Uitbraak mislukt.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:09 schreef descon het volgende:
Maar wat is de aanleiding geweest van deze crash ?
Veel mensen die verkopen..quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:09 schreef descon het volgende:
De dure kerstdagen staan voor de deur. Gotta free some btc for usd/eurquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:09 schreef descon het volgende:
maak je er niet zo druk omquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:10 schreef Patroon het volgende:
Allemaal lui die je hier nooit zag, komen in eens blij meer leuren dat hij daalt...genieten van een ander zijn ellende omdat je zelf de ballen niet hebt om ooit eens groot geld te maken...
Doe ik ook niet, sterker nog ik lach er om...maar het zegt veel over hunquote:
Elk nadeel heb zijn voordeelquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:11 schreef Patroon het volgende:
Greys komt zo wel makkelijk aan haar 0.25 BTC
Hoe dan, de meeste alts dalen keihard mee en met de kerstdagen en nu met boodschappendrukte heb ik amper vijf minuten om te tradenquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:11 schreef Patroon het volgende:
Greys komt zo wel makkelijk aan haar 0.25 BTC
Gewoon niks doen. bitcoin daalt harder dan de alts. Dus als je al je alts nu verkoopt heb je meer bitcoin dan je gister hadquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe dan, de meeste alts daken keihard mee en met de kerstdagen en nu met boodschappendrukte heb ik amper vijf minuten om te traden![]()
(Ik mag niks kopen voor m'n Project he, dan is het mislukt)
Even vet inkopen! Daarna rustig boodschappen gaan doen, kerst vieren, uitbrakken en voorbereiden op oud jaar. Dan een keer inloggen, sell-orders plaatsen en in het nieuwe jaar genieten van je dikke winsten.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:13 schreef Greys het volgende:
Hoe dan, de meeste alts daken keihard mee en met de kerstdagen en nu met boodschappendrukte heb ik amper vijf minuten om te traden![]()
(Ik mag niks kopen voor m'n Project he, dan is het mislukt)
Ik mag niks kopen.. Dan is m'n Project mislukt. Moet puur met tradenquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:14 schreef Queller het volgende:
[..]
Even vet inkopen! Daarna rustig boodschappen gaan doen, kerst vieren, uitbrakken en voorbereiden op oud jaar. Dan een keer inloggen, sell-orders plaatsen en in het nieuwe jaar genieten van je dikke winsten.
Is dat zo? In de top 20 zie ik een heel ander beeld.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gewoon niks doen. bitcoin daalt harder dan de alts. Dus als je al je alts nu verkoopt heb je meer bitcoin dan je gister had
Alts kopen van je BTC bedoel ikquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:15 schreef Greys het volgende:
Ik mag niks kopen.. Dan is m'n Project mislukt. Moet puur met tradenEr zit geen euro eigen geld meer in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |