lol daily pnd met onze vriend mcafeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 21 december 2017 12:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt in elk geval wel alvast zien wat ie de komende tijd vast gaat pumpen:[..]twitter:officialmcafee twitterde op donderdag 21-12-2017 om 00:53:56Beginning tomorrow, I will each day talk about a unique altcoin. Most of the 2,000 coins are trash or scams. I've r… https://t.co/oYekfviStl reageer retweet
Dit kan nog wel eens interessant gaan wordenquote:Op donderdag 21 december 2017 12:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt in elk geval wel alvast zien wat ie de komende tijd vast gaat pumpen:[..]twitter:officialmcafee twitterde op donderdag 21-12-2017 om 00:53:56Beginning tomorrow, I will each day talk about a unique altcoin. Most of the 2,000 coins are trash or scams. I've r… https://t.co/oYekfviStl reageer retweet
Als hij zegt COIN 13120312039 is the future. Dan staat die morgen op 500% winstquote:Op donderdag 21 december 2017 12:53 schreef sniel123 het volgende:
[..]
Dit kan nog wel eens interessant gaan worden
Laat 'm lekker joh. Mensen leren vanzelf wel dat ze niet mee moeten gaan met PnD's.quote:Op donderdag 21 december 2017 12:54 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Als hij zegt COIN 13120312039 is the future. Dan staat die morgen op 500% winsten wie is de eerste die hem dan dumpt...
Ikquote:Op donderdag 21 december 2017 12:54 schreef Roces18 het volgende:
[..]
en wie is de eerste die hem dan dumpt...
Daarom. Doe er je (korte termijn) voordeel meequote:Op donderdag 21 december 2017 12:53 schreef sniel123 het volgende:
[..]
Dit kan nog wel eens interessant gaan worden
Het feit dat DOGE zo hard kan pumpen nog in deze tijd zegt heel veel over sommige pumps van andere top 30 coins.quote:Op donderdag 21 december 2017 12:54 schreef Nikmans het volgende:
Maar even serieus, iedere keer als ik op blockfolio kijk de laatste paar dagen staat doge weer hoger
Dan sta je als enige buitenquote:Op donderdag 21 december 2017 12:57 schreef Nikmans het volgende:
De truc van leven in een bubble is er als eerste uitspringen
Maar toch, het feit dat een coin uit 2013 die toch best veel gebruikt wordt nog altijd onder de miljard marketcap zit wil eigenlijk zeggen dat ie nog enorm veel potentie heeftquote:Op donderdag 21 december 2017 12:56 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Het feit dat DOGE zo hard kan pumpen nog in deze tijd zegt heel veel over sommige pumps van andere top 30 coins.
Ja,quote:Op donderdag 21 december 2017 12:58 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Dan sta je als enige buiten
Ik wacht het gewoon af tot volgend jaar. Kan zijn dat het nog flink gaat zakken naar zeg 5 cent. Das nog steeds een flinke stijging tov 2 weken terug.quote:
Waar wordt hij gebruikt?quote:Op donderdag 21 december 2017 12:58 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Maar toch, het feit dat een coin uit 2013 die toch best veel gebruikt wordt nog altijd onder de miljard marketcap zit wil eigenlijk zeggen dat ie nog enorm veel potentie heeft
Of misread ik die shit nu totaal
Hendig sjieke cryptohandelaar jij!quote:Op donderdag 21 december 2017 12:59 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik wacht het gewoon af tot volgend jaar. Kan zijn dat het nog flink gaat zakken naar zeg 5 cent. Das nog steeds een flinke stijging tov 2 weken terug.
Ik geloof in dit project en hold daarom. Mocht het nou zijn dat ik een groot gedeelte kwijt raak. Jammer dan, dat is crypto. Mijn financien zijn in ieder geval niet afhankelijk van crypto dus ik maak me niet druk. Die wereldreis maak ik toch wel
s i c kquote:Op donderdag 21 december 2017 13:00 schreef dimmak het volgende:
Ik zie net gewoon een sell wall bij Lisk van 1,1 miljoen dollar verdampen. Sick
Nergensquote:
quote:Op donderdag 21 december 2017 13:03 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Nergens
https://bitinfocharts.com(...)eth-ltc-doge.html#3m
Damn ik dacht echt dat ie meer werd gebruikt
Morgen.quote:Op donderdag 21 december 2017 13:05 schreef JupilerXL het volgende:
Dacht dat iemand hier zei dat het vandaag Waves dag werd... ik zie hem nog nie:P
elke dag is waves dagquote:Op donderdag 21 december 2017 13:05 schreef JupilerXL het volgende:
Dacht dat iemand hier zei dat het vandaag Waves dag werd... ik zie hem nog nie:P
Echt he. Net kerstinkopen gedaan. Normaal louter a-merken, nu vaak moeten bukken voor b of c-merkenquote:Op donderdag 21 december 2017 13:19 schreef descon het volgende:
[ afbeelding ]
Moest net even heel erg aan dit plaatje denken
Vanochtend nog twijfelen over welke koffie ik zou nemen in de supermarkt (prijs verschil een euro)...ondertussen schuiven met dollars alsof het niks is....
Waar woont deze gast tegenwoordig? Door dit soort pump en dump grapjes komen wetgevers sneller in actie. Wat een idioot.quote:Op donderdag 21 december 2017 12:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Als Roger wegkomt met wat ie allemaal doet hoeft heer McAfee zich echt geen zorgen te maken als ie elke dag even over een andere coin praat.quote:Op donderdag 21 december 2017 13:20 schreef VeX- het volgende:
[..]
Waar woont deze gast tegenwoordig? Door dit soort pumo en dump grapjes komen wetgevers sneller in actie. Wat een idioot.
Volgens mij zou crypto een middel moeten zijn om juist op normale dingen niet meer te hoeven besparenquote:Op donderdag 21 december 2017 13:20 schreef Blistering het volgende:
[..]
Echt he. Net kerstinkopen gedaan. Normaal louter a-merken, nu vaak moeten bukken voor b of c-merkenAlles in de crypto
Daar nog geen last van...alleen heb me zelf voorgenomen een max bedrag aan fiat er in te gooien per maand...dat jeukt wel met dit soort dagen. Maar ga me er aan houdenquote:Op donderdag 21 december 2017 13:20 schreef Blistering het volgende:
[..]
Echt he. Net kerstinkopen gedaan. Normaal louter a-merken, nu vaak moeten bukken voor b of c-merkenAlles in de crypto
Als je nog niet echt rijk bent geworden van crypto en van plan bent dat in de toekomst wel te gaan worden heb je toch fiat nodig om erin te stoppen?quote:Op donderdag 21 december 2017 13:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Volgens mij zou crypto een middel moeten zijn om juist op normale dingen niet meer te hoeven besparen
Rare prioriteiten hebben jullie
Op bittrex net een sellwall van 30.000 stuks op 1000satoshiquote:Op donderdag 21 december 2017 13:05 schreef JupilerXL het volgende:
Alleen geld in crypto stoppen wat je eigenlijk niet nodig hebt. Als je gaat besparen op boodschappen om fiat in crypto te stoppen dan doe je echt iets niet goedquote:Op donderdag 21 december 2017 13:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je nog niet echt rijk bent geworden van crypto en van plan bent dat in de toekomst wel te gaan worden heb je toch fiat nodig om erin te stoppen?
Magnetquote:Op donderdag 21 december 2017 13:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Op bittrex net een sellwall van 30.000 stuks op 1000satoshi
Het is allebei tuig en het is een kwestie van tijd voor ze of zichzelf of de verkeerde tegenkomen.quote:Op donderdag 21 december 2017 13:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Als Roger wegkomt met wat ie allemaal doet hoeft heer McAfee zich echt geen zorgen te maken als ie elke dag even over een andere coin praat.
Wacht maar tot we door 100k sat breken.quote:Op donderdag 21 december 2017 13:05 schreef JupilerXL het volgende:
Is maar 20k meer. Bij de volgende leg up is die zo weggevretenquote:Op donderdag 21 december 2017 13:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Op bittrex net een sellwall van 30.000 stuks op 1000satoshi
Niet te serieus nemen natuurlijk hequote:Op donderdag 21 december 2017 13:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Alleen geld in crypto stoppen wat je eigenlijk niet nodig hebt. Als je gaat besparen op boodschappen om fiat in crypto te stoppen dan doe je echt iets niet goed
In jou geval snap ik dat, maar er zijn mensen die dus echt zo zijn. Op mijn werk loopt er zoeen rondquote:Op donderdag 21 december 2017 13:30 schreef Blistering het volgende:
[..]
Niet te serieus nemen natuurlijk he![]()
Nooit meer investeren dan je bereid bent te verliezen.
Je kan niet veel winnen zonder veel risico te nemen. Gewoon GAAN. En anders rest van je leven uitkering of een supermarktbaantje in de schuldsanering. Boeiend...quote:Op donderdag 21 december 2017 13:30 schreef Blistering het volgende:
[..]
Niet te serieus nemen natuurlijk he![]()
Nooit meer investeren dan je bereid bent te verliezen.
Ken er ook genoeg. 2e hypotheekje hier, leninkje daar. Gewoon dom en onbezonnen. Maar goed, bij het BKR wrijven ze in hun handjes want het zal wel storm lopen met nieuwe kandidaten die ze achter de broek aan kunnen zitten.quote:Op donderdag 21 december 2017 13:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
In jou geval snap ik dat, maar er zijn mensen die dus echt zo zijn. Op mijn werk loopt er zoeen rond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |