Zou een mooie klapper zijn als we die nog ff aantikkenquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die eer gaat nog altijd naar april 2013.
We zijn nog niet klaar. Vergeet niet dat er een hoop mensen net zijn ingestapt. De paniek is nu groter.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die eer gaat nog altijd naar april 2013.
Paniek groter? Hell no. Toen dacht dit hele topic dat het het einde was van crypto's. Datw as echt paniek.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
We zijn nog niet klaar. Vergeet niet dat er een hoop mensen net zijn ingestapt. De paniek is nu groter.
Die heeft al lang een aantal keer gecasht.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:42 schreef Patroon het volgende:
Magnet belt nu zijn baas of hij nog terug mag komen
Je betaalt alleen belasting als je boven de drempel van 25k voor 1 persoon en 50k voor fiscaal partnerschap uit komt. Waarbij nog geldt bezittingen min schulden= vermogen. Door mijn studieschuld kan ik flink meer dan 25k in crypto laten zitten.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat ligt er aan......
Je moet ze sowieso opgeven
Het probleem is denk ik als jouw bitcoins op 31 december 1000 euro waard zijn
en op 1 januarie nog maar 500 euro
dan betaal je lekker voor die 1000 euro vermogensbelasting straks.....
Peildatum is 1 januari, je betaald dus over 500 euro en niet 1000.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat ligt er aan......
Je moet ze sowieso opgeven
Het probleem is denk ik als jouw bitcoins op 31 december 1000 euro waard zijn
en op 1 januarie nog maar 500 euro
dan betaal je lekker voor die 1000 euro vermogensbelasting straks.....
Ik ga er zomaar vanuit dat MagNet slim genoeg is om z'n schaapjes ook nu op het droge te hebbenquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:42 schreef Patroon het volgende:
Magnet belt nu zijn baas of hij nog terug mag komen
April 2013 was een kwartering.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
We zijn nog niet klaar. Vergeet niet dat er een hoop mensen net zijn ingestapt. De paniek is nu groter.
Ik heb ziek veel Burst. Wat is er?quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:14 schreef Greys het volgende:
Aan alle mensen die Burst hadden: gefeliciteerd. Met de groeten van McAfee.
burstquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:44 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Ik heb ziek veel Burst. Wat is er?
yeah right, burst hebben en niet weten wat er isquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:44 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Tweet van John Mcafee over een cryptotip.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:44 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Dead cat bouncequote:Op vrijdag 22 december 2017 15:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
van bijna 10k naar weer 11,6K in enkele minuten
"Stabiliseert"quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:45 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Het stabiliseert een beetje. Volgens mij schrok Amerika in paniek wakker (nu net ochtend daar) en heeft nu iedereen eindelijk een bakje koffie kunnen drinken:P
Misschien is Magnet wel de oorzaak van dit alles...quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:43 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ik ga er zomaar vanuit dat MagNet slim genoeg is om z'n schaapjes ook nu op het droge te hebben
McAfee zegt je inmiddels toch wel wat? Kijk even naar de koers dan voordat je vraagt wat er isquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:44 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Zijn sellwalls zijn al wegquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Misschien is Magnet wel de oorzaak van dit alles...
Ging hij niet wat dingen verkopen?
McAfeequote:Op vrijdag 22 december 2017 15:44 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
En dan nu de westkustquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:45 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Het stabiliseert een beetje. Volgens mij schrok Amerika in paniek wakker (nu net ochtend daar) en heeft nu iedereen eindelijk een bakje koffie kunnen drinken:P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |