wat denk je zelf manquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:46 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Westkust van USA wordt zo onderhand wakker, ik verwacht dat de daling nog even doorzet?
Je bent gek als je nu verkooptquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:46 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Westkust van USA wordt zo onderhand wakker, ik verwacht dat de daling nog even doorzet?
Kan deze persoon niet geband worden uit dit topic?quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat denk je zelf man
iedereen die bitcoins heeft doet geen oog meer dicht
haha opgeven...quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat ligt er aan......
Je moet ze sowieso opgeven
Het probleem is denk ik als jouw bitcoins op 31 december 1000 euro waard zijn
en op 1 januarie nog maar 500 euro
dan betaal je lekker voor die 1000 euro vermogensbelasting straks.....
Oneens..quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:49 schreef Awsom het volgende:
Ether is de nieuwe bitcoin!!!!!!!111111111
Als je mijn tip van de week had opgevolgd had je nog wat van je geld overgehoudenquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:48 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Kan deze persoon niet geband worden uit dit topic?
Ik wil gaan instappen, mooie tijd om in te kopen. Het heeft toekomst, dat zeker.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:48 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Je bent gek als je nu verkoopt![]()
De crypto (1)miljonairs van gister zijn er vandaag niet meer ...
quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Als je mijn tip van de week had opgevolgd had je nog wat van je geld overgehouden
ik snap dat je boos bent dat je nu failliet gaat maar dat is niet mijn schuld he
Nah. Hoeveel geeft een gemiddeld iemand uit een cadeautjes met kerst? Zal nog geen 100 euro zijnquote:
Wat een heldquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:45 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Tweet van John Mcafee over een cryptotip.
Je bent geen slim kind he? Ik ben geirriteerd omdat een kind zo betweterig overkomt en wist je dat je niet de enige bent op de beurs. Ik zit daadwerkelijk op de beurs, ik ken de beurswijsheden en alleen een complete idioot (Klaas je weet over wie ik het hebquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Als je mijn tip van de week had opgevolgd had je nog wat van je geld overgehouden
ik snap dat je boos bent dat je nu failliet gaat maar dat is niet mijn schuld he
+ 40 euro feequote:Op vrijdag 22 december 2017 15:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nah. Hoeveel geeft een gemiddeld iemand uit een cadeautjes met kerst? Zal nog geen 100 euro zijn
In januarie welquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat ligt er aan......
Je moet ze sowieso opgeven
Het probleem is denk ik als jouw bitcoins op 31 december 1000 euro waard zijn
en op 1 januarie nog maar 500 euro
dan betaal je lekker voor die 1000 euro vermogensbelasting straks.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |