Woensdag, hengstendagquote:
ja die muur onder behang is gewoon netjesquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je haalt alleen het behang eraf en dan is het klaar? Ik mis een onderdeel geloof ik.
Ik ook. Vond het wel ironisch, want mijn stempassen werden gescand met een hippe tablet en dan vervolgens stemmen met een potlood. Heerlijk dit Nederlandquote:
mijn stempassen waren ook handmatigquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ook. Vond het wel ironisch, want mijn stempassen werden gescand met een hippe tablet en dan vervolgens stemmen met een potlood. Heerlijk dit Nederland
Bij mij was het in het bejaardenhuis en ging alles lekker met de handquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ook. Vond het wel ironisch, want mijn stempassen werden gescand met een hippe tablet en dan vervolgens stemmen met een potlood. Heerlijk dit Nederland
Jij laat wel dagelijks wat van je horen?quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ons contact verwaterd een beetje. Ik denk dat hij druk is andere dames onder te schijten
Ik kon het ook al niet laten daar een opmerking over te maken bij het stembureauquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik dacht nog aan jou. 3 politiemannen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:27 schreef Lot88 het volgende:
[..]
mijn stempassen waren ook handmatigEn de mannen die er zaten waren mega oud
en je maakt niet even een foto?quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik dacht nog aan jou. 3 politiemannen.
Waarom nou weer aan haarquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik dacht nog aan jou. 3 politiemannen.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom nou weer aan haar
Politiemannen
quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:29 schreef Elvi het volgende:
Huuuh ik moet voor mn vader stemmen en die wil op 50+ partij stemmen
[ afbeelding ]
Nee, hengsten.quote:
Nee ik word graag als prinsesje behandeldquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij laat wel dagelijks wat van je horen?
Volgens mij mag dat nietquote:
Sorry. Wist niet dat dat ook jouw ding is.quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom nou weer aan haar
Politiemannen
Tochtig?quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:29 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ben niet echt hengstig op dit moment hoor
OK prima, of je even 4 uur lang op een balkon wil gaan staan en naar plebs zwaaien, spreek je laterquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee ik word graag als prinsesje behandeld
Ik app je wel wat spankplaatjes.quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:29 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ben niet echt hengstig op dit moment hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |