SPOILER: Vreetmeet RotterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Streven naar een positieve note, mooi manquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik houd vandaag mijn positiviteit zoveel mogelijk aan.
Uw klacht is in behandeling en tot die tijd krijgt u geen herinneringquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:22 schreef Faxie het volgende:
Krijg trouwens weer een mail terug van TNT op mijn vraag waarom ik een herinnering kreeg terwijl ze zeiden die niet te sturen tot de klacht afgehandeld was.
Zeggen ze gewoon weer hetzelfde'Uw klacht is in behandeling en tot die tijd krijgt u geen herinnering'
![]()
Ja en dat moet ik geloven dus?
Fijn die standaard antwoordenquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:22 schreef Faxie het volgende:
Krijg trouwens weer een mail terug van TNT op mijn vraag waarom ik een herinnering kreeg terwijl ze zeiden die niet te sturen tot de klacht afgehandeld was.
Zeggen ze gewoon weer hetzelfde'Uw klacht is in behandeling en tot die tijd krijgt u geen herinnering'
![]()
Struggles.quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:22 schreef Faxie het volgende:
![]()
Moet je ze maar niet privé lastigvallen met dit soort shit. Het is pas echt een probleem als je het openlijk doet via social media, zodat meer mensen mee kunnen genietenquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:22 schreef Faxie het volgende:
![]()
en hun zeggen:quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja echt he![]()
Fuck it, ik ga ze weer een mail terug sturen...
Ik was gisteren wat onbeleefd naar iemand op FOK! en ik vond dat ik voor mijn karma dan maar wat aardiger moet zijn vandaag.quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:22 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Streven naar een positieve note, mooi man
Vertel eens meerquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik was gisteren wat onbeleefd naar iemand op FOK! en ik vond dat ik voor mijn karma dan maar wat aardiger moet zijn vandaag.
Mwah, als ze hun bek houden en niet klagen over mijn vlees of hoe goed ze bezig zijn kan ik ze nog wel verdragen.quote:
Ja datquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:23 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Moet je ze maar niet privé lastigvallen met dit soort shit. Het is pas echt een probleem als je het openlijk doet via social media, zodat meer mensen mee kunnen genieten
Ik vergeleek het gedrag van iemand hier met een 6 jarig kind dat haar avondeten niet op wilde eten maar wel een toetje wilde, en uit boosheid ging dreigen haar adem voor altijd in te houden.quote:
Alleen vandaag? Nou ja, het is een begin en een mooie stap na zulke erkenning. Zouden meer mensen mogen of zelfs moeten doenquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik was gisteren wat onbeleefd naar iemand op FOK! en ik vond dat ik voor mijn karma dan maar wat aardiger moet zijn vandaag.
Mooi verhaalquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik vergeleek het gedrag van iemand hier met een 6 jarig kind dat haar avondeten niet op wilde eten maar wel een toetje wilde, en uit boosheid ging dreigen haar adem voor altijd in te houden.
Dat werd niet echt gewaardeerd.
mag ik mss vragen als wie je bedoeltquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
heftigquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik vergeleek het gedrag van iemand hier met een 6 jarig kind dat haar avondeten niet op wilde eten maar wel een toetje wilde, en uit boosheid ging dreigen haar adem voor altijd in te houden.
Dat werd niet echt gewaardeerd.
Kan er maar 1 zijn.quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:26 schreef Weissmania het volgende:
[..]
mag ik mss vragen als wie je bedoelt
Niet superpersoonlijk, maar helaas wel extra motivatie om net iets beter te kijken naar wat er speelt dan lame copypasten, omdat toch niemand meekijkt zeg maarquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:25 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja dat
"Ojee Faxie, dat klinkt alsof het niet gaat zoals het hoort! Wat een vervelende situatie! Stuur mij even een dm met je postcode, huisnummer, en telefoonnummer en dan ga ik het voor je uitzoeken!"
Ja echt super persoonlijk inderdaad.
Ik heb het niet zo op mensen die alles zomaar openbaar gooienquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:23 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Moet je ze maar niet privé lastigvallen met dit soort shit. Het is pas echt een probleem als je het openlijk doet via social media, zodat meer mensen mee kunnen genieten
Ja heb ondertussen een iets minder vriendelijke mail terug gestuurd.quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:23 schreef Lot88 het volgende:
[..]
en hun zeggen:
Ja echt he![]()
Fuck it. We antwoorden gewoon weer hetzelfde.
Moet je de vinger maar niet op de zere plek leggenquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Beter op de zere plek dan in mijn eigen ster zeg ik maar altijd.quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moet je de vinger maar niet op de zere plek leggen
Ik ook niet, maar als bedrijven liever dat soort pure aids belonen ten koste van service aan mij, dan vind ik het uiteindelijk wel de overweging waard.quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op mensen die alles zomaar openbaar gooien
Reactie is ook getekend 'Front Office Manager' verder geen naam oidquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:27 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Niet superpersoonlijk, maar helaas wel extra motivatie om net iets beter te kijken naar wat er speelt dan lame copypasten, omdat toch niemand meekijkt zeg maar
anders kan je altijd nog zeggen dat je ze ontvriend op facebookquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja heb ondertussen een iets minder vriendelijke mail terug gestuurd.
Standaard copypastequote:Op woensdag 21 maart 2018 12:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Reactie is ook getekend 'Front Office Manager' verder geen naam oid
Echt? Lekker juist.quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Beter op de zere plek dan in mijn eigen ster zeg ik maar altijd.
Ik heb jaren terug ooit eens een zetpil moeten inbrengen bij mijzelf. Toen kwam ik er achter dat ik niet het type was voor anale insertie ter bevordering van genotsdoeleinden.quote:
Daar noem je ook wel watquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb jaren terug ooit eens een zetpil moeten inbrengen bij mijzelf. Toen kwam ik er achter dat ik niet het type was voor anale insertie ter bevordering van genotsdoeleinden.
SE to the max.quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb jaren terug ooit eens een zetpil moeten inbrengen bij mijzelf. Toen kwam ik er achter dat ik niet het type was voor anale insertie ter bevordering van genotsdoeleinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |