abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_175921818

Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;

Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen.

LEESVOER:

https://www.reddit.com/r/(...)t_invest_recklessly/
https://decentralize.toda(...)e-value-6b42a59fce0a
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 22 december 2017 @ 14:34:32 #2
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_175921830
Zak zak zak
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_175921831
Alles dondert in elkaar
pi_175921833
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
  vrijdag 22 december 2017 @ 14:35:41 #5
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_175921855
Dit zou weleens het einde kunnen betekenen voor Bitconnect; aanvoer van nieuw 'bloed' zal goeddeels stoppen en de makers zullen foetsie zijn met het geld.
pi_175921869
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 14:34 schreef richolio het volgende:
Zak zak zak
Zak maar door door door
mag het weten
pi_175921873
Gewoon kappen met checken vandaag, en een biertje gaan drinken. Morgen weer een nieuwe dag *)
  vrijdag 22 december 2017 @ 14:36:38 #8
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_175921880
In paniek raken om dit soort dingen :')

Over een maand stelt niks meer voor deze dip. Ik zie overigens wel de nieuwkomers die hun dertiende maand erin hebben geknald minder fijn aan de kersttafel zitten :D. Henk heeft al 40% zien verdampen maar durft het nog niet aan zijn vrouw te vertellen.

Gewoon hold!

Achteraf had ik het geld misschien op fiat moeten zetten. Maarja je weet het nooit in deze markt. Slaap er in ieder geval geen minuut minder om
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_175921903
Ik vond het eerst nog wel grappig dat iedereen in de min stond, omdat ik een klootzak ben. Maar nu ook mijn ripples worden meegretrokken met die shitcoins van jullie lach ik niet meer.
pi_175921905
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 14:36 schreef Maikuuul het volgende:

Over een maand stelt niks meer voor deze dip. Ik zie overigens wel de nieuwkomers die hun dertiende maand erin hebben geknald minder fijn aan de kersttafel zitten :D. Henk heeft al 40% zien verdampen maar durft het nog niet aan zijn vrouw te vertellen.

Gewoon hold!
Dit dus, krijg je ook een zooitje azijnpissers die nu roepen: "ik zei het toch"
pi_175921907
quote:

Gewoon hold!
Paniek?!
Dit zijn dagen waarop je goed kan verdienen juist! :)
pi_175921923
quote:

Gewoon hold!
_O-

Mijn dertiende maand staat nog geheel op m'n rekening, daar kan nog best een deel van worden gebruikt voor de grote dip :7
  vrijdag 22 december 2017 @ 14:38:24 #13
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_175921929
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 14:36 schreef Maikuuul het volgende:

Gewoon hold!

Achteraf had ik het geld misschien op fiat moeten zetten. Maarja je weet het nooit in deze markt. Slaap er in ieder geval geen minuut minder om
Hold én eventueel strategie uitstippelen qua nieuwe investeringen. Altijd denken in mogelijkheden ipv moeilijkheden :+
pi_175921930
quote:

Gewoon hold!

Genot toch man, vanavond weer ff twee k erin knallen en up to the moon
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  vrijdag 22 december 2017 @ 14:39:01 #15
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_175921944
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 14:37 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Haha precies "ik zei nog koop het niet!!!!" :')

Ben van 58k naar 43k vandaag. Hold tot juni 2018, wat er ook gebeurd :9
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_175921947
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 13:35 schreef xminator het volgende:
Zodirect om 16.00 alle muntjes verkopen en morgen om 17.00 terugkopen.

pi_175921983
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 14:37 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Een correctie zat er toch wel aan te komen na zo'n onstuimige rally van drie maanden vanaf september. En eigenlijk heel 2017 was een grote bullrun. Niks mis mee maar dat ie ooit gaat corrigeren heeft ie al jaren terug zo getoond.
mag het weten
pi_175921998
quote:
12s.gif Op vrijdag 22 december 2017 14:39 schreef xminator het volgende:

[..]

Hoop ik wel dat ie er fiat van gemaakt heeft :+
pi_175922018
quote:
12s.gif Op vrijdag 22 december 2017 14:39 schreef xminator het volgende:

[..]

prima gokje
  vrijdag 22 december 2017 @ 14:43:28 #20
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175922031
quote:

Gewoon hold!

Ik wou dat ik mijn 13 maand + bonus nu binnen had. }:|
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_175922037
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 14:41 schreef descon het volgende:

[..]

Hoop ik wel dat ie er fiat van gemaakt heeft :+
Wat versta jij anders onder verkopen?

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 14:42 schreef sniel123 het volgende:

[..]

prima gokje
Klopt, zoals alle andere gokjes die ik heb geplaatst. Want ik plaats zoiets iedere dag...
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 22 december 2017 @ 14:44:17 #22
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175922048
quote:
99s.gif Op vrijdag 22 december 2017 14:43 schreef UtopiaVolger het volgende:

[..]

Ik wou dat ik mijn 13 maand + bonus nu binnen had. }:|
Niet je hele rekening plunderen voordat de 13e maand binnen is :')

Ik heb geen 13e maand ;(
Krijg alles netjes per maand.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_175922071
"If you can't handle my 20% drops you don't deserve my 600% gains."
  vrijdag 22 december 2017 @ 14:45:39 #24
418426 UtopiaVolger
pi_175922074
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 14:44 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Niet je hele rekening plunderen voordat de 13e maand binnen is :')
Goeie wel.
Utopia
pi_175922110
pi_175922207
lol
overal zijn de btc op
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 22 december 2017 @ 14:53:17 #27
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175922233
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 14:52 schreef Chunees het volgende:
lol
overal zijn de btc op
Moon incoming.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_175922272
Ik ga cashen...trek het niet meer....

* tuurlijk niet... hodl-en met die hap 8-)
pi_175922302
Noobvraag. Waarom heet het hodlen en niet gewoon holden?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_175922320
Even een noob vraagje.

Hoe kan je ETH het beste versturen als het ene platform smartcontracts gebruikt en het andere platform deze niet accepteert? Via Ether wallet ofzo?

Kan je dat tevens aan het adress oid al zien?

Zie net dat een eedere transactie hierdoor mislukt was.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_175922327
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 14:56 schreef over_hedge het volgende:
hodl
An enthusiastic misspelling of Hold, prompting bitcoin users to avoid the temptation of selling off their coins once price starts rising.
pi_175922342
quote:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=375643
pi_175922343
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 14:57 schreef MGeraads het volgende:

[..]

hodl
An enthusiastic misspelling of Hold, prompting bitcoin users to avoid the temptation of selling off their coins once price starts rising.
Hold On for Dear Life
pi_175922355
quote:
Er was ooit eens een meneer die de titel van zijn artikel over bitcoin hodlen goed spelde.
pi_175922363
quote:
Kwestie van een eigen taaltje. Hodlen, to the moon, moonen, fomo, ath ed maken daar vast onderdeel vanuit.
mag het weten
pi_175922439
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 14:52 schreef Chunees het volgende:
lol
overal zijn de btc op
:')____!
pi_175922449
Op naar de 10k dollar *O*
  vrijdag 22 december 2017 @ 15:01:26 #38
468509 _--_
In varietate concordia
pi_175922466
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 14:53 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Moon incoming.
Jouw btc van 1000 euro in waarde is al meerdere procenten gedaald. :')
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_175922522
bitonic inkoop drempel van 200 naar 1000
verkoop naar 500

zo kan ik natuurlijk nooit meer instappen he...
pi_175922530
Die mooie rode "candles" passen wel mooi bij de kerst gedachte
pi_175922548
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:03 schreef ArnoldG0342 het volgende:
verkoop naar 500

Wel hoor. Kost je alleen 800 meer :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_175922573
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:03 schreef ArnoldG0342 het volgende:
verkoop naar 500

:o

Net op tijd geweest dan :')
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 22 december 2017 @ 15:06:33 #43
163650 Greys
pi_175922618
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 14:34 schreef Mender het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
:D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175922634
Ik zei iets over onder de 10k koop ik.
Ik wacht wel even tot de 7.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175922680
Lol, Bitonic.nl kan alle verkopen niet aan en zet het minimum uitbetaal bedrag op ¤ 500,- :D
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_175922709
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 14:55 schreef descon het volgende:
Ik ga cashen...trek het niet meer....

* tuurlijk niet... hodl-en met die hap 8-)
idem. Ik zit bijna weer op het niveau van mijn inleg. Door naar verlies. Ik hou vast.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_175922712
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:07 schreef Ticootje het volgende:
Ik zei iets over onder de 10k koop ik.
Ik wacht wel even tot de 7.
Bitfinex al richting de 11k. Ja gewoon voor het slapen gaan vannacht om 1:00 of vanavond 23:00 uur kopen. Eens zien welke slinger de westkust van Amerika eraan geeft en de Aziaten op hun beurt dan weer.
mag het weten
pi_175922719
En we zijn onder de 12.

En door!
pi_175922723
WTF GEBEURT ER
(she/her)
pi_175922731
Maar wat is de aanleiding geweest van deze crash ?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 22 december 2017 @ 15:09:38 #51
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175922735
Tja... dit zat eraan te komen toen de downtrend won van de uptrend.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_175922740
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 14:57 schreef descon het volgende:

[..]

Hold On for Dear Life
nee
pi_175922745
Ik blijf gewoon hodlen.
pi_175922751
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:09 schreef Fylax het volgende:
WTF GEBEURT ER
Waar bemoei jij je mee? Jij hebt toch nog een pennymaat?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 22 december 2017 @ 15:10:01 #55
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175922754
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:09 schreef descon het volgende:
Uitbraak mislukt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_175922755
Mijn Litecoin :'(
(she/her)
pi_175922759
quote:
Veel mensen die verkopen..
  vrijdag 22 december 2017 @ 15:10:49 #58
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_175922777
Mijn coins :'(

Niet dat het om een signifcant bedrag gaat, maar goed.
Don't let my username fool you...
pi_175922779
Allemaal lui die je hier nooit zag, komen in eens blij meer leuren dat hij daalt...genieten van een ander zijn ellende omdat je zelf de ballen niet hebt om ooit eens groot geld te maken... :')
pi_175922791
quote:
De dure kerstdagen staan voor de deur. Gotta free some btc for usd/eur ~:)
mag het weten
pi_175922804
Greys komt zo wel makkelijk aan haar 0.25 BTC :P
pi_175922806
Heerlijk...net ff naar een collega geroepen dat de bitcoin nu op 8k stond....geloof dat ie bijna een beroerte kreeg _O-
pi_175922818
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:10 schreef Patroon het volgende:
Allemaal lui die je hier nooit zag, komen in eens blij meer leuren dat hij daalt...genieten van een ander zijn ellende omdat je zelf de ballen niet hebt om ooit eens groot geld te maken... :')
maak je er niet zo druk om
pi_175922829
Ben benieuwd of ie nog op 10k staat rond de jaarwisseling. Anders krijgt die ene analist niet gelijk met einde van 2017 is 1 bitcoin 10k waard :+
mag het weten
pi_175922842
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:12 schreef ejfaar het volgende:

[..]

maak je er niet zo druk om
Doe ik ook niet, sterker nog ik lach er om...maar het zegt veel over hun :)
pi_175922843
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:11 schreef Patroon het volgende:
Elk nadeel heb zijn voordeel
mag het weten
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 22 december 2017 @ 15:13:03 #67
163650 Greys
pi_175922845
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:11 schreef Patroon het volgende:
Hoe dan, de meeste alts dalen keihard mee en met de kerstdagen en nu met boodschappendrukte heb ik amper vijf minuten om te traden :{ ;(

(Ik mag niks kopen voor m'n Project he, dan is het mislukt)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 22 december 2017 @ 15:14:09 #68
163650 Greys
pi_175922875
Aan alle mensen die Burst hadden: gefeliciteerd. Met de groeten van McAfee.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175922876
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:13 schreef Greys het volgende:

[..]

Hoe dan, de meeste alts daken keihard mee en met de kerstdagen en nu met boodschappendrukte heb ik amper vijf minuten om te traden :{ ;(

Gewoon niks doen. bitcoin daalt harder dan de alts. Dus als je al je alts nu verkoopt heb je meer bitcoin dan je gister had :P
pi_175922888
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:13 schreef Greys het volgende:
Hoe dan, de meeste alts daken keihard mee en met de kerstdagen en nu met boodschappendrukte heb ik amper vijf minuten om te traden :{ ;(

Even vet inkopen! Daarna rustig boodschappen gaan doen, kerst vieren, uitbrakken en voorbereiden op oud jaar. Dan een keer inloggen, sell-orders plaatsen en in het nieuwe jaar genieten van je dikke winsten.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 22 december 2017 @ 15:15:19 #71
163650 Greys
pi_175922912
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:14 schreef Queller het volgende:

[..]

Even vet inkopen! Daarna rustig boodschappen gaan doen, kerst vieren, uitbrakken en voorbereiden op oud jaar. Dan een keer inloggen, sell-orders plaatsen en in het nieuwe jaar genieten van je dikke winsten.
Ik mag niks kopen.. Dan is m'n Project mislukt. Moet puur met traden :P Er zit geen euro eigen geld meer in.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175922919
Nu is het wel aantrekkelijk om eth te kopen, eigenlijk alles is nu aantrekkelijk om te kopen
pi_175922923
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:14 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Gewoon niks doen. bitcoin daalt harder dan de alts. Dus als je al je alts nu verkoopt heb je meer bitcoin dan je gister had :P
Is dat zo? In de top 20 zie ik een heel ander beeld.

https://coinmarketcap.com/
pi_175922929
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:15 schreef Greys het volgende:
Ik mag niks kopen.. Dan is m'n Project mislukt. Moet puur met traden :P Er zit geen euro eigen geld meer in.
Alts kopen van je BTC bedoel ik
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 22 december 2017 @ 15:16:14 #75
163650 Greys
pi_175922946
Wikileaks heeft net Cryptokitties kado gedaan. Eentje voor Trump en eentje voor Clinton.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175922951
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:15 schreef Ralphmeister het volgende:

[..]

Nouja ik heb er weinig verstand van. Maar in mijn geval heb ik 0.01 botcoin meer dan gister. Zonder iets te kopen of verkopen
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 22 december 2017 @ 15:17:06 #77
163650 Greys
pi_175922969
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:15 schreef Queller het volgende:

[..]

Alts kopen van je BTC bedoel ik
Oh zo! Ja zal straks eens kijken waar ik m'n speelgeld in zal mikken. Misschien dat McAfee even wil influisteren wat ie morgen gaat noemen :X
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175922986
Als de LTC nog 40 euro daalt is dat weer waarop ik heb ingekocht :’(
(she/her)
pi_175923001
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:11 schreef descon het volgende:
Heerlijk...net ff naar een collega geroepen dat de bitcoin nu op 8k stond....geloof dat ie bijna een beroerte kreeg _O-
psychisch is t ook best lastig. toen ik net begon met aandelen deed ik ook wel eens paniekverkopen.
:]
pi_175923009
mygod wat een crash overal....
pi_175923015
Wel goed even deze schoonmaak. Kunnen we straks weer rustig omhoog.
pi_175923019
#HODL
pi_175923020
D'oh, het gaat wel echt hard nu. Laatste keer dat ik naar m'n Blockfolio kijk voor vandaag :P

In USD flink naar beneden tov m'n inleg, in BTC er op vooruit.
pi_175923025
En natuurlijk gewoon bijkopen nu.
pi_175923026
Hahah en dan te bedenken dat je met alts aan spreiding doet..hahahah alles gaat mee door het putje :D
pi_175923034
Die miljoenen die in rook opgaan vandaag... Man man man..
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 22 december 2017 @ 15:19:52 #87
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175923037
Onderste trendlijn bereikt.

En dan bedoel ik ook echt onderste, hieronder is niks meer :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_175923040
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:19 schreef Patroon het volgende:
Hahah en dan te bedenken dat je met alts aan spreiding doet..hahahah alles gaat mee door het putje :D
Ik denk dan ook vooral dat het erom gaat hoe snel het weer herpakt.
  vrijdag 22 december 2017 @ 15:19:59 #89
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_175923042
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:10 schreef Patroon het volgende:
Treurig inderdaad ja, maar dat zit nou eenmaal in veel mensen. Elkaar niks gunnen. Men ziet elkaar liever falen dan winnen.

Want stel je voor dat de buurman opeens een duurdere auto heeft :'). Terwijl hij wel het risico heeft durven nemen.
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_175923047
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:19 schreef Ticootje het volgende:
Grappige is, die miljoenen bestonden helemaal niet...
pi_175923051
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:15 schreef Ralphmeister het volgende:

[..]

Alles min 25 tot 30% minimaal.

Verleidelijk om nu te kopen. Maar diezelfde neiging had ik ook in december 2014. En toen kwam januari 2015 met nog lagere prijzen. Hmm.. :@
mag het weten
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 22 december 2017 @ 15:20:31 #92
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175923055
Je zou maar zo vuistdiep in Bitcoin zitten dat je niet eens meer extra goedkope coins kan kopen, hoe graag je ook wil :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_175923057
De eerste keer dat ik zo'n crash als deze mee maakte ging BTC terug naar 3500 dollar (ff uit mn hoofd) en dat was ook op een vrijdag voor het weekend :+

Weet alleen niet meer precies wanneer dat nou is geweest :P
pi_175923072
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:19 schreef Nattekat het volgende:
Onderste trendlijn bereikt.

En dan bedoel ik ook echt onderste, hieronder is niks meer :')
Hieronder is het zwarte gat klaar om alles op te zuigen :+
mag het weten
pi_175923083
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:19 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Treurig inderdaad ja, maar dat zit nou eenmaal in veel mensen. Elkaar niks gunnen. Men ziet elkaar liever falen dan winnen.

Want stel je voor dat de buurman opeens een duurdere auto heeft :')
Precies, de faalhazen zien liever een ander ook falen, dan dat ze zelf ergens succes mee hebben.
pi_175923084
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:19 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Want stel je voor dat de buurman opeens een duurdere auto heeft :')
Veel mensen zijn ook hebberig geworden (eeuwig hodlen, nooit een deel cashen), wat ze tegenstaat denk
pi_175923102
quote:
11s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:14 schreef Greys het volgende:
Holy shit in een paar minuten enkele keren over de kop hahahaha
pi_175923106
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:20 schreef sandertjuh het volgende:
De eerste keer dat ik zo'n crash als deze mee maakte ging BTC terug naar 3500 dollar (ff uit mn hoofd) en dat was ook op een vrijdag voor het weekend :+

Weet alleen niet meer precies wanneer dat nou is geweest :P
of de vrijdag na het weekemd ? :P
  vrijdag 22 december 2017 @ 15:22:32 #99
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_175923108
Misschien gaan we weer elk weekend een crash krijgen zoals voorheen. Je kon de klok erop gelijk zetten dat alles diep int rood stond op vrijdag. En maandag alles weer int groen :7
Sokkel Lolleromfg[/b]
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 22 december 2017 @ 15:22:55 #100
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175923121
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:21 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Hieronder is het zwarte gat klaar om alles op te zuigen :+
Ah, ik heb er één op 9500 weten te krijgen :+

Die is dusdanig vergezocht dat ik nu echt nog moeilijk positief kan blijven.
Naar Ether durf ik niet eens te kijken.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_175923134
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:22 schreef Maikuuul het volgende:
Misschien gaan we weer elk weekend een crash krijgen zoals voorheen. Je kon de klok erop gelijk zetten dat alles diep int rood stond op vrijdag. En maandag alles weer int groen :7
Mensen trekken al het geld eruit om te zuipen.

Groot gelijk.
pi_175923136
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:22 schreef Maikuuul het volgende:
Maar dit gaat wel erg snel :P

Gisteren 200euro ETH gekocht en:

:P
  FOK!fotograaf vrijdag 22 december 2017 @ 15:23:45 #103
364681 over_hedge
pi_175923145
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:23 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Mensen trekken al het geld eruit om te zuipen.

Groot gelijk.
Na deze crash gaan er aardig wat mensen het op een zuipen zetten ja :D
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 22 december 2017 @ 15:23:47 #104
163650 Greys
pi_175923147
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:20 schreef Patroon het volgende:

[..]

Grappige is, die miljoenen bestonden helemaal niet...
Als men gisteren cashte (zonder r) kregen ze daar toch echt gewoon geld voor :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175923153
Bitonic:

Het minimale bestelbedrag is momenteel ¤ 1.000 (meer informatie)

Oplichters gespot.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_175923159
Ik baal dat mijn overboeking naar Coinbase nog niet is aangekomen.
pi_175923166
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:23 schreef alilami het volgende:
Bitonic:

Oplichters gespot.
Stond vannacht nog op 200euro, maar kon niks bestellen ideal werkte niet mee.
pi_175923191
bodem!
  vrijdag 22 december 2017 @ 15:25:44 #109
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_175923192
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:21 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Veel mensen zijn ook hebberig geworden (eeuwig hodlen, nooit een deel cashen), wat ze tegenstaat denk
Tja in cryptoland is holden het meest effectief. Ik ben zelf geen daytrader. Heb pas een klein beetje winst gepakt (2500e) en de rest staat nog online.

Waarom? Omdat ik geloof in het project en denk dat er een kans in zit dat het mainstream wordt. Of dat ook zo is zullen we over een jaar ofzo wel zien.

Als je ergens in gelooft moet je je hieraan gewoon vasthouden ongeacht prijsontwikkeling
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_175923209
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ah, ik heb er één op 9500 weten te krijgen :+

Die is dusdanig vergezocht dat ik nu echt nog moeilijk positief kan blijven.
Naar Ether durf ik niet eens te kijken.
Ik ga mijn Bittrex, Kraken account maar eens afstoffen. Bl3p moet ik eens naar zoeken of ik mij daarvoor ooit had aangemeld (geloof het wel maar ik vond de userinterface nogal basic). En dan maar van dusdanige lage orders ingeven onder het mom 'dat haalt ie nooit' Eens kijken hoe laag ik Bitcoin en Ether kan inslaan :7
mag het weten
pi_175923212
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:25 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Tja in cryptoland is holden het meest effectief. Ik ben zelf geen daytrader. Heb pas een klein beetje winst gepakt (2500e) en de rest staat nog online.

Waarom? Omdat ik geloof in het project en denk dat er een kans in zit dat het mainstream wordt. Of dat ook zo is zullen we over een jaar ofzo wel zien.

Als je ergens in gelooft moet je je hieraan gewoon vasthouden ongeacht prijsontwikkeling
Snap ik. Zelf denk ik dat het een keer ophoudt dat hodlen werkt.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 22 december 2017 @ 15:26:42 #112
163650 Greys
pi_175923214
Bitcoin houdt gewoon rekening met de belastingpeildatum van 1 januari. Heel lief eigenlijk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175923217
quote:

Dit.

Heb tegen mijzelf gezegd dat ik het 5 jaar zou vasthouden, en soms zou bijkopen. Zit nog niet op een jaar. Alleen leek daytraden met een klein bedrag mij wel leuk.
pi_175923234
Toch heeft het wat. Flink bedrag zien weg zakken. Kan geen Netflix serie tegenop!
XRP - To tha moon motherf#cker!
  † In Memoriam † vrijdag 22 december 2017 @ 15:28:04 #115
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_175923248
Hele markt zakt in elkaar ;(
Wat nu, bitcoin kopen nu die nog maar 11000$ is? Wachten tot het nog meer zakt?
:')
  vrijdag 22 december 2017 @ 15:28:13 #116
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_175923255
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:26 schreef Greys het volgende:
Bitcoin houdt gewoon rekening met de belastingpeildatum van 1 januari. Heel lief eigenlijk.
Is wel vroeg hoor. Het is nog ruim twee weken, kan een hoop gebeuren in cryptoland in die tijd.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  vrijdag 22 december 2017 @ 15:28:21 #117
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_175923262
Pfff zuur hoor even 2k naar beneden in een ochtend. :{ Maar blijf lekker holden en misschien koop ik straks nog 1k bij.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 22 december 2017 @ 15:28:22 #118
163650 Greys
pi_175923263
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:23 schreef alilami het volgende:
Bitonic:

Oplichters gespot.
Bl3p is ook van hen. Geen minimum. Ze kunnen gewoon al die honderden minibestellingen tegelijk niet meer aan momenteel. Kan me ergens ook wel voorstellen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175923268
Misschien hoort deze vraag thuis in het noob topic, maar vraag het hier toch maar eens. Ik heb zelf geen coins. Ik volg het gewoon omdat ik het positief interessant vind.

Stel henk & Ingrid hebben gisteren 250 euro aan BTC gekocht. Momenteel zien ze dat hun inleg met zo'n 30% gekrompen is. Omdat ze niet alleen water en brood willen hebben met kerst wil Henk zijn BTC graag weer verkopen. hij heeft pakweg nog 150 euro over.

Nu zie ik op heel veel sites al een blokkade op de verkoop van zulke lage bedragen. Dus Henk kan zijn BTC in niet ruilen voor fiat. Dit betekend dat voornamelijk grotere bedragen momentel worden omgezet.
Dit zullen de enigsinds meer ervaren beleggers zijn neem ik aan? Henk heeft geen 20BTC in z'n wallet.

Waarom zijn de grote beleggers ineens dan zo aan het verkopen? (als dit waar is?) En als Henk (x1000) zijn geld niet kwijt kan omdat de servers niet genoeg capaciteit hebben, waarom zakt de waarde dan zo hard?

Of is het alleen een probleem van bitonic. Zie ik wat over het hoofd?
pi_175923275
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:26 schreef Greys het volgende:
Box 3 belasting is peanuts. Maar ach voor zij die boven de vrijstelling uitkomen toch wel fijn ja. Voor volgend jaar dan qua aangifte. Want de 2018 aangifte kijkt naar 1-1-17.
mag het weten
pi_175923315
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hele markt zakt in elkaar ;(
Wat nu, bitcoin kopen nu die nog maar 11000$ is? Wachten tot het nog meer zakt?
Dat weet niemand
pi_175923319
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:28 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Misschien hoort deze vraag thuis in het noob topic, maar vraag het hier toch maar eens. Ik heb zelf geen coins. Ik volg het gewoon omdat ik het positief interessant vind.

Stel henk & Ingrid hebben gisteren 250 euro aan BTC gekocht. Momenteel zien ze dat hun inleg met zo'n 30% gekrompen is. Omdat ze niet alleen water en brood willen hebben met kerst wil Henk zijn BTC graag weer verkopen. hij heeft pakweg nog 150 euro over.

Nu zie ik op heel veel sites al een blokkade op de verkoop van zulke lage bedragen. Dus Henk kan zijn BTC in niet ruilen voor fiat. Dit betekend dat voornamelijk grotere bedragen momentel worden omgezet.
Dit zullen de enigsinds meer ervaren beleggers zijn neem ik aan? Henk heeft geen 20BTC in z'n wallet.

Waarom zijn de grote beleggers ineens dan zo aan het verkopen? (als dit waar is?) En als Henk (x1000) zijn geld niet kwijt kan omdat de servers niet genoeg capaciteit hebben, waarom zakt de waarde dan zo hard?

Ik neem aan dat je bij andere brokers nog wel kunt verkopen voor kleinere bedragen.

Of je het dan voor kerst hebt weet ik niet.
pi_175923320
Dit is toch wel stressvol hoor
Ga weg
pi_175923326
Jongens ik had jullie gewaarschuwd he deze week

en kijk wat er gebeurd als je niet naar mij wil luisteren

Volgende tip

ik zie een bodem van 2000-5000 aankomen volgende week. :W
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  vrijdag 22 december 2017 @ 15:30:17 #125
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_175923328
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:26 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Snap ik. Zelf denk ik dat het een keer ophoudt dat hodlen werkt.
Omdat?

Je ziet toch over de jaren de waarde van bitcoin stijgen. Mochten we eindigen op 10.000$ dan is dit tov het begin van het jaar toch nog x8 gegaan. Prima rendement.

Wie weet wat we december 2018 staan. Ik laat me iig niet gek maken.
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_175923334
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:30 schreef klaasweetalles het volgende:

[ afbeelding ]

Volgende tip

Uitvinder van de biersmiley.
  † In Memoriam † vrijdag 22 december 2017 @ 15:30:46 #127
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_175923342
quote:

[..]

Ik laat ripple wel staan, mensen die niks met crypto doen noemen 'm zelfs. Die dude van Dit Was Het Nieuws zei zelf ineens 'hebben jullie al ripple'? Ook al zakt die ook. Alles zakt
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 22 december 2017 @ 15:30:48 #128
163650 Greys
pi_175923344
quote:
Henk is een domme lul als ie gisteren BTC kocht met geld dat ie niet kon missen omdat ie het vandaag alweer nodig heeft voor eten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175923345
quote:

bitonic is niet de enige partij om aan te verkopen.

Maar met nog maar 120 eu aan waarde in BTC, kun je die beter houden dan verkopen, aangezien je enorme fee moet betalen.
pi_175923354
Lekker holden mensen, deze prijzen zijn aanlokkelijk voor henk en ingrid om weer in te stappen.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 22 december 2017 @ 15:31:11 #131
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175923360
Bounce op onderste trendlijn.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_175923363
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:24 schreef Syd het volgende:

[..]

Stond vannacht nog op 200euro, maar kon niks bestellen ideal werkte niet mee.
Bitonic:
Helaas, er zijn onvoldoende bitcoins beschikbaar. U kunt op dit moment geen bitcoins bestellen. Meer informatie over onze voorraad

Naja zeg, net zag ik nog dat er 140 BTC beschikbaar was.

Nogmaals, oplichters gespot _O-
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_175923366
quote:

[ afbeelding ]

Volgende tip

Kan een mod deze clown niet bannen? :W
pi_175923392
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:31 schreef Atlantis- het volgende:

[..]

Hij heeft het wel voorzien.

Alhoewel volgens mij iedereen dit wel voorzag.
pi_175923402
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:31 schreef Atlantis- het volgende:

[..]

Ik ben hier alleen om jullie te helpen

zit een jaartje of 30 op de beurs....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_175923411
Holy fuck!! Alle winst weg!!
Love is in the air!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 22 december 2017 @ 15:33:07 #137
163650 Greys
pi_175923425
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:31 schreef alilami het volgende:

[..]

Bitonic:
Helaas, er zijn onvoldoende bitcoins beschikbaar. U kunt op dit moment geen bitcoins bestellen. Meer informatie over onze voorraad

Naja zeg, net zag ik nog dat er 140 BTC beschikbaar was.

Nogmaals, oplichters gespot _O-
Kap eens joh. Velen willen nu kopen. Heel logisch dat de voorraad dan tussendoor af en toe op nul staat zoals veel vaker bij veel vraag. Dat jij iets niet begrijpt maakt anderen geen oplichters.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 22 december 2017 @ 15:33:53 #138
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_175923441
Ik ben net vorige week ingestapt met 400 euro. Traden gaat wel aardig maar dit is toch even een flinke dip :D

Maar goed. Ik blijf gewoon HODLen (ik heb al wat geleerd). Zoals ik eergisteren niet daadwerkelijk 100 euro winst had, heb ik nou ook niet 150 euro verlies, zolang ik niet verkoop.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_175923450
Waarom zouden er op dit moment geen bitcoins beschikbaar zijn....

De markt wordt er nu mee overspoeld als iedereen gaat verkopen

Er zit een vreemd luchtje aan deze handel..... :{w
pi_175923454
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:32 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Waarom je gelijk willen halen? Als je het niet wil hebben hou dan gewoon je mond, pak een bak popcorn en geniet. Waarom mensen waarschuwen? Ze weten echt wel waar ze mee bezig zijn hier. Ik proef echt een bak azijn
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 22 december 2017 @ 15:34:35 #141
163650 Greys
pi_175923457
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:33 schreef Strani het volgende:
Ik ben net vorige week ingestapt met 400 euro. Traden gaat wel aardig maar dit is toch even een flinke dip :D

Maar goed. Ik blijf gewoon HODLen (ik heb al wat geleerd). Zoals ik eergisteren niet daadwerkelijk 100 euro winst had, heb ik nou ook niet 150 euro verlies, zolang ik niet verkoop.
Dat laatste is idd goed om te blijven onthouden. Je hebt pas verlies als je het daadwerkelijk voor minder verkoopt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 22 december 2017 @ 15:34:59 #142
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_175923466
quote:

[..]

Ik denk dat niemand jou serieus neemt. Gewoon vanwege de manier hoe je overkomt.

Alsof iemand blindelings op jouw advies afgaat omdat je in dit geval een x gelijk hebt :')
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_175923467
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:34 schreef klaasweetalles het volgende:

Ik ga niet eens happen
pi_175923472
quote:

[..]

En dan heb je ook de juiste ervaring om uit te putten in cryptoland? De beurs is gecontroleerd, onder toezicht, in het weekend dicht. Crypto zijn niet gecontroleerd, onder toezicht en 24/7 verhandelbaar.
mag het weten
pi_175923478
quote:

[ afbeelding ]

Volgende tip

Dat zou een heerlijk bodempje zijn om flink op in te kopen :7
Ik hoop dat je gelijk hebt Klaas!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 22 december 2017 @ 15:35:21 #146
163650 Greys
pi_175923479
quote:

Omdat Bitonic geen oneindige voorraad heeft. Denk nou eens na.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175923486
Mijn NXT gaan lekker hoor B-)
pi_175923488
Klaas is een dwaas
Facts don't care about your feelings
  vrijdag 22 december 2017 @ 15:35:47 #149
468509 _--_
In varietate concordia
pi_175923490
Nattekat draait verlies. _O-
pi_175923494
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:30 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Omdat?

Je ziet toch over de jaren de waarde van bitcoin stijgen. Mochten we eindigen op 10.000$ dan is dit tov het begin van het jaar toch nog x8 gegaan. Prima rendement.

Wie weet wat we december 2018 staan. Ik laat me iig niet gek maken.
Omdat gevoel. Niet te onderbouwen, want dat kan niemand
  FOK!fotograaf vrijdag 22 december 2017 @ 15:36:06 #151
364681 over_hedge
pi_175923495
quote:

Er is denk een speciaal emoticon voor jou gemaakt: :|W
  vrijdag 22 december 2017 @ 15:36:08 #152
468509 _--_
In varietate concordia
pi_175923497
even deze ochten 1000 euro aan bitcoins kopen.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 22 december 2017 @ 15:36:19 #153
163650 Greys
pi_175923503
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:35 schreef Blue_note het volgende:
Mijn NXT gaan lekker hoor B-)
Ja die redde m'n speelgeld vanmorgen :D Daarna wel snel uitgestapt voor grootste deel en omgezet in btc :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 22 december 2017 @ 15:36:34 #154
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_175923509
van bijna 10k naar weer 11,6K in enkele minuten :')
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_175923515
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:36 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja die redde m'n speelgeld vanmorgen :D Daarna wel snel uitgestapt voor grootste deel en omgezet in btc :@
Had het nu maar in NXT gehouden :X
mag het weten
pi_175923516
quote:

[..]

Je bedoelt dat je 30 jaar geleden 1 aandeel shell hebt gekocht en nu denkt dat je een beurshandelaar bent?

Je kan niet eens normaal typen.. 8)7
pi_175923523
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:36 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik blijf ze houden :Y
pi_175923524
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:35 schreef R4m0n_46 het volgende:

[..]

Dat zou een heerlijk bodempje zijn om flink op in te kopen :7
Ik hoop dat je gelijk hebt Klaas!
Ik denk dat je zelfs niet moet inkopen dit jaar nog

Er kunnen nog een hoop mensen om belastingtechnische redenen hun bitcoins gaan dumpen voor het eind van het jaar...

ja maar wie ben ik he.....
  vrijdag 22 december 2017 @ 15:37:20 #159
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_175923527
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:36 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Omdat gevoel. Niet te onderbouwen, want dat kan niemand
Mijn gevoel zegt dat we over een paar maand gewoon weer op hetzelfde bedrag zitten.
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_175923537
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
pi_175923539
quote:

[..]

Wat ik zo lees en merk lijk jij een kind van 14 jaar. Ik ben je liever kwijt dan rijk!
Ik zeg het vaker en zal het nu ook zeggen, alwetende Klaas van Harvard, kom hier niet binnenwandelen en schreeuwen alsof jij de zaak hier in handen hebt. Je bent nieuw in deze wereld, denk dan niet dat je de ubermensch bent.

Ontopic: blij dat ik gisteren wat munten veilig heb gesteld, nu maar weer bijkopen :)
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 22 december 2017 @ 15:38:00 #162
163650 Greys
pi_175923544
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:37 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Ik blijf ze houden :Y
Ook na de 28e?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175923555
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:37 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ik denk dat je zelfs niet moet inkopen dit jaar nog

Er kunnen nog een hoop mensen om belastingtechnische redenen hun bitcoins gaan dumpen voor het eind van het jaar...

ja maar wie ben ik he.....
Als je ze niet wilt opgeven kun je ze beter in BTC houden he :').
pi_175923567
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:37 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
A bumpy ride until
mag het weten
  FOK!fotograaf vrijdag 22 december 2017 @ 15:39:09 #165
364681 over_hedge
pi_175923574
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:38 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Je bitcoins telt ook gewoon als vermogen. Dus dat maakt niet uit

nvm: Als je ze niet opgeeft wel idd :P
  vrijdag 22 december 2017 @ 15:39:23 #166
468509 _--_
In varietate concordia
pi_175923576

all-time grootste netto crash
pi_175923592
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:39 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Precies. De belastingdienst heeft allang een speciaal vinkje voor cryptocurrencies in het aangifteprogramma.
mag het weten
  vrijdag 22 december 2017 @ 15:39:57 #168
352588 AlsJeAllesWeet
En je denkt niet na...
pi_175923595
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:39 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Toch lastiger dan euro's op je rekening. Dus om belastingtechnische redenen je btc verkopen is gewoon onzin.
pi_175923596
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:38 schreef Greys het volgende:

[..]

Ook na de 28e?
Nja, ik krijg ze als ze worden gedumpt waarschijnlijk niet snel genoeg van m'n wallet naar Bittrex, dus dan wel.

Hoelaat is het shot?
pi_175923603
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:38 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Dat ligt er aan......

Je moet ze sowieso opgeven

Het probleem is denk ik als jouw bitcoins op 31 december 1000 euro waard zijn

en op 1 januarie nog maar 500 euro

dan betaal je lekker voor die 1000 euro vermogensbelasting straks.....
pi_175923627
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:39 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Precies. De belastingdienst heeft allang een speciaal vinkje voor cryptocurrencies in het aangifteprogramma.
Dus is de belastingtechnische reden van klaas onzin. BTC of fiat is gelijk.
  Moderator vrijdag 22 december 2017 @ 15:41:15 #172
257132 crew  Awsom
pi_175923628
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:40 schreef klaasweetalles het volgende:
januarie
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 22 december 2017 @ 15:41:17 #173
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175923630
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:39 schreef _--_ het volgende:
[ afbeelding ]
Die eer gaat nog altijd naar april 2013.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_175923633
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:39 schreef _--_ het volgende:
[ afbeelding ]
In vergelijking lijkt de 2013 crash peanuts. Maar ach als ie zo parabolisch omhoog schiet dan zet ie net zo hard een vrije val in natuurlijk.
mag het weten
pi_175923645
quote:

[..]

Dat ligt er aan......

Of andersom. Je weet het niet.
pi_175923650
Magnet belt nu zijn baas of hij nog terug mag komen :')
pi_175923656
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:41 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Zou een mooie klapper zijn als we die nog ff aantikken ~O>
pi_175923667
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:41 schreef Nattekat het volgende:

[..]

We zijn nog niet klaar. Vergeet niet dat er een hoop mensen net zijn ingestapt. De paniek is nu groter.
  vrijdag 22 december 2017 @ 15:42:43 #179
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_175923674
Waarom zou je al je vermogen opgeven aan de belasting. Je kan toch ook 10% van de totale waarde aangeven. Wel zo eerlijk gezien dit soort crashes kunnen voorkomen
Sokkel Lolleromfg[/b]
  vrijdag 22 december 2017 @ 15:42:51 #180
352588 AlsJeAllesWeet
En je denkt niet na...
pi_175923675
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:42 schreef Ticootje het volgende:

[..]

We zijn nog niet klaar. Vergeet niet dat er een hoop mensen net zijn ingestapt. De paniek is nu groter.
Paniek groter? Hell no. Toen dacht dit hele topic dat het het einde was van crypto's. Datw as echt paniek.
pi_175923676
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:42 schreef Patroon het volgende:
Die heeft al lang een aantal keer gecasht.
pi_175923679
quote:

[..]

Dat ligt er aan......

Je betaalt alleen belasting als je boven de drempel van 25k voor 1 persoon en 50k voor fiscaal partnerschap uit komt. Waarbij nog geldt bezittingen min schulden= vermogen. Door mijn studieschuld kan ik flink meer dan 25k in crypto laten zitten.
mag het weten
pi_175923687
quote:

[..]

Dat ligt er aan......

Peildatum is 1 januari, je betaald dus over 500 euro en niet 1000.
  vrijdag 22 december 2017 @ 15:43:17 #184
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_175923690
Ik zag deze op Twitter voorbij komen:

_O-
pi_175923698
quote:
Ik ga er zomaar vanuit dat MagNet slim genoeg is om z'n schaapjes ook nu op het droge te hebben :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2017 15:44:21 ]
  vrijdag 22 december 2017 @ 15:43:48 #186
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_175923711
Lief dagboek,
Mijn vrouw belde net op hoe het er mee stond 😂
Vrienden bellen in paniek op..😒( want nog maar 150% winst... )

En ik wacht op tot me nagacoins komen en op de waves NG, gelukkig hebben ze WiFi hierzo bij de ggz..
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  Moderator vrijdag 22 december 2017 @ 15:43:54 #187
257132 crew  Awsom
pi_175923718
Nou het gaat wel even duren voor we weer op het niveau van gisteren zaten
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 22 december 2017 @ 15:44:19 #188
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175923729
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:42 schreef Ticootje het volgende:

[..]

April 2013 was een kwartering.

Ja, dat woord heb ik net verzonnen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_175923742
JONGENS RUSTIG.....JUST HODL!
  vrijdag 22 december 2017 @ 15:44:36 #190
418426 UtopiaVolger
pi_175923743
quote:
11s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:14 schreef Greys het volgende:
Ik heb ziek veel Burst. Wat is er?
Utopia
pi_175923751
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:44 schreef UtopiaVolger het volgende:

[..]

burst :')
  vrijdag 22 december 2017 @ 15:45:11 #192
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_175923757
Het stabiliseert een beetje. Volgens mij schrok Amerika in paniek wakker (nu net ochtend daar) en heeft nu iedereen eindelijk een bakje koffie kunnen drinken:P
pi_175923758
quote:

[..]

yeah right, burst hebben en niet weten wat er is :')
pi_175923760
quote:

[..]

Tweet van John Mcafee over een cryptotip.
  vrijdag 22 december 2017 @ 15:45:34 #195
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_175923773
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Dead cat bounce
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_175923780
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:45 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Het stabiliseert een beetje. Volgens mij schrok Amerika in paniek wakker (nu net ochtend daar) en heeft nu iedereen eindelijk een bakje koffie kunnen drinken:P
"Stabiliseert"

Schommelingen tussen 11 en 12k in minuten :D
pi_175923784
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:43 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Ik ga er zomaar vanuit dat MagNet slim genoeg is om z'n schaapjes ook nu op het droge te hebben :D
Misschien is Magnet wel de oorzaak van dit alles...
Ging hij niet wat dingen verkopen?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 22 december 2017 @ 15:45:59 #198
163650 Greys
pi_175923788
quote:

[..]

McAfee zegt je inmiddels toch wel wat? Kijk even naar de koers dan voordat je vraagt wat er is ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175923801
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:45 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Misschien is Magnet wel de oorzaak van dit alles...
Ging hij niet wat dingen verkopen?
Zijn sellwalls zijn al weg :D
  vrijdag 22 december 2017 @ 15:46:56 #200
262832 sniel123
Ja echt wel!
pi_175923807
quote:

[..]

McAfee
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:45 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
En dan nu de westkust :+
pi_175923808
Westkust van USA wordt zo onderhand wakker, ik verwacht dat de daling nog even doorzet?
pi_175923835
Wat een bloedbad
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_175923837
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:46 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Westkust van USA wordt zo onderhand wakker, ik verwacht dat de daling nog even doorzet?
wat denk je zelf man

iedereen die bitcoins heeft doet geen oog meer dicht :)
pi_175923849
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:46 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Je bent gek als je nu verkoopt :D

De crypto (1)miljonairs van gister zijn er vandaag niet meer ...
pi_175923855
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:48 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

wat denk je zelf man

iedereen die bitcoins heeft doet geen oog meer dicht :)
Kan deze persoon niet geband worden uit dit topic?
  vrijdag 22 december 2017 @ 15:48:51 #206
468509 _--_
In varietate concordia
pi_175923857

Raap me op :')
  Moderator vrijdag 22 december 2017 @ 15:49:04 #207
257132 crew  Awsom
pi_175923864
Ether is de nieuwe bitcoin!!!!!!!111111111
pi_175923867
quote:

[..]

Dat ligt er aan......

haha opgeven... _O-
pi_175923873
quote:
99s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:49 schreef Awsom het volgende:
Ether is de nieuwe bitcoin!!!!!!!111111111
Oneens..

Ripple it is.
pi_175923886
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:48 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Kan deze persoon niet geband worden uit dit topic?
Als je mijn tip van de week had opgevolgd had je nog wat van je geld overgehouden

ik snap dat je boos bent dat je nu failliet gaat maar dat is niet mijn schuld he
  vrijdag 22 december 2017 @ 15:49:53 #211
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_175923887
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:48 schreef _--_ het volgende:
[ afbeelding ]
Raap me op :')
Was vorige keer wel echt een issue :D
  vrijdag 22 december 2017 @ 15:49:56 #212
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_175923889
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:49 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Oneens..

Ripple it is.
Flipple? :o
pi_175923892
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:48 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Je bent gek als je nu verkoopt :D

De crypto (1)miljonairs van gister zijn er vandaag niet meer ...
Ik wil gaan instappen, mooie tijd om in te kopen. Het heeft toekomst, dat zeker.
Eerst het bloedbad even aanzien
  vrijdag 22 december 2017 @ 15:51:05 #214
468509 _--_
In varietate concordia
pi_175923921

hmmm, hij heeft een punt.
pi_175923937
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:49 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Als je mijn tip van de week had opgevolgd had je nog wat van je geld overgehouden

ik snap dat je boos bent dat je nu failliet gaat maar dat is niet mijn schuld he
_O- Echt eh

Mensen die een wallet hebben en er niet aan zitten zijn altijd rekt in deze tijden.

Christmas sale is geweldig, 40% VeChain erbij
  vrijdag 22 december 2017 @ 15:51:57 #216
418426 UtopiaVolger
pi_175923944
Holy shit Burst
Utopia
  vrijdag 22 december 2017 @ 15:52:16 #217
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_175923954
Nu wil ik het onder de 10k zien ook, gewoon voor de lulz :(
  FOK!fotograaf vrijdag 22 december 2017 @ 15:52:23 #218
364681 over_hedge
pi_175923958
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:51 schreef _--_ het volgende:
[ afbeelding ]
Nah. Hoeveel geeft een gemiddeld iemand uit een cadeautjes met kerst? Zal nog geen 100 euro zijn
  vrijdag 22 december 2017 @ 15:52:30 #219
418426 UtopiaVolger
pi_175923962
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:45 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Tweet van John Mcafee over een cryptotip.
Wat een held
Utopia
pi_175923963
quote:

[..]

Je bent geen slim kind he? Ik ben geirriteerd omdat een kind zo betweterig overkomt en wist je dat je niet de enige bent op de beurs. Ik zit daadwerkelijk op de beurs, ik ken de beurswijsheden en alleen een complete idioot (Klaas je weet over wie ik het heb :') ) zal failliet gaan door handel in crypto.
pi_175923965
Andere theorie : grote investeerders cashen nu uit....afgelopen jaar dikke winst geschreven en voor komend jaar weinig risicovolle investeringen op de balans
  vrijdag 22 december 2017 @ 15:52:41 #222
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_175923967
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:52 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Nah. Hoeveel geeft een gemiddeld iemand uit een cadeautjes met kerst? Zal nog geen 100 euro zijn
+ 40 euro fee :D
pi_175923970
Godver, ik heb gisterochtend voor 1000 euro aan bitcoins bij Bitonic gekocht, en nog steeds niet binnen. Ik wil ze eigenlijk ook niet meer, maar ze willen de transactie niet annuleren of zeggen wanneer ik de bitcoins krijg :')
pi_175923971
quote:
[ afbeelding ]
Geeft wel het probleem aan van BTC als betaalmiddel/ruilmiddel tegen fiat....
pi_175923975
quote:

[..]

Dat ligt er aan......

In januarie wel _O-

Ik hoop dat je op de beurs iets anders doet dan verstandig met geld omgaan, want je hebt er weinig verstand van ;)
  vrijdag 22 december 2017 @ 15:53:04 #226
468509 _--_
In varietate concordia
pi_175923979
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:52 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Wereldwijd wordt kerst gevierd en bitcoin bestaat niet alleen maar uit groot investeerders.
  FOK!fotograaf vrijdag 22 december 2017 @ 15:54:04 #227
364681 over_hedge
pi_175924007
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:53 schreef _--_ het volgende:

[..]

Wereldwijd wordt kerst gevierd en bitcoin bestaat niet alleen maar uit groot investeerders.
Dus? Mijn punt is meer dat je niet je bitcoin winst hoeft aan te spreken om kerst te kunnen vieren. Zo duur is het nou ook weer niet.
pi_175924027
quote:
[ afbeelding ]
Sounds legit
mag het weten
pi_175924045
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:52 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Je bent geen slim kind he? Ik ben geirriteerd omdat een kind zo betweterig overkomt en wist je dat je niet de enige bent op de beurs. Ik zit daadwerkelijk op de beurs, ik ken de beurswijsheden en alleen een complete idioot (Klaas je weet over wie ik het heb :') ) zal failliet gaan door handel in crypto.
doe is rustig

je draait door van je verlies.

meestal is het verstandig om een wandelingetje te gaan maken in het park of op het strand
pi_175924047
Ook benieuwd hoeveel ICO's nu kapot gaan als ze nog te dik in de BTC/Ether zitten
  vrijdag 22 december 2017 @ 15:55:25 #231
418426 UtopiaVolger
pi_175924056
Ik kocht Burst op 95 Sat. *O*
Utopia
  vrijdag 22 december 2017 @ 15:55:56 #232
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_175924062
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:55 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

doe is rustig

Is komt van het werkwoord zijn. Voor iemand die alles weet, weet je niet veel.
pi_175924065
Eigenlijk ben ik in BTC waarde 11% gestegen tov van 24u geleden :7
pi_175924097
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:52 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Haha beurs, welkom in 2017/2018 btw
pi_175924099
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:52 schreef Queller het volgende:

[..]

In januarie wel _O-

Ik hoop dat je op de beurs iets anders doet dan verstandig met geld omgaan, want je hebt er weinig verstand van ;)
ik heb het niet alleen over de nederlandse wetgeving maar over iedereen wereldwijd die met die bitcoins opgescheept zitten.....en straks belasting moet betalen...overal andere regels
  vrijdag 22 december 2017 @ 15:57:48 #236
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_175924103
Waves heeft in BTC best lang stand kunnen houden, maar bloed nu ook helemaal dood.

Arme Weefs, NG zou een megasuperfeest moeten zijn. Nu kijkt niemand er naar om aangezien iedereen gefocust is op bitcoin :')
pi_175924109
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:47 schreef Mortaxx het volgende:
Wat een bloedbad
Al mijn gainz van een dag zijn weg.
pi_175924111
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:55 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

doe is rustig

je draait door van je verlies.

meestal is het verstandig om een wandelingetje te gaan maken in het park of op het strand
Je kent mij niet he, Ik heb een hekel aan dit soort betweterige typetjes die aannames doen. Ik zit hier heerlijk kalm op mijn werkkamertje het enige irritatiepuntje te wijzen op zijn fouten.

Ik kan je zeggen dat ik nog steeds niet doordraai, want lees mijn vorige post nogmaals, ik ben daadwerkelijk bekend met de beurswijsheden.

En ik kan je zeggen dat ik vanmiddag heerlijk een aardig rondje heb gerend. ;)

En nu oprotten! :%
pi_175924126
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 12:22 schreef Nattekat het volgende:
Op Bitonic nu al 10% winst als ik zou verkopen :D
En dat is inclusief fees.
Gaat nog steeds zo goed Natte? 8-)
  vrijdag 22 december 2017 @ 15:58:59 #240
352588 AlsJeAllesWeet
En je denkt niet na...
pi_175924133
quote:

[..]

Grappemaker. Je wilde zelf kopen maar het leek niet genoeg op bunq dus je snapte het niet. Je domheid heeft je dus geld bespaard... nu niet hier zo hoog van de toren blazen
pi_175924156
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:09 schreef Fylax het volgende:
WTF GEBEURT ER
Niks.
pi_175924164
11K aangetikt (fib61,8), alstie nu nog verder zakt gaatie naar tussen de 7 en 8.
Lambo of Rekt
pi_175924168
Ik ga jullie nog een grote tip geven die jullie de rest van je leven kunnen gebruiken

het probleem met handelen in aandelen en forex is dat op het moment dat er zware verliezen dreigen te komen dat mensen er van overtuigd zijn dat de ommekeer weer zal komen en dat het weer gaat stijgen.

Dat is een grote fout die gedachtegang. :Y)
  vrijdag 22 december 2017 @ 16:00:42 #245
468509 _--_
In varietate concordia
pi_175924169
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:57 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Al mijn gainz van een dag zijn weg.
Noob dus.
pi_175924173
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:58 schreef Patroon het volgende:

[..]

Hij kan ze op Bitonic nu verkopen voor 788,14..
  vrijdag 22 december 2017 @ 16:01:03 #247
468509 _--_
In varietate concordia
pi_175924178
Bij 3k gekocht, ik zit nog goed iig.
pi_175924191
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:19 schreef Ticootje het volgende:
Miljoenen? Miljarden bedoel je. Er is al 140 miljard dollar verdampt.
pi_175924206
Ik heb last van fomo, ik wil alle coins hebben die naar beneden gaan
  vrijdag 22 december 2017 @ 16:02:01 #250
468509 _--_
In varietate concordia
pi_175924207
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 16:01 schreef vigen98 het volgende:

[..]

dat is 140.000 miljoen :{w
pi_175924208
Ik zag een groen kaarsje... zou het?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 22 december 2017 @ 16:02:08 #252
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175924210
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:58 schreef Patroon het volgende:

[..]

HOU VOL ONDERSTE TRENDLIJN!!!!
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 22 december 2017 @ 16:02:11 #253
352588 AlsJeAllesWeet
En je denkt niet na...
pi_175924212
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 16:00 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik ga jullie nog een grote tip geven die jullie de rest van je leven kunnen gebruiken

het probleem met handelen in aandelen en forex is dat op het moment dat er zware verliezen dreigen te komen dat mensen er van overtuigd zijn dat de ommekeer weer zal komen en dat het weer gaat stijgen.

Dames en heren topic kan dicht. Vanuit hier kan het alleen nog maar omlaag. Klaas heeft ervaring met de beurs, dus het zal wel waar zijn.
pi_175924219
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 16:02 schreef Nattekat het volgende:

[..]

HOU VOL ONDERSTE TRENDLIJN!!!!
Hoeveel onderste trendlijnen zijn er?
  vrijdag 22 december 2017 @ 16:02:45 #255
468509 _--_
In varietate concordia
pi_175924223
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 16:02 schreef Ticootje het volgende:

[..]

_O-
pi_175924230
quote:

Trollkoning
  vrijdag 22 december 2017 @ 16:03:04 #257
468509 _--_
In varietate concordia
pi_175924236
Iemand een linkje naar laatste update van edje?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 22 december 2017 @ 16:03:11 #258
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175924241
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 16:02 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Eén en een hele kunstmatige. Die ene is de huidige koers.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_175924253
quote:

[ afbeelding ]

Volgende tip

Kerel hou je bek, ga terug naar Brinck. Jij weet niks _O-
  vrijdag 22 december 2017 @ 16:03:38 #260
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_175924254
quote:

[..]

Bitfinex zal wel blij zijn. Binnen enkele uren hebben ze ineens spontaan wel een volledige dekkingsgraad met hun Tethers _O-
pi_175924255
quote:

[..]

dit is precies waarom market cap niets zegt
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_175924258
iemand hier nog te paaien voor een ICO _O-
pi_175924259
Hopelijk zakt ie nog verder, ik ben zelf niet ingestapt en gun niemand anders succes en rijkdom.
pi_175924280
quote:
3s.gif Op vrijdag 22 december 2017 16:03 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Bitfinex zal wel blij zijn. Binnen enkele uren hebben ze ineens spontaan wel een volledige dekkingsgraad met hun Tethers _O-
Printen desnoods gewoon nog wat bij
  vrijdag 22 december 2017 @ 16:04:45 #265
468509 _--_
In varietate concordia
pi_175924284
Herstel gaat denk ik heel lang duren. ;(
pi_175924286
Nog maar 1 huis winst.

Shit; Nu huis zonder ramen en deurbel!
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_175924296
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 16:03 schreef NoNickOne het volgende:
Hopelijk zakt ie nog verder, ik ben zelf niet ingestapt en gun niemand anders succes en rijkdom.
Alstie onder de 10 komt, zet je buy order tussen de 7,5 en 8
Lambo of Rekt
pi_175924309
quote:
3s.gif Op vrijdag 22 december 2017 16:03 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Alsof banken genoeg in huis hebben om de totale som van de rekeningen te dekken?
  vrijdag 22 december 2017 @ 16:05:39 #269
468509 _--_
In varietate concordia
pi_175924314
Poll: Voor 2018 staat Bitcoin 30k+
Ja
Nee
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

:') ___________________________________________________________________________
  vrijdag 22 december 2017 @ 16:06:05 #270
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_175924321
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 december 2017 16:04 schreef _--_ het volgende:
25k tijdens oud en nieuw
pi_175924327
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:35 schreef _--_ het volgende:
Nattekat draait verlies. _O-
Maar vergeet niet mensen, alles is een shitcoin behalve nattekat's fantastische ETH xD

pi_175924331
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 16:05 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Zei de ING meneer het niet? Als die 20% zakt kun je wel inkopen.

Nederland wacht nu gewoon even tot het juiste inkoopmoment. Niks aan de hand.
pi_175924332
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 december 2017 16:04 schreef _--_ het volgende:
Wat was de koers een maand geleden :P ?
En de duur tussen vorige dips en ATH's ;)...
pi_175924339
Wat denken jullie, nu nog verkopen of houden?
  vrijdag 22 december 2017 @ 16:06:50 #275
468509 _--_
In varietate concordia
pi_175924343
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 16:06 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Maar vergeet niet mensen, alles is een shitcoin behalve nattekat's fantastische ETH xD

Nee, hij had 1k euro aan bitcoins gekocht vanochtend. :')
pi_175924347
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 16:06 schreef dakbeunhaas het volgende:
nu verkopen :')
pi_175924349
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 december 2017 16:05 schreef _--_ het volgende:
Poll: Voor 2018 staat Bitcoin 30k+
Ja
Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier

:') ___________________________________________________________________________
https://www.rtlz.nl/crypt(...)s-50000-dollar-haalt

;(
pi_175924350
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 december 2017 16:06 schreef _--_ het volgende:

[..]

0.08 he?
pi_175924361
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 16:07 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ja dat dacht ik ook :X
Maar ik wil eigenlijk gewoon van dat gekut af met die koers de hele tijd in de gaten houden
pi_175924366
Wavesgodgenot _O_
pi_175924368
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 16:06 schreef dakbeunhaas het volgende:
Nu kopen!
pi_175924371
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 16:05 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Wat dollar of euro :')
pi_175924379
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 16:07 schreef dakbeunhaas het volgende:

[..]

Maar ik wil eigenlijk gewoon van dat gekut af met die koers de hele tijd in de gaten houden
Sluit je browser en kijk over een half jaar.
pi_175924380
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 16:07 schreef dakbeunhaas het volgende:

[..]

Dan kijk je over een maandje pas weer?!
  vrijdag 22 december 2017 @ 16:08:30 #285
468509 _--_
In varietate concordia
pi_175924382
quote:

[..]

0.08 he?
ja, die is nu 900 euro waard :')
pi_175924389
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 16:07 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Nu kopen!
Ik heb helaas gister gekocht en door de sloomheid van Bitonic net pas mijn bitcoins binnen :')
Was erg leuk om mijn geld weg te zien stromen de afgelopen anderhalve dag
pi_175924391
quote:
_O-
pi_175924400
quote:

[..]

Dit ja, noobacties. Nu verkopen is panicsellen = dom. Dat is precies waarom dit gebeurt ook. :)
Lambo of Rekt
pi_175924402
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 16:08 schreef dakbeunhaas het volgende:

[..]

Ik heb helaas gister gekocht en door de sloomheid van Bitonic net pas mijn bitcoins binnen :')
Dat heeft niks met Bitonic te maken. :')
  FOK!fotograaf vrijdag 22 december 2017 @ 16:10:08 #290
364681 over_hedge
pi_175924412
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 16:08 schreef dakbeunhaas het volgende:
Als je dat gevoel vaker wilt mag je wel geld naar mij over maken. Dan zal ik een livestream maken waar je kan zien hoe ik het uitgeef ^O^
pi_175924417
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 16:09 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dat heeft niks met Bitonic te maken. :')
Jawel, ze hebben de bitcoins zonet pas verstuurd.
  vrijdag 22 december 2017 @ 16:10:27 #292
468509 _--_
In varietate concordia
pi_175924418
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 16:10 schreef dakbeunhaas het volgende:

[..]

:') :')
pi_175924421
quote:

[..]

pi_175924423
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 december 2017 16:10 schreef _--_ het volgende:

[..]

:') :')
Maak ik een domme opmerking?
pi_175924429
_O-
pi_175924434
quote:

holy fuck hoe oud ben jij _O-
pi_175924438
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 16:03 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Kerel hou je bek, ga terug naar Brinck. Jij weet niks _O-
_O-
  vrijdag 22 december 2017 @ 16:11:38 #298
468509 _--_
In varietate concordia
pi_175924439
Ik lig dubbel van sommige opmerkingen hier :')
pi_175924442
Zoveel levenservaring hier
pi_175924453
quote:

[..]

Maak ik een domme opmerking?
Je kan in de chain toch terugzoeken naar het verstuur moment?
pi_175924477
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 december 2017 16:06 schreef _--_ het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')