quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit moet het uiteindelijke doel zijn.dat ding is echt angstaanjagend en doet me denken aan een pokemonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja. En sommige dingen moet je aanvragen bij het CAKquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:43 schreef Lot88 het volgende:
waar haal je eigenlijk medicijnenpaspoort?
Surequote:Op woensdag 21 maart 2018 12:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja true. Maar je snapt mijn punt toch.
Als zij al je medicijnen uitgeven, zou ik denken van wel ja?quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:44 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik krijg mijn medicatie bij de huisarts zelf dus zal dan wel daar moeten zijn?
Ja, op eigen kosten a.u.b..quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:45 schreef Vinniiee het volgende:
"Alle raadsleden moeten verplicht op cursus om te leren hoe ze fatsoenlijk met elkaar om moeten gaan."
Niets mis met een anale drakendildo.quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:45 schreef Lot88 het volgende:
[..]
dat ding is echt angstaanjagend en doet me denken aan een pokemon
waarom krijg je ze daar? wist niet dat dat konquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:44 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik krijg mijn medicatie bij de huisarts zelf dus zal dan wel daar moeten zijn?
daar maar eens heen bellen danquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:45 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Als zij al je medicijnen uitgeven, zou ik denken van wel ja?
geen idee, ik kom daar al sinds ik klein ben en loopt altijd via de huisarts zelfquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:46 schreef Allures het volgende:
[..]
waarom krijg je ze daar? wist niet dat dat kon
"Speciale" medicijnenquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:46 schreef Allures het volgende:
[..]
Sommige praktijken hebben een soort dependance om uit te kunnen geven geloof ik. Dacht dat het meer een regiodingetje is als de apotheek echt veel verder zit ofzo. En er schijnt een onderhandse situatie gaande te zijn, waarbij aangebroken medicijnen die niet terug kunnen worden genomen door de apotheek, alsnog bij armlastige patiënten terecht kunnen komen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:46 schreef Allures het volgende:
[..]
nah dit is al jaren zo heb mij er nooit in verdiept. Hij zal wel een dependance zijn omdat het enige huisarts in dat dorp is ofzoquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:48 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Sommige praktijken hebben een soort dependance om uit te kunnen geven geloof ik. Dacht dat het meer een regiodingetje is als de apotheek echt veel verder zit ofzo. En er schijnt een onderhandse situatie gaande te zijn, waarbij aangebroken medicijnen die niet terug kunnen worden genomen door de apotheek, alsnog bij armlastige patiënten terecht kunnen komen.
Dus je woont toch in een dorpquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:50 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nah dit is al jaren zo heb mij er nooit in verdiept. Hij zal wel een dependance zijn omdat het enige huisarts in dat dorp is ofzo
Ik heb een keer een ontsteking gehad en moest aan de antibiotica maar was platzak. Zou pas een dag of 3 later salaris krijgen. Heb toen aan de huisarts gevraagd of daar wat mee te regelen was bij de apotheek, en toen drukte hij ook 2 doosjes in mijn handen. Was iets uit, maar genoeg voor een kuur. Wel fijn dat dat zo kon.quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:48 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Sommige praktijken hebben een soort dependance om uit te kunnen geven geloof ik. Dacht dat het meer een regiodingetje is als de apotheek echt veel verder zit ofzo. En er schijnt een onderhandse situatie gaande te zijn, waarbij aangebroken medicijnen die niet terug kunnen worden genomen door de apotheek, alsnog bij armlastige patiënten terecht kunnen komen.
Topquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb een keer een ontsteking gehad en moest aan de antibiotica maar was platzak. Zou pas een dag of 3 later salaris krijgen. Heb toen aan de huisarts gevraagd of daar wat mee te regelen was bij de apotheek, en toen drukte hij ook 2 doosjes in mijn handen. Was iets uit, maar genoeg voor een kuur. Wel fijn dat dat zo kon.
Zei hij terwijl hij zijn leven deelde op social mediaquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op mensen die alles zomaar openbaar gooien
Amperquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:55 schreef rival het volgende:
[..]
Zei hij terwijl hij zijn leven deelde op social media
Ohaiquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:39 schreef MissMSX het volgende:
Morfine is nog beter, maar beetje lastig aan te komen
Anti-social media danquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Fok valt ook onder social media.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |