abonnement Unibet Coolblue
pi_182795721
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 23:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Sourcy. Met dat kutlied eronder. ‘Vol van elkaar...’. Braak.
Ja en ook nog zo'n "divers" homohuwelijk in die reclame :')
pi_182807294
&C mag ook wel genoemd worden.
pi_182809846
Ik heb nog niet voorbij zien komen die reclame van een stelletje bij de psych, die hun vertelt jullie relatie is niet meer te redden.....en dan zegt de vrouw..Mooi!


Daarna gaan ze een auto kopen!


Ik snap hier geen ene klote van laat staan dat ik door heb welke auto ik zou moeten kopen...zapmoment!
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
  maandag 29 oktober 2018 @ 09:56:09 #129
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_182810705
Online.nl "INTERNET TV EN BELLEEEEEN" Kill me please
pi_182846227
Elke STER reclames zie je wel -tig keer die irritante stofzuiger reclame voorbijkomen met die kids die pannenkoeken eten maar ook willen stofzuigen :r :r :r :r :r :r :r

En dan zit er ook nog eens een heel irritant riedeltje onder :r
"You can call me Susan if it makes you happy"
  maandag 12 november 2018 @ 05:23:23 #131
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
  maandag 12 november 2018 @ 05:28:40 #132
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_183094251
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_183095295
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_183095762
Popcorn chicken, pop pop
pi_183096685
Wie kijkt er nou reclames? :') :') :')
  maandag 12 november 2018 @ 11:04:02 #136
466657 EasyLife
Live Cheap, Live Easy
pi_183096908
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 09:06 schreef ietjefietje het volgende:
Ik heb nog niet voorbij zien komen die reclame van een stelletje bij de psych, die hun vertelt jullie relatie is niet meer te redden.....en dan zegt de vrouw..Mooi!

Daarna gaan ze een auto kopen!

Ik snap hier geen ene klote van laat staan dat ik door heb welke auto ik zou moeten kopen...zapmoment!
Gaat erom dat ze de weg kwijt zijn (in hun relatie) en dan een auto met navigatie nemen ofzo :')
  maandag 12 november 2018 @ 11:14:12 #137
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_183097070
quote:
Deze is superkut inderdaad, met een of andere bi-culturele vogel die de stem van een klein blank meisje inspreekt. :') Hoe verzinnen ze het.

Die van Joling is ook irritant, maar ik waardeer nog een beetje het surrealistische, koortsdroom-achtige aspect ervan. Joling heeft in ieder geval wel enige mate van zelfbewustzijn betreft hoe volks en plat hij is.

Waar ik echt misselijk van wordt zijn al die ''Syrische vluchtelingen'' reclames. Eerst had je al dat smerige kutjong dat de ham van zijn boterham haalt. Nu is er weer een jankreclame van een of andere Syrische droeftoeter die ginds al zijn vrienden is verloren en nu op zoek is naar een nieuwe mannen-posse. Dus leest hij in gebroken Nederlands een vriendelijke verzoek om mee te mogen voetballen op.

Zo zoetsappig, zo overdreven, ik moet bijna een beetje overgeven in mijn mond.
  maandag 12 november 2018 @ 11:17:28 #138
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_183097127
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 09:45 schreef Sapstengel het volgende:
Popcorn chicken, pop pop
Ik mag toch hopen dat die de Loden Loekie krijgt ja. POP POP CHICKEN POPCORN EN MIJN VUIST IN JE KUTSMOEL
pi_183100936
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 09:06 schreef ietjefietje het volgende:
Ik heb nog niet voorbij zien komen die reclame van een stelletje bij de psych, die hun vertelt jullie relatie is niet meer te redden.....en dan zegt de vrouw..Mooi!


Daarna gaan ze een auto kopen!


Ik snap hier geen ene klote van laat staan dat ik door heb welke auto ik zou moeten kopen...zapmoment!
Veel autoreclames zijn sowieso nogal vreemd imho.

Dus 'meest irritant' weet ik niet, maar ook behoorlijk apart vind ik die reclame dat een vent voor een tattoo removal shop staat omdat zijn relatie over is en hij de naam van z'n ex wil laten verwijderen, maar dat toch niet doet en dan toevallig een meid met dezelfde naam tegenkomt. Slaat nergens op, heeft niks met auto's te maken en is niet grappig. Weet ook niet eens welk merk 't is, dus op dat gebied werkt ie ook niet...Kan echt niet begrijpen dat er mensen serieus mee bezig zijn geweest zoiets te bedenken en er nog dik voor betaald hebben gekregen ook
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
  maandag 12 november 2018 @ 14:39:45 #140
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_183101338
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 14:21 schreef Loohcs het volgende:

[..]

Veel autoreclames zijn sowieso nogal vreemd imho.

Dus 'meest irritant' weet ik niet, maar ook behoorlijk apart vind ik die reclame dat een vent voor een tattoo removal shop staat omdat zijn relatie over is en hij de naam van z'n ex wil laten verwijderen, maar dat toch niet doet en dan toevallig een meid met dezelfde naam tegenkomt. Slaat nergens op, heeft niks met auto's te maken en is niet grappig. Weet ook niet eens welk merk 't is, dus op dat gebied werkt ie ook niet...Kan echt niet begrijpen dat er mensen serieus mee bezig zijn geweest zoiets te bedenken en er nog dik voor betaald hebben gekregen ook
Ze komen elkaar niet toevallig tegen. Ze gaan bij een speeddate juist op zoek naar iemand met die naam.

En ehm Renault Kadjar volgens mij.
And so is the past
pi_183105972
quote:
Heerlijke reclame! Vandaag heeft de Lidl ook de lyrics uitgebracht! Kunnen we allemaal meezingen! *O*


''Ik ruik de geur van broo(oohoooooo)d, alle soorten broodjes
Wit en bruin, net afgeba(-ha)kken voor maar weinig eurootjes
Ooohh Biooooo-Biolooogisch..........Biooohoohoooo
Zo-veel ver-ant-woorde keus
Biooooo-Biolooogisch.........Biooohoohooooo
Dát is nieuwwwww!
Hé dat is van.....ons.
leven zoals het leven is
pi_183110891
Wat zijn dat voor rare mensen dat ze zo'n brood niet even in een zakje doen. En als die Joling erin heeft zitten hijgen, zeg je toch eerder: "Oh, nou, hou dan maar". :?

Anders dan dat is het een leuke reclame.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_183110960
Die reclame van Conimex, over de Phad-Thai, waarbij die gozer het over “een Phad-Thai-tje lekker is” ook heel slecht gevonden... Elke keer dat het langskomt een diepe zucht van deze kant.
  dinsdag 13 november 2018 @ 09:42:02 #144
466657 EasyLife
Live Cheap, Live Easy
pi_183117383
quote:
12s.gif Op maandag 12 november 2018 14:39 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Ze komen elkaar niet toevallig tegen. Ze gaan bij een speeddate juist op zoek naar iemand met die naam.

En ehm Renault Kadjar volgens mij.
Wist het automerk ook niet trouwens, maar dan slaat het nog nergens op, ook allebei tattoo van elkaar... wat heeft dat nou allemaal met elkaar te maken, dat complete idioten met tattoos van hun ex een Renault kopen?
pi_183118073
Die van Dacia, “Another One Bites the Duster” van Queen...ook zo tenenkrommend slecht.
pi_183118545
Een radioreclame die langskomt op Langs de Lijn op zondag en zaterdag. Het is een gokreclame. Iets van Wil jij ook een keer winnen? Speel mee met [huppeldepup huppeldepup]. Je kunt wel een ton winnen,. Op de achtergrond hoor je een jongere " Joehooooeeee" roepen.

Het spotje is duidelijk gericht aan onze jongere medemens. Ik vind dat een kwalijke zaak. Ik weet nog toen ik jong was dat ik dit soort zaken totaal verkeerd inschatte. Je denkt al dat die ton morgen op je bank staat. Ik kreeg in die tijd folders in de bus van een boekenbedrijf waarin een auto werd verloot en ik kreeg het verheugende bericht dat was uitgekozen tot een van de mogelijke winnaars.

Wat denk je dan als jongere: die auto heb ik al in de pocket. Nee dus, want miljoenen zijn mogelijke winnaars. De verslagenheid is dan ook groot dat dat ding niet de week daarna voor je deur staat. Waarschijnlijk is die auto nooit verder gekomen dan de foto in dat foldertje.

Ik vind dit soort radioreclames misbruik van jongeren. Geld verdienen over de rug van naieve pubers die al niks te makken hebben en erg gevoelig zijn voor dit soort zaken.

Ik zet de radio altijd uit als die reclame begint, zo erger ik me er al aan.
Gok- en alcoholreclames moeten gewoon verboden worden. Vind ik.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_183118944
Alle reclame op de RTLxL app:
-geluid gaat spontaan 10 volumes omhoog
-reclames blijven spontaan op pauze staan waardoor een 4 sec reclame 10x langer duurt
I am a Koala who Stretches :P
pi_183119469
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 21:43 schreef JayHovah het volgende:
Die reclame van Conimex, over de Phad-Thai, waarbij die gozer het over “een Phad-Thai-tje lekker is” ook heel slecht gevonden... Elke keer dat het langskomt een diepe zucht van deze kant.
Ik denk als je met Conimex in Thailand aan komt zetten, ze je daar recht in je gezicht uitlachen.
De eerste reclamespreuk van Conimex: de oosterse keuken thuis, was ook totaal niet waar. Moet je maar eens gaan eten in Indonesie zelf. Man, Conimex kan nog niet eens in de schaduw staan.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  dinsdag 13 november 2018 @ 12:11:39 #149
466657 EasyLife
Live Cheap, Live Easy
pi_183119936
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 11:23 schreef StretchingKoala het volgende:
Alle reclame op de RTLxL app:
-geluid gaat spontaan 10 volumes omhoog
-reclames blijven spontaan op pauze staan waardoor een 4 sec reclame 10x langer duurt
Ik had ooit een keer gelezen dat ze een trucje uithalen, meerdere frequenties vlak naast elkaar ofzo en dan krijg je meer decibel zonder dat je TV daadwerkelijk qua volume omhoog gaat. Weet niet meer hoe dit zat, maar het is kut.
pi_183121377
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 11:51 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Ik denk als je met Conimex in Thailand aan komt zetten, ze je daar recht in je gezicht uitlachen.
De eerste reclamespreuk van Conimex: de oosterse keuken thuis, was ook totaal niet waar. Moet je maar eens gaan eten in Indonesie zelf. Man, Conimex kan nog niet eens in de schaduw staan.
Ik heb het puur over de reclame zelf. Als ze de smaak naar de normale Indonesische maatstaven aanpassen kunnen ze de fabriek wel sluiten met de gemiddelde tere Nederlandse smaakpapillen...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')