En dan morgen onder een kloontje een topic aanmaken waarom je pikkie het niet deedquote:Op woensdag 21 maart 2018 13:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zoveel druk om te presteren hier.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dan morgen onder een kloontje een topic aanmaken waarom je pikkie het niet deed
Aan de andere kant. Risico op te vroeg klaarkomen.quote:
Straks nog even voorbereidend fapje doen zodat dit niet gebeurt.quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Aan de andere kant. Risico op te vroeg klaarkomen.
doesnt matter had sexquote:Op woensdag 21 maart 2018 13:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Aan de andere kant. Risico op te vroeg klaarkomen.
Nee alleen wijven laten we toequote:Op woensdag 21 maart 2018 13:51 schreef Weissmania het volgende:
kan iemand mij toevoegen aan die groepsapp, thanx
Precies.quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Straks nog even voorbereidend fapje doen zodat dit niet gebeurt.
Ja, maar dan loop je weer het risico op een bedroevende bijdrage vanavond.quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Straks nog even voorbereidend fapje doen zodat dit niet gebeurt.
Ja, maar je hoopt toch wel op vakantie seks en die kans gaan dan wel exponentieel omlaag.quote:
Beter dat dan na twee minuten eraf rollen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar dan loop je weer het risico op een bedroevende bijdrage vanavond.
Misschien beter gisteren kunnen fappen?quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beter dat dan na twee minuten eraf rollen.
Please, zo oud ben ik nog niet.quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien beter gisteren kunnen fappen?
afgaande op mijn eigen ervaring. Dat is te ruim mbt tijd. Beter vanvochtend.quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien beter gisteren kunnen fappen?
Nu toch al te laatquote:Op woensdag 21 maart 2018 13:55 schreef Lot88 het volgende:
[..]
afgaande op mijn eigen ervaring. Dat is te ruim mbt tijd. Beter vanvochtend.
Hoor de expert.quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:55 schreef Lot88 het volgende:
[..]
afgaande op mijn eigen ervaring. Dat is te ruim mbt tijd. Beter vanvochtend.
Een eerste keer met een nieuw wijf is toch wel anders dan een uitgekauwde pruim aanduwenquote:
Eke eerste keer met een nieuw wijf is bij mij of floppy dick of twee keer pompen en klaarquote:Op woensdag 21 maart 2018 13:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een eerste keer met een nieuw wijf is toch wel anders dan een uitgekauwde pruim aanduwen
maar dan heb je niet mega veel mee te verbeteren voor de tweede rondequote:Op woensdag 21 maart 2018 13:56 schreef Weissmania het volgende:
je hebt helemaal geen pik nodig joh
beetje hand, beetje mond, magic wand erbij, desnoods een Satisfyer speeltje
whatever works
tegen de tijd dat zij toe is aan je vleeskanon ziet ze je als een Perzische God
Precies.quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Eke eerste keer met een nieuw wijf is bij mij of floppy dick of twee keer pompen en klaar
je gaat haar prostitueren?quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:57 schreef ElDinosaur het volgende:
Maar goed, iets over de huid verkopen voordat de beer geschoten is ditdat.
Vreemd. Ik heb juist geen wand of satisfyer nodigquote:Op woensdag 21 maart 2018 13:56 schreef Weissmania het volgende:
je hebt helemaal geen pik nodig joh
magic wand, een Satisfyer speeltje
Hoezo tweede rondequote:Op woensdag 21 maart 2018 13:57 schreef Lot88 het volgende:
[..]
maar dan heb je niet mega veel mee te verbeteren voor de tweede ronde
Ik heb medelijden met jequote:Op woensdag 21 maart 2018 13:57 schreef Lot88 het volgende:
[..]
maar dan heb je niet mega veel mee te verbeteren voor de tweede ronde
Heb ook wel eens een uur liggen duwen en niks. Wordt ook weer niet op prijs gesteld.quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Eke eerste keer met een nieuw wijf is bij mij of floppy dick of twee keer pompen en klaar
Echt he.quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:57 schreef ElDinosaur het volgende:
Maar goed, iets over de huid verkopen voordat de beer geschoten is ditdat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |