwde dat ik weer naar buiten wilde toen ik daar een keer als naïeve jongeman binnen liep.
Pff, inderdaad. Beter isquote:Op maandag 25 maart 2019 23:34 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Dat lieve stemmetje van die tandarts (0:08).
Die was reteirritant inderdaad op de radio.. maar gelukkig hoor ik 'm de laatste weken niet meer.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 08:36 schreef SpecialK het volgende:
Is dat popop pop popcorn chicken gelul al over? Daar kreeg ik echt letterlijk hersenkanker van van die reclame.. ben nu nog aan het revalideren.
Volgens mij is het van Sensodyne met een andere blonde tandarts. Wat een irritante manier van praten met onnodige pauzes voor het dramatische effect.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 08:25 schreef Aalscholver het volgende:
[..]
Pff, inderdaad. Beter is
'Dat is niet erg, toch?'
'Tuurlijk wel, domme doos.'
Valt me trouwens ook op dat ze zich in al die Oral B reclames ook honderd keer omkleden.
Walgelijke reclamequote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:55 schreef _Flea_ het volgende:
Oral-B.. Sensodyne, allemaal irritant. Vooral als er iemand in een appel moet bijten oid. Net als reclamefolders van tandartsen of mondhygiënisten, altijd maar die eeuwige appelsquote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:11 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Volgens mij is het van Sensodyne met een andere blonde tandarts. Wat een irritante manier van praten met onnodige pauzes voor het dramatische effect.
Zal iemand nou echt trots zijn op zo'n bedachte reclame?
Dan hoop ik voor je dat je die van Seats and Sofa’s niet hoort want dan komt het spontaan weer terug.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 08:36 schreef SpecialK het volgende:
Is dat popop pop popcorn chicken gelul al over? Daar kreeg ik echt letterlijk hersenkanker van van die reclame.. ben nu nog aan het revalideren.
Eyelovequote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:51 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Dit ja![]()
Vorig jaar begon die ellende al...
Bank? Een seat of een sofa bedoel je.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:17 schreef alopio het volgende:
zou er spontaan van naar een vestiging rijden en over een bank gaan kotsen daar
M'n vriendin noemde me een blinde mongool omdat ik zei dat ik die tandarts wel zou doen.quote:Op maandag 25 maart 2019 23:34 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Dat lieve stemmetje van die tandarts (0:08).
Zorg maar voor een blowjob met de voice-over, dan hoeven wij die afschuwelijke stem niet meer te horenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
M'n vriendin noemde me een blinde mongool omdat ik zei dat ik die tandarts wel zou doen.
Jij bent toch niet stiekem de boze hamsterwolf he?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 14:39 schreef Maerwynn het volgende:
[..]
Die klote hamsters van de AH die niet aan natuurkunde doen.
Kotsen, een filiaal opblazen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:17 schreef alopio het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat je die van Seats and Sofa’s niet hoort want dan komt het spontaan weer terug.
Wat een walgelijke reclame is dat, je zou er spontaan van naar een vestiging rijden en over een bank gaan kotsen daar
Kon je op wachten.quote:Op woensdag 3 april 2019 12:39 schreef Jor_Dii het volgende:
https://nos.nl/l/2278813
Racistisch?? :’)
Hahahahahahahahaha.quote:
Ik zal jou es recyclen! Hahahaha vies ventje hoor!quote:
Zo te zien vind dat levende pak het ook maar wat leuk dat hij gerecycled kan worden. Is hij suicidaal?quote:
Binnenkort kunnen we dat joch dus weer terugzien in een reclame van een of andere supermarkt. Waarbij hij lachend onbestemde brokken vlees aanbiedt voor de halve prijs.quote:Op maandag 15 april 2019 06:32 schreef Silven het volgende:
[..]
Ik zal jou es recyclen! Hahahaha vies ventje hoor!
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:34 schreef vencodark het volgende:
Hebben jullie die nieuwe van Ali B al gezien voor Lidl?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |