Asociale media!quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Over het sociale valt te discussieren ja.
Staat gvd zelfs op de verpakking.quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:59 schreef Lot88 het volgende:
heb sourcy sprankelend met mangosmaak maar waarom moet het zo sprankelend
niet waarom het moet. Nu moet ik 2 flessen losdraaien en wachten tot de prik er uit isquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Staat gvd zelfs op de verpakking.
Beter na het slapen doen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:59 schreef Lot88 het volgende:
denk dat ik zo mijn bed even ga opmaken en ga slapen
denken dat rival in bed slaaptquote:Op woensdag 21 maart 2018 13:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Jij slaapt lekker op een kaal matras?
Ik vind jouw spelling ook aanstootgevend.quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:03 schreef Weissmania het volgende:
[..]
ik vind dit offencive richting pindae's
quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:04 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik vind jouw spelling ook aanstootgevend.
Affreus, zou ik wel durven zeggen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:04 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik vind jouw spelling ook aanstootgevend.
ik ben labiel, dus dat kan niet.quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Slaap is een emotie en dat kan je uitschakelen.
Die zit nu al zijn bureau omhoog te duwen met zijn stijfjequote:Op woensdag 21 maart 2018 13:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hele dag squatfoto's bekijken van je date
Deden ze dat ook maar eens met wat fokkersquote:Op woensdag 21 maart 2018 13:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Slaap is een emotie en dat kan je uitschakelen.
pecan en maccadamiaquote:Op woensdag 21 maart 2018 13:04 schreef LovelyLady het volgende:
Cashews en pistache nootjes
En amandelen
quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
klinkt vitaminen, moet gezond zijn! Waar koop je dat?quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan kan je het met amfetaminen proberen.
Paranoten?quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
pecan wel die andere meh
En die grote maffies die naar aarde smakenkan niet op de naam komen
weet welke je bedoelt jaquote:Op woensdag 21 maart 2018 13:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
pecan wel die andere meh
En die grote maffies die naar aarde smakenkan niet op de naam komen
Stiekem een beetje in zn leuter knijpen onder zn bureauquote:Op woensdag 21 maart 2018 13:05 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Die zit nu al zijn bureau omhoog te duwen met zijn stijfje
Neen, dat gaat te ver.quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Stiekem een beetje in zn leuter knijpen onder zn bureau
Je mag er zijn, je bent mooi in je puurste vormquote:Op woensdag 21 maart 2018 13:09 schreef LovelyLady het volgende:
Eindelijk eens een redelijke goeie dag waarop mijn lichaam niet faaltverwond ik me zelf. Knie snoeihard tegen de tafel. Arm open gehaald aan de punt van de stenen vensterbank buiten.
Wat deze baas zegt!quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:10 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Je mag er zijn, je bent mooi in je puurste vorm
Ah, kusje op je knie en een groot glas roosvicee voor jouquote:Op woensdag 21 maart 2018 13:09 schreef LovelyLady het volgende:
Eindelijk eens een redelijke goeie dag waarop mijn lichaam niet faaltverwond ik me zelf. Knie snoeihard tegen de tafel. Arm open gehaald aan de punt van de stenen vensterbank buiten.
Jammer van die PI maar thanksquote:Op woensdag 21 maart 2018 13:10 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Je mag er zijn, je bent mooi in je puurste vorm
Roosvicee is best vies. Mijn moeder gooide dat vroeger door de karnemelkquote:Op woensdag 21 maart 2018 13:11 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ah, kusje op je knie en een groot glas roosvicee voor jou
quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:09 schreef LovelyLady het volgende:
Trauma materiaal dit.quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Roosvicee is best vies. Mijn moeder gooide dat vroeger door de karnemelk![]()
die met rozenbottelsmaak smaakt zo viesquote:Op woensdag 21 maart 2018 13:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Roosvicee is best vies. Mijn moeder gooide dat vroeger door de karnemelk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |