lobbyenquote:Op woensdag 21 maart 2018 13:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Waarom heb jij trouwens geen maandenlange ban na dat KLB avontuur?
Die poepsex foto's?quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik heb ook stoofperenlimonade, waar ik ook komt wel goed schatje bij kan zeggen?quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Roosvicee is best vies. Mijn moeder gooide dat vroeger door de karnemelk![]()
Ex modjequote:Op woensdag 21 maart 2018 13:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Komt het altijd weer terug op die kuthoeren he.quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ex modje
Vriendjespolitiek
En zijn vriendin is ook mod. Winkwink
Ik beproef een beetje jaloezie. Volgens mij alleen maar omdat ik een groot geschapen fallus hebquote:Op woensdag 21 maart 2018 13:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ex modje
Vriendjespolitiek
En zijn vriendin is ook mod. Winkwink
Meer om dat je een lekker wijf hebt monoquote:Op woensdag 21 maart 2018 13:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik beproef een beetje jaloezie. Volgens mij alleen maar omdat ik een groot geschapen fallus heb
Pics.quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mee om dat je een lekker wijf hebt mono
met wie neukt hij dan?quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Meer om dat je een lekker wijf hebt mono
quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen idee over wie dit gaat maar ik las lekker wijf dus even DM gedaanquote:Op woensdag 21 maart 2018 13:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat klopt en volgens mij mogen bans verder niet besproken worden, dus raad ik je aan om die informatie op te vragen bij Danny of een andere FA.quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:18 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Had jij niet al die poepfoto's gepost?
Zo ja, hoelang ben je geband?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |