Mensen trekken al het geld eruit om te zuipen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:22 schreef Maikuuul het volgende:
Misschien gaan we weer elk weekend een crash krijgen zoals voorheen. Je kon de klok erop gelijk zetten dat alles diep int rood stond op vrijdag. En maandag alles weer int groen
Maar dit gaat wel erg snelquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:22 schreef Maikuuul het volgende:
Misschien gaan we weer elk weekend een crash krijgen zoals voorheen. Je kon de klok erop gelijk zetten dat alles diep int rood stond op vrijdag. En maandag alles weer int groen
Na deze crash gaan er aardig wat mensen het op een zuipen zetten jaquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:23 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Mensen trekken al het geld eruit om te zuipen.
Groot gelijk.
Als men gisteren cashte (zonder r) kregen ze daar toch echt gewoon geld voorquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:20 schreef Patroon het volgende:
[..]
Grappige is, die miljoenen bestonden helemaal niet...
Stond vannacht nog op 200euro, maar kon niks bestellen ideal werkte niet mee.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:23 schreef alilami het volgende:
Bitonic:
Het minimale bestelbedrag is momenteel ¤ 1.000 (meer informatie)
Oplichters gespot.
Tja in cryptoland is holden het meest effectief. Ik ben zelf geen daytrader. Heb pas een klein beetje winst gepakt (2500e) en de rest staat nog online.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:21 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Veel mensen zijn ook hebberig geworden (eeuwig hodlen, nooit een deel cashen), wat ze tegenstaat denk
Ik ga mijn Bittrex, Kraken account maar eens afstoffen. Bl3p moet ik eens naar zoeken of ik mij daarvoor ooit had aangemeld (geloof het wel maar ik vond de userinterface nogal basic). En dan maar van dusdanige lage orders ingeven onder het mom 'dat haalt ie nooit' Eens kijken hoe laag ik Bitcoin en Ether kan inslaanquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ah, ik heb er één op 9500 weten te krijgen
Die is dusdanig vergezocht dat ik nu echt nog moeilijk positief kan blijven.
Naar Ether durf ik niet eens te kijken.
Snap ik. Zelf denk ik dat het een keer ophoudt dat hodlen werkt.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:25 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Tja in cryptoland is holden het meest effectief. Ik ben zelf geen daytrader. Heb pas een klein beetje winst gepakt (2500e) en de rest staat nog online.
Waarom? Omdat ik geloof in het project en denk dat er een kans in zit dat het mainstream wordt. Of dat ook zo is zullen we over een jaar ofzo wel zien.
Als je ergens in gelooft moet je je hieraan gewoon vasthouden ongeacht prijsontwikkeling
Dit.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:25 schreef Maikuuul het volgende:
Veel mensen zijn ook hebberig geworden (eeuwig hodlen, nooit een deel cashen), wat ze tegenstaat denk
Tja in cryptoland is holden het meest effectief. Ik ben zelf geen daytrader. Heb pas een klein beetje winst gepakt (2500e) en de rest staat nog online.
Waarom? Omdat ik geloof in het project en denk dat er een kans in zit dat het mainstream wordt. Of dat ook zo is zullen we over een jaar ofzo wel zien.
Als je ergens in gelooft moet je je hieraan gewoon vasthouden ongeacht prijsontwikkeling
Is wel vroeg hoor. Het is nog ruim twee weken, kan een hoop gebeuren in cryptoland in die tijd.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:26 schreef Greys het volgende:
Bitcoin houdt gewoon rekening met de belastingpeildatum van 1 januari. Heel lief eigenlijk.
Bl3p is ook van hen. Geen minimum. Ze kunnen gewoon al die honderden minibestellingen tegelijk niet meer aan momenteel. Kan me ergens ook wel voorstellen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:23 schreef alilami het volgende:
Bitonic:
Het minimale bestelbedrag is momenteel ¤ 1.000 (meer informatie)
Oplichters gespot.
Box 3 belasting is peanuts. Maar ach voor zij die boven de vrijstelling uitkomen toch wel fijn ja. Voor volgend jaar dan qua aangifte. Want de 2018 aangifte kijkt naar 1-1-17.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:26 schreef Greys het volgende:
Bitcoin houdt gewoon rekening met de belastingpeildatum van 1 januari. Heel lief eigenlijk.
Dat weet niemandquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hele markt zakt in elkaar
Wat nu, bitcoin kopen nu die nog maar 11000$ is? Wachten tot het nog meer zakt?
Ik neem aan dat je bij andere brokers nog wel kunt verkopen voor kleinere bedragen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:28 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Misschien hoort deze vraag thuis in het noob topic, maar vraag het hier toch maar eens. Ik heb zelf geen coins. Ik volg het gewoon omdat ik het positief interessant vind.
Stel henk & Ingrid hebben gisteren 250 euro aan BTC gekocht. Momenteel zien ze dat hun inleg met zo'n 30% gekrompen is. Omdat ze niet alleen water en brood willen hebben met kerst wil Henk zijn BTC graag weer verkopen. hij heeft pakweg nog 150 euro over.
Nu zie ik op heel veel sites al een blokkade op de verkoop van zulke lage bedragen. Dus Henk kan zijn BTC in niet ruilen voor fiat. Dit betekend dat voornamelijk grotere bedragen momentel worden omgezet.
Dit zullen de enigsinds meer ervaren beleggers zijn neem ik aan? Henk heeft geen 20BTC in z'n wallet.
Waarom zijn de grote beleggers ineens dan zo aan het verkopen? (als dit waar is?) En als Henk (x1000) zijn geld niet kwijt kan omdat de servers niet genoeg capaciteit hebben, waarom zakt de waarde dan zo hard?
Of is het alleen een probleem van bitonic. Zie ik wat over het hoofd?
Omdat?quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:26 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Snap ik. Zelf denk ik dat het een keer ophoudt dat hodlen werkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |