Niet superpersoonlijk, maar helaas wel extra motivatie om net iets beter te kijken naar wat er speelt dan lame copypasten, omdat toch niemand meekijkt zeg maarquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:25 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja dat
"Ojee Faxie, dat klinkt alsof het niet gaat zoals het hoort! Wat een vervelende situatie! Stuur mij even een dm met je postcode, huisnummer, en telefoonnummer en dan ga ik het voor je uitzoeken!"
Ja echt super persoonlijk inderdaad.
Ik heb het niet zo op mensen die alles zomaar openbaar gooienquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:23 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Moet je ze maar niet privé lastigvallen met dit soort shit. Het is pas echt een probleem als je het openlijk doet via social media, zodat meer mensen mee kunnen genieten
Ja heb ondertussen een iets minder vriendelijke mail terug gestuurd.quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:23 schreef Lot88 het volgende:
[..]
en hun zeggen:
Ja echt he![]()
Fuck it. We antwoorden gewoon weer hetzelfde.
Moet je de vinger maar niet op de zere plek leggenquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik was gisteren wat onbeleefd naar iemand op FOK! en ik vond dat ik voor mijn karma dan maar wat aardiger moet zijn vandaag.
Beter op de zere plek dan in mijn eigen ster zeg ik maar altijd.quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moet je de vinger maar niet op de zere plek leggen
Ik ook niet, maar als bedrijven liever dat soort pure aids belonen ten koste van service aan mij, dan vind ik het uiteindelijk wel de overweging waard.quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op mensen die alles zomaar openbaar gooien
Reactie is ook getekend 'Front Office Manager' verder geen naam oidquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:27 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Niet superpersoonlijk, maar helaas wel extra motivatie om net iets beter te kijken naar wat er speelt dan lame copypasten, omdat toch niemand meekijkt zeg maar
anders kan je altijd nog zeggen dat je ze ontvriend op facebookquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja heb ondertussen een iets minder vriendelijke mail terug gestuurd.
Standaard copypastequote:Op woensdag 21 maart 2018 12:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Reactie is ook getekend 'Front Office Manager' verder geen naam oid
Echt? Lekker juist.quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Beter op de zere plek dan in mijn eigen ster zeg ik maar altijd.
Ik heb jaren terug ooit eens een zetpil moeten inbrengen bij mijzelf. Toen kwam ik er achter dat ik niet het type was voor anale insertie ter bevordering van genotsdoeleinden.quote:
Daar noem je ook wel watquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb jaren terug ooit eens een zetpil moeten inbrengen bij mijzelf. Toen kwam ik er achter dat ik niet het type was voor anale insertie ter bevordering van genotsdoeleinden.
SE to the max.quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb jaren terug ooit eens een zetpil moeten inbrengen bij mijzelf. Toen kwam ik er achter dat ik niet het type was voor anale insertie ter bevordering van genotsdoeleinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |