SPOILER: Vreetmeet RotterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2018 14:03:01 ]
Je hebt DMquote:Op woensdag 21 maart 2018 13:59 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik heb weiss zijn nummer toch niet gekkie.
Meervoud geldt voor god en godin.quote:
Ja iedereen neukt hier de sterren van de hemel, dat weten we toch.quote:
Ik zeester maar wat aan meestal.quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Meervoud geldt voor god en godin.
[..]
Ja iedereen neukt hier de sterren van de hemel, dat weten we toch.
Zoveel oefening hebben de meeste hier anders nietquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Meervoud geldt voor god en godin.
[..]
Cactusquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoihoi allemaal!
Vanochtend heel druk aan het haken geweest. Ik heb nu een kip af en drie cactussenNu lekker luieren.
Hebben jullie al gestemd? Hier was het enkel referendum, maar natuurlijk heb ik mijn mening gegeven
soms zit hij in het verkeerde gat, kan gebeuren tochquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:03 schreef Harmankardon het volgende:
Soms voel je hem niet, kan gebeuren toch.
Nooit last vanquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:03 schreef Harmankardon het volgende:
Soms voel je hem niet, kan gebeuren toch.
Ja maar die pochen hier ook niet dat ze sexgoden zijn.quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zoveel oefening hebben de meeste hier anders niet
Alleen als je een kleintje hebt.quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:03 schreef Lot88 het volgende:
[..]
soms zit hij in het verkeerde gat, kan gebeuren toch
Nooit last vanquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:03 schreef Lot88 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:03 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Bijzonder.quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:04 schreef Lot88 het volgende:
* Lot88 smeert nog wat sudocreme in haar navel
30cm?quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Een wollen, zachte cactus, zonder stekels
klein gaatje?quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:04 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Alleen als je een kleintje hebt.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:03 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Oh nee die klagen hier alleenquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja maar die pochen hier ook niet dat ze sexgoden zijn.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:04 schreef Lot88 het volgende:
* Lot88 smeert nog wat sudocreme in haar navel
Even die aflevering zoeken waar Stimpy in z'n eigen navel kruiptquote:
Pandapunten scorenquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh nee die klagen hier alleen
Ben alweer bijna maagd zolang geen seks gehad
Volgende keer beterquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, inclusief het potje hooguit tienik moet je teleurstellen
Als daar geen oog zou zitten, waarom niet?quote:
Dat kun je prima volspuitenquote:
quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
springen de tranen wel van in je ogen denk ik
Kom ik ook eens tot het einde.quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als daar geen oog zou zitten, waarom niet?
Bij één Pandapunt is het einde relatie.quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wanneer krijg je die in een relatie?
Ik heb er denk ik bijna 1
Ja zo is het maar net.quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bij één Pandapunt is het einde relatie.
Jezus, kan je net zo goed single zijn. Heb je nog meer seks.quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wanneer krijg je die in een relatie?
Ik heb er denk ik bijna 1
quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja zo is het maar net.
straks 3 weken geen seks
Ja echt he, kun je gewoon random iemand laten langskomen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:09 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Jezus, kan je net zo goed single zijn. Heb je nog meer seks.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bedankt voor je geile snaps vandaag
Mag dat niet?quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Is serieus. Ik mag ook niet scharen met mijn BFF.
Wat moet je dan?
Een nieuwe vriend zoeken.quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Is serieus. Ik mag ook niet scharen met mijn BFF.
Wat moet je dan?
Liever wel piemel hoorquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Of 1 vriendje en een vriendinnetje.
Niet zo beperkend denken, lola.
Ja is echt niet van deze tijdquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:14 schreef MissMSX het volgende:
Ja, geen open relatie hebben is wel matig
quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:16 schreef Monopoly het volgende:
Er is echt wat mis met je als je je vrouw niet minstens 2 keer per week laat onderschijten door een harige Bulgaar hoor.
Eens!quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:16 schreef Monopoly het volgende:
Er is echt wat mis met je als je je vrouw niet minstens 2 keer per week laat onderschijten door een harige Bulgaar hoor.
Het is ondertussen vrij duidelijk wat jou fetish is ja.quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:16 schreef Monopoly het volgende:
Nou ja, die Bulgaren zijn pas laatst toegevoegd.quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:17 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Het is ondertussen vrij duidelijk wat jou fetish is ja.
kan ook iddquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wie heeft jouw voorkeur?quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:18 schreef MissMSX het volgende:
Gelukkig bepaal ik zelf door wie ik me laat onderschijten
quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:18 schreef Yvie_lu het volgende:
Geen internet en geen zin om naar kantoor te gaan om te werken en m'n hotspot is niet echt heel erg snel.
Dus komt ik jullie blij maken met mijn gezelschap
/werkontwijkend gedrag
yvquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:18 schreef Yvie_lu het volgende:
Geen internet en geen zin om naar kantoor te gaan om te werken en m'n hotspot is niet echt heel erg snel.
/werkontwijkend gedrag
Yvquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:18 schreef Yvie_lu het volgende:
/werkontwijkend gedrag
Het gaat over seks. Vlucht nu het nog kanquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:18 schreef Yvie_lu het volgende:
/werkontwijkend gedrag
heul nietquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:09 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Jezus, kan je net zo goed single zijn. Heb je nog meer seks.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Alsof ik hier morgen dan nog kom.quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:20 schreef Yvie_lu het volgende:
Ohw het gaat weer over seks.
Ik dacht dat we daarmee tot morgen zouden wachten wanneer er de evaluatie van Dino is?
vind je?quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:16 schreef Monopoly het volgende:
Inclusiviteit ho maarquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:18 schreef MissMSX het volgende:
Gelukkig bepaal ik zelf door wie ik me laat onderschijten
Ja. Het is nu Lente. Wel weer genoeg van die seks-ongein. Bah!quote:
Ja dit dus, dit wordt weer een verdwijntrucquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Alsof ik hier morgen dan nog kom.
Ja. Dat zegt ie toch? Het is verdomme 2018.quote:
Air natuurlijk.quote:
Yes. IJs. Jij snapt me.quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja. Het is nu Lente. Wel weer genoeg van die seks-ongein. Bah!
Zonnetje is er. Bijna ijsjes-weer
quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Allemaal mensen die hier 'iets met computers doen'. Dat sportschoolmeisje vinden we wel. Van haar dan maar de schriftelijke reactie opvragenquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
korte rokjes en zonquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja. Het is nu Lente. Wel weer genoeg van die seks-ongein. Bah!
Zonnetje is er. Bijna ijsjes-weer
Dat mag je zelf komen testenquote:
inderdaad. Maar ik heb alle zooi onder mijn bed uitquote:
quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
Je bent zelf beperkend Dino![]()
#spuit11reactie
Wat hipquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:24 schreef Yvie_lu het volgende:
Oh en ik heb vanochtend per ongeluk hip gedaan. Gestemd in een mobiele stembus. Was gewoon de eerste die ik tegenkwam en er stond politie bij dus dat is altijd fijn. Een goed beschermde stem. Die van mij is natuurlijk extra veel waard dus dat snap ik wel (ohw en die van de Burgemeester ook, mja... wat weet die man nou).
trots op jequote:Op woensdag 21 maart 2018 14:24 schreef Yvie_lu het volgende:
Oh en ik heb vanochtend per ongeluk hip gedaan. Gestemd in een mobiele stembus. Was gewoon de eerste die ik tegenkwam en er stond politie bij dus dat is altijd fijn. Een goed beschermde stem. Die van mij is natuurlijk extra veel waard dus dat snap ik wel (ohw en die van de Burgemeester ook, mja... wat weet die man nou).
zelfs ik het met potlood gekleurdquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:24 schreef Yvie_lu het volgende:
Verwacht je bezoek?quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:23 schreef Lot88 het volgende:
[..]
inderdaad. Maar ik heb alle zooi onder mijn bed uitnu moet ik nog 1 kast en mijn makeup
dan afstoffen stofzuigen en morgen restjes behang er af trekken dan is slaapkamer klaar
uhm....quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
JIj hebt toch gewoon nog netjes tot de knie?
Je haalt alleen het behang eraf en dan is het klaar? Ik mis een onderdeel geloof ik.quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:23 schreef Lot88 het volgende:
[..]
inderdaad. Maar ik heb alle zooi onder mijn bed uitnu moet ik nog 1 kast en mijn makeup
dan afstoffen stofzuigen en morgen restjes behang er af trekken dan is slaapkamer klaar
Woensdag, hengstendagquote:
ja die muur onder behang is gewoon netjesquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je haalt alleen het behang eraf en dan is het klaar? Ik mis een onderdeel geloof ik.
Ik ook. Vond het wel ironisch, want mijn stempassen werden gescand met een hippe tablet en dan vervolgens stemmen met een potlood. Heerlijk dit Nederlandquote:
mijn stempassen waren ook handmatigquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ook. Vond het wel ironisch, want mijn stempassen werden gescand met een hippe tablet en dan vervolgens stemmen met een potlood. Heerlijk dit Nederland
Bij mij was het in het bejaardenhuis en ging alles lekker met de handquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ook. Vond het wel ironisch, want mijn stempassen werden gescand met een hippe tablet en dan vervolgens stemmen met een potlood. Heerlijk dit Nederland
Jij laat wel dagelijks wat van je horen?quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ons contact verwaterd een beetje. Ik denk dat hij druk is andere dames onder te schijten
Ik kon het ook al niet laten daar een opmerking over te maken bij het stembureauquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik dacht nog aan jou. 3 politiemannen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:27 schreef Lot88 het volgende:
[..]
mijn stempassen waren ook handmatigEn de mannen die er zaten waren mega oud
en je maakt niet even een foto?quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik dacht nog aan jou. 3 politiemannen.
Waarom nou weer aan haarquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik dacht nog aan jou. 3 politiemannen.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom nou weer aan haar
Politiemannen
quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:29 schreef Elvi het volgende:
Huuuh ik moet voor mn vader stemmen en die wil op 50+ partij stemmen
[ afbeelding ]
Nee, hengsten.quote:
Nee ik word graag als prinsesje behandeldquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij laat wel dagelijks wat van je horen?
Volgens mij mag dat nietquote:
Sorry. Wist niet dat dat ook jouw ding is.quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom nou weer aan haar
Politiemannen
Tochtig?quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:29 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ben niet echt hengstig op dit moment hoor
OK prima, of je even 4 uur lang op een balkon wil gaan staan en naar plebs zwaaien, spreek je laterquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee ik word graag als prinsesje behandeld
Ik app je wel wat spankplaatjes.quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:29 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ben niet echt hengstig op dit moment hoor
quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat niet
[..]
Sorry. Wist niet dat dat ook jouw ding is.
En ook nog eens naar de Ikea geweest vandaag.
beide geen last vanquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:30 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nope nope, gewoon grote voorjaarsshoonmaakfocus
Dan moet je ook wel af en toe es op mijn erwt gaan zitten.quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
En ze mag niet eens der muts op houden dan.quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OK prima, of je even 4 uur lang op een balkon wil gaan staan en naar plebs zwaaien, spreek je later.
doen ze maar 5 minuten hoorquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OK prima, of je even 4 uur lang op een balkon wil gaan staan en naar plebs zwaaien, spreek je later.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan moet je ook wel af en toe es op mijn erwt gaan zitten.
staat goed bekentquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Paardenslagerij W. van Beek
Adres: Kanaalstraat 109, 3531 CD Utrecht
hengstig is hetzelfde als loopsquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Is hengstig de mannenversie van tochtig?
Zal even noteren, over twee week gaan we toch naar Utrecht, ik hou wel van een goed stukje vleesquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Paardenslagerij W. van Beek
Adres: Kanaalstraat 109, 3531 CD Utrecht
nou dan heb je de berging niet gezienquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:32 schreef Lot88 het volgende:
[..]
maar denk dat jouw huis ook niet schreeuwt om opruimwoede
Op koningsdag is het een dagtaak, prinsessenpopje van mequote:
mijn hele huis is waarschijnlijk zoals jouw bergingquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou dan heb je de berging niet gezien
Your lossquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
het kan altijd beterquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:35 schreef Lot88 het volgende:
[..]
mijn hele huis is waarschijnlijk zoals jouw berging
Maar dan mag ik lekker koekhappenquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Op koningsdag is het een dagtaak, prinsessenpopje van me.
Ouderwetsch hollandsch vermaeck ende jolijt!quote:
Kan me voorstellen dat je dit gevoel ervaart als je hem zelf niet omhoog krijgt bij een eerste date.quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:02 schreef HostiMeister het volgende:
Wel korte openingstijden omdat ze alles zelf maken en altijd erg druk.quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:33 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Zal even noteren, over twee week gaan we toch naar Utrecht, ik hou wel van een goed stukje vlees
Jij gaat op de markt staan?quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ouderwetsch hollandsch vermaeck ende jolijt!
Uur in, uur uit.
Maar 1 dag per jaar. De rest van het jaar is het puur verwennerijquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ouderwetsch hollandsch vermaeck ende jolijt!
Uur in, uur uit.
Sowieso niet neuken op de eerste date. Ik ben toch geen stuk vleesquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:39 schreef rival het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je dit gevoel ervaart als je hem zelf niet omhoog krijgt bij een eerste date.
Valt wel tegen hoor dan toch?quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:39 schreef rival het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je dit gevoel ervaart als je hem zelf niet omhoog krijgt bij een eerste date.
In ieder geval een luxeleventje van bulastincentuh!quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar 1 dag per jaar. De rest van het jaar is het puur verwennerij
Romance is not deadquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sowieso niet neuken op de eerste date. Ik ben toch geen stuk vlees
ik voelde me verplicht, ze had het eten betaald.quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sowieso niet neuken op de eerste date. Ik ben toch geen stuk vlees
Oeh dat er even bij zetten, gelukkig is mijn vriendin erg bekend in Utrecht die moet dat wel kunnen vinden lijkt mij. Even daar aanwaaien voor wat vlees. Dit weekend gaan we naar vrienden in de Betuwe en dan moet ik ook altijd even langs de appelboerquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel korte openingstijden omdat ze alles zelf maken en altijd erg druk.
http://paardenslagerijwvanbeek.blogspot.nl/
Nee, niet eens. Ollie was al helemaal heelquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:41 schreef rival het volgende:
[..]
Moet je em alleen nog in elkaar zetten zeker?
Ow zo, nu snapte ik jou weer ff nietquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh zo klonk het even. Op een kleedje tijdens koningsdag![]()
Ik las het waarschijnlijk verkeerd.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Goed voor het zelfvertrouwen van dat arme meisje.
Hoer.quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:42 schreef rival het volgende:
[..]
ik voelde me verplicht, ze had het eten betaald.
Typisch wijven die het dan weer allemaal om zichzelf laten draaien.quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Goed voor het zelfvertrouwen van dat arme meisje.
Geen zin meer in het kleedje en gewoon om 8:43uur maar iemand overvallen?quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow zo, nu snapte ik jou weer ff niet.
Nee, dat heb ik een paar jaar geleden voor het laatst gedaan met mijn fokvriendinnetje. We zouden van 8:00 blijven staan net zolang ik 300 euro had opgehaald en daarvan gingen we de stad dan in.
8:45 stonden we op Centraal Station met 345 euro.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Typisch wijven die het dan weer allemaal om zichzelf laten draaien.
Nope, zooitje computermeuk waar om gevochten werdquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Geen zin meer in het kleedje en gewoon om 8:43uur maar iemand overvallen?
ja toch, wat wil je nog meerquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In ieder geval een luxeleventje van bulastincentuh!
quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Typisch wijven die het dan weer allemaal om zichzelf laten draaien.
'Als jullie olie gebruiken dan gaat er nog 10% vanaf"quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope, zooitje computermeuk waar om gevochten werd.
"Ben je vegan? dan komt er 25% bij"quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
'Als jullie olie gebruiken dan gaat er nog 10% vanaf"
quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:46 schreef Elvi het volgende:
[..]
"Ben je vegan? dan komt er 25% bij"
ja zo kan ik het ook HW
Voorin in de auto, netjes in de gordel.quote:
Smooth.quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Voorin in de auto, netjes in de gordel.
Als ik je telefoonnummer had dan kan ik je de foto sturen als bewijs
Smoothquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
quote:
ja die minder frustels scheelt idd een berg werk. Daarom ben ik ook weer zooi aan het opruimen naar de kringloopquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het kan altijd beter
En ik neem me altijd voor: minder frutsels. En toch zijn ze er
Ik heb als het goed is ook nog wel een leuke foto van hoe ik mijn matras in de auto vervoerde. Kunnen we ikeaspullenvervoerpics delenquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar je reactie op de foto's van zijn autogordel.quote:
Succes! Hopelijk jij ook politiemannen. Politiemannen voor iedereen!quote:
Dit klinkt wel gezelligquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb als het goed is ook nog wel een leuke foto van hoe ik mijn matras in de auto vervoerde. Kunnen we ikeaspullenvervoerpics delen
Ik voorspel ongenuanceerd commentaar.quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb als het goed is ook nog wel een leuke foto van hoe ik mijn matras in de auto vervoerde. Kunnen we ikeaspullenvervoerpics delen
quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar je reactie op de foto's van zijn autogordel.
Ik had bejaardenquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Succes! Hopelijk jij ook politiemannen. Politiemannen voor iedereen!
[..]
Dit klinkt wel gezellig
"Sorry, dit is een bacon-videokaart"quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:46 schreef Elvi het volgende:
[..]
"Ben je vegan? dan komt er 25% bij"
ja zo kan ik het ook HW
Ik vind de appels duur de afgelopen weken. En alle soorten ook dit jaar, maar heb niets meegekregen over een mislukte oogst ofzo.quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:50 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Hoppatee twee dozen appels besteld, wat zullen de cavia's weer blij met mij zijn
Kunt u even een stapje opzij zetten? Ik mag alleen verkopen aan handelingsbekwame mensenquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"Sorry, dit is een bacon-videokaart".
Deur eruit halen en uit het raam tiefenquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:52 schreef Lot88 het volgende:
Hoe ironisch dat ik dit hier ga vragen maar hoe haal je de zooi uit die tochtstrip die je onder een deur bevestigd hebt/
Lactacydquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:52 schreef Lot88 het volgende:
Hoe ironisch dat ik dit hier ga vragen maar hoe haal je de zooi uit die tochtstrip die je onder een deur bevestigd hebt/
Stofzuigerquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:52 schreef Lot88 het volgende:
Appel is toch altijd te duur?quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik vind de appels duur de afgelopen weken. En alle soorten ook dit jaar, maar heb niets meegekregen over een mislukte oogst ofzo.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Deur eruit halen en uit het raam tiefen
Is toch? "Boehoe ik ben niet aantrekkelijk genoeg" "Boehoe ik doe iets verkeerd"quote:
Klopt, maar ik koop dozen b keuze die kosten per doos maar 4 euro, dan heb je echt heel veel appels, we nemen meestal ook 2 zaken a keuze mee, die zijn 2,50. Van die B keuze maak ik ook wel eens appeltaart, dat rare gevormde appeltje, daar proef je helemaal niets meer van in een appeltaart.quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik vind de appels duur de afgelopen weken. En alle soorten ook dit jaar, maar heb niets meegekregen over een mislukte oogst ofzo.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Deur eruit halen en uit het raam tiefen
Mannen die stuk zijn.quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is toch? "Boehoe ik ben niet aantrekkelijk genoeg" "Boehoe ik doe iets verkeerd"
En mannen moeten maar altijd presteren.
Mannen weten nauwelijks hoe ze een vrouw moeten bevredigen hou toch op manquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is toch? "Boehoe ik ben niet aantrekkelijk genoeg" "Boehoe ik doe iets verkeerd"
En mannen moeten maar altijd presteren.
Daar heb je toch geen excuus voor nodig?quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mannen die stuk zijn.Samen chocolade eten uit ellende
![]()
Niet zo generaliseren ja.quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mannen weten nauwelijks hoe ze een vrouw moeten bevredigen hou toch op man
Effectief voor elke tochtige strip vol met troep.quote:
Mijn moeder zei dan altijd: waar het komt is het toch donker.quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:55 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Klopt, maar ik koop dozen b keuze die kosten per doos maar 4 euro, dan heb je echt heel veel appels, we nemen meestal ook 2 zaken a keuze mee, die zijn 2,50. Van die B keuze maak ik ook wel eens appeltaart, dat rare gevormde appeltje, daar proef je helemaal niets meer van in een appeltaart.
We moeten ook echt alles doen he?quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vork proberen?quote:
Zegt misschien meer over de prutsers die jij neukt dan over mannen in het algemeen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waar het heen gaat hangen ook geen schilderijen aan de muur, aldus een iemand uit Grunquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mijn moeder zei dan altijd: waar het komt is het toch donker.
Nu snap ik waarom ik een sick fuck ben
quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mijn moeder zei dan altijd: waar het komt is het toch donker.
Nu snap ik waarom ik een sick fuck ben
nee geen schuifstrip. Zit echt vast aan de deur. vork ga ik proberenquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vork proberen?
En waarschijnlijk is het zo'n soort schuif-strip. Dan die er helemaal uitschuiven zodat je er makkelijker bij kan.
Mannen vaak wel heb ik het idee.quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar heb je toch geen excuus voor nodig?
Taken van de man:quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We moeten ook echt alles doen he?.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:57 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Waar het heen gaat hangen ook geen schilderijen aan de muur, aldus een iemand uit Grun
Wat doen jullie nog meer dan?quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We moeten ook echt alles doen he?.
aanwezig zijnquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Taken van de man:
Pik hard houden
Vrouw nat maken (blijkbaar ook onze taak)
Vrouw bevredigen
Ons zelf bevredigen.
Taken van de vrouw:
of er is niets betersquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Anders zouden ze toch niet terugkomen voor meer.
Koken, wassen, strijken, schoonmaken?quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Taken van de man:
Pik hard houden
Vrouw bevredigen
Ons zelf bevredigen.
Taken van de vrouw:
Zegt misschien meer over de prutsers die jij neukt dan over vrouwen in het algemeen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Taken van de man:
Pik hard houden
Vrouw bevredigen
Ons zelf bevredigen.
Taken van de vrouw:
Pik hard laten worden? Er leuk uitzien, inclusief lang haar en goed figuur (sort of). Oh en het huishouden natuurlijk ookquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Taken van de man:
Pik hard houden
Vrouw bevredigen
Ons zelf bevredigen.
Taken van de vrouw:
Gelijk oversteken?quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Succes! Hopelijk jij ook politiemannen. Politiemannen voor iedereen!
[..]
Dit klinkt wel gezellig
Heldinquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zegt misschien meer over de prutsers die jij neukt dan over vrouwen in het algemeen.
Daar ben ik nu voorquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:59 schreef HostiMeister het volgende:
Nu mis ik Fripsel wel met haar opmerkingen met hoe geweldig goed en geil ze toch wel niet altijd was. De humble brags over seks.
Niet zo generaliseren johquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Taken van de man:
Pik hard houden
Vrouw bevredigen
Ons zelf bevredigen.
Taken van de vrouw:
Allures #mycroftquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zegt misschien meer over de prutsers die jij neukt dan over vrouwen in het algemeen.
Zal ik je anders even vertellen hoe nat ik altijd ben?quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:59 schreef HostiMeister het volgende:
Nu mis ik Fripsel wel met haar opmerkingen met hoe geweldig goed en geil ze toch wel niet altijd was. De humble brags over seks.
doe eens!quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zal ik je anders even vertellen hoe nat ik altijd ben?
Dee oogst is niet mislukt, maar hij viel wel tegen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waardeloosquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:00 schreef MissMSX het volgende:
Als je als vrouw niet minstens die harde pik inclusief ballen naar binnen slobbert ben je niks waard.
Achter je oren?quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dee oogst is niet mislukt, maar hij viel wel tegen.
Daar heb ik met Air ook regelmatig last vanquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dee oogst is niet mislukt, maar hij viel wel tegen.
Dat weet ik tochquote:
Post-coïtus catering?quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Taken van de man:
Pik hard houden
Vrouw bevredigen
Ons zelf bevredigen.
Taken van de vrouw:
quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar heb ik met Air ook regelmatig last van
En het dan gek vinden dat je al 3 weken droog staatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2018 15:02:47 ]
Melkmachine kopen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar heb ik met Air ook regelmatig last van
Jij pist nog in je broek?quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |