quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Typisch wijven die het dan weer allemaal om zichzelf laten draaien.
Nope, zooitje computermeuk waar om gevochten werdquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Geen zin meer in het kleedje en gewoon om 8:43uur maar iemand overvallen?
ja toch, wat wil je nog meerquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In ieder geval een luxeleventje van bulastincentuh!
quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Typisch wijven die het dan weer allemaal om zichzelf laten draaien.
'Als jullie olie gebruiken dan gaat er nog 10% vanaf"quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope, zooitje computermeuk waar om gevochten werd.
"Ben je vegan? dan komt er 25% bij"quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
'Als jullie olie gebruiken dan gaat er nog 10% vanaf"
quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:46 schreef Elvi het volgende:
[..]
"Ben je vegan? dan komt er 25% bij"
ja zo kan ik het ook HW
Voorin in de auto, netjes in de gordel.quote:
Smooth.quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Voorin in de auto, netjes in de gordel.
Als ik je telefoonnummer had dan kan ik je de foto sturen als bewijs
Smoothquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
quote:
ja die minder frustels scheelt idd een berg werk. Daarom ben ik ook weer zooi aan het opruimen naar de kringloopquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het kan altijd beter
En ik neem me altijd voor: minder frutsels. En toch zijn ze er
Ik heb als het goed is ook nog wel een leuke foto van hoe ik mijn matras in de auto vervoerde. Kunnen we ikeaspullenvervoerpics delenquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar je reactie op de foto's van zijn autogordel.quote:
Succes! Hopelijk jij ook politiemannen. Politiemannen voor iedereen!quote:
Dit klinkt wel gezelligquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb als het goed is ook nog wel een leuke foto van hoe ik mijn matras in de auto vervoerde. Kunnen we ikeaspullenvervoerpics delen
Ik voorspel ongenuanceerd commentaar.quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb als het goed is ook nog wel een leuke foto van hoe ik mijn matras in de auto vervoerde. Kunnen we ikeaspullenvervoerpics delen
quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar je reactie op de foto's van zijn autogordel.
Ik had bejaardenquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Succes! Hopelijk jij ook politiemannen. Politiemannen voor iedereen!
[..]
Dit klinkt wel gezellig
"Sorry, dit is een bacon-videokaart"quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:46 schreef Elvi het volgende:
[..]
"Ben je vegan? dan komt er 25% bij"
ja zo kan ik het ook HW
Ik vind de appels duur de afgelopen weken. En alle soorten ook dit jaar, maar heb niets meegekregen over een mislukte oogst ofzo.quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:50 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Hoppatee twee dozen appels besteld, wat zullen de cavia's weer blij met mij zijn
Kunt u even een stapje opzij zetten? Ik mag alleen verkopen aan handelingsbekwame mensenquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"Sorry, dit is een bacon-videokaart".
Deur eruit halen en uit het raam tiefenquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:52 schreef Lot88 het volgende:
Hoe ironisch dat ik dit hier ga vragen maar hoe haal je de zooi uit die tochtstrip die je onder een deur bevestigd hebt/
Lactacydquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:52 schreef Lot88 het volgende:
Hoe ironisch dat ik dit hier ga vragen maar hoe haal je de zooi uit die tochtstrip die je onder een deur bevestigd hebt/
Stofzuigerquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:52 schreef Lot88 het volgende:
Appel is toch altijd te duur?quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik vind de appels duur de afgelopen weken. En alle soorten ook dit jaar, maar heb niets meegekregen over een mislukte oogst ofzo.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Deur eruit halen en uit het raam tiefen
Is toch? "Boehoe ik ben niet aantrekkelijk genoeg" "Boehoe ik doe iets verkeerd"quote:
Klopt, maar ik koop dozen b keuze die kosten per doos maar 4 euro, dan heb je echt heel veel appels, we nemen meestal ook 2 zaken a keuze mee, die zijn 2,50. Van die B keuze maak ik ook wel eens appeltaart, dat rare gevormde appeltje, daar proef je helemaal niets meer van in een appeltaart.quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik vind de appels duur de afgelopen weken. En alle soorten ook dit jaar, maar heb niets meegekregen over een mislukte oogst ofzo.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Deur eruit halen en uit het raam tiefen
Mannen die stuk zijn.quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is toch? "Boehoe ik ben niet aantrekkelijk genoeg" "Boehoe ik doe iets verkeerd"
En mannen moeten maar altijd presteren.
Mannen weten nauwelijks hoe ze een vrouw moeten bevredigen hou toch op manquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is toch? "Boehoe ik ben niet aantrekkelijk genoeg" "Boehoe ik doe iets verkeerd"
En mannen moeten maar altijd presteren.
Daar heb je toch geen excuus voor nodig?quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mannen die stuk zijn.Samen chocolade eten uit ellende
![]()
Niet zo generaliseren ja.quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mannen weten nauwelijks hoe ze een vrouw moeten bevredigen hou toch op man
Effectief voor elke tochtige strip vol met troep.quote:
Mijn moeder zei dan altijd: waar het komt is het toch donker.quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:55 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Klopt, maar ik koop dozen b keuze die kosten per doos maar 4 euro, dan heb je echt heel veel appels, we nemen meestal ook 2 zaken a keuze mee, die zijn 2,50. Van die B keuze maak ik ook wel eens appeltaart, dat rare gevormde appeltje, daar proef je helemaal niets meer van in een appeltaart.
We moeten ook echt alles doen he?quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vork proberen?quote:
Zegt misschien meer over de prutsers die jij neukt dan over mannen in het algemeen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waar het heen gaat hangen ook geen schilderijen aan de muur, aldus een iemand uit Grunquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mijn moeder zei dan altijd: waar het komt is het toch donker.
Nu snap ik waarom ik een sick fuck ben
quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mijn moeder zei dan altijd: waar het komt is het toch donker.
Nu snap ik waarom ik een sick fuck ben
nee geen schuifstrip. Zit echt vast aan de deur. vork ga ik proberenquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vork proberen?
En waarschijnlijk is het zo'n soort schuif-strip. Dan die er helemaal uitschuiven zodat je er makkelijker bij kan.
Mannen vaak wel heb ik het idee.quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar heb je toch geen excuus voor nodig?
Taken van de man:quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We moeten ook echt alles doen he?.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:57 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Waar het heen gaat hangen ook geen schilderijen aan de muur, aldus een iemand uit Grun
Wat doen jullie nog meer dan?quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We moeten ook echt alles doen he?.
aanwezig zijnquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Taken van de man:
Pik hard houden
Vrouw nat maken (blijkbaar ook onze taak)
Vrouw bevredigen
Ons zelf bevredigen.
Taken van de vrouw:
of er is niets betersquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Anders zouden ze toch niet terugkomen voor meer.
Koken, wassen, strijken, schoonmaken?quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Taken van de man:
Pik hard houden
Vrouw bevredigen
Ons zelf bevredigen.
Taken van de vrouw:
Zegt misschien meer over de prutsers die jij neukt dan over vrouwen in het algemeen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Taken van de man:
Pik hard houden
Vrouw bevredigen
Ons zelf bevredigen.
Taken van de vrouw:
Pik hard laten worden? Er leuk uitzien, inclusief lang haar en goed figuur (sort of). Oh en het huishouden natuurlijk ookquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Taken van de man:
Pik hard houden
Vrouw bevredigen
Ons zelf bevredigen.
Taken van de vrouw:
Gelijk oversteken?quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Succes! Hopelijk jij ook politiemannen. Politiemannen voor iedereen!
[..]
Dit klinkt wel gezellig
Heldinquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zegt misschien meer over de prutsers die jij neukt dan over vrouwen in het algemeen.
Daar ben ik nu voorquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:59 schreef HostiMeister het volgende:
Nu mis ik Fripsel wel met haar opmerkingen met hoe geweldig goed en geil ze toch wel niet altijd was. De humble brags over seks.
Niet zo generaliseren johquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Taken van de man:
Pik hard houden
Vrouw bevredigen
Ons zelf bevredigen.
Taken van de vrouw:
Allures #mycroftquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zegt misschien meer over de prutsers die jij neukt dan over vrouwen in het algemeen.
Zal ik je anders even vertellen hoe nat ik altijd ben?quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:59 schreef HostiMeister het volgende:
Nu mis ik Fripsel wel met haar opmerkingen met hoe geweldig goed en geil ze toch wel niet altijd was. De humble brags over seks.
doe eens!quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zal ik je anders even vertellen hoe nat ik altijd ben?
Dee oogst is niet mislukt, maar hij viel wel tegen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waardeloosquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:00 schreef MissMSX het volgende:
Als je als vrouw niet minstens die harde pik inclusief ballen naar binnen slobbert ben je niks waard.
Achter je oren?quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dee oogst is niet mislukt, maar hij viel wel tegen.
Daar heb ik met Air ook regelmatig last vanquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dee oogst is niet mislukt, maar hij viel wel tegen.
Dat weet ik tochquote:
Post-coïtus catering?quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Taken van de man:
Pik hard houden
Vrouw bevredigen
Ons zelf bevredigen.
Taken van de vrouw:
quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar heb ik met Air ook regelmatig last van
En het dan gek vinden dat je al 3 weken droog staatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2018 15:02:47 ]
Melkmachine kopen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar heb ik met Air ook regelmatig last van
Jij pist nog in je broek?quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |