SPOILER: Vreetmeet RotterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Streven naar een positieve note, mooi manquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik houd vandaag mijn positiviteit zoveel mogelijk aan.
Uw klacht is in behandeling en tot die tijd krijgt u geen herinneringquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:22 schreef Faxie het volgende:
Krijg trouwens weer een mail terug van TNT op mijn vraag waarom ik een herinnering kreeg terwijl ze zeiden die niet te sturen tot de klacht afgehandeld was.
Zeggen ze gewoon weer hetzelfde'Uw klacht is in behandeling en tot die tijd krijgt u geen herinnering'
![]()
Ja en dat moet ik geloven dus?
Fijn die standaard antwoordenquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:22 schreef Faxie het volgende:
Krijg trouwens weer een mail terug van TNT op mijn vraag waarom ik een herinnering kreeg terwijl ze zeiden die niet te sturen tot de klacht afgehandeld was.
Zeggen ze gewoon weer hetzelfde'Uw klacht is in behandeling en tot die tijd krijgt u geen herinnering'
![]()
Struggles.quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:22 schreef Faxie het volgende:
![]()
Moet je ze maar niet privé lastigvallen met dit soort shit. Het is pas echt een probleem als je het openlijk doet via social media, zodat meer mensen mee kunnen genietenquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:22 schreef Faxie het volgende:
![]()
en hun zeggen:quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja echt he![]()
Fuck it, ik ga ze weer een mail terug sturen...
Ik was gisteren wat onbeleefd naar iemand op FOK! en ik vond dat ik voor mijn karma dan maar wat aardiger moet zijn vandaag.quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:22 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Streven naar een positieve note, mooi man
Vertel eens meerquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik was gisteren wat onbeleefd naar iemand op FOK! en ik vond dat ik voor mijn karma dan maar wat aardiger moet zijn vandaag.
Mwah, als ze hun bek houden en niet klagen over mijn vlees of hoe goed ze bezig zijn kan ik ze nog wel verdragen.quote:
Ja datquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:23 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Moet je ze maar niet privé lastigvallen met dit soort shit. Het is pas echt een probleem als je het openlijk doet via social media, zodat meer mensen mee kunnen genieten
Ik vergeleek het gedrag van iemand hier met een 6 jarig kind dat haar avondeten niet op wilde eten maar wel een toetje wilde, en uit boosheid ging dreigen haar adem voor altijd in te houden.quote:
Alleen vandaag? Nou ja, het is een begin en een mooie stap na zulke erkenning. Zouden meer mensen mogen of zelfs moeten doenquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik was gisteren wat onbeleefd naar iemand op FOK! en ik vond dat ik voor mijn karma dan maar wat aardiger moet zijn vandaag.
Mooi verhaalquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik vergeleek het gedrag van iemand hier met een 6 jarig kind dat haar avondeten niet op wilde eten maar wel een toetje wilde, en uit boosheid ging dreigen haar adem voor altijd in te houden.
Dat werd niet echt gewaardeerd.
mag ik mss vragen als wie je bedoeltquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
heftigquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik vergeleek het gedrag van iemand hier met een 6 jarig kind dat haar avondeten niet op wilde eten maar wel een toetje wilde, en uit boosheid ging dreigen haar adem voor altijd in te houden.
Dat werd niet echt gewaardeerd.
Kan er maar 1 zijn.quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:26 schreef Weissmania het volgende:
[..]
mag ik mss vragen als wie je bedoelt
Niet superpersoonlijk, maar helaas wel extra motivatie om net iets beter te kijken naar wat er speelt dan lame copypasten, omdat toch niemand meekijkt zeg maarquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:25 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja dat
"Ojee Faxie, dat klinkt alsof het niet gaat zoals het hoort! Wat een vervelende situatie! Stuur mij even een dm met je postcode, huisnummer, en telefoonnummer en dan ga ik het voor je uitzoeken!"
Ja echt super persoonlijk inderdaad.
Ik heb het niet zo op mensen die alles zomaar openbaar gooienquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:23 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Moet je ze maar niet privé lastigvallen met dit soort shit. Het is pas echt een probleem als je het openlijk doet via social media, zodat meer mensen mee kunnen genieten
Ja heb ondertussen een iets minder vriendelijke mail terug gestuurd.quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:23 schreef Lot88 het volgende:
[..]
en hun zeggen:
Ja echt he![]()
Fuck it. We antwoorden gewoon weer hetzelfde.
Moet je de vinger maar niet op de zere plek leggenquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Beter op de zere plek dan in mijn eigen ster zeg ik maar altijd.quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moet je de vinger maar niet op de zere plek leggen
Ik ook niet, maar als bedrijven liever dat soort pure aids belonen ten koste van service aan mij, dan vind ik het uiteindelijk wel de overweging waard.quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op mensen die alles zomaar openbaar gooien
Reactie is ook getekend 'Front Office Manager' verder geen naam oidquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:27 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Niet superpersoonlijk, maar helaas wel extra motivatie om net iets beter te kijken naar wat er speelt dan lame copypasten, omdat toch niemand meekijkt zeg maar
anders kan je altijd nog zeggen dat je ze ontvriend op facebookquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja heb ondertussen een iets minder vriendelijke mail terug gestuurd.
Standaard copypastequote:Op woensdag 21 maart 2018 12:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Reactie is ook getekend 'Front Office Manager' verder geen naam oid
Echt? Lekker juist.quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Beter op de zere plek dan in mijn eigen ster zeg ik maar altijd.
Ik heb jaren terug ooit eens een zetpil moeten inbrengen bij mijzelf. Toen kwam ik er achter dat ik niet het type was voor anale insertie ter bevordering van genotsdoeleinden.quote:
Daar noem je ook wel watquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb jaren terug ooit eens een zetpil moeten inbrengen bij mijzelf. Toen kwam ik er achter dat ik niet het type was voor anale insertie ter bevordering van genotsdoeleinden.
SE to the max.quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb jaren terug ooit eens een zetpil moeten inbrengen bij mijzelf. Toen kwam ik er achter dat ik niet het type was voor anale insertie ter bevordering van genotsdoeleinden.
Ach ja. Het effect van de zetpil was wel goed. Kreeg een pittig roesje (arm gebroken en die werd zonder narcose rechtgezet met passend geweld). Heb d'r niet al te veel van mee gekregen op wat felle pijnscheuten na.quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:37 schreef HeatWave het volgende:
Die dingen werken helemaal niet, je kan ze net zo goed in je reet steken.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:37 schreef HeatWave het volgende:
Die dingen werken helemaal niet, je kan ze net zo goed in je reet steken.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ach ja. Het effect van de zetpil was wel goed. Kreeg een pittig roesje (arm gebroken en die werd zonder narcose rechtgezet met passend geweld). Heb d'r niet al te veel van mee gekregen op wat felle pijnscheuten na.
Komt goed. We doen rustig aan.quote:
topic openen in fokkers helpen fokkers of vraag en aanbod?quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:39 schreef MissMSX het volgende:
Morfine is nog beter, maar beetje lastig aan te komen
Wil je hebben?quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:39 schreef MissMSX het volgende:
We zien wel.quote:
Klopt.quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:39 schreef MissMSX het volgende:
Ik zie dat ik Hosti al heb.quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:40 schreef Lot88 het volgende:
[..]
topic openen in fokkers helpen fokkers of vraag en aanbod?
Dat is wel jammer ja. Maar aan de andere kant snap ik wel dat t enkel op recept kan...quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:41 schreef HeatWave het volgende:
Sowieso zijn sommige dingen veels te lastig te krijgen. Ik snap dat je niet wil dat iemand 30 valium slikt, maar als ik er 2 wil kopen voor een heen- en terugvlucht kan je het ook vergeten.
De keren dat ik het echt nodig had kreeg ik het zonder problemenquote:
Your lossquote:
Ja, ik opzich ook wel. Maar aan de andere kant, als ik 30 valium wil slikken, waarom moet ik tegen mezelf beschermd worden?quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is wel jammer ja. Maar aan de andere kant snap ik wel dat t enkel op recept kan...
Apotheekquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:43 schreef Lot88 het volgende:
waar haal je eigenlijk medicijnenpaspoort?
Omdat je blijkbaar een facking idioot be... Oh wacht, ja goed puntquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik opzich ook wel. Maar aan de andere kant, als ik 30 valium wil slikken, waarom moet ik tegen mezelf beschermd worden?.
Dit moet het uiteindelijke doel zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fair enough. Al lijkt het me lastig om iemand stiekem 30 valium te voerenquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat je blijkbaar een facking idioot be... Oh wacht, ja goed punt.
Aan de andere kant, wie zegt dat je t voor jezelf gaat gebruiken en niet op een ander.
Ja true. Maar je snapt mijn punt tochquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Fair enough. Al lijkt het me lastig om iemand stiekem 30 valium te voeren.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit moet het uiteindelijke doel zijn.dat ding is echt angstaanjagend en doet me denken aan een pokemonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja. En sommige dingen moet je aanvragen bij het CAKquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:43 schreef Lot88 het volgende:
waar haal je eigenlijk medicijnenpaspoort?
Surequote:Op woensdag 21 maart 2018 12:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja true. Maar je snapt mijn punt toch.
Als zij al je medicijnen uitgeven, zou ik denken van wel ja?quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:44 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik krijg mijn medicatie bij de huisarts zelf dus zal dan wel daar moeten zijn?
Ja, op eigen kosten a.u.b..quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:45 schreef Vinniiee het volgende:
"Alle raadsleden moeten verplicht op cursus om te leren hoe ze fatsoenlijk met elkaar om moeten gaan."
Niets mis met een anale drakendildo.quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:45 schreef Lot88 het volgende:
[..]
dat ding is echt angstaanjagend en doet me denken aan een pokemon
waarom krijg je ze daar? wist niet dat dat konquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:44 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik krijg mijn medicatie bij de huisarts zelf dus zal dan wel daar moeten zijn?
daar maar eens heen bellen danquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:45 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Als zij al je medicijnen uitgeven, zou ik denken van wel ja?
geen idee, ik kom daar al sinds ik klein ben en loopt altijd via de huisarts zelfquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:46 schreef Allures het volgende:
[..]
waarom krijg je ze daar? wist niet dat dat kon
"Speciale" medicijnenquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:46 schreef Allures het volgende:
[..]
Sommige praktijken hebben een soort dependance om uit te kunnen geven geloof ik. Dacht dat het meer een regiodingetje is als de apotheek echt veel verder zit ofzo. En er schijnt een onderhandse situatie gaande te zijn, waarbij aangebroken medicijnen die niet terug kunnen worden genomen door de apotheek, alsnog bij armlastige patiënten terecht kunnen komen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:46 schreef Allures het volgende:
[..]
nah dit is al jaren zo heb mij er nooit in verdiept. Hij zal wel een dependance zijn omdat het enige huisarts in dat dorp is ofzoquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:48 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Sommige praktijken hebben een soort dependance om uit te kunnen geven geloof ik. Dacht dat het meer een regiodingetje is als de apotheek echt veel verder zit ofzo. En er schijnt een onderhandse situatie gaande te zijn, waarbij aangebroken medicijnen die niet terug kunnen worden genomen door de apotheek, alsnog bij armlastige patiënten terecht kunnen komen.
Dus je woont toch in een dorpquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:50 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nah dit is al jaren zo heb mij er nooit in verdiept. Hij zal wel een dependance zijn omdat het enige huisarts in dat dorp is ofzo
Ik heb een keer een ontsteking gehad en moest aan de antibiotica maar was platzak. Zou pas een dag of 3 later salaris krijgen. Heb toen aan de huisarts gevraagd of daar wat mee te regelen was bij de apotheek, en toen drukte hij ook 2 doosjes in mijn handen. Was iets uit, maar genoeg voor een kuur. Wel fijn dat dat zo kon.quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:48 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Sommige praktijken hebben een soort dependance om uit te kunnen geven geloof ik. Dacht dat het meer een regiodingetje is als de apotheek echt veel verder zit ofzo. En er schijnt een onderhandse situatie gaande te zijn, waarbij aangebroken medicijnen die niet terug kunnen worden genomen door de apotheek, alsnog bij armlastige patiënten terecht kunnen komen.
Topquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb een keer een ontsteking gehad en moest aan de antibiotica maar was platzak. Zou pas een dag of 3 later salaris krijgen. Heb toen aan de huisarts gevraagd of daar wat mee te regelen was bij de apotheek, en toen drukte hij ook 2 doosjes in mijn handen. Was iets uit, maar genoeg voor een kuur. Wel fijn dat dat zo kon.
Zei hij terwijl hij zijn leven deelde op social mediaquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op mensen die alles zomaar openbaar gooien
Amperquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:55 schreef rival het volgende:
[..]
Zei hij terwijl hij zijn leven deelde op social media
Ohaiquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:39 schreef MissMSX het volgende:
Anti-social media danquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Fok valt ook onder social media.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |