SPOILER: Vreetmeet RotterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Streven naar een positieve note, mooi manquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik houd vandaag mijn positiviteit zoveel mogelijk aan.
Uw klacht is in behandeling en tot die tijd krijgt u geen herinneringquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:22 schreef Faxie het volgende:
Krijg trouwens weer een mail terug van TNT op mijn vraag waarom ik een herinnering kreeg terwijl ze zeiden die niet te sturen tot de klacht afgehandeld was.
Zeggen ze gewoon weer hetzelfde'Uw klacht is in behandeling en tot die tijd krijgt u geen herinnering'
![]()
Ja en dat moet ik geloven dus?
Fijn die standaard antwoordenquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:22 schreef Faxie het volgende:
Krijg trouwens weer een mail terug van TNT op mijn vraag waarom ik een herinnering kreeg terwijl ze zeiden die niet te sturen tot de klacht afgehandeld was.
Zeggen ze gewoon weer hetzelfde'Uw klacht is in behandeling en tot die tijd krijgt u geen herinnering'
![]()
Struggles.quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:22 schreef Faxie het volgende:
![]()
Moet je ze maar niet privé lastigvallen met dit soort shit. Het is pas echt een probleem als je het openlijk doet via social media, zodat meer mensen mee kunnen genietenquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:22 schreef Faxie het volgende:
![]()
en hun zeggen:quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja echt he![]()
Fuck it, ik ga ze weer een mail terug sturen...
Ik was gisteren wat onbeleefd naar iemand op FOK! en ik vond dat ik voor mijn karma dan maar wat aardiger moet zijn vandaag.quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:22 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Streven naar een positieve note, mooi man
Vertel eens meerquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik was gisteren wat onbeleefd naar iemand op FOK! en ik vond dat ik voor mijn karma dan maar wat aardiger moet zijn vandaag.
Mwah, als ze hun bek houden en niet klagen over mijn vlees of hoe goed ze bezig zijn kan ik ze nog wel verdragen.quote:
Ja datquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:23 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Moet je ze maar niet privé lastigvallen met dit soort shit. Het is pas echt een probleem als je het openlijk doet via social media, zodat meer mensen mee kunnen genieten
Ik vergeleek het gedrag van iemand hier met een 6 jarig kind dat haar avondeten niet op wilde eten maar wel een toetje wilde, en uit boosheid ging dreigen haar adem voor altijd in te houden.quote:
Alleen vandaag? Nou ja, het is een begin en een mooie stap na zulke erkenning. Zouden meer mensen mogen of zelfs moeten doenquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik was gisteren wat onbeleefd naar iemand op FOK! en ik vond dat ik voor mijn karma dan maar wat aardiger moet zijn vandaag.
Mooi verhaalquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik vergeleek het gedrag van iemand hier met een 6 jarig kind dat haar avondeten niet op wilde eten maar wel een toetje wilde, en uit boosheid ging dreigen haar adem voor altijd in te houden.
Dat werd niet echt gewaardeerd.
mag ik mss vragen als wie je bedoeltquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
heftigquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik vergeleek het gedrag van iemand hier met een 6 jarig kind dat haar avondeten niet op wilde eten maar wel een toetje wilde, en uit boosheid ging dreigen haar adem voor altijd in te houden.
Dat werd niet echt gewaardeerd.
Kan er maar 1 zijn.quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:26 schreef Weissmania het volgende:
[..]
mag ik mss vragen als wie je bedoelt
Niet superpersoonlijk, maar helaas wel extra motivatie om net iets beter te kijken naar wat er speelt dan lame copypasten, omdat toch niemand meekijkt zeg maarquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:25 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja dat
"Ojee Faxie, dat klinkt alsof het niet gaat zoals het hoort! Wat een vervelende situatie! Stuur mij even een dm met je postcode, huisnummer, en telefoonnummer en dan ga ik het voor je uitzoeken!"
Ja echt super persoonlijk inderdaad.
Ik heb het niet zo op mensen die alles zomaar openbaar gooienquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:23 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Moet je ze maar niet privé lastigvallen met dit soort shit. Het is pas echt een probleem als je het openlijk doet via social media, zodat meer mensen mee kunnen genieten
Ja heb ondertussen een iets minder vriendelijke mail terug gestuurd.quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:23 schreef Lot88 het volgende:
[..]
en hun zeggen:
Ja echt he![]()
Fuck it. We antwoorden gewoon weer hetzelfde.
Moet je de vinger maar niet op de zere plek leggenquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Beter op de zere plek dan in mijn eigen ster zeg ik maar altijd.quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moet je de vinger maar niet op de zere plek leggen
Ik ook niet, maar als bedrijven liever dat soort pure aids belonen ten koste van service aan mij, dan vind ik het uiteindelijk wel de overweging waard.quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op mensen die alles zomaar openbaar gooien
Reactie is ook getekend 'Front Office Manager' verder geen naam oidquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:27 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Niet superpersoonlijk, maar helaas wel extra motivatie om net iets beter te kijken naar wat er speelt dan lame copypasten, omdat toch niemand meekijkt zeg maar
anders kan je altijd nog zeggen dat je ze ontvriend op facebookquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja heb ondertussen een iets minder vriendelijke mail terug gestuurd.
Standaard copypastequote:Op woensdag 21 maart 2018 12:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Reactie is ook getekend 'Front Office Manager' verder geen naam oid
Echt? Lekker juist.quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Beter op de zere plek dan in mijn eigen ster zeg ik maar altijd.
Ik heb jaren terug ooit eens een zetpil moeten inbrengen bij mijzelf. Toen kwam ik er achter dat ik niet het type was voor anale insertie ter bevordering van genotsdoeleinden.quote:
Daar noem je ook wel watquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb jaren terug ooit eens een zetpil moeten inbrengen bij mijzelf. Toen kwam ik er achter dat ik niet het type was voor anale insertie ter bevordering van genotsdoeleinden.
SE to the max.quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb jaren terug ooit eens een zetpil moeten inbrengen bij mijzelf. Toen kwam ik er achter dat ik niet het type was voor anale insertie ter bevordering van genotsdoeleinden.
Ach ja. Het effect van de zetpil was wel goed. Kreeg een pittig roesje (arm gebroken en die werd zonder narcose rechtgezet met passend geweld). Heb d'r niet al te veel van mee gekregen op wat felle pijnscheuten na.quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:37 schreef HeatWave het volgende:
Die dingen werken helemaal niet, je kan ze net zo goed in je reet steken.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:37 schreef HeatWave het volgende:
Die dingen werken helemaal niet, je kan ze net zo goed in je reet steken.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ach ja. Het effect van de zetpil was wel goed. Kreeg een pittig roesje (arm gebroken en die werd zonder narcose rechtgezet met passend geweld). Heb d'r niet al te veel van mee gekregen op wat felle pijnscheuten na.
Komt goed. We doen rustig aan.quote:
topic openen in fokkers helpen fokkers of vraag en aanbod?quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:39 schreef MissMSX het volgende:
Morfine is nog beter, maar beetje lastig aan te komen
Wil je hebben?quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:39 schreef MissMSX het volgende:
We zien wel.quote:
Klopt.quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:39 schreef MissMSX het volgende:
Ik zie dat ik Hosti al heb.quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:40 schreef Lot88 het volgende:
[..]
topic openen in fokkers helpen fokkers of vraag en aanbod?
Dat is wel jammer ja. Maar aan de andere kant snap ik wel dat t enkel op recept kan...quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:41 schreef HeatWave het volgende:
Sowieso zijn sommige dingen veels te lastig te krijgen. Ik snap dat je niet wil dat iemand 30 valium slikt, maar als ik er 2 wil kopen voor een heen- en terugvlucht kan je het ook vergeten.
De keren dat ik het echt nodig had kreeg ik het zonder problemenquote:
Your lossquote:
Ja, ik opzich ook wel. Maar aan de andere kant, als ik 30 valium wil slikken, waarom moet ik tegen mezelf beschermd worden?quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is wel jammer ja. Maar aan de andere kant snap ik wel dat t enkel op recept kan...
Apotheekquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:43 schreef Lot88 het volgende:
waar haal je eigenlijk medicijnenpaspoort?
Omdat je blijkbaar een facking idioot be... Oh wacht, ja goed puntquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik opzich ook wel. Maar aan de andere kant, als ik 30 valium wil slikken, waarom moet ik tegen mezelf beschermd worden?.
Dit moet het uiteindelijke doel zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fair enough. Al lijkt het me lastig om iemand stiekem 30 valium te voerenquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat je blijkbaar een facking idioot be... Oh wacht, ja goed punt.
Aan de andere kant, wie zegt dat je t voor jezelf gaat gebruiken en niet op een ander.
Ja true. Maar je snapt mijn punt tochquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Fair enough. Al lijkt het me lastig om iemand stiekem 30 valium te voeren.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit moet het uiteindelijke doel zijn.dat ding is echt angstaanjagend en doet me denken aan een pokemonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja. En sommige dingen moet je aanvragen bij het CAKquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:43 schreef Lot88 het volgende:
waar haal je eigenlijk medicijnenpaspoort?
Surequote:Op woensdag 21 maart 2018 12:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja true. Maar je snapt mijn punt toch.
Als zij al je medicijnen uitgeven, zou ik denken van wel ja?quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:44 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik krijg mijn medicatie bij de huisarts zelf dus zal dan wel daar moeten zijn?
Ja, op eigen kosten a.u.b..quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:45 schreef Vinniiee het volgende:
"Alle raadsleden moeten verplicht op cursus om te leren hoe ze fatsoenlijk met elkaar om moeten gaan."
Niets mis met een anale drakendildo.quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:45 schreef Lot88 het volgende:
[..]
dat ding is echt angstaanjagend en doet me denken aan een pokemon
waarom krijg je ze daar? wist niet dat dat konquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:44 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik krijg mijn medicatie bij de huisarts zelf dus zal dan wel daar moeten zijn?
daar maar eens heen bellen danquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:45 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Als zij al je medicijnen uitgeven, zou ik denken van wel ja?
geen idee, ik kom daar al sinds ik klein ben en loopt altijd via de huisarts zelfquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:46 schreef Allures het volgende:
[..]
waarom krijg je ze daar? wist niet dat dat kon
"Speciale" medicijnenquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:46 schreef Allures het volgende:
[..]
Sommige praktijken hebben een soort dependance om uit te kunnen geven geloof ik. Dacht dat het meer een regiodingetje is als de apotheek echt veel verder zit ofzo. En er schijnt een onderhandse situatie gaande te zijn, waarbij aangebroken medicijnen die niet terug kunnen worden genomen door de apotheek, alsnog bij armlastige patiënten terecht kunnen komen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:46 schreef Allures het volgende:
[..]
nah dit is al jaren zo heb mij er nooit in verdiept. Hij zal wel een dependance zijn omdat het enige huisarts in dat dorp is ofzoquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:48 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Sommige praktijken hebben een soort dependance om uit te kunnen geven geloof ik. Dacht dat het meer een regiodingetje is als de apotheek echt veel verder zit ofzo. En er schijnt een onderhandse situatie gaande te zijn, waarbij aangebroken medicijnen die niet terug kunnen worden genomen door de apotheek, alsnog bij armlastige patiënten terecht kunnen komen.
Dus je woont toch in een dorpquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:50 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nah dit is al jaren zo heb mij er nooit in verdiept. Hij zal wel een dependance zijn omdat het enige huisarts in dat dorp is ofzo
Ik heb een keer een ontsteking gehad en moest aan de antibiotica maar was platzak. Zou pas een dag of 3 later salaris krijgen. Heb toen aan de huisarts gevraagd of daar wat mee te regelen was bij de apotheek, en toen drukte hij ook 2 doosjes in mijn handen. Was iets uit, maar genoeg voor een kuur. Wel fijn dat dat zo kon.quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:48 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Sommige praktijken hebben een soort dependance om uit te kunnen geven geloof ik. Dacht dat het meer een regiodingetje is als de apotheek echt veel verder zit ofzo. En er schijnt een onderhandse situatie gaande te zijn, waarbij aangebroken medicijnen die niet terug kunnen worden genomen door de apotheek, alsnog bij armlastige patiënten terecht kunnen komen.
Topquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb een keer een ontsteking gehad en moest aan de antibiotica maar was platzak. Zou pas een dag of 3 later salaris krijgen. Heb toen aan de huisarts gevraagd of daar wat mee te regelen was bij de apotheek, en toen drukte hij ook 2 doosjes in mijn handen. Was iets uit, maar genoeg voor een kuur. Wel fijn dat dat zo kon.
Zei hij terwijl hij zijn leven deelde op social mediaquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op mensen die alles zomaar openbaar gooien
Amperquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:55 schreef rival het volgende:
[..]
Zei hij terwijl hij zijn leven deelde op social media
Ohaiquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:39 schreef MissMSX het volgende:
Anti-social media danquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Fok valt ook onder social media.
Asociale media!quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Over het sociale valt te discussieren ja.
Staat gvd zelfs op de verpakking.quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:59 schreef Lot88 het volgende:
heb sourcy sprankelend met mangosmaak maar waarom moet het zo sprankelend
niet waarom het moet. Nu moet ik 2 flessen losdraaien en wachten tot de prik er uit isquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Staat gvd zelfs op de verpakking.
Beter na het slapen doen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:59 schreef Lot88 het volgende:
denk dat ik zo mijn bed even ga opmaken en ga slapen
denken dat rival in bed slaaptquote:Op woensdag 21 maart 2018 13:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Jij slaapt lekker op een kaal matras?
Ik vind jouw spelling ook aanstootgevend.quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:03 schreef Weissmania het volgende:
[..]
ik vind dit offencive richting pindae's
quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:04 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik vind jouw spelling ook aanstootgevend.
Affreus, zou ik wel durven zeggen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:04 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik vind jouw spelling ook aanstootgevend.
ik ben labiel, dus dat kan niet.quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Slaap is een emotie en dat kan je uitschakelen.
Die zit nu al zijn bureau omhoog te duwen met zijn stijfjequote:Op woensdag 21 maart 2018 13:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hele dag squatfoto's bekijken van je date
Deden ze dat ook maar eens met wat fokkersquote:Op woensdag 21 maart 2018 13:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Slaap is een emotie en dat kan je uitschakelen.
pecan en maccadamiaquote:Op woensdag 21 maart 2018 13:04 schreef LovelyLady het volgende:
Cashews en pistache nootjes
En amandelen
quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
klinkt vitaminen, moet gezond zijn! Waar koop je dat?quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan kan je het met amfetaminen proberen.
Paranoten?quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
pecan wel die andere meh
En die grote maffies die naar aarde smakenkan niet op de naam komen
weet welke je bedoelt jaquote:Op woensdag 21 maart 2018 13:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
pecan wel die andere meh
En die grote maffies die naar aarde smakenkan niet op de naam komen
Stiekem een beetje in zn leuter knijpen onder zn bureauquote:Op woensdag 21 maart 2018 13:05 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Die zit nu al zijn bureau omhoog te duwen met zijn stijfje
Neen, dat gaat te ver.quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Stiekem een beetje in zn leuter knijpen onder zn bureau
Je mag er zijn, je bent mooi in je puurste vormquote:Op woensdag 21 maart 2018 13:09 schreef LovelyLady het volgende:
Eindelijk eens een redelijke goeie dag waarop mijn lichaam niet faaltverwond ik me zelf. Knie snoeihard tegen de tafel. Arm open gehaald aan de punt van de stenen vensterbank buiten.
Wat deze baas zegt!quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:10 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Je mag er zijn, je bent mooi in je puurste vorm
Ah, kusje op je knie en een groot glas roosvicee voor jouquote:Op woensdag 21 maart 2018 13:09 schreef LovelyLady het volgende:
Eindelijk eens een redelijke goeie dag waarop mijn lichaam niet faaltverwond ik me zelf. Knie snoeihard tegen de tafel. Arm open gehaald aan de punt van de stenen vensterbank buiten.
Jammer van die PI maar thanksquote:Op woensdag 21 maart 2018 13:10 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Je mag er zijn, je bent mooi in je puurste vorm
Roosvicee is best vies. Mijn moeder gooide dat vroeger door de karnemelkquote:Op woensdag 21 maart 2018 13:11 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ah, kusje op je knie en een groot glas roosvicee voor jou
quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:09 schreef LovelyLady het volgende:
Trauma materiaal dit.quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Roosvicee is best vies. Mijn moeder gooide dat vroeger door de karnemelk![]()
die met rozenbottelsmaak smaakt zo viesquote:Op woensdag 21 maart 2018 13:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lobbyenquote:Op woensdag 21 maart 2018 13:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Waarom heb jij trouwens geen maandenlange ban na dat KLB avontuur?
Die poepsex foto's?quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik heb ook stoofperenlimonade, waar ik ook komt wel goed schatje bij kan zeggen?quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ex modjequote:Op woensdag 21 maart 2018 13:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Komt het altijd weer terug op die kuthoeren he.quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ex modje
Vriendjespolitiek
En zijn vriendin is ook mod. Winkwink
Ik beproef een beetje jaloezie. Volgens mij alleen maar omdat ik een groot geschapen fallus hebquote:Op woensdag 21 maart 2018 13:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ex modje
Vriendjespolitiek
En zijn vriendin is ook mod. Winkwink
Meer om dat je een lekker wijf hebt monoquote:Op woensdag 21 maart 2018 13:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik beproef een beetje jaloezie. Volgens mij alleen maar omdat ik een groot geschapen fallus heb
Pics.quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mee om dat je een lekker wijf hebt mono
met wie neukt hij dan?quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Meer om dat je een lekker wijf hebt mono
quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen idee over wie dit gaat maar ik las lekker wijf dus even DM gedaanquote:Op woensdag 21 maart 2018 13:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat klopt en volgens mij mogen bans verder niet besproken worden, dus raad ik je aan om die informatie op te vragen bij Danny of een andere FA.quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:18 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Had jij niet al die poepfoto's gepost?
Zo ja, hoelang ben je geband?
Dat mag wel heb ik laatst gehoord.quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat klopt en volgens mij mogen bans verder niet besproken worden, dus raad ik je aan om die informatie op te vragen bij Danny of een andere FA.
correct antwoordquote:Op woensdag 21 maart 2018 13:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat klopt en volgens mij mogen bans verder niet besproken worden, dus raad ik je aan om die informatie op te vragen bij Danny of een andere FA.
Niet lang in ieder geval dus.quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja dit, zolang je het maar niet er discussie stelt!quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat mag wel heb ik laatst gehoord.
Vond het best makkelijk laatste keer.quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:23 schreef Vinniiee het volgende:
Nieuwe energieleverancier aan het zoeken. Wat een hel
Ik begin er niet meer aan. Ik heb echt alleen maar gezeik gehad. Dan maar wat meer betalenquote:Op woensdag 21 maart 2018 13:23 schreef Vinniiee het volgende:
Als je je huidige aanhoud is het wel makkelijk jaquote:Op woensdag 21 maart 2018 13:23 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vond het best makkelijk laatste keer.
gaslicht.com? en dan met bonusquote:Op woensdag 21 maart 2018 13:23 schreef Vinniiee het volgende:
Nee, een ander via zo'n energieleveranciers.nl achtige website.quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je je huidige aanhoud is het wel makkelijk ja
Wat voor gezeik?quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik begin er niet meer aan. Ik heb echt alleen maar gezeik gehad. Dan maar wat meer betalen
Even kijkenquote:
De goeikoopste is Energieflex. Dat kent toch niemand?quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, een ander via zo'n energieleveranciers.nl achtige website.
kijken wat je verbruikt en met die gegevens de goedkoopste uitzoeken. Simpel als cake.quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:23 schreef Vinniiee het volgende:
Geen afrekeningen krijgen, uiteindelijk toch bijbetalen, dubbele incasso's etc echt.quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat voor gezeik?
[..]
Even kijken
[..]
De goeikoopste is Energieflex. Dat kent toch niemand?
Ik kende Oxio ook niet toen ik daarheen ging. de prijs was wel lekker laagquote:Op woensdag 21 maart 2018 13:27 schreef Vinniiee het volgende:
De goeikoopste is Energieflex. Dat kent toch niemand?
Straks nog even een kilo kwark met een ananas naar binnen lepelen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:28 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Genoeg eiwitten eten vandaag he.
Dat is wel vreemd. Bij welke was dat? Mag ook in DM.quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen afrekeningen krijgen, uiteindelijk toch bijbetalen, dubbele incasso's etc echt.
Wel eens van gehoord, maar verder ook nietquote:Op woensdag 21 maart 2018 13:28 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kende Oxio ook niet toen ik daarheen ging. de prijs was wel lekker laag
Ananas. I see what you did there <faxie.gif/>quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:28 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Straks nog even een kilo kwark met een ananas naar binnen lepelen.
dat zegt mam ook maar ding is groot e staat meer stil dan dat hij gebruikt wordquote:Op woensdag 21 maart 2018 13:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Aankomende zomer: 5 hittegolven en je hebt spijt
Ik kies wel altijd de bekendere namen. Maar bij gaslicht kun je ook vrij eenvoudig alle daadwerkelijke tarieven vergelijken. En je krijgt dus vaak een overstapbonus bij 1 jaar contracten.quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is wel vreemd. Bij welke was dat? Mag ook in DM.
[..]
Wel eens van gehoord, maar verder ook niet
quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ananas. I see what you did there <faxie.gif/>
Of 1 alquote:Op woensdag 21 maart 2018 13:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Aankomende zomer: 5 hittegolven en je hebt spijt
Eens kijkenquote:Op woensdag 21 maart 2018 13:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik kies wel altijd de bekendere namen. Maar bij gaslicht kun je ook vrij eenvoudig alle daadwerkelijke tarieven vergelijken. En je krijgt dus vaak een overstapbonus bij 1 jaar contracten.
Zonder uitzondering, mijn probleem nietquote:Op woensdag 21 maart 2018 13:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vrouwen hebben dus spijt van je?
Ik zie het begin van een slechte porno film voor me met een duitser die bij jou over de vloer komt voor dat ding :dquote:Op woensdag 21 maart 2018 13:38 schreef Lot88 het volgende:
geen last van hittegolven hierdus airco gaat te koop en dan zie ik wel waar het op uitloopt
quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:39 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Ik zie het begin van een slechte porno film voor me met een duitser die bij jou over de vloer komt voor dat ding :d
Linkjequote:Op woensdag 21 maart 2018 13:38 schreef Lot88 het volgende:
geen last van hittegolven hierdus airco gaat te koop en dan zie ik wel waar het op uitloopt
[..]
Ik zie het begin van een slechte porno film voor me met een duitser die bij jou over de vloer komt voor dat ding :d
[..]
Ja hoi, sorry zat in mijn zakquote:Op woensdag 21 maart 2018 13:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]![]()
ALSOF ZE DAT ANDERS NIET HAD GEZIEN.
Gewoon dat slinkse achterkamertjesgedoe hier altijdquote:Op woensdag 21 maart 2018 13:44 schreef Lot88 het volgende:
[..]
je wil ook een linkje naar mijn aircoapparaat?
Fijn.het is alleen niet achterbaks als ik ook in de groep zitquote:
Valt best mee met het zure, huillie.quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:48 schreef Lot88 het volgende:
[..]
jij mocht sowieso niet mee doen. Zuurpruim
Wilde ik ook net zeggen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Fijn.het is alleen niet achterbaks als ik ook in de groep zit
doet me denken aan die ene grapquote:Op woensdag 21 maart 2018 13:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]![]()
ALSOF ZE DAT ANDERS NIET HAD GEZIEN.
Vanavond zure pruim voor Dinoquote:Op woensdag 21 maart 2018 13:48 schreef Lot88 het volgende:
[..]
jij mocht sowieso niet mee doen. Zuurpruim
quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:48 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Valt best mee met het zure, huillie.
Bajiro Mastani is echt een goede film!quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:49 schreef HostiMeister het volgende:
[ afbeelding ]
Zo kwam ik er in. Vanochtend. Op de zaak.
Goatsie.quote:
Zieke moves ook.quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bajiro Mastani is echt een goede film!
Om mijn saaie persoonlijkheid te camouflerenquote:Op woensdag 21 maart 2018 13:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
De jouwe is wel.... euhm.... uitdagend
Helm... Huehue.quote:
maak ons trotsquote:Op woensdag 21 maart 2018 13:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zoveel druk om te presteren hier.
Je hebt toch wel gespaard hè?quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
En dan morgen onder een kloontje een topic aanmaken waarom je pikkie het niet deedquote:Op woensdag 21 maart 2018 13:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dan morgen onder een kloontje een topic aanmaken waarom je pikkie het niet deed
Aan de andere kant. Risico op te vroeg klaarkomen.quote:
Straks nog even voorbereidend fapje doen zodat dit niet gebeurt.quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Aan de andere kant. Risico op te vroeg klaarkomen.
doesnt matter had sexquote:Op woensdag 21 maart 2018 13:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Aan de andere kant. Risico op te vroeg klaarkomen.
Nee alleen wijven laten we toequote:Op woensdag 21 maart 2018 13:51 schreef Weissmania het volgende:
kan iemand mij toevoegen aan die groepsapp, thanx
Precies.quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Straks nog even voorbereidend fapje doen zodat dit niet gebeurt.
Ja, maar dan loop je weer het risico op een bedroevende bijdrage vanavond.quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Straks nog even voorbereidend fapje doen zodat dit niet gebeurt.
Ja, maar je hoopt toch wel op vakantie seks en die kans gaan dan wel exponentieel omlaag.quote:
Beter dat dan na twee minuten eraf rollen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar dan loop je weer het risico op een bedroevende bijdrage vanavond.
Misschien beter gisteren kunnen fappen?quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beter dat dan na twee minuten eraf rollen.
Please, zo oud ben ik nog niet.quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien beter gisteren kunnen fappen?
afgaande op mijn eigen ervaring. Dat is te ruim mbt tijd. Beter vanvochtend.quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien beter gisteren kunnen fappen?
Nu toch al te laatquote:Op woensdag 21 maart 2018 13:55 schreef Lot88 het volgende:
[..]
afgaande op mijn eigen ervaring. Dat is te ruim mbt tijd. Beter vanvochtend.
Hoor de expert.quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:55 schreef Lot88 het volgende:
[..]
afgaande op mijn eigen ervaring. Dat is te ruim mbt tijd. Beter vanvochtend.
Een eerste keer met een nieuw wijf is toch wel anders dan een uitgekauwde pruim aanduwenquote:
Eke eerste keer met een nieuw wijf is bij mij of floppy dick of twee keer pompen en klaarquote:Op woensdag 21 maart 2018 13:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een eerste keer met een nieuw wijf is toch wel anders dan een uitgekauwde pruim aanduwen
maar dan heb je niet mega veel mee te verbeteren voor de tweede rondequote:Op woensdag 21 maart 2018 13:56 schreef Weissmania het volgende:
je hebt helemaal geen pik nodig joh
beetje hand, beetje mond, magic wand erbij, desnoods een Satisfyer speeltje
whatever works
tegen de tijd dat zij toe is aan je vleeskanon ziet ze je als een Perzische God
Precies.quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Eke eerste keer met een nieuw wijf is bij mij of floppy dick of twee keer pompen en klaar
je gaat haar prostitueren?quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:57 schreef ElDinosaur het volgende:
Maar goed, iets over de huid verkopen voordat de beer geschoten is ditdat.
Vreemd. Ik heb juist geen wand of satisfyer nodigquote:Op woensdag 21 maart 2018 13:56 schreef Weissmania het volgende:
magic wand, een Satisfyer speeltje
Hoezo tweede rondequote:Op woensdag 21 maart 2018 13:57 schreef Lot88 het volgende:
[..]
maar dan heb je niet mega veel mee te verbeteren voor de tweede ronde
Ik heb medelijden met jequote:Op woensdag 21 maart 2018 13:57 schreef Lot88 het volgende:
[..]
maar dan heb je niet mega veel mee te verbeteren voor de tweede ronde
Heb ook wel eens een uur liggen duwen en niks. Wordt ook weer niet op prijs gesteld.quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Eke eerste keer met een nieuw wijf is bij mij of floppy dick of twee keer pompen en klaar
Echt he.quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:57 schreef ElDinosaur het volgende:
Lot een slachtoffer voor onze groepsapp waarin wij de baas zijn!quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:51 schreef Weissmania het volgende:
kan iemand mij toevoegen aan die groepsapp, thanx
Komt goed schatjequote:Op woensdag 21 maart 2018 13:57 schreef ElDinosaur het volgende:
quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:56 schreef Weissmania het volgende:
beetje hand, beetje mond, magic wand erbij, desnoods een Satisfyer speeltje
whatever works
tegen de tijd dat zij toe is aan je vleeskanon ziet ze je als een Perzische God
quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:58 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Hoezo tweede rondeze valt gewoon in slaap daarna hoor
ik heb weiss zijn nummer toch niet gekkie.quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Lot een slachtoffer voor onze groepsapp waarin wij de baas zijn!
Als ik dat moet toelichten heb ik nog meer medelijdenquote:
doe eensquote:Op woensdag 21 maart 2018 13:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als ik dat moet toelichten heb ik nog meer medelijden
Godinquote:Op woensdag 21 maart 2018 13:59 schreef HostiMeister het volgende:
Nou goed, even vergeten dat hier alle neukgoden van de wereld zitten.
ben nog maagdquote:Op woensdag 21 maart 2018 13:59 schreef HostiMeister het volgende:
Oefening baart kunstquote:Op woensdag 21 maart 2018 13:59 schreef HostiMeister het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |