nu verkopenquote:Op vrijdag 22 december 2017 16:06 schreef dakbeunhaas het volgende:
Wat denken jullie, nu nog verkopen of houden?
https://www.rtlz.nl/crypt(...)s-50000-dollar-haaltquote:Op vrijdag 22 december 2017 16:05 schreef _--_ het volgende:
Poll: Voor 2018 staat Bitcoin 30k+
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
0.08 he?quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:06 schreef _--_ het volgende:
[..]
Nee, hij had 1k euro aan bitcoins gekocht vanochtend.
Ja dat dacht ik ookquote:
Nu kopen!quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:06 schreef dakbeunhaas het volgende:
Wat denken jullie, nu nog verkopen of houden?
Wat dollar of euroquote:Op vrijdag 22 december 2017 16:05 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Alstie onder de 10 komt, zet je buy order tussen de 7,5 en 8
Sluit je browser en kijk over een half jaar.quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:07 schreef dakbeunhaas het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook
Maar ik wil eigenlijk gewoon van dat gekut af met die koers de hele tijd in de gaten houden
Dan kijk je over een maandje pas weer?!quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:07 schreef dakbeunhaas het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook
Maar ik wil eigenlijk gewoon van dat gekut af met die koers de hele tijd in de gaten houden
Ik heb helaas gister gekocht en door de sloomheid van Bitonic net pas mijn bitcoins binnenquote:
quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:42 schreef Patroon het volgende:
Magnet belt nu zijn baas of hij nog terug mag komen
Dit ja, noobacties. Nu verkopen is panicsellen = dom. Dat is precies waarom dit gebeurt ook.quote:
Dat heeft niks met Bitonic te maken.quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:08 schreef dakbeunhaas het volgende:
[..]
Ik heb helaas gister gekocht en door de sloomheid van Bitonic net pas mijn bitcoins binnen
Was erg leuk om mijn geld weg te zien stromen de afgelopen anderhalve dag
Als je dat gevoel vaker wilt mag je wel geld naar mij over maken. Dan zal ik een livestream maken waar je kan zien hoe ik het uitgeefquote:Op vrijdag 22 december 2017 16:08 schreef dakbeunhaas het volgende:
Was erg leuk om mijn geld weg te zien stromen de afgelopen anderhalve dag
Jawel, ze hebben de bitcoins zonet pas verstuurd.quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat heeft niks met Bitonic te maken.
quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:10 schreef dakbeunhaas het volgende:
[..]
Jawel, ze hebben de bitcoins zonet pas verstuurd.
quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:10 schreef dakbeunhaas het volgende:
[..]
Jawel, ze hebben de bitcoins zonet pas verstuurd.
holy fuck hoe oud ben jijquote:Op vrijdag 22 december 2017 16:00 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik ga jullie nog een grote tip geven die jullie de rest van je leven kunnen gebruiken
het probleem met handelen in aandelen en forex is dat op het moment dat er zware verliezen dreigen te komen dat mensen er van overtuigd zijn dat de ommekeer weer zal komen en dat het weer gaat stijgen.
Dat is een grote fout die gedachtegang.
quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:03 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Kerel hou je bek, ga terug naar Brinck. Jij weet niks
Je kan in de chain toch terugzoeken naar het verstuur moment?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |