Pik hard laten worden? Er leuk uitzien, inclusief lang haar en goed figuur (sort of). Oh en het huishouden natuurlijk ookquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Taken van de man:
Pik hard houden
Vrouw nat maken (blijkbaar ook onze taak)
Vrouw bevredigen
Ons zelf bevredigen.
Taken van de vrouw:
Gelijk oversteken?quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Succes! Hopelijk jij ook politiemannen. Politiemannen voor iedereen!
[..]
Dit klinkt wel gezellig
Heldinquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zegt misschien meer over de prutsers die jij neukt dan over vrouwen in het algemeen.
Daar ben ik nu voorquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:59 schreef HostiMeister het volgende:
Nu mis ik Fripsel wel met haar opmerkingen met hoe geweldig goed en geil ze toch wel niet altijd was. De humble brags over seks.
Niet zo generaliseren johquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Taken van de man:
Pik hard houden
Vrouw bevredigen
Ons zelf bevredigen.
Taken van de vrouw:
Allures #mycroftquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zegt misschien meer over de prutsers die jij neukt dan over vrouwen in het algemeen.
Zal ik je anders even vertellen hoe nat ik altijd ben?quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:59 schreef HostiMeister het volgende:
Nu mis ik Fripsel wel met haar opmerkingen met hoe geweldig goed en geil ze toch wel niet altijd was. De humble brags over seks.
doe eens!quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zal ik je anders even vertellen hoe nat ik altijd ben?
Dee oogst is niet mislukt, maar hij viel wel tegen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik vind de appels duur de afgelopen weken. En alle soorten ook dit jaar, maar heb niets meegekregen over een mislukte oogst ofzo.
Waardeloosquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:00 schreef MissMSX het volgende:
Als je als vrouw niet minstens die harde pik inclusief ballen naar binnen slobbert ben je niks waard.
Achter je oren?quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dee oogst is niet mislukt, maar hij viel wel tegen.
Daar heb ik met Air ook regelmatig last vanquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dee oogst is niet mislukt, maar hij viel wel tegen.
Dat weet ik tochquote:
Post-coïtus catering?quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Taken van de man:
Pik hard houden
Vrouw bevredigen
Ons zelf bevredigen.
Taken van de vrouw:
quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar heb ik met Air ook regelmatig last van
En het dan gek vinden dat je al 3 weken droog staatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2018 15:02:47 ]
Melkmachine kopen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar heb ik met Air ook regelmatig last van
Jij pist nog in je broek?quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |