Wereldwijd wordt kerst gevierd en bitcoin bestaat niet alleen maar uit groot investeerders.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nah. Hoeveel geeft een gemiddeld iemand uit een cadeautjes met kerst? Zal nog geen 100 euro zijn
Dus? Mijn punt is meer dat je niet je bitcoin winst hoeft aan te spreken om kerst te kunnen vieren. Zo duur is het nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:53 schreef _--_ het volgende:
[..]
Wereldwijd wordt kerst gevierd en bitcoin bestaat niet alleen maar uit groot investeerders.
doe is rustigquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:52 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Je bent geen slim kind he? Ik ben geirriteerd omdat een kind zo betweterig overkomt en wist je dat je niet de enige bent op de beurs. Ik zit daadwerkelijk op de beurs, ik ken de beurswijsheden en alleen een complete idioot (Klaas je weet over wie ik het heb) zal failliet gaan door handel in crypto.
Haha beurs, welkom in 2017/2018 btwquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:52 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Je bent geen slim kind he? Ik ben geirriteerd omdat een kind zo betweterig overkomt en wist je dat je niet de enige bent op de beurs. Ik zit daadwerkelijk op de beurs, ik ken de beurswijsheden en alleen een complete idioot (Klaas je weet over wie ik het heb) zal failliet gaan door handel in crypto.
ik heb het niet alleen over de nederlandse wetgeving maar over iedereen wereldwijd die met die bitcoins opgescheept zitten.....en straks belasting moet betalen...overal andere regelsquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:52 schreef Queller het volgende:
[..]
In januarie wel
Ik hoop dat je op de beurs iets anders doet dan verstandig met geld omgaan, want je hebt er weinig verstand van
Je kent mij niet he, Ik heb een hekel aan dit soort betweterige typetjes die aannames doen. Ik zit hier heerlijk kalm op mijn werkkamertje het enige irritatiepuntje te wijzen op zijn fouten.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
doe is rustig
je draait door van je verlies.
meestal is het verstandig om een wandelingetje te gaan maken in het park of op het strand
Gaat nog steeds zo goed Natte?quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:22 schreef Nattekat het volgende:
Op Bitonic nu al 10% winst als ik zou verkopen
En dat is inclusief fees.
Grappemaker. Je wilde zelf kopen maar het leek niet genoeg op bunq dus je snapte het niet. Je domheid heeft je dus geld bespaard... nu niet hier zo hoog van de toren blazenquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Als je mijn tip van de week had opgevolgd had je nog wat van je geld overgehouden
ik snap dat je boos bent dat je nu failliet gaat maar dat is niet mijn schuld he
Noob dus.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:57 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Al mijn gainz van een dag zijn weg.
Miljoenen? Miljarden bedoel je. Er is al 140 miljard dollar verdampt.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:19 schreef Ticootje het volgende:
Die miljoenen die in rook opgaan vandaag... Man man man..
dat is 140.000 miljoenquote:Op vrijdag 22 december 2017 16:01 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Miljoenen? Miljarden bedoel je. Er is al 140 miljard dollar verdampt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |