Een suspensie zonder suiker.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 12:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Oh, die kinder Nurofen. Ook zo'n bagger. WTF is 'suikervrije suspensie'?
Vreselijk inderdaad.quote:Op zondag 21 oktober 2018 23:16 schreef Martinello het volgende:
[..]
Deze van ABN-AMRO ja. Wat een verschrikkelijke pedante kwal is dit. Kijk mij het eens even geweldig voor elkaar hebben. Zum kotzen![]()
Ja en ook nog zo'n "divers" homohuwelijk in die reclamequote:Op zondag 21 oktober 2018 23:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Sourcy. Met dat kutlied eronder. ‘Vol van elkaar...’. Braak.
sowieso halfrijm...quote:
Gaat erom dat ze de weg kwijt zijn (in hun relatie) en dan een auto met navigatie nemen ofzoquote:Op maandag 29 oktober 2018 09:06 schreef ietjefietje het volgende:
Ik heb nog niet voorbij zien komen die reclame van een stelletje bij de psych, die hun vertelt jullie relatie is niet meer te redden.....en dan zegt de vrouw..Mooi!
Daarna gaan ze een auto kopen!
Ik snap hier geen ene klote van laat staan dat ik door heb welke auto ik zou moeten kopen...zapmoment!
Deze is superkut inderdaad, met een of andere bi-culturele vogel die de stem van een klein blank meisje inspreekt.quote:
Ik mag toch hopen dat die de Loden Loekie krijgt ja. POP POP CHICKEN POPCORN EN MIJN VUIST IN JE KUTSMOELquote:
Veel autoreclames zijn sowieso nogal vreemd imho.quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:06 schreef ietjefietje het volgende:
Ik heb nog niet voorbij zien komen die reclame van een stelletje bij de psych, die hun vertelt jullie relatie is niet meer te redden.....en dan zegt de vrouw..Mooi!
Daarna gaan ze een auto kopen!
Ik snap hier geen ene klote van laat staan dat ik door heb welke auto ik zou moeten kopen...zapmoment!
Ze komen elkaar niet toevallig tegen. Ze gaan bij een speeddate juist op zoek naar iemand met die naam.quote:Op maandag 12 november 2018 14:21 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Veel autoreclames zijn sowieso nogal vreemd imho.
Dus 'meest irritant' weet ik niet, maar ook behoorlijk apart vind ik die reclame dat een vent voor een tattoo removal shop staat omdat zijn relatie over is en hij de naam van z'n ex wil laten verwijderen, maar dat toch niet doet en dan toevallig een meid met dezelfde naam tegenkomt. Slaat nergens op, heeft niks met auto's te maken en is niet grappig. Weet ook niet eens welk merk 't is, dus op dat gebied werkt ie ook niet...Kan echt niet begrijpen dat er mensen serieus mee bezig zijn geweest zoiets te bedenken en er nog dik voor betaald hebben gekregen ook
Heerlijke reclame! Vandaag heeft de Lidl ook de lyrics uitgebracht! Kunnen we allemaal meezingen!quote:
Wist het automerk ook niet trouwens, maar dan slaat het nog nergens op, ook allebei tattoo van elkaar... wat heeft dat nou allemaal met elkaar te maken, dat complete idioten met tattoos van hun ex een Renault kopen?quote:Op maandag 12 november 2018 14:39 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ze komen elkaar niet toevallig tegen. Ze gaan bij een speeddate juist op zoek naar iemand met die naam.
En ehm Renault Kadjar volgens mij.
Ik denk als je met Conimex in Thailand aan komt zetten, ze je daar recht in je gezicht uitlachen.quote:Op maandag 12 november 2018 21:43 schreef JayHovah het volgende:
Die reclame van Conimex, over de Phad-Thai, waarbij die gozer het over “een Phad-Thai-tje lekker is” ook heel slecht gevonden... Elke keer dat het langskomt een diepe zucht van deze kant.
Ik had ooit een keer gelezen dat ze een trucje uithalen, meerdere frequenties vlak naast elkaar ofzo en dan krijg je meer decibel zonder dat je TV daadwerkelijk qua volume omhoog gaat. Weet niet meer hoe dit zat, maar het is kut.quote:Op dinsdag 13 november 2018 11:23 schreef StretchingKoala het volgende:
Alle reclame op de RTLxL app:
-geluid gaat spontaan 10 volumes omhoog
-reclames blijven spontaan op pauze staan waardoor een 4 sec reclame 10x langer duurt
Ik heb het puur over de reclame zelf. Als ze de smaak naar de normale Indonesische maatstaven aanpassen kunnen ze de fabriek wel sluiten met de gemiddelde tere Nederlandse smaakpapillen...quote:Op dinsdag 13 november 2018 11:51 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ik denk als je met Conimex in Thailand aan komt zetten, ze je daar recht in je gezicht uitlachen.
De eerste reclamespreuk van Conimex: de oosterse keuken thuis, was ook totaal niet waar. Moet je maar eens gaan eten in Indonesie zelf. Man, Conimex kan nog niet eens in de schaduw staan.
De reclamespot vind ik amateuristisch overkomen, maar dat komt door de ontbrekende acteertalenten van die mr. Thai.quote:Op dinsdag 13 november 2018 13:02 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Ik heb het puur over de reclame zelf. Als ze de smaak naar de normale Indonesische maatstaven aanpassen kunnen ze de fabriek wel sluiten met de gemiddelde tere Nederlandse smaakpapillen...
Maar dan heb je wel een topproduct!quote:Op dinsdag 13 november 2018 13:02 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Ik heb het puur over de reclame zelf. Als ze de smaak naar de normale Indonesische maatstaven aanpassen kunnen ze de fabriek wel sluiten met de gemiddelde tere Nederlandse smaakpapillen...
Ja en dan zijn wij de enigste twee die kopen!quote:Op dinsdag 13 november 2018 13:04 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel een topproduct!
Fixed.quote:Op dinsdag 13 november 2018 13:05 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Ja en dan zijn wij de enigste enige twee die kopen!
oohhquote:Op maandag 12 november 2018 14:39 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ze komen elkaar niet toevallig tegen. Ze gaan bij een speeddate juist op zoek naar iemand met die naam.
En ehm Renault Kadjar volgens mij.
Oh echt! Bedankt voor de uitleg, daar was ik zelf niet opgekomen. Bij ons in de auto gaat het juist altijd mis omdat hij de navigatie blindelings wil volgen en ik gewoon de borden langs de weg, zo zijn we dus al een keer de op de vuilnisbelt terecht gekomen ipv bij een waterval!quote:Op maandag 12 november 2018 11:04 schreef EasyLife het volgende:
[..]
Gaat erom dat ze de weg kwijt zijn (in hun relatie) en dan een auto met navigatie nemen ofzo
Sowieso radioreclames waarin ze zevenduizend keer herhalen waar het over gaat.quote:Op vrijdag 16 november 2018 19:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Becam. Twee bouwvakkers die in elke zin Becam zeggen. Grrrr...
Je mag van Almhof een héél klein beetje muesli bij de yoghurt doen; een hoekje maar. Ga er vooral níet royaal mee strooien.quote:Op vrijdag 16 november 2018 20:10 schreef Jordy-B het volgende:
Almhof hoekje muesli, met een hoekje muesli.
In tegenstelling tot roomkaas reclames, er zit zo weinig in die kutkuipjes maar ze smeren alsnog driekwart van de inhoud op een enkele boterham.quote:Op vrijdag 16 november 2018 20:25 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Je mag van Almhof een héél klein beetje muesli bij de yoghurt doen; een hoekje maar. Ga er vooral níet royaal mee strooien.
Hollands calvinisme ten top.
Ja, maar dit is een tv reclame...quote:Op vrijdag 16 november 2018 20:10 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Sowieso radioreclames waarin ze zevenduizend keer herhalen waar het over gaat.
Ja, maar de klacht over de achterlijke hoeveelheid herhalingen is gelijk.quote:Op zaterdag 17 november 2018 17:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, maar dit is een tv reclame...
Over brood en reclame gesproken.quote:
Het wordt er niet beter op.quote:Op zondag 25 november 2018 16:43 schreef Jordy-B het volgende:
"Ruik de geur van brood, alle soorten broodjes, wit en bruin net afgebakken, voor maar weinig eurootjes. Bio-biologisch, zoveel verantwoorde keus, Bio-biologisch, dat is nieuw",
"nee, da's van ons".
Nee, die danseressen in Gerards fantasie, moeten gewoon hun klep houden.quote:
Slordige commercial. Te veel vorm, geen inhoud. Rio, bio. Klaar. Zo gemakzuchtig. En waarom zingt Joling een Maywoodnummer?quote:Op zondag 25 november 2018 16:52 schreef Jordy-B het volgende:
Nee, die danseressen in Gerards fantasie, moeten gewoon hun klep houden.
En dat ook!quote:Op zondag 25 november 2018 16:52 schreef Jordy-B het volgende:
Ook een beetje raar dat ze haar linkerhand op Gerards arm legt, en haar rechter hand in beeld komt om het broodje te pakken, terwijl in het shot erna haar rechterhand bezig is met een mandje, terwijl ze het broodje pakt met links. Weird.
Of dat iedereen daar een mandje vasthoudt, ipv deze super irritant dwars over het gangpad te rollen.
Ook een zeer slechte vervolgpoging op die reclame met George Baker die wel lollig wasquote:Op zondag 25 november 2018 16:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Over brood en reclame gesproken.
Die nieuwste Lidl-reclame met een onverstaanbare Gerard Joling. De punchline gaat helemaal aan me voorbij omdat ik niet versta wat hij ‘zingt’ voordat de vrouw het brood afpakt en zegt ‘nee, dat is van ons’.
Ja, ze hadden imo beter op dat Little/Lidl-idee kunnen doorgaan.quote:Op zondag 25 november 2018 17:37 schreef KennyPowers het volgende:
Ook een zeer slechte vervolgpoging op die reclame met George Baker die wel lollig was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |