Bij één Pandapunt is het einde relatie.quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wanneer krijg je die in een relatie?
Ik heb er denk ik bijna 1
Ja zo is het maar net.quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bij één Pandapunt is het einde relatie.
Jezus, kan je net zo goed single zijn. Heb je nog meer seks.quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wanneer krijg je die in een relatie?
Ik heb er denk ik bijna 1
quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja zo is het maar net.
straks 3 weken geen seks
Ja echt he, kun je gewoon random iemand laten langskomen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:09 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Jezus, kan je net zo goed single zijn. Heb je nog meer seks.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bedankt voor je geile snaps vandaag
Mag dat niet?quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Is serieus. Ik mag ook niet scharen met mijn BFF.
Wat moet je dan?
Een nieuwe vriend zoeken.quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Is serieus. Ik mag ook niet scharen met mijn BFF.
Wat moet je dan?
Liever wel piemel hoorquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Of 1 vriendje en een vriendinnetje.
Niet zo beperkend denken, lola.
Ja is echt niet van deze tijdquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:14 schreef MissMSX het volgende:
Ja, geen open relatie hebben is wel matig
quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:16 schreef Monopoly het volgende:
Er is echt wat mis met je als je je vrouw niet minstens 2 keer per week laat onderschijten door een harige Bulgaar hoor.
Eens!quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:16 schreef Monopoly het volgende:
Er is echt wat mis met je als je je vrouw niet minstens 2 keer per week laat onderschijten door een harige Bulgaar hoor.
Het is ondertussen vrij duidelijk wat jou fetish is ja.quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:16 schreef Monopoly het volgende:
Nou ja, die Bulgaren zijn pas laatst toegevoegd.quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:17 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Het is ondertussen vrij duidelijk wat jou fetish is ja.
kan ook iddquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wie heeft jouw voorkeur?quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:18 schreef MissMSX het volgende:
Gelukkig bepaal ik zelf door wie ik me laat onderschijten
quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:18 schreef Yvie_lu het volgende:
Geen internet en geen zin om naar kantoor te gaan om te werken en m'n hotspot is niet echt heel erg snel.
Dus komt ik jullie blij maken met mijn gezelschap
/werkontwijkend gedrag
yvquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:18 schreef Yvie_lu het volgende:
Geen internet en geen zin om naar kantoor te gaan om te werken en m'n hotspot is niet echt heel erg snel.
/werkontwijkend gedrag
Yvquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:18 schreef Yvie_lu het volgende:
/werkontwijkend gedrag
Het gaat over seks. Vlucht nu het nog kanquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:18 schreef Yvie_lu het volgende:
/werkontwijkend gedrag
heul nietquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:09 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Jezus, kan je net zo goed single zijn. Heb je nog meer seks.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Alsof ik hier morgen dan nog kom.quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:20 schreef Yvie_lu het volgende:
Ohw het gaat weer over seks.
Ik dacht dat we daarmee tot morgen zouden wachten wanneer er de evaluatie van Dino is?
vind je?quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:16 schreef Monopoly het volgende:
Inclusiviteit ho maarquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:18 schreef MissMSX het volgende:
Gelukkig bepaal ik zelf door wie ik me laat onderschijten
Ja. Het is nu Lente. Wel weer genoeg van die seks-ongein. Bah!quote:
Ja dit dus, dit wordt weer een verdwijntrucquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Alsof ik hier morgen dan nog kom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |