quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:37 schreef HeatWave het volgende:
Die dingen werken helemaal niet, je kan ze net zo goed in je reet steken.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:37 schreef HeatWave het volgende:
Die dingen werken helemaal niet, je kan ze net zo goed in je reet steken.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ach ja. Het effect van de zetpil was wel goed. Kreeg een pittig roesje (arm gebroken en die werd zonder narcose rechtgezet met passend geweld). Heb d'r niet al te veel van mee gekregen op wat felle pijnscheuten na.
Komt goed. We doen rustig aan.quote:
topic openen in fokkers helpen fokkers of vraag en aanbod?quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:39 schreef MissMSX het volgende:
Morfine is nog beter, maar beetje lastig aan te komen
Wil je hebben?quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:39 schreef MissMSX het volgende:
We zien wel.quote:
Klopt.quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:39 schreef MissMSX het volgende:
Ik zie dat ik Hosti al heb.quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:40 schreef Lot88 het volgende:
[..]
topic openen in fokkers helpen fokkers of vraag en aanbod?
Dat is wel jammer ja. Maar aan de andere kant snap ik wel dat t enkel op recept kan...quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:41 schreef HeatWave het volgende:
Sowieso zijn sommige dingen veels te lastig te krijgen. Ik snap dat je niet wil dat iemand 30 valium slikt, maar als ik er 2 wil kopen voor een heen- en terugvlucht kan je het ook vergeten.
De keren dat ik het echt nodig had kreeg ik het zonder problemenquote:
Your lossquote:
Ja, ik opzich ook wel. Maar aan de andere kant, als ik 30 valium wil slikken, waarom moet ik tegen mezelf beschermd worden?quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is wel jammer ja. Maar aan de andere kant snap ik wel dat t enkel op recept kan...
Apotheekquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:43 schreef Lot88 het volgende:
waar haal je eigenlijk medicijnenpaspoort?
Omdat je blijkbaar een facking idioot be... Oh wacht, ja goed puntquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik opzich ook wel. Maar aan de andere kant, als ik 30 valium wil slikken, waarom moet ik tegen mezelf beschermd worden?.
Dit moet het uiteindelijke doel zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fair enough. Al lijkt het me lastig om iemand stiekem 30 valium te voerenquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat je blijkbaar een facking idioot be... Oh wacht, ja goed punt.
Aan de andere kant, wie zegt dat je t voor jezelf gaat gebruiken en niet op een ander.
Ja true. Maar je snapt mijn punt tochquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Fair enough. Al lijkt het me lastig om iemand stiekem 30 valium te voeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |