Bizar dat zo'n man met een simpel Bittrex accountje en door wat te Tweeten zijn miljoenen instantly kan vergroten.quote:Op donderdag 21 december 2017 12:52 schreef Awsom het volgende:
[..]
lol daily pnd met onze vriend mcafeeeeeeeeeeee
Wat is er om 16:00?quote:Op donderdag 21 december 2017 13:35 schreef xminator het volgende:
Zodirect om 16.00 alle muntjes verkopen en morgen om 17.00 terugkopen.
Gegarandeerd winst.
Niet te letterlijk nemenquote:Op donderdag 21 december 2017 13:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Alleen geld in crypto stoppen wat je eigenlijk niet nodig hebt. Als je gaat besparen op boodschappen om fiat in crypto te stoppen dan doe je echt iets niet goed
Meld zich voor de afdeling "gestopt met roken" en dat geld nu in cryptoquote:Op donderdag 21 december 2017 13:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet te letterlijk nemen
Maar als je het als een soort uitdaging ziet en besparen op je boodschappen leuk vindt om zo geld in je crypto te kunnen stoppen (dan is het JUIST geld dat je kunt missen omdat je het anders had opgevreten) dan is er niks mis mee lijkt me. Dus niet omdat het móet, maar omdat je het een soort uitdaging vindt om zo wat geld te besparen.
Zo zullen er vast ook mensen zijn die stoppen met roken en dat geld in crypto gaan steken. Omdat ze dat dan 'over hebben'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
Wat is dat voor gerucht?quote:Op donderdag 21 december 2017 13:40 schreef Apekoek het volgende:
Ff wat Russian Miner Coin inslaan, heb een gerucht gehoord gaat vast naar de 50k.
Dat ie naar de 50k gaat.quote:
why?quote:Op donderdag 21 december 2017 13:35 schreef xminator het volgende:
Zodirect om 16.00 alle muntjes verkopen en morgen om 17.00 terugkopen.
Gegarandeerd winst.
Ik ben zeer benieuwd.quote:Op donderdag 21 december 2017 13:45 schreef UtopiaVolger het volgende:
Zijn cryptocurrencies de nieuwe aandelen of is een volgende bubbel gecreëerd?
RTL Z duikt donderdag 21 december om 20:30 uur in de wereld van cryptocurrencies en bekijkt de hype van alle kanten in De Grote Cryptoshow. Een uur lang word je bijgepraat en krijg je antwoord op al je vragen. Hoe werkt een cryptomunt? Wat is blockchain? Is het verstandig om in te stappen en wat zijn de risico’s?
De Grote Cryptoshow wordt gepresenteerd door Roland Koopman en Frederieke Hegger. Zij ontvangen gasten zoals Robert Reinder Nederhoed (CEO van Biccur.com) Dennis de Vries (cryptokenner van KPMG) en Teunis Brosens (cryptokenner van ING).
Ik kan niet wachten op de berenmarktquote:Op donderdag 21 december 2017 13:19 schreef descon het volgende:
[ afbeelding ]
Moest net even heel erg aan dit plaatje denken
Vanochtend nog twijfelen over welke koffie ik zou nemen in de supermarkt (prijs verschil een euro)...ondertussen schuiven met dollars alsof het niks is....
Nu hem nog goed timen.quote:Op donderdag 21 december 2017 13:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op de berenmarkt
Jij gaat de berenmarkt callen zoals gewoonlijk toch?quote:Op donderdag 21 december 2017 13:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op de berenmarkt
Ja, die gaat moon. Eerste koreaanse ICO.quote:
Mijn voornemen was om geen Ether eruit te gooien onder de 700. Nu we op 800 staan heb ik me voorgenomen om geen Ether eruit te gooien onder de 1000.quote:
Dus? Je staat dik in de plusquote:Op donderdag 21 december 2017 13:54 schreef sniel123 het volgende:
De minimum withdraw van Raixblocks op bitgrail is verlaagd van 100 naar 10. Heb ik net een paar dagen geleden bijgekocht om op 100 te komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |