Dus hij was niet in India, maar gewoon in een zaal in Nederland?quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:07 schreef potjecreme het volgende:
[..]
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)haar-vader~a2d91657/
Wat ik dan vooral denk, aangezien zijn dochtertje oud genoeg is om geen middag dutje meer te doen en ze om een uur of 8 naar bed zal gaan:quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:07 schreef potjecreme het volgende:
[..]
[..]
Hij motiveert mensen zeker om hun Engelse accenten te verbeteren.quote:Op woensdag 5 september 2018 10:46 schreef vredesdruif het volgende:
Sorrie gaajs
Die zak hooi is ook een 'motivational speaker'
Wtf, dit is toch geniaalquote:Op zondag 12 augustus 2018 11:42 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Moest opeens hier weer aan denken. Ook verzonnen door iemand die niet goed snik is.
Waar slaat dit in hemelsnaam op???
quote:In the TV commercial, the task of coping with nerve-racking, everyday problems is taken over by a troupe of hyperactive ‘rubber cowboys’ who represent visually what’s going on inside the human body on a cellular level when sweat is being produced during hard work. These ‘rubber cowboys’ have one, sole, raison d’ être - and that is to get rid of everyday problems and stresses by literally transforming them into sweat. With a “bye-bye”, they bid farewell to the sweat - and also all of those day-to-day problems - which are then pushed out into the real world of the protagonist, who is engaged in the strenuous, but ultimately rewarding task of moving huge slabs of rock to build natural stone steps in his garden.
Hornbach reclamesquote:
Awquote:Op dinsdag 4 september 2018 23:07 schreef potjecreme het volgende:
[..]
[..]
Die Zig-go-reklame voor de radio ook. FC Emmen dat Europees voetbal haalt, en meer van die onrealistische onzin.quote:Op donderdag 13 september 2018 21:01 schreef TLC het volgende:
De Marietje KPN reclame![]()
![]()
De ZiggoAjax reclame waarin Ajax zn monsterscore verbeterd![]()
![]()
De Aegon reclame met de kinderen![]()
Als mam dat doet krijgt ze een paar patsen. Compleet absurde reclame. Die jongen zat volgens mij ook nog gewoon lekker te gamen!quote:Op zondag 12 augustus 2018 11:44 schreef Wereldgozer het volgende:
Toppa kan dicht na de OP.
Die van DE is ook vreselijke feelgood. Mama trekt de Wi-Fi eruit en alle kids komen gezellig naar beneden voor een kop koffie.
''Elk merk, elk bouwjaar, elke staat'' blabla.quote:Op zondag 12 augustus 2018 11:21 schreef Antaris het volgende:
Wijkopenauto's.nl
Wijkopenauto's.nl
Wijkopenauto's.nl
Wijkopenauto's.nl
Wat doen ze?
Wijkopenauto's.nl
Beter dan hun radioreclames met die afgrijselijk bekakte stem. Die mafketel die met de hete aardappel in de keel loopt te verkondigen dat hun shit een eeeureutje kost.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 10:43 schreef MPC60 het volgende:
Ik vind die ene van de plus ook heel vervelend worden met z’n gemaakte kijk we kunnen allemaal zomaar op de thee in een azc vibe.
Die zit ook onder sommige tv reclames, die is inderdaad ook heel irritant.quote:Op woensdag 19 september 2018 17:35 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Beter dan hun radioreclames met die afgrijselijk bekakte stem. Die mafketel die met de hete aardappel in de keel loopt te verkondigen dat hun shit een eeeureutje kost.
Die vind ik juist leuk, met die koeiquote:Op dinsdag 18 september 2018 16:28 schreef potjecreme het volgende:
Almhof reclame bezorgt mij ook behoorlijke kromme tenen.
quote:Op woensdag 19 september 2018 18:25 schreef TLC het volgende:
[..]
Die vind ik juist leuk, met die koeiin de luchtballon
![]()
Ja.quote:Op woensdag 19 september 2018 18:43 schreef JayHovah het volgende:
Eventjes een subvraag hierover: Zou je expres het product niet kopen als je de reclame hiervan niet kan uitstaan? Dan juist iets van de concurrent kopen dus.
Ja. Gewoon die industrie. Dat was vroeger best normaal. Melk de witte motor is een ander voorbeeld.quote:Op woensdag 19 september 2018 18:28 schreef wawowiewa het volgende:
"Kip het meest veelzijdige stukje vlees, kip"
Hele rare reclame. Het is niet duidelijk van welk bedrijf maar natuurlijk zal het een pluimvee lobby zijn.
Jaquote:Op woensdag 19 september 2018 18:43 schreef JayHovah het volgende:
Eventjes een subvraag hierover: Zou je expres het product niet kopen als je de reclame hiervan niet kan uitstaan? Dan juist iets van de concurrent kopen dus.
Uberhaupt: Streetfood uit een pákje.quote:Op woensdag 19 september 2018 17:44 schreef Amavi het volgende:
Kan de versie die ik bedoel niet vinden, al is deze ook irritant genoeg. Ohhh wauw wat zijn we toch weer lekker cultureel, ik geloof nu meteen dat de mensen in Thailand ook Conimex gebruiken!
Denk wel dat ze echte streetfood verkopers daar hebben neergezet in plaats van acteurs want aan de blik in hun ogen te zien pleuren ze het liefst zo die pan noedels over z'n bakkes heen
Er bestaat ook nog een versie waarin die vent een hap neemt met als conclusie ''dat is me toch een Pad Thai lekker''. Met zo'n smerige zelfingenomen blik. Degene die die grap heeft verzonnen kan beter voor de Tina gaan schrijven.
“Brood! Daar zit wat in!”quote:Op woensdag 19 september 2018 18:48 schreef vredesdruif het volgende:
[..]
Ja. Gewoon die industrie. Dat was vroeger best normaal. Melk de witte motor is een ander voorbeeld.
Deze van ABN-AMRO ja. Wat een verschrikkelijke pedante kwal is dit. Kijk mij het eens even geweldig voor elkaar hebben. Zum kotzenquote:Op zondag 21 oktober 2018 22:38 schreef Jason22 het volgende:
Toch wel een opvallende van ABN Amro. #beleggen![]()
De opvallend aanwezige "stille kracht". *bwurk*quote:Op zondag 21 oktober 2018 23:16 schreef Martinello het volgende:
[..]
Deze van ABN-AMRO ja. Wat een verschrikkelijke pedante kwal is dit. Kijk mij het eens even geweldig voor elkaar hebben. Zum kotzen![]()
Jaaa!! Wat een verschrikking. Een echte wegzapper.quote:Op zondag 21 oktober 2018 23:04 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Ik zag een paar uur geleden (weet niet op welke zender) een reclame over huisplanten en dat leek wel een minuut lang door te gaan. Werd nog gezongen ook.
quote:Op zondag 21 oktober 2018 23:04 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Ik zag een paar uur geleden (weet niet op welke zender) een reclame over huisplanten en dat leek wel een minuut lang door te gaan. Werd nog gezongen ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |