Ja. Dat zegt ie toch? Het is verdomme 2018.quote:
Air natuurlijk.quote:
Yes. IJs. Jij snapt me.quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja. Het is nu Lente. Wel weer genoeg van die seks-ongein. Bah!
Zonnetje is er. Bijna ijsjes-weer
quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Alsof ik hier morgen dan nog kom.
Allemaal mensen die hier 'iets met computers doen'. Dat sportschoolmeisje vinden we wel. Van haar dan maar de schriftelijke reactie opvragenquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Alsof ik hier morgen dan nog kom.
korte rokjes en zonquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja. Het is nu Lente. Wel weer genoeg van die seks-ongein. Bah!
Zonnetje is er. Bijna ijsjes-weer
Dat mag je zelf komen testenquote:
inderdaad. Maar ik heb alle zooi onder mijn bed uitquote:
quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
Je bent zelf beperkend Dino![]()
#spuit11reactie
Wat hipquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:24 schreef Yvie_lu het volgende:
Oh en ik heb vanochtend per ongeluk hip gedaan. Gestemd in een mobiele stembus. Was gewoon de eerste die ik tegenkwam en er stond politie bij dus dat is altijd fijn. Een goed beschermde stem. Die van mij is natuurlijk extra veel waard dus dat snap ik wel (ohw en die van de Burgemeester ook, mja... wat weet die man nou).
trots op jequote:Op woensdag 21 maart 2018 14:24 schreef Yvie_lu het volgende:
Oh en ik heb vanochtend per ongeluk hip gedaan. Gestemd in een mobiele stembus. Was gewoon de eerste die ik tegenkwam en er stond politie bij dus dat is altijd fijn. Een goed beschermde stem. Die van mij is natuurlijk extra veel waard dus dat snap ik wel (ohw en die van de Burgemeester ook, mja... wat weet die man nou).
zelfs ik het met potlood gekleurdquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:24 schreef Yvie_lu het volgende:
Verwacht je bezoek?quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:23 schreef Lot88 het volgende:
[..]
inderdaad. Maar ik heb alle zooi onder mijn bed uitnu moet ik nog 1 kast en mijn makeup
dan afstoffen stofzuigen en morgen restjes behang er af trekken dan is slaapkamer klaar
uhm....quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
JIj hebt toch gewoon nog netjes tot de knie?
Je haalt alleen het behang eraf en dan is het klaar? Ik mis een onderdeel geloof ik.quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:23 schreef Lot88 het volgende:
[..]
inderdaad. Maar ik heb alle zooi onder mijn bed uitnu moet ik nog 1 kast en mijn makeup
dan afstoffen stofzuigen en morgen restjes behang er af trekken dan is slaapkamer klaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |