wat denk je zelf manquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:46 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Westkust van USA wordt zo onderhand wakker, ik verwacht dat de daling nog even doorzet?
Je bent gek als je nu verkooptquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:46 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Westkust van USA wordt zo onderhand wakker, ik verwacht dat de daling nog even doorzet?
Kan deze persoon niet geband worden uit dit topic?quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat denk je zelf man
iedereen die bitcoins heeft doet geen oog meer dicht
haha opgeven...quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat ligt er aan......
Je moet ze sowieso opgeven
Het probleem is denk ik als jouw bitcoins op 31 december 1000 euro waard zijn
en op 1 januarie nog maar 500 euro
dan betaal je lekker voor die 1000 euro vermogensbelasting straks.....
Oneens..quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:49 schreef Awsom het volgende:
Ether is de nieuwe bitcoin!!!!!!!111111111
Als je mijn tip van de week had opgevolgd had je nog wat van je geld overgehoudenquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:48 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Kan deze persoon niet geband worden uit dit topic?
Ik wil gaan instappen, mooie tijd om in te kopen. Het heeft toekomst, dat zeker.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:48 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Je bent gek als je nu verkoopt![]()
De crypto (1)miljonairs van gister zijn er vandaag niet meer ...
quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Als je mijn tip van de week had opgevolgd had je nog wat van je geld overgehouden
ik snap dat je boos bent dat je nu failliet gaat maar dat is niet mijn schuld he
Nah. Hoeveel geeft een gemiddeld iemand uit een cadeautjes met kerst? Zal nog geen 100 euro zijnquote:
Wat een heldquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:45 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Tweet van John Mcafee over een cryptotip.
Je bent geen slim kind he? Ik ben geirriteerd omdat een kind zo betweterig overkomt en wist je dat je niet de enige bent op de beurs. Ik zit daadwerkelijk op de beurs, ik ken de beurswijsheden en alleen een complete idioot (Klaas je weet over wie ik het hebquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Als je mijn tip van de week had opgevolgd had je nog wat van je geld overgehouden
ik snap dat je boos bent dat je nu failliet gaat maar dat is niet mijn schuld he
+ 40 euro feequote:Op vrijdag 22 december 2017 15:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nah. Hoeveel geeft een gemiddeld iemand uit een cadeautjes met kerst? Zal nog geen 100 euro zijn
In januarie welquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat ligt er aan......
Je moet ze sowieso opgeven
Het probleem is denk ik als jouw bitcoins op 31 december 1000 euro waard zijn
en op 1 januarie nog maar 500 euro
dan betaal je lekker voor die 1000 euro vermogensbelasting straks.....
Wereldwijd wordt kerst gevierd en bitcoin bestaat niet alleen maar uit groot investeerders.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nah. Hoeveel geeft een gemiddeld iemand uit een cadeautjes met kerst? Zal nog geen 100 euro zijn
Dus? Mijn punt is meer dat je niet je bitcoin winst hoeft aan te spreken om kerst te kunnen vieren. Zo duur is het nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:53 schreef _--_ het volgende:
[..]
Wereldwijd wordt kerst gevierd en bitcoin bestaat niet alleen maar uit groot investeerders.
doe is rustigquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:52 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Je bent geen slim kind he? Ik ben geirriteerd omdat een kind zo betweterig overkomt en wist je dat je niet de enige bent op de beurs. Ik zit daadwerkelijk op de beurs, ik ken de beurswijsheden en alleen een complete idioot (Klaas je weet over wie ik het heb) zal failliet gaan door handel in crypto.
Haha beurs, welkom in 2017/2018 btwquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:52 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Je bent geen slim kind he? Ik ben geirriteerd omdat een kind zo betweterig overkomt en wist je dat je niet de enige bent op de beurs. Ik zit daadwerkelijk op de beurs, ik ken de beurswijsheden en alleen een complete idioot (Klaas je weet over wie ik het heb) zal failliet gaan door handel in crypto.
ik heb het niet alleen over de nederlandse wetgeving maar over iedereen wereldwijd die met die bitcoins opgescheept zitten.....en straks belasting moet betalen...overal andere regelsquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:52 schreef Queller het volgende:
[..]
In januarie wel
Ik hoop dat je op de beurs iets anders doet dan verstandig met geld omgaan, want je hebt er weinig verstand van
Je kent mij niet he, Ik heb een hekel aan dit soort betweterige typetjes die aannames doen. Ik zit hier heerlijk kalm op mijn werkkamertje het enige irritatiepuntje te wijzen op zijn fouten.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
doe is rustig
je draait door van je verlies.
meestal is het verstandig om een wandelingetje te gaan maken in het park of op het strand
Gaat nog steeds zo goed Natte?quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:22 schreef Nattekat het volgende:
Op Bitonic nu al 10% winst als ik zou verkopen
En dat is inclusief fees.
Grappemaker. Je wilde zelf kopen maar het leek niet genoeg op bunq dus je snapte het niet. Je domheid heeft je dus geld bespaard... nu niet hier zo hoog van de toren blazenquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Noob dus.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:57 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Al mijn gainz van een dag zijn weg.
Miljoenen? Miljarden bedoel je. Er is al 140 miljard dollar verdampt.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:19 schreef Ticootje het volgende:
Die miljoenen die in rook opgaan vandaag... Man man man..
dat is 140.000 miljoenquote:Op vrijdag 22 december 2017 16:01 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Miljoenen? Miljarden bedoel je. Er is al 140 miljard dollar verdampt.
Dames en heren topic kan dicht. Vanuit hier kan het alleen nog maar omlaag. Klaas heeft ervaring met de beurs, dus het zal wel waar zijn.quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:00 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik ga jullie nog een grote tip geven die jullie de rest van je leven kunnen gebruiken
het probleem met handelen in aandelen en forex is dat op het moment dat er zware verliezen dreigen te komen dat mensen er van overtuigd zijn dat de ommekeer weer zal komen en dat het weer gaat stijgen.
Dat is een grote fout die gedachtegang.
Hoeveel onderste trendlijnen zijn er?quote:
quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hoeveel onderste trendlijnen zijn er?
Trollkoningquote:Op vrijdag 22 december 2017 16:00 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik ga jullie nog een grote tip geven die jullie de rest van je leven kunnen gebruiken
het probleem met handelen in aandelen en forex is dat op het moment dat er zware verliezen dreigen te komen dat mensen er van overtuigd zijn dat de ommekeer weer zal komen en dat het weer gaat stijgen.
Eén en een hele kunstmatige. Die ene is de huidige koers.quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hoeveel onderste trendlijnen zijn er?
Kerel hou je bek, ga terug naar Brinck. Jij weet niksquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:30 schreef klaasweetalles het volgende:
Jongens ik had jullie gewaarschuwd he deze week
en kijk wat er gebeurd als je niet naar mij wil luisteren
[ afbeelding ]
Volgende tip
ik zie een bodem van 2000-5000 aankomen volgende week.
Bitfinex zal wel blij zijn. Binnen enkele uren hebben ze ineens spontaan wel een volledige dekkingsgraad met hun Tethersquote:Op vrijdag 22 december 2017 16:01 schreef vigen98 het volgende:
[..]
dit is precies waarom market cap niets zegtquote:Op vrijdag 22 december 2017 16:01 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Printen desnoods gewoon nog wat bijquote:Op vrijdag 22 december 2017 16:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bitfinex zal wel blij zijn. Binnen enkele uren hebben ze ineens spontaan wel een volledige dekkingsgraad met hun Tethers
Alstie onder de 10 komt, zet je buy order tussen de 7,5 en 8quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:03 schreef NoNickOne het volgende:
Hopelijk zakt ie nog verder, ik ben zelf niet ingestapt en gun niemand anders succes en rijkdom.
Alsof banken genoeg in huis hebben om de totale som van de rekeningen te dekken?quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bitfinex zal wel blij zijn. Binnen enkele uren hebben ze ineens spontaan wel een volledige dekkingsgraad met hun Tethers
Zei de ING meneer het niet? Als die 20% zakt kun je wel inkopen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:05 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Alstie onder de 10 komt, zet je buy order tussen de 7,5 en 8
Nee, hij had 1k euro aan bitcoins gekocht vanochtend.quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:06 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Maar vergeet niet mensen, alles is een shitcoin behalve nattekat's fantastische ETH xD
nu verkopenquote:Op vrijdag 22 december 2017 16:06 schreef dakbeunhaas het volgende:
Wat denken jullie, nu nog verkopen of houden?
https://www.rtlz.nl/crypt(...)s-50000-dollar-haaltquote:Op vrijdag 22 december 2017 16:05 schreef _--_ het volgende:
Poll: Voor 2018 staat Bitcoin 30k+
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
0.08 he?quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:06 schreef _--_ het volgende:
[..]
Nee, hij had 1k euro aan bitcoins gekocht vanochtend.
Ja dat dacht ik ookquote:
Nu kopen!quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:06 schreef dakbeunhaas het volgende:
Wat denken jullie, nu nog verkopen of houden?
Wat dollar of euroquote:Op vrijdag 22 december 2017 16:05 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Alstie onder de 10 komt, zet je buy order tussen de 7,5 en 8
Sluit je browser en kijk over een half jaar.quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:07 schreef dakbeunhaas het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook
Maar ik wil eigenlijk gewoon van dat gekut af met die koers de hele tijd in de gaten houden
Dan kijk je over een maandje pas weer?!quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:07 schreef dakbeunhaas het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook
Maar ik wil eigenlijk gewoon van dat gekut af met die koers de hele tijd in de gaten houden
Ik heb helaas gister gekocht en door de sloomheid van Bitonic net pas mijn bitcoins binnenquote:
quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:42 schreef Patroon het volgende:
Magnet belt nu zijn baas of hij nog terug mag komen
Dit ja, noobacties. Nu verkopen is panicsellen = dom. Dat is precies waarom dit gebeurt ook.quote:
Dat heeft niks met Bitonic te maken.quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:08 schreef dakbeunhaas het volgende:
[..]
Ik heb helaas gister gekocht en door de sloomheid van Bitonic net pas mijn bitcoins binnen
Was erg leuk om mijn geld weg te zien stromen de afgelopen anderhalve dag
Als je dat gevoel vaker wilt mag je wel geld naar mij over maken. Dan zal ik een livestream maken waar je kan zien hoe ik het uitgeefquote:Op vrijdag 22 december 2017 16:08 schreef dakbeunhaas het volgende:
Was erg leuk om mijn geld weg te zien stromen de afgelopen anderhalve dag
Jawel, ze hebben de bitcoins zonet pas verstuurd.quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat heeft niks met Bitonic te maken.
quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:10 schreef dakbeunhaas het volgende:
[..]
Jawel, ze hebben de bitcoins zonet pas verstuurd.
quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:10 schreef dakbeunhaas het volgende:
[..]
Jawel, ze hebben de bitcoins zonet pas verstuurd.
holy fuck hoe oud ben jijquote:Op vrijdag 22 december 2017 16:00 schreef klaasweetalles het volgende:
quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:03 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Kerel hou je bek, ga terug naar Brinck. Jij weet niks
Je kan in de chain toch terugzoeken naar het verstuur moment?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |