Straks nog even voorbereidend fapje doen zodat dit niet gebeurt.quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Aan de andere kant. Risico op te vroeg klaarkomen.
doesnt matter had sexquote:Op woensdag 21 maart 2018 13:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Aan de andere kant. Risico op te vroeg klaarkomen.
Nee alleen wijven laten we toequote:Op woensdag 21 maart 2018 13:51 schreef Weissmania het volgende:
kan iemand mij toevoegen aan die groepsapp, thanx
Precies.quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Straks nog even voorbereidend fapje doen zodat dit niet gebeurt.
Ja, maar dan loop je weer het risico op een bedroevende bijdrage vanavond.quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Straks nog even voorbereidend fapje doen zodat dit niet gebeurt.
Ja, maar je hoopt toch wel op vakantie seks en die kans gaan dan wel exponentieel omlaag.quote:
Beter dat dan na twee minuten eraf rollen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar dan loop je weer het risico op een bedroevende bijdrage vanavond.
Misschien beter gisteren kunnen fappen?quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beter dat dan na twee minuten eraf rollen.
Please, zo oud ben ik nog niet.quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien beter gisteren kunnen fappen?
afgaande op mijn eigen ervaring. Dat is te ruim mbt tijd. Beter vanvochtend.quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien beter gisteren kunnen fappen?
Nu toch al te laatquote:Op woensdag 21 maart 2018 13:55 schreef Lot88 het volgende:
[..]
afgaande op mijn eigen ervaring. Dat is te ruim mbt tijd. Beter vanvochtend.
Hoor de expert.quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:55 schreef Lot88 het volgende:
[..]
afgaande op mijn eigen ervaring. Dat is te ruim mbt tijd. Beter vanvochtend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |