Succes! Hopelijk jij ook politiemannen. Politiemannen voor iedereen!quote:
Dit klinkt wel gezelligquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb als het goed is ook nog wel een leuke foto van hoe ik mijn matras in de auto vervoerde. Kunnen we ikeaspullenvervoerpics delen
Ik voorspel ongenuanceerd commentaar.quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb als het goed is ook nog wel een leuke foto van hoe ik mijn matras in de auto vervoerde. Kunnen we ikeaspullenvervoerpics delen
quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar je reactie op de foto's van zijn autogordel.
Ik had bejaardenquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Succes! Hopelijk jij ook politiemannen. Politiemannen voor iedereen!
[..]
Dit klinkt wel gezellig
"Sorry, dit is een bacon-videokaart"quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:46 schreef Elvi het volgende:
[..]
"Ben je vegan? dan komt er 25% bij"
ja zo kan ik het ook HW
Ik vind de appels duur de afgelopen weken. En alle soorten ook dit jaar, maar heb niets meegekregen over een mislukte oogst ofzo.quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:50 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Hoppatee twee dozen appels besteld, wat zullen de cavia's weer blij met mij zijn
Kunt u even een stapje opzij zetten? Ik mag alleen verkopen aan handelingsbekwame mensenquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"Sorry, dit is een bacon-videokaart".
Deur eruit halen en uit het raam tiefenquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:52 schreef Lot88 het volgende:
Hoe ironisch dat ik dit hier ga vragen maar hoe haal je de zooi uit die tochtstrip die je onder een deur bevestigd hebt/
Lactacydquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:52 schreef Lot88 het volgende:
Hoe ironisch dat ik dit hier ga vragen maar hoe haal je de zooi uit die tochtstrip die je onder een deur bevestigd hebt/
Stofzuigerquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:52 schreef Lot88 het volgende:
Appel is toch altijd te duur?quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik vind de appels duur de afgelopen weken. En alle soorten ook dit jaar, maar heb niets meegekregen over een mislukte oogst ofzo.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Deur eruit halen en uit het raam tiefen
Is toch? "Boehoe ik ben niet aantrekkelijk genoeg" "Boehoe ik doe iets verkeerd"quote:
Klopt, maar ik koop dozen b keuze die kosten per doos maar 4 euro, dan heb je echt heel veel appels, we nemen meestal ook 2 zaken a keuze mee, die zijn 2,50. Van die B keuze maak ik ook wel eens appeltaart, dat rare gevormde appeltje, daar proef je helemaal niets meer van in een appeltaart.quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik vind de appels duur de afgelopen weken. En alle soorten ook dit jaar, maar heb niets meegekregen over een mislukte oogst ofzo.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Deur eruit halen en uit het raam tiefen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |