Dames en heren topic kan dicht. Vanuit hier kan het alleen nog maar omlaag. Klaas heeft ervaring met de beurs, dus het zal wel waar zijn.quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:00 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik ga jullie nog een grote tip geven die jullie de rest van je leven kunnen gebruiken
het probleem met handelen in aandelen en forex is dat op het moment dat er zware verliezen dreigen te komen dat mensen er van overtuigd zijn dat de ommekeer weer zal komen en dat het weer gaat stijgen.
Dat is een grote fout die gedachtegang.
Hoeveel onderste trendlijnen zijn er?quote:
quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hoeveel onderste trendlijnen zijn er?
Trollkoningquote:Op vrijdag 22 december 2017 16:00 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik ga jullie nog een grote tip geven die jullie de rest van je leven kunnen gebruiken
het probleem met handelen in aandelen en forex is dat op het moment dat er zware verliezen dreigen te komen dat mensen er van overtuigd zijn dat de ommekeer weer zal komen en dat het weer gaat stijgen.
Dat is een grote fout die gedachtegang.
Eén en een hele kunstmatige. Die ene is de huidige koers.quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hoeveel onderste trendlijnen zijn er?
Kerel hou je bek, ga terug naar Brinck. Jij weet niksquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:30 schreef klaasweetalles het volgende:
Jongens ik had jullie gewaarschuwd he deze week
en kijk wat er gebeurd als je niet naar mij wil luisteren
[ afbeelding ]
Volgende tip
ik zie een bodem van 2000-5000 aankomen volgende week.
Bitfinex zal wel blij zijn. Binnen enkele uren hebben ze ineens spontaan wel een volledige dekkingsgraad met hun Tethersquote:Op vrijdag 22 december 2017 16:01 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Miljoenen? Miljarden bedoel je. Er is al 140 miljard dollar verdampt.
dit is precies waarom market cap niets zegtquote:Op vrijdag 22 december 2017 16:01 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Miljoenen? Miljarden bedoel je. Er is al 140 miljard dollar verdampt.
Printen desnoods gewoon nog wat bijquote:Op vrijdag 22 december 2017 16:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bitfinex zal wel blij zijn. Binnen enkele uren hebben ze ineens spontaan wel een volledige dekkingsgraad met hun Tethers
Alstie onder de 10 komt, zet je buy order tussen de 7,5 en 8quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:03 schreef NoNickOne het volgende:
Hopelijk zakt ie nog verder, ik ben zelf niet ingestapt en gun niemand anders succes en rijkdom.
Alsof banken genoeg in huis hebben om de totale som van de rekeningen te dekken?quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bitfinex zal wel blij zijn. Binnen enkele uren hebben ze ineens spontaan wel een volledige dekkingsgraad met hun Tethers
Zei de ING meneer het niet? Als die 20% zakt kun je wel inkopen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:05 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Alstie onder de 10 komt, zet je buy order tussen de 7,5 en 8
Nee, hij had 1k euro aan bitcoins gekocht vanochtend.quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:06 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Maar vergeet niet mensen, alles is een shitcoin behalve nattekat's fantastische ETH xD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |