Uitbraak mislukt.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:09 schreef descon het volgende:
Maar wat is de aanleiding geweest van deze crash ?
Veel mensen die verkopen..quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:09 schreef descon het volgende:
De dure kerstdagen staan voor de deur. Gotta free some btc for usd/eurquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:09 schreef descon het volgende:
maak je er niet zo druk omquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:10 schreef Patroon het volgende:
Allemaal lui die je hier nooit zag, komen in eens blij meer leuren dat hij daalt...genieten van een ander zijn ellende omdat je zelf de ballen niet hebt om ooit eens groot geld te maken...
Doe ik ook niet, sterker nog ik lach er om...maar het zegt veel over hunquote:
Elk nadeel heb zijn voordeelquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:11 schreef Patroon het volgende:
Greys komt zo wel makkelijk aan haar 0.25 BTC
Hoe dan, de meeste alts dalen keihard mee en met de kerstdagen en nu met boodschappendrukte heb ik amper vijf minuten om te tradenquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:11 schreef Patroon het volgende:
Greys komt zo wel makkelijk aan haar 0.25 BTC
Gewoon niks doen. bitcoin daalt harder dan de alts. Dus als je al je alts nu verkoopt heb je meer bitcoin dan je gister hadquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe dan, de meeste alts daken keihard mee en met de kerstdagen en nu met boodschappendrukte heb ik amper vijf minuten om te traden![]()
(Ik mag niks kopen voor m'n Project he, dan is het mislukt)
Even vet inkopen! Daarna rustig boodschappen gaan doen, kerst vieren, uitbrakken en voorbereiden op oud jaar. Dan een keer inloggen, sell-orders plaatsen en in het nieuwe jaar genieten van je dikke winsten.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:13 schreef Greys het volgende:
Hoe dan, de meeste alts daken keihard mee en met de kerstdagen en nu met boodschappendrukte heb ik amper vijf minuten om te traden![]()
(Ik mag niks kopen voor m'n Project he, dan is het mislukt)
Ik mag niks kopen.. Dan is m'n Project mislukt. Moet puur met tradenquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:14 schreef Queller het volgende:
[..]
Even vet inkopen! Daarna rustig boodschappen gaan doen, kerst vieren, uitbrakken en voorbereiden op oud jaar. Dan een keer inloggen, sell-orders plaatsen en in het nieuwe jaar genieten van je dikke winsten.
Is dat zo? In de top 20 zie ik een heel ander beeld.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gewoon niks doen. bitcoin daalt harder dan de alts. Dus als je al je alts nu verkoopt heb je meer bitcoin dan je gister had
Alts kopen van je BTC bedoel ikquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:15 schreef Greys het volgende:
Ik mag niks kopen.. Dan is m'n Project mislukt. Moet puur met tradenEr zit geen euro eigen geld meer in.
Nouja ik heb er weinig verstand van. Maar in mijn geval heb ik 0.01 botcoin meer dan gister. Zonder iets te kopen of verkopenquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:15 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
Is dat zo? In de top 20 zie ik een heel ander beeld.
https://coinmarketcap.com/
Oh zo! Ja zal straks eens kijken waar ik m'n speelgeld in zal mikken. Misschien dat McAfee even wil influisteren wat ie morgen gaat noemenquote:
psychisch is t ook best lastig. toen ik net begon met aandelen deed ik ook wel eens paniekverkopen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:11 schreef descon het volgende:
Heerlijk...net ff naar een collega geroepen dat de bitcoin nu op 8k stond....geloof dat ie bijna een beroerte kreeg
Ik denk dan ook vooral dat het erom gaat hoe snel het weer herpakt.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:19 schreef Patroon het volgende:
Hahah en dan te bedenken dat je met alts aan spreiding doet..hahahah alles gaat mee door het putje
Treurig inderdaad ja, maar dat zit nou eenmaal in veel mensen. Elkaar niks gunnen. Men ziet elkaar liever falen dan winnen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:10 schreef Patroon het volgende:
Allemaal lui die je hier nooit zag, komen in eens blij meer leuren dat hij daalt...genieten van een ander zijn ellende omdat je zelf de ballen niet hebt om ooit eens groot geld te maken...
Grappige is, die miljoenen bestonden helemaal niet...quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:19 schreef Ticootje het volgende:
Die miljoenen die in rook opgaan vandaag... Man man man..
Alles min 25 tot 30% minimaal.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:15 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
Is dat zo? In de top 20 zie ik een heel ander beeld.
https://coinmarketcap.com/
Hieronder is het zwarte gat klaar om alles op te zuigenquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:19 schreef Nattekat het volgende:
Onderste trendlijn bereikt.
En dan bedoel ik ook echt onderste, hieronder is niks meer
Precies, de faalhazen zien liever een ander ook falen, dan dat ze zelf ergens succes mee hebben.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:19 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Treurig inderdaad ja, maar dat zit nou eenmaal in veel mensen. Elkaar niks gunnen. Men ziet elkaar liever falen dan winnen.
Want stel je voor dat de buurman opeens een duurdere auto heeft
Veel mensen zijn ook hebberig geworden (eeuwig hodlen, nooit een deel cashen), wat ze tegenstaat denkquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:19 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Treurig inderdaad ja, maar dat zit nou eenmaal in veel mensen. Elkaar niks gunnen. Men ziet elkaar liever falen dan winnen.
Want stel je voor dat de buurman opeens een duurdere auto heeft
Holy shit in een paar minuten enkele keren over de kop hahahahaquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:14 schreef Greys het volgende:
Aan alle mensen die Burst hadden: gefeliciteerd. Met de groeten van McAfee.
of de vrijdag na het weekemd ?quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:20 schreef sandertjuh het volgende:
De eerste keer dat ik zo'n crash als deze mee maakte ging BTC terug naar 3500 dollar (ff uit mn hoofd) en dat was ook op een vrijdag voor het weekend
Weet alleen niet meer precies wanneer dat nou is geweest
Ah, ik heb er één op 9500 weten te krijgenquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:21 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hieronder is het zwarte gat klaar om alles op te zuigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |