quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:30 schreef klaasweetalles het volgende:
Jongens ik had jullie gewaarschuwd he deze week
en kijk wat er gebeurd als je niet naar mij wil luisteren
[ afbeelding ]
Volgende tip
ik zie een bodem van 2000-5000 aankomen volgende week.
Ik laat ripple wel staan, mensen die niks met crypto doen noemen 'm zelfs. Die dude van Dit Was Het Nieuws zei zelf ineens 'hebben jullie al ripple'? Ook al zakt die ook. Alles zaktquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:25 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Tja in cryptoland is holden het meest effectief. Ik ben zelf geen daytrader. Heb pas een klein beetje winst gepakt (2500e) en de rest staat nog online.
Waarom? Omdat ik geloof in het project en denk dat er een kans in zit dat het mainstream wordt. Of dat ook zo is zullen we over een jaar ofzo wel zien.
Als je ergens in gelooft moet je je hieraan gewoon vasthouden ongeacht prijsontwikkeling
Henk is een domme lul als ie gisteren BTC kocht met geld dat ie niet kon missen omdat ie het vandaag alweer nodig heeft voor eten.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:28 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Stel henk & Ingrid hebben gisteren 250 euro aan BTC gekocht. Momenteel zien ze dat hun inleg met zo'n 30% gekrompen is. Omdat ze niet alleen water en brood willen hebben met kerst wil Henk zijn BTC graag weer verkopen. hij heeft pakweg nog 150 euro over.
bitonic is niet de enige partij om aan te verkopen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:28 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Misschien hoort deze vraag thuis in het noob topic, maar vraag het hier toch maar eens. Ik heb zelf geen coins. Ik volg het gewoon omdat ik het positief interessant vind.
Stel henk & Ingrid hebben gisteren 250 euro aan BTC gekocht. Momenteel zien ze dat hun inleg met zo'n 30% gekrompen is. Omdat ze niet alleen water en brood willen hebben met kerst wil Henk zijn BTC graag weer verkopen. hij heeft pakweg nog 150 euro over.
Nu zie ik op heel veel sites al een blokkade op de verkoop van zulke lage bedragen. Dus Henk kan zijn BTC in niet ruilen voor fiat. Dit betekend dat voornamelijk grotere bedragen momentel worden omgezet.
Dit zullen de enigsinds meer ervaren beleggers zijn neem ik aan? Henk heeft geen 20BTC in z'n wallet.
Waarom zijn de grote beleggers ineens dan zo aan het verkopen? (als dit waar is?) En als Henk (x1000) zijn geld niet kwijt kan omdat de servers niet genoeg capaciteit hebben, waarom zakt de waarde dan zo hard?
Of is het alleen een probleem van bitonic. Zie ik wat over het hoofd?
Bitonic:quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:24 schreef Syd het volgende:
[..]
Stond vannacht nog op 200euro, maar kon niks bestellen ideal werkte niet mee.
Kan een mod deze clown niet bannen?quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
Volgende tip
Hij heeft het wel voorzien.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:31 schreef Atlantis- het volgende:
[..]
Kan een mod deze clown niet bannen?
Ik ben hier alleen om jullie te helpenquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:31 schreef Atlantis- het volgende:
[..]
Kan een mod deze clown niet bannen?
Kap eens joh. Velen willen nu kopen. Heel logisch dat de voorraad dan tussendoor af en toe op nul staat zoals veel vaker bij veel vraag. Dat jij iets niet begrijpt maakt anderen geen oplichters.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:31 schreef alilami het volgende:
[..]
Bitonic:
Helaas, er zijn onvoldoende bitcoins beschikbaar. U kunt op dit moment geen bitcoins bestellen. Meer informatie over onze voorraad
Naja zeg, net zag ik nog dat er 140 BTC beschikbaar was.
Nogmaals, oplichters gespot
Waarom je gelijk willen halen? Als je het niet wil hebben hou dan gewoon je mond, pak een bak popcorn en geniet. Waarom mensen waarschuwen? Ze weten echt wel waar ze mee bezig zijn hier. Ik proef echt een bak azijnquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik ben hier alleen om jullie te helpen
zit een jaartje of 30 op de beurs....
Dat laatste is idd goed om te blijven onthouden. Je hebt pas verlies als je het daadwerkelijk voor minder verkoopt.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:33 schreef Strani het volgende:
Ik ben net vorige week ingestapt met 400 euro. Traden gaat wel aardig maar dit is toch even een flinke dip
Maar goed. Ik blijf gewoon HODLen (ik heb al wat geleerd). Zoals ik eergisteren niet daadwerkelijk 100 euro winst had, heb ik nou ook niet 150 euro verlies, zolang ik niet verkoop.
Ik denk dat niemand jou serieus neemt. Gewoon vanwege de manier hoe je overkomt.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik ben hier alleen om jullie te helpen
quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:34 schreef klaasweetalles het volgende:
Waarom zouden er op dit moment geen bitcoins beschikbaar zijn....
De markt wordt er nu mee overspoeld als iedereen gaat verkopen
Er zit een vreemd luchtje aan deze handel.....
En dan heb je ook de juiste ervaring om uit te putten in cryptoland? De beurs is gecontroleerd, onder toezicht, in het weekend dicht. Crypto zijn niet gecontroleerd, onder toezicht en 24/7 verhandelbaar.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat zou een heerlijk bodempje zijn om flink op in te kopenquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
Volgende tip
Omdat Bitonic geen oneindige voorraad heeft. Denk nou eens na.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:34 schreef klaasweetalles het volgende:
Waarom zouden er op dit moment geen bitcoins beschikbaar zijn....
De markt wordt er nu mee overspoeld als iedereen gaat verkopen
Er zit een vreemd luchtje aan deze handel.....
Omdat gevoel. Niet te onderbouwen, want dat kan niemandquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:30 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Omdat?
Je ziet toch over de jaren de waarde van bitcoin stijgen. Mochten we eindigen op 10.000$ dan is dit tov het begin van het jaar toch nog x8 gegaan. Prima rendement.
Wie weet wat we december 2018 staan. Ik laat me iig niet gek maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |