bij de TT dacht ik meteen aan deze reclame: ik krijg niet snel de neiging te zappen bij een reclame, maar bij deze doe ik het welquote:Op zondag 12 augustus 2018 10:42 schreef Anne het volgende:
TT is duidelijk genoeg denk ik zo, maar voor de zekerheid:
Post de, volgens jou, meest irritante reclame van dit moment.
Ik kop hem alvast in. Die van KPN, met ons Marietje:
Mag dat eigenlijk wel?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:58 schreef Antaris het volgende:
[..]
Het is zwaar irritant dat bijna alle zenders tegelijkertijd reclame uitzenden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
Koop een auto. Of koop er een heleboel.quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2018 17:39 schreef MissGiraffe het volgende:
Die irritante anti-Nederlandse kutreclame van de Plus:
• Sowieso de hele zogenaamde 'welkom welkom' feelgood 'vluchtelingen' vibe
• Wit Blank jongetje moet hoofddeksel afdoen, maar hoofddoekjes mogen gewoon?
• Tosti eten: 'vluchteling' haalt ham eraf....lekker ondankbaar + fijn heurrrr die islamisering
• Haring eten: 'vluchteling' trekt vies gezicht, want je snapt dat Nederlands eten heel goor is maar 'vluchtelingen vreten' heeeeeel lekkerrrrr.....
• Hollands jongetje eet thuis bij 'vluchteling', en er zijn wel 10 lui die geen Nederlands spreken aanwezig.... fijn om te zien dat helemaal niemand zich probeert aan te passen. Uiteraard MET vrouw met hoofddoek.
• Hollands jongetje eet iets, en uiteraard is dit WEL superlekker.....
Officiële boodschap: 'goed eten is samen eten'.
Echte boodschap: 'alleen allah is belangrijk, dan eet je pas goed'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ben het helemaal met je eens! Die reclame is inderdaadquote:
Goeiequote:Op zondag 2 september 2018 10:10 schreef MissGiraffe het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens! Die reclame is inderdaad![]()
Ik werd agressief van de steeds terugkerende Jumbo-reclame op Youtube. Mede omdat die altijd begonnen met 'Relax! Het is zomer'quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:39 schreef Eightyone het volgende:
Ben ik trouwens de enige die niet zo gecharmeerd is van de zalvende stem die tegenwoordig de Jumbo-reclames inspreekt? Typisch een geluid wat bijna iedereen behalve ikzelf prettig vind.
Bedoel je nou die Frank Lammers met z'n bescheten kutstem?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:39 schreef Eightyone het volgende:
Ben ik trouwens de enige die niet zo gecharmeerd is van de zalvende stem die tegenwoordig de Jumbo-reclames inspreekt? Typisch een geluid wat bijna iedereen behalve ikzelf prettig vind.
Klinkt wat mij betreft als een heel vervelend wijf, niks ideaals aan en hoe ze vergelijken uitspreekt.quote:Op maandag 13 augustus 2018 15:22 schreef Eightyone het volgende:
- Het ideale schoondochter-trutje in de Trivago-reclame.
quote:Op zondag 12 augustus 2018 12:11 schreef Boca_Raton het volgende:
Is die reclame van die Marietje wel serieus bedoeld.... zo stom kan een reclame toch niet zijn
https://www.ad.nl/binnenl(...)haar-vader~a2d91657/quote:Een KPN-reclame waarin een spreker voor een volle zaal per ongeluk zijn dochtertje belt, roept veel reacties op. De beelden van de zakenman die zijn kind welterusten wenst, doen het bij veel kijkers goed. Anderen vinden het over de top. De vertedering bij hoofdrolspeler Yoeri van Alteren blijkt in elk geval niet gespeeld.
Van Alteren wist wel dat hij niet in Mumbai was om écht een zaal met Indiase mensen toe te spreken over duurzaamheid. Maar hij wist niet dat zijn dochter live in beeld zou komen op het grote scherm achter hem. ,,Het reclamebureau had verteld dat er archiefbeelden op het scherm vertoond zouden worden”, zegt Van Alteren, voormalig commercieel directeur van afvalbedrijf Van Gansewinkel en nu duurzaam ondernemer.
In plaats daarvan was ondertussen met de moeder van de vierjarige Marietje afgesproken dat dochterlief echt aan de lijn zou komen. ,,Je ziet dat ik even van mijn stuk ben, in die commercial”, vertelt Van Alteren. ,,Dat maakt het heel bijzonder om terug te zien.”
Dus hij was niet in India, maar gewoon in een zaal in Nederland?quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:07 schreef potjecreme het volgende:
[..]
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)haar-vader~a2d91657/
Wat ik dan vooral denk, aangezien zijn dochtertje oud genoeg is om geen middag dutje meer te doen en ze om een uur of 8 naar bed zal gaan:quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:07 schreef potjecreme het volgende:
[..]
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)haar-vader~a2d91657/
Hij motiveert mensen zeker om hun Engelse accenten te verbeteren.quote:Op woensdag 5 september 2018 10:46 schreef vredesdruif het volgende:
Sorrie gaajs
Die zak hooi is ook een 'motivational speaker'
Wtf, dit is toch geniaalquote:Op zondag 12 augustus 2018 11:42 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Moest opeens hier weer aan denken. Ook verzonnen door iemand die niet goed snik is.
Waar slaat dit in hemelsnaam op???
quote:In the TV commercial, the task of coping with nerve-racking, everyday problems is taken over by a troupe of hyperactive ‘rubber cowboys’ who represent visually what’s going on inside the human body on a cellular level when sweat is being produced during hard work. These ‘rubber cowboys’ have one, sole, raison d’ être - and that is to get rid of everyday problems and stresses by literally transforming them into sweat. With a “bye-bye”, they bid farewell to the sweat - and also all of those day-to-day problems - which are then pushed out into the real world of the protagonist, who is engaged in the strenuous, but ultimately rewarding task of moving huge slabs of rock to build natural stone steps in his garden.
Hornbach reclamesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |