Mannen die stuk zijn.quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is toch? "Boehoe ik ben niet aantrekkelijk genoeg" "Boehoe ik doe iets verkeerd"
En mannen moeten maar altijd presteren.
Mannen weten nauwelijks hoe ze een vrouw moeten bevredigen hou toch op manquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is toch? "Boehoe ik ben niet aantrekkelijk genoeg" "Boehoe ik doe iets verkeerd"
En mannen moeten maar altijd presteren.
Daar heb je toch geen excuus voor nodig?quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mannen die stuk zijn.Samen chocolade eten uit ellende
![]()
Niet zo generaliseren ja.quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mannen weten nauwelijks hoe ze een vrouw moeten bevredigen hou toch op man
Effectief voor elke tochtige strip vol met troep.quote:
Mijn moeder zei dan altijd: waar het komt is het toch donker.quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:55 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Klopt, maar ik koop dozen b keuze die kosten per doos maar 4 euro, dan heb je echt heel veel appels, we nemen meestal ook 2 zaken a keuze mee, die zijn 2,50. Van die B keuze maak ik ook wel eens appeltaart, dat rare gevormde appeltje, daar proef je helemaal niets meer van in een appeltaart.
We moeten ook echt alles doen he?quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vork proberen?quote:
Zegt misschien meer over de prutsers die jij neukt dan over mannen in het algemeen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waar het heen gaat hangen ook geen schilderijen aan de muur, aldus een iemand uit Grunquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mijn moeder zei dan altijd: waar het komt is het toch donker.
Nu snap ik waarom ik een sick fuck ben
quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mijn moeder zei dan altijd: waar het komt is het toch donker.
Nu snap ik waarom ik een sick fuck ben
nee geen schuifstrip. Zit echt vast aan de deur. vork ga ik proberenquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vork proberen?
En waarschijnlijk is het zo'n soort schuif-strip. Dan die er helemaal uitschuiven zodat je er makkelijker bij kan.
Mannen vaak wel heb ik het idee.quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar heb je toch geen excuus voor nodig?
Taken van de man:quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We moeten ook echt alles doen he?.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:57 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Waar het heen gaat hangen ook geen schilderijen aan de muur, aldus een iemand uit Grun
Wat doen jullie nog meer dan?quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We moeten ook echt alles doen he?.
aanwezig zijnquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Taken van de man:
Pik hard houden
Vrouw nat maken (blijkbaar ook onze taak)
Vrouw bevredigen
Ons zelf bevredigen.
Taken van de vrouw:
of er is niets betersquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Anders zouden ze toch niet terugkomen voor meer.
Koken, wassen, strijken, schoonmaken?quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Taken van de man:
Pik hard houden
Vrouw bevredigen
Ons zelf bevredigen.
Taken van de vrouw:
Zegt misschien meer over de prutsers die jij neukt dan over vrouwen in het algemeen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Taken van de man:
Pik hard houden
Vrouw bevredigen
Ons zelf bevredigen.
Taken van de vrouw:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |