quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Typisch wijven die het dan weer allemaal om zichzelf laten draaien.
Nope, zooitje computermeuk waar om gevochten werdquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Geen zin meer in het kleedje en gewoon om 8:43uur maar iemand overvallen?
ja toch, wat wil je nog meerquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In ieder geval een luxeleventje van bulastincentuh!
quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Typisch wijven die het dan weer allemaal om zichzelf laten draaien.
'Als jullie olie gebruiken dan gaat er nog 10% vanaf"quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope, zooitje computermeuk waar om gevochten werd.
"Ben je vegan? dan komt er 25% bij"quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
'Als jullie olie gebruiken dan gaat er nog 10% vanaf"
quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:46 schreef Elvi het volgende:
[..]
"Ben je vegan? dan komt er 25% bij"
ja zo kan ik het ook HW
Voorin in de auto, netjes in de gordel.quote:
Smooth.quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Voorin in de auto, netjes in de gordel.
Als ik je telefoonnummer had dan kan ik je de foto sturen als bewijs
Smoothquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
quote:
ja die minder frustels scheelt idd een berg werk. Daarom ben ik ook weer zooi aan het opruimen naar de kringloopquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het kan altijd beter
En ik neem me altijd voor: minder frutsels. En toch zijn ze er
Ik heb als het goed is ook nog wel een leuke foto van hoe ik mijn matras in de auto vervoerde. Kunnen we ikeaspullenvervoerpics delenquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar je reactie op de foto's van zijn autogordel.quote:
Succes! Hopelijk jij ook politiemannen. Politiemannen voor iedereen!quote:
Dit klinkt wel gezelligquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb als het goed is ook nog wel een leuke foto van hoe ik mijn matras in de auto vervoerde. Kunnen we ikeaspullenvervoerpics delen
Ik voorspel ongenuanceerd commentaar.quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb als het goed is ook nog wel een leuke foto van hoe ik mijn matras in de auto vervoerde. Kunnen we ikeaspullenvervoerpics delen
quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar je reactie op de foto's van zijn autogordel.
Ik had bejaardenquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Succes! Hopelijk jij ook politiemannen. Politiemannen voor iedereen!
[..]
Dit klinkt wel gezellig
"Sorry, dit is een bacon-videokaart"quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:46 schreef Elvi het volgende:
[..]
"Ben je vegan? dan komt er 25% bij"
ja zo kan ik het ook HW
Ik vind de appels duur de afgelopen weken. En alle soorten ook dit jaar, maar heb niets meegekregen over een mislukte oogst ofzo.quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:50 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Hoppatee twee dozen appels besteld, wat zullen de cavia's weer blij met mij zijn
Kunt u even een stapje opzij zetten? Ik mag alleen verkopen aan handelingsbekwame mensenquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"Sorry, dit is een bacon-videokaart".
Deur eruit halen en uit het raam tiefenquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:52 schreef Lot88 het volgende:
Hoe ironisch dat ik dit hier ga vragen maar hoe haal je de zooi uit die tochtstrip die je onder een deur bevestigd hebt/
Lactacydquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:52 schreef Lot88 het volgende:
Hoe ironisch dat ik dit hier ga vragen maar hoe haal je de zooi uit die tochtstrip die je onder een deur bevestigd hebt/
Stofzuigerquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:52 schreef Lot88 het volgende:
Appel is toch altijd te duur?quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik vind de appels duur de afgelopen weken. En alle soorten ook dit jaar, maar heb niets meegekregen over een mislukte oogst ofzo.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Deur eruit halen en uit het raam tiefen
Is toch? "Boehoe ik ben niet aantrekkelijk genoeg" "Boehoe ik doe iets verkeerd"quote:
Klopt, maar ik koop dozen b keuze die kosten per doos maar 4 euro, dan heb je echt heel veel appels, we nemen meestal ook 2 zaken a keuze mee, die zijn 2,50. Van die B keuze maak ik ook wel eens appeltaart, dat rare gevormde appeltje, daar proef je helemaal niets meer van in een appeltaart.quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik vind de appels duur de afgelopen weken. En alle soorten ook dit jaar, maar heb niets meegekregen over een mislukte oogst ofzo.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Deur eruit halen en uit het raam tiefen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |