Maar dan mag ik lekker koekhappenquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Op koningsdag is het een dagtaak, prinsessenpopje van me.
Ouderwetsch hollandsch vermaeck ende jolijt!quote:
Kan me voorstellen dat je dit gevoel ervaart als je hem zelf niet omhoog krijgt bij een eerste date.quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:02 schreef HostiMeister het volgende:
Ja iedereen neukt hier de sterren van de hemel, dat weten we toch.
Wel korte openingstijden omdat ze alles zelf maken en altijd erg druk.quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:33 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Zal even noteren, over twee week gaan we toch naar Utrecht, ik hou wel van een goed stukje vlees
Jij gaat op de markt staan?quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ouderwetsch hollandsch vermaeck ende jolijt!
Uur in, uur uit.
Maar 1 dag per jaar. De rest van het jaar is het puur verwennerijquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ouderwetsch hollandsch vermaeck ende jolijt!
Uur in, uur uit.
Sowieso niet neuken op de eerste date. Ik ben toch geen stuk vleesquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:39 schreef rival het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je dit gevoel ervaart als je hem zelf niet omhoog krijgt bij een eerste date.
Valt wel tegen hoor dan toch?quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:39 schreef rival het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je dit gevoel ervaart als je hem zelf niet omhoog krijgt bij een eerste date.
In ieder geval een luxeleventje van bulastincentuh!quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar 1 dag per jaar. De rest van het jaar is het puur verwennerij
Romance is not deadquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sowieso niet neuken op de eerste date. Ik ben toch geen stuk vlees
ik voelde me verplicht, ze had het eten betaald.quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sowieso niet neuken op de eerste date. Ik ben toch geen stuk vlees
Oeh dat er even bij zetten, gelukkig is mijn vriendin erg bekend in Utrecht die moet dat wel kunnen vinden lijkt mij. Even daar aanwaaien voor wat vlees. Dit weekend gaan we naar vrienden in de Betuwe en dan moet ik ook altijd even langs de appelboerquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel korte openingstijden omdat ze alles zelf maken en altijd erg druk.
http://paardenslagerijwvanbeek.blogspot.nl/
Nee, niet eens. Ollie was al helemaal heelquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:41 schreef rival het volgende:
[..]
Moet je em alleen nog in elkaar zetten zeker?
Ow zo, nu snapte ik jou weer ff nietquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh zo klonk het even. Op een kleedje tijdens koningsdag![]()
Ik las het waarschijnlijk verkeerd.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Goed voor het zelfvertrouwen van dat arme meisje.
Hoer.quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:42 schreef rival het volgende:
[..]
ik voelde me verplicht, ze had het eten betaald.
Typisch wijven die het dan weer allemaal om zichzelf laten draaien.quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Goed voor het zelfvertrouwen van dat arme meisje.
Geen zin meer in het kleedje en gewoon om 8:43uur maar iemand overvallen?quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow zo, nu snapte ik jou weer ff niet.
Nee, dat heb ik een paar jaar geleden voor het laatst gedaan met mijn fokvriendinnetje. We zouden van 8:00 blijven staan net zolang ik 300 euro had opgehaald en daarvan gingen we de stad dan in.
8:45 stonden we op Centraal Station met 345 euro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |