Er is denk een speciaal emoticon voor jou gemaakt:quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:34 schreef klaasweetalles het volgende:
Waarom zouden er op dit moment geen bitcoins beschikbaar zijn....
De markt wordt er nu mee overspoeld als iedereen gaat verkopen
Er zit een vreemd luchtje aan deze handel.....
Ja die redde m'n speelgeld vanmorgenquote:
Had het nu maar in NXT gehoudenquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die redde m'n speelgeld vanmorgenDaarna wel snel uitgestapt voor grootste deel en omgezet in btc
Je bedoelt dat je 30 jaar geleden 1 aandeel shell hebt gekocht en nu denkt dat je een beurshandelaar bent?quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik ben hier alleen om jullie te helpen
zit een jaartje of 30 op de beurs....
Ik blijf ze houdenquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die redde m'n speelgeld vanmorgenDaarna wel snel uitgestapt voor grootste deel en omgezet in btc
Ik denk dat je zelfs niet moet inkopen dit jaar nogquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:35 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Dat zou een heerlijk bodempje zijn om flink op in te kopen![]()
Ik hoop dat je gelijk hebt Klaas!
Mijn gevoel zegt dat we over een paar maand gewoon weer op hetzelfde bedrag zitten.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:36 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Omdat gevoel. Niet te onderbouwen, want dat kan niemand
quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
van bijna 10k naar weer 11,6K in enkele minuten
Wat ik zo lees en merk lijk jij een kind van 14 jaar. Ik ben je liever kwijt dan rijk!quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik ben hier alleen om jullie te helpen
zit een jaartje of 30 op de beurs....
Als je ze niet wilt opgeven kun je ze beter in BTC houden hequote:Op vrijdag 22 december 2017 15:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik denk dat je zelfs niet moet inkopen dit jaar nog
Er kunnen nog een hoop mensen om belastingtechnische redenen hun bitcoins gaan dumpen voor het eind van het jaar...
ja maar wie ben ik he.....
Je bitcoins telt ook gewoon als vermogen. Dus dat maakt niet uitquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:38 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Als je ze niet wilt opgeven kun je ze beter in BTC houden he.
Precies. De belastingdienst heeft allang een speciaal vinkje voor cryptocurrencies in het aangifteprogramma.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je bitcoins telt ook gewoon als vermogen. Dus dat maakt niet uit
Toch lastiger dan euro's op je rekening. Dus om belastingtechnische redenen je btc verkopen is gewoon onzin.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je bitcoins telt ook gewoon als vermogen. Dus dat maakt niet uit
Nja, ik krijg ze als ze worden gedumpt waarschijnlijk niet snel genoeg van m'n wallet naar Bittrex, dus dan wel.quote:
Dat ligt er aan......quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:38 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Als je ze niet wilt opgeven kun je ze beter in BTC houden he.
Dus is de belastingtechnische reden van klaas onzin. BTC of fiat is gelijk.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:39 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Precies. De belastingdienst heeft allang een speciaal vinkje voor cryptocurrencies in het aangifteprogramma.
Die eer gaat nog altijd naar april 2013.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:39 schreef _--_ het volgende:
[ afbeelding ]
all-time grootste netto crash
In vergelijking lijkt de 2013 crash peanuts. Maar ach als ie zo parabolisch omhoog schiet dan zet ie net zo hard een vrije val in natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:39 schreef _--_ het volgende:
[ afbeelding ]
all-time grootste netto crash
Of andersom. Je weet het niet.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat ligt er aan......
Je moet ze sowieso opgeven
Het probleem is denk ik als jouw bitcoins op 31 december 1000 euro waard zijn
en op 1 januarie nog maar 500 euro
dan betaal je lekker voor die 1000 euro vermogensbelasting straks.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |