Ook een zeer slechte vervolgpoging op die reclame met George Baker die wel lollig wasquote:Op zondag 25 november 2018 16:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Over brood en reclame gesproken.
Die nieuwste Lidl-reclame met een onverstaanbare Gerard Joling. De punchline gaat helemaal aan me voorbij omdat ik niet versta wat hij ‘zingt’ voordat de vrouw het brood afpakt en zegt ‘nee, dat is van ons’.
Ja, ze hadden imo beter op dat Little/Lidl-idee kunnen doorgaan.quote:Op zondag 25 november 2018 17:37 schreef KennyPowers het volgende:
Ook een zeer slechte vervolgpoging op die reclame met George Baker die wel lollig was
Voor mij wordt het KPN. Vind het ergens wel sneu omdat het kennelijk echt vader en dochter betreft, maar er zijn maar weinig reclames waar ik actief bij weg hebt gezapt, en Marietje is er één van.quote:Op woensdag 5 december 2018 08:58 schreef KennyPowers het volgende:
https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/loden-leeuw/stemmen/
Ik heb ergens gelezen dat het niet echt vader en dochter zijn. En hij was ook niet echt in Mumbaiquote:Op woensdag 5 december 2018 18:52 schreef K21 het volgende:
[..]
Voor mij wordt het KPN. Vind het ergens wel sneu omdat het kennelijk echt vader en dochter betreft, maar er zijn maar weinig reclames waar ik actief bij weg hebt gezapt, en Marietje is er één van.![]()
Die "hoe ik het doe?" patjepeeër van ABN AMRO vind ik trouwens ook enorm vervelend.
TV / Wat is op dit moment volgens jou de meest irritante reclame?quote:Op donderdag 6 december 2018 13:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik heb ergens gelezen dat het niet echt vader en dochter zijn. En hij was ook niet echt in Mumbai
...en die van Jumbo ook.quote:Op vrijdag 30 november 2018 07:41 schreef Eightyone het volgende:
Wat is de nieuwe Marktplaats-reclame toch weer blij. Té blij.
Is ook slecht voor het milieuquote:Op donderdag 6 december 2018 19:44 schreef MrAero het volgende:
"Ramen dicht. LichTje aan. Deur op slot."
"Ramen dicht. LichTje aan. Deur op slot."
De manier waarop hij lichtje zegt, met die nadruk op de t die stil hoort te zijn. Hatelijk!
Dan zie ik nog 100 x liever die van de Plus. Bij die reclame verandert m'n gelaatsuitdrukking iig niet in die van Scrooge.quote:Op donderdag 6 december 2018 19:41 schreef Tocadisco het volgende:
Aan het andere uiterste van dat spectrum heb je weer die kerstreclame van de Plus, wat een deprimerende boel zeg...
asr “gewonnen”.quote:Op woensdag 5 december 2018 08:58 schreef KennyPowers het volgende:
https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/loden-leeuw/stemmen/
ik ben niet de enige zie ikquote:Op maandag 13 augustus 2018 16:06 schreef J83 het volgende:
Die kut van Kruidvat, al zo'n 8 jaar
Die van SocialDeal zijn ook afschuwelijk. ("Schat, jeweettoch")
De HEMA heeft ook al die tijd dezelfde stem(men) gehad. Die vent (Rick de Leeuw) valt nog wel mee, maar die vrouw van de HEMA (Anneke Blok) heeft een subtiel, maar zo'n onwaarschijnlijk irritant spraakgebrek, dat het gedachtes oproept over die terrorpop Benjamin Ben.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 00:03 schreef MauriceM het volgende:
alles van kruidvat (krijsvat) gaan mijn haren van overeind staan.
En die wordt gevolgd door SOOOOOOOCIAL DEAL. wat mij het meeste eraan stoort is dat het geschreeuw meteen inslaat zodat je altijd te laat bent om te muten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |