Of de handel met SAquote:Op maandag 5 juni 2017 01:45 schreef Kowloon het volgende:
[..]
En de VS is een dubieuze oorlog begonnen waarbij misschien wel honderdduizend doden zijn gevallen. Toch heb ik wel vertrouwen in de aanpak van corruptie en het waarborgen van eigendomsrechten.
Het gaat vooral om het doden van ónze burgers wat mensen vaak nogal pissig maakt.quote:Op maandag 5 juni 2017 01:45 schreef Kowloon het volgende:
[..]
En de VS is een dubieuze oorlog begonnen waarbij misschien wel honderdduizend doden zijn gevallen.
Daar ben ik ook voorstander van.quote:Op maandag 5 juni 2017 01:48 schreef Pokkelmans het volgende:
Ach, het gaat ook een beetje om het kiezen van je vrienden hè. Ik denk dat we in het huidige geopolitieke klimaat zeker baat kunnen hebben bij een meer constructieve houding ten opzichte van Rusland.
Ik moest wel, je bent een christen-extremist met warme gevoelens voor Rusland.quote:Op maandag 5 juni 2017 01:48 schreef Kowloon het volgende:
Onacceptabel dit, remlof. Je kaapt het topic van mij.
Dat bedoel ik ook, we hoeven natuurlijk niet de beste vrienden te zijn.quote:Op maandag 5 juni 2017 01:48 schreef Pokkelmans het volgende:
Ach, het gaat ook een beetje om het kiezen van je vrienden hè. Ik denk dat we in het huidige geopolitieke klimaat zeker baat kunnen hebben bij een meer constructieve houding ten opzichte van Rusland.
Wat op zich vrij apart is voor een homofiel.quote:Op maandag 5 juni 2017 01:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik moest wel, je bent een christen-extremist met warme gevoelens voor Rusland.
Waar ging je die quote nou voor bewaren trouwensquote:Op maandag 5 juni 2017 01:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik moest wel, je bent een christen-extremist met warme gevoelens voor Rusland.
Ja, luister zijn columns altijd in de metro naar werk en zijn zonder uitzondering sterk. Goed gevoel voor humor en heel scherp op de actualiteit. En nog een beetje idealistisch, dat vind ik wel fijn.quote:Op maandag 5 juni 2017 01:48 schreef skysherrif het volgende:
https://www.facebook.com/denieuwsbv/videos/1923276071242973/
Pieter Derks is best chill
Ik ga proberen je leven te redden na de volgende oorlog.quote:Op maandag 5 juni 2017 01:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Waar ging je die quote nou voor bewaren trouwens
Dat vind ik dan weer erg nobel van jequote:Op maandag 5 juni 2017 01:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga proberen je leven te redden na de volgende oorlog.
Als je die al overleeft.
Duitsland had niets buiten haar grenzen te houden na het verlies in de laatste oorlog.quote:Op maandag 5 juni 2017 02:00 schreef john2406 het volgende:
Had men de Duitsland niet beter Arnhem en omstreken kunnen laten houden?
Was misschien een win win situatie?quote:Op maandag 5 juni 2017 02:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Duitsland had niets buiten haar grenzen te houden na het verlies in de laatste oorlog.
Hmmm, dat is niet zo mijn merk.quote:
quote:
Oh, en Neerlands glorie:quote:Op maandag 5 juni 2017 02:37 schreef skysherrif het volgende:
Niet normaal hoeveel van dit soort bands er zijn
Dat feestje zelf doet me beetje hier aan denken.quote:Op maandag 5 juni 2017 02:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Oh, en Neerlands glorie:
Moet een apart feestje zijn geweest. Eens in de zoveel tijd zet ik even die video aan om nieuwe karakters te spotten.
Lekker muziekje ookquote:Op maandag 5 juni 2017 02:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat feestje zelf doet me beetje hier aan denken.
Er worden altijd meisjes vermist. Als de politie geen reden ziet tot verzwaarde maatregelen hoor je daar echter niet zoveel over.quote:Op maandag 5 juni 2017 02:46 schreef skysherrif het volgende:
Op werk vanavond zei iemand dat er een derde meisje vermist wordt, klopt dat? Kan het niet terugvinden
Of je doet als Singapore.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Precies dat bedoel ik. Zolang nationaalpopulisten de islam als geheel als probleem bestempelen zullen steeds meer westerse moslims radicaliseren.
Dat artikel heb ik niet gezien. Maar als die (toevallig) over het "armoede maakt dom" onderzoek gaat: (wat hij gebruikte als basis voor een aantal artikelen) in de laatste Skepter wordt dat onderzoek volledig gefileerd. Er klopt werkelijk niets van. Dus het zou kunnen dat armoede dom maakt maar dat wordt i.i.g. niet aangetoond door dat onderzoek.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:36 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Er lijken twee Wijnbergs te zijn. Eentje die (vroeger) leuke filosofische boekjes schreef, waardoor ik zelfs een keertje bij een kleine ontmoeting was langs geweest om 'm te kunnen spreken, en een andere Wijnberg de de diepzinnige versie de kop onder het water drukt om er een politieke agenda (ideologie) door te kunnen drukken. Heb je dat artikel gelezen dat onder m'n opmerking stond? Vergelijk die nou eens met een alinea van een van z'n boeken.
Qatar wordt zo vrijwel geheel afgesloten van de buitenwereld gezien de ligging er van.quote:Saoedi-Arabië, de Verenigde Arabische Emiraten, Bahrein en Egypte verbreken alle diplomatieke banden met Qatar en sluiten luchtruim en wateren voor Qatarezen.
quote:Inmiddels wordt in het Congres bepleit de grote Amerikaanse basis in Qatar te verhuizen.
https://fd.nl/economie-po(...)ar-stuwt-olieprijzenquote:Op maandag 5 juni 2017 09:50 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ja SA moet dit wel doen om zich te beschermen tegen het extremisme en de terroristen.
Dat heeft er vast niks mee te maken.quote:Op maandag 5 juni 2017 09:55 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
https://fd.nl/economie-po(...)ar-stuwt-olieprijzen
Maar niet onwelkom. Een niet geheel onverwacht effect.quote:Op maandag 5 juni 2017 09:58 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dat heeft er vast niks mee te maken.
Arm Qatar.quote:Op maandag 5 juni 2017 08:53 schreef Kowloon het volgende:
Qatar wordt in de tang genomen door een heel aantal landen in het Midden Oosten. Zie ook:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)an-10272613-a1560754
[..]
Qatar wordt zo vrijwel geheel afgesloten van de buitenwereld gezien de ligging er van.
En uit een ander artikel:
[..]
Ik gok zelfs dat het er wel degelijk mee heeft te maken.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:02 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Maar niet onwelkom. Een niet geheel onverwacht effect.
Of hij is door de ideologie getroffen natuurlijk. Dit artikel bedoelde ik trouwens (die andere ken ik niet): https://decorrespondent.n(...)n/175539870-c3ceb6acquote:Op maandag 5 juni 2017 05:47 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dus als je nog weet welk artikel dan graag. Je hebt het als politieke ideologie wel getroffen als je zo een redenaar achter je hebt staan.
quote:En die, net als Trump, lijdt aan dezelfde narcistische persoonlijkheidsstoornis waardoor hij de schaamte ontbeert die normale mensen ervan weerhoudt zich tot zulk gedrag te verlagen.
quote:Kijk naar Thierry Baudet en je ziet vrij snel: hij heeft alles in zich om de Donald Trump van Nederland te worden.
(Alsof die uitspraak zomaar uit de lucht is komen vallen; alsof er niet twee boeken en jaren van toelichting bij komen kijken. Volgens mij was die uitspraak ook gedaan vóórdat ie überhaupt de politiek in ging).quote:Dus wat doe je dan? Dan zeg je dat onze cultuur bedreigd wordt door ‘homeopathische verdunning’.
quote:Het bungelt allemaal ergens tussen kwaadaardige leugen en betekenisloze nonsens,
quote:Normale, gezonde mensen hebben precies het omgekeerde instinct:
quote:Ze bouwen hun leiderschap op hun loserschap.
+quote:Dus beste collega’s, als jullie weer eens achter Baudet aanlopen om ....
= geef een politieke kandidaat geen aandacht (omdat...)quote:Stop ermee
Ja, dat klopt, maar dat advies wordt meegegeven nadat hij het beeld heeft gecreëerd dat de betreffende politicus überhaupt geen of weinig inhoud heeft ('kwaadaardige leugen en betekenisloze nonsens'). Je kan Thierry van alles (alhoewel?) verwijten, maar dat hij geen inhoud heeft, dat is dus echt;quote:Op maandag 5 juni 2017 10:55 schreef bamibij het volgende:
Nee, niet geef de politieke kandidaat geen aandacht. Geef de acties van de politieke kandidaat die puur gericht zijn op het genereren van aandacht en geen enkele inhoud hebben, geen aandacht.
quote:een kwaadaardige leugen en betekenisloze nonsens
Dat artikel gaat natuurlijk regelrecht tegen jouw fijnzinnige wereldbeeld in.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:47 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Of hij is door de ideologie getroffen natuurlijk. Dit artikel bedoelde ik trouwens (die andere ken ik niet): https://decorrespondent.n(...)n/175539870-c3ceb6ac
[..]
[..]
[..]
(Alsof die uitspraak zomaar uit de lucht is komen vallen; alsof er niet twee boeken en jaren van toelichting bij komen kijken. Volgens mij was die uitspraak ook gedaan vóórdat ie überhaupt de politiek in ging).
[..]
[..]
[..]
[..]
+
[..]
= geef een politieke kandidaat geen aandacht (omdat...)
In het Latijn speechen, een piano in je werkkamer plempen, het hebben over homeopathische verdunning. Inderdaad betekenisloze nonsens. En dat zijn nou net de drie dingen waarmee ie de meeste media-aandacht heeft gegenereerd. Artikel klopt.quote:Op maandag 5 juni 2017 11:03 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja, dat klopt, maar dat advies wordt meegegeven nadat hij het beeld heeft gecreëerd dat de betreffende politicus überhaupt geen of weinig inhoud heeft ('kwaadaardige leugen en betekenisloze nonsens'). Je kan Thierry van alles (alhoewel?) verwijten, maar dat hij geen inhoud heeft, dat is dus echt;
[..]
quote:Op maandag 5 juni 2017 11:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat artikel gaat natuurlijk regelrecht tegen jouw fijnzinnige wereldbeeld in.
quote:De Correspondent is een dagelijks, advertentievrij medium met als belangrijkste doelstelling om de wereld van meer context te voorzien. Door het nieuws in een breder perspectief of in een ander licht te plaatsen, willen wij het begrip 'actualiteit' herdefiniëren: niet om je aandacht te trekken, maar om je inzicht te bieden in hoe de wereld werkt.
Hij heeft meerdere boeken geschreven en zeer inhoudelijke toespraken gehouden (ook in de kamer) en interessante interviews afgegeven. (Waaruit je zou kunnen leren dat een uitspraak over 'homeopathische verdunning' bijvoorbeeld niet zomaar een loze uitspraak is om stemmen te kunnen winnen). In plaats van op de inhoud daarvan in te gaan kiest Wijnberg er voor zich te richten op wat randzaken (binnen het politieke spelletje) waarmee hij niet verder lijkt te komen dan een remlof-post opgemaakt uit uitsluitend beledigingen (hij gaat zelfs zover hem een stoornis toe te schrijven) als artikel.quote:Op maandag 5 juni 2017 11:10 schreef bamibij het volgende:
[..]
In het Latijn speechen, een piano in je werkkamer plempen, het hebben over homeopathische verdunning. Inderdaad betekenisloze nonsens. En dat zijn nou net de drie dingen waarmee ie de meeste media-aandacht heeft gegenereerd. Artikel klopt.
Hier gaat het allemaal niet om. Lees dat article nog ffquote:Op maandag 5 juni 2017 11:19 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Hij heeft meerdere boeken geschreven en zeer inhoudelijke toespraken gehouden (ook in de kamer) en interessante interviews afgegeven. (Waaruit je zou kunnen leren dat een uitspraak over 'homeopathische verdunning' bijvoorbeeld niet zomaar een loze uitspraak is om stemmen te kunnen winnen). In plaats van op de inhoud daarvan in te gaan kiest Wijnberg er voor zich te richten op wat randzaken (binnen het politieke spelletje) waarmee hij niet verder lijkt te komen dan een remlof-post opgemaakt uit uitsluitend beledigingen (hij gaat zelfs zover hem een stoornis toe te schrijven) als artikel.
Dat is het punt. We hebben namelijk te maken met een 'filosoof' die pretendeert ons te voorzien van een breder perspectief om ons met zijn platform 'inzicht te bieden in hoe de wereld werkt'. Maar wat doet ie? Hij grijpt zo een uitspraak, negeert de inhoud (context) ervan en legt het voor als voorbeeld van 'inhoudsloze nonsens'. Nu hij heeft bepaalt dat het 'inhoudsloze nonsens' is kan hij het gebruiken om een argumentatieconstructie op te bouwen (waartoe hij ook nog even psychiater moest spelen - 'hij heeft een ... stoornis'/hij is niet normaal/ongezond) om de vergelijking met Trump te kunnen maken.quote:
Er is in elk geval genoeg aan inhoud waar op in te gaan valt.quote:Op maandag 5 juni 2017 11:16 schreef Friek_ het volgende:
Overigens vind ik Thierry Baudet inhoudelijk gezien geen hoogvlieger, maar ook niet compleet inhoudsloos. Beetje hetzelfde als Pim Fortuyn - soms wat rake opmerkingen/analyses, voor de rest wat dubieuze uitspraken om media-aandacht mee te genereren.
Ramzan is goed met dieren:quote:Op maandag 5 juni 2017 10:58 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Complot uiteraard. De Correspondent wordt gefinancierd door Ramzan Kadyrov om de EU islamitisch te maken.
Nou ja... ik zeg niet dat hij dat allemaal doet in dat artikel. Maar hij zou het zeker kunnen.quote:Op maandag 5 juni 2017 11:36 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat is het punt. We hebben namelijk te maken met een 'filosoof' die pretendeert ons te voorzien van een breder perspectief om ons met zijn platform 'inzicht te bieden in hoe de wereld werkt'. Maar wat doet ie? Hij grijpt zo een uitspraak, negeert de inhoud (context) ervan en legt het voor als voorbeeld van 'inhoudsloze nonsens'. Nu hij heeft bepaalt dat het 'inhoudsloze nonsens' is kan hij het gebruiken om een argumentatieconstructie op te bouwen (waartoe hij ook nog even psychiater moest spelen - 'hij heeft een ... stoornis'/hij is niet normaal/ongezond) om de vergelijking met Trump te kunnen maken.
#teamqatarquote:Op maandag 5 juni 2017 08:53 schreef Kowloon het volgende:
Qatar wordt in de tang genomen door een heel aantal landen in het Midden Oosten. Zie ook:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)an-10272613-a1560754
[..]
Qatar wordt zo vrijwel geheel afgesloten van de buitenwereld gezien de ligging er van.
En uit een ander artikel:
[..]
Dat heeft de videorecorder ook opgestoten in de vaart der volkeren. Dus het is een goed begin.quote:Op maandag 5 juni 2017 11:52 schreef Monolith het volgende:
Wat ruimtekolonisatie betreft:
http://fivethirtyeight.co(...)siness/?ex_cid=538fb
Neuken bij 0g lijkt mij ook gaaf.quote:Op maandag 5 juni 2017 11:52 schreef Monolith het volgende:
Wat ruimtekolonisatie betreft:
http://fivethirtyeight.co(...)siness/?ex_cid=538fb
Juist wel. Hopen dat de hele regio in de hens staat dan. Die kans acht ik sowieso niet zo klein.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:05 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Als je nog eens van dat WK2022 af wil zou ik dat juist niet doen.
Zolang de bommen niet op het veld vallen zie ik de FIFA het nog wel door laten gaan.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Juist wel. Hopen dat de hele regio in de hens staat dan. Die kans acht ik sowieso niet zo klein.
Ligt eraan of Qatar betaald heeft of niet.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:10 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zolang de bommen niet op het veld vallen zie ik de FIFA het nog wel door laten gaan.
Oh ja, alleen dan komt er niemand.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:10 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zolang de bommen niet op het veld vallen zie ik de FIFA het nog wel door laten gaan.
Die snap ik niet helemaal, Qatar is Sunni, Salafi zelfs en dat zijn geen vrienden van Iran.quote:Op maandag 5 juni 2017 09:21 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Heeft mogelijk iets te maken met Iran.
Meer dan je misschien denkt:quote:Op maandag 5 juni 2017 12:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Die snap ik niet helemaal, Qatar is Sunni, Salafi zelfs en dat zijn geen vrienden van Iran.
quote:De drie landen beschuldigen Doha ervan onder één hoedje te spelen met sjiitische vijand Iran. De Golfstaten liggen al enkele weken overhoop na een 'hack' van het Qatarese persbureau QNA. Dat nieuwsagentschap had op 23 mei gemeld dat de Qatarese sjeik Tamim bin Hamad al-Thani aartsvijand Iran een islamitische macht had genoemd die niet kan worden genegeerd. De emir zou ook gezegd hebben dat 'er geen reden is voor Arabische vijandigheid jegens Iran', wat de andere Golfstaten in het verkeerde keelgat schoot.
Die Qatarese sjeik heeft gewoon iets verstandigs gezegd en nu krijgt Qatar alle extremistische soenitische staten over zich heen.quote:
De Emir heeft niet zo'n problemen met Iran vergeleken met de andere Golfstaten. En dat is meer dan genoeg om alle Arabieren over de zeik te krijgen. Maar inderdaad is Qatar netjes wahabitisch.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Die snap ik niet helemaal, Qatar is Sunni, Salafi zelfs en dat zijn geen vrienden van Iran.
14 en 16 jarigen verdachten in moord op Savannah en Romyquote:Dramatische ontwikkeling: twee slachtoffers van 14 en verdachten van 14 en 16. Ongelofelijk.
Het lijkt er in ieder geval op dat het geen seriemoordenaar is dan.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
14 en 16 jarigen verdachten in moord op Savannah en Romy
Dat topic in NWSquote:Op maandag 5 juni 2017 12:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Er is een 16-jarige opgepakt in de zaak van Romy en een 14-jarige in de zaak van Savannah. Nu lijkt het net alsof die twee knapen samen twee meisjes vermoord hebbenquote:Op maandag 5 juni 2017 12:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Na al het gebagger en dan komt ook nog eens Possetje even tussendoorquote:Op maandag 5 juni 2017 00:19 schreef possetje het volgende:
ja ik weet niet zeker maar ik gok : ja het plaatsje waar ze gevonden is lijkt me ook echt zo een typisch dorp met veel afgelegen dijkweggetjes enzo, en dan ben ik daar wel eens in zo een dorp geweest. en op zo een dijkweggetje hoort dus ook echt niemand je om hulp roepen als er opeens een moordenaar voor je staat ey,
Weer dronken waarschijnlijk.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Na al het gebagger en dan komt ook nog eens Possetje even tussendoor
Oh ja, lok hem hierheen, helemaal top.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Na al het gebagger en dan komt ook nog eens Possetje even tussendoor
Die ligt zijn roes nog uit te slapen waarschijnlijk.quote:
quote:
Goede post wel.quote:Er zijn idd kleuters die opgeleid worden tot moordbeesten. Die walgelijk videootjes heb ik ook gezien. Het mooie is; ze lopen zonder pardon gewoon Europa, en dus ook Nederland binnen als ze hun diploma tot moordbeest gehaald hebben. Ja mensen, het gebeurt echt!
Mijn kat heeft als hobby het slopen van vlinders. Is dat ook moord?quote:Op maandag 5 juni 2017 13:14 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Moordbeest? Leeuwen bijvoorbeeld.
Kinderen van een jaar of 3 bedoel je.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:14 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Moordbeest? Leeuwen bijvoorbeeld.
Ja.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:15 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Mijn kat heeft als hobby het slopen van vlinders. Is dat ook moord?
Leer hem dat eens snel afquote:Op maandag 5 juni 2017 13:15 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
quote:Ik moet heel eerlijk zijn, Bomaanslag hier, aanslag daar, 10 doden daar, 6 zus 4 zo... Het raakt me niet meer maar deze 2, deze meisjes.... Ik weet niet wat het is maar het voelt alsof ik 2 zusjes ben kwijtgeraakt...
Ik hoop met recht dat de dader of daders gevonden worden en de zwaarste straf ooit krijgen!!!
Oh en politie, zien jullie nog steeds geen connectie tussen de 2 vermissingen?
Op passen want ik ben in staat om zelf onderzoek te gaan plegen. 9 van de 10 onderzoeken als deze verneuken jullie helaas...
quote:
Als hij voorbedachte rade had wel ja. Heb je hem wel eens kwaadaardig lachend in een notitieblokje zien schrijven?quote:Op maandag 5 juni 2017 13:15 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Telt op de schuur klimmen zodat je beter bij de vlinderboom kan ook?quote:Op maandag 5 juni 2017 13:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als hij voorbedachte rade had wel ja. Heb je hem wel eens kwaadaardig lachend in een notitieblokje zien schrijven?
twitter:HeidanusPaul twitterde op maandag 05-06-2017 om 08:44:40Lees op social media stuitende aannames en vooroordelen over het #politiewerk mbt #Bunschoten #Achterveld. Triest! https://t.co/RNdC9xEAiZ reageer retweet
Er was ook een oproep gedaan omdat er een achtjarig kind in de kofferbak van een gele auto gedaan zou zijn, dit bleek een grap of zo...quote:Op maandag 5 juni 2017 13:27 schreef skysherrif het volgende:
Eerlijk gezegd totaal nog niet bezig gehouden met de zaak..., maar lees dat van het weekend ook meerdere jonge meisjes zijn gestalkt door een zwarte volkswagen polo en zelfs ook zijn klemgereden?
In de buurt van Achterveld
Ik zou rennen.quote:Beste Beatrijs,
Ik ben dol op mijn vriend. Maar diep van binnen knaagt de twijfel of hij wel bij mij past en ik betrap mezelf ook op wantrouwen. De redenen: hij gaat minstens twee keer per week alleen uit en komt dan vaak pas rond drie uur thuis; hij heeft mij na elf jaar nog niet aan zijn vrienden voorgesteld; hij spreekt geregeld af met zijn ex, die ik ook nog nooit heb ontmoet.
En hoewel we al elf jaar samen zijn en vijf jaar samenwonen, wil hij dit nog steeds niet officieel laten registreren. Hij wilde ook niet samen een hypotheek afsluiten en dat heb ik toen maar alleen gedaan. Ik heb mijn onvrede over deze zaken meermaals uitgesproken. Hij zegt dan dat hij van mij houdt, maar zijn vrijheid nodig heeft. Dat hij mij niet in zijn vriendenkring betrekt, is om zijn ex geen pijn te doen. Ik wil hem niet kwijt en wil geen zeur zijn.
Hij is lief, heeft veel humor, is knap en ik vrij heel graag met hem. Maar om de zoveel tijd heb ik veel last van zijn vrijheidsdrang en maken we hier (zinloze) ruzies over. Het ene moment vind ik dat ik aan mezelf moet werken en dezelfde autonomie moet nastreven als hij. Het andere moment neem ik hem juist die autonome opstelling kwalijk. Wat is uw advies?
Mij ook niet. Ook daarom de klacht aan het adres van Wijnberg.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:00 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Nou ja... ik zeg niet dat hij dat allemaal doet in dat artikel. Maar hij zou het zeker kunnen.Verder dacht ik dat de man waarover het artikel gaat slechts een speler in de marge is. De poppetjes boeien me nooit zo eigenlijk. Ik ben meer geïnteresseerd in de wereldproblemen die zij zouden moeten (maar niet kunnen of willen..) aanpakken.
Het is juist het minst extremistische land, klapjosti.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:30 schreef skysherrif het volgende:
Dat conflict met Quatar is trouwens best interessant, wist helemaal niet dat dat land het meest extremistische was van de golfstaten.
Qatar is toch het land dat overal moslimbroederschap, militante tak islam, aan de macht wil hebben.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is juist het minst extremistische land, klapjosti.
Die neukt dus gewoon met die ex. 100%. Je vriendin/vrouw niet willen voorstellen aan vrienden, meerdere keren per week tot heel laat alleen weg gaan, geen hypotheek (als je er al eentje hebt komt dat uit natuurlijk).quote:Op maandag 5 juni 2017 13:32 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik zou rennen.Waarom accepteren mensen dit van hun geliefde?
Volgens mij zijn er meer problemen met de Saudische staatsgodsdienstquote:Op maandag 5 juni 2017 13:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Qatar is toch het land dat overal moslimbroederschap, militante tak islam, aan de macht wil hebben.
Het gaat al 11 jaar goed. Als zij het knagen achterwege laat dan kan het zo makkelijk nog 11 jaar mee mevrouwtje.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:32 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Meh, hangt wel een beetje van de levensfase af. Ik wil ook nog steeds niet fulltime met mevr. samenwonen. Misschien over een jaar of twee.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:32 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Je bedoelt dat er problemen zijn tussen de 2 omdat SA sunni is en Qatar Sjiitisch?quote:Op maandag 5 juni 2017 13:36 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er meer problemen met de Saudische staatsgodsdienst
Ze wonen al vijf jaar samen hè.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:37 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Meh, hangt wel een beetje van de levensfase af. Ik wil ook nog steeds niet fulltime met mevr. samenwonen. Misschien over een jaar of twee.
Ik ben er alleen nog niet helemaal uit of de schrijfster de "side chick" is of dat die ex dat is.quote:
Nee, dat het Wahabisme op zichzelf al een redelijk negatief imago heeft, althans hier in de Westerse wereld. Zo'n conservatieve interpretatie wringt nogal met de hedendaagse westerse waarden. En SA exporteert dat gedachtegoed met haar oliedollars.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je bedoelt dat er problemen zijn tussen de 2 omdat SA sunni is en Qatar Sjiitisch?
Valt volgens mij wel mee, uiteindelijk is dat niet echt een bedreiging voor hun monarchie.
Katten horen gewoon in de nasi goreng.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:15 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik gok dat zijn spullen bij de schrijfster liggen en dat hij daar ook de meeste tijd is. Ze schrijft dat hij laat thuis komt, niet dat hij wegblijft. Dan is de ex (of een derde vrouw) dus de extra vrouw denk ik. Maar de vriendenclub weet niet waar hij woont...quote:Op maandag 5 juni 2017 13:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben er alleen nog niet helemaal uit of de schrijfster de "side chick" is of dat die ex dat is.
Meen je dit nou serieus Pokkel? 11 jaar niet voorstellen aan vrienden om een ex niet te kwetsen, twee keer per week tot diep in de nacht alleen weg en geen samenlevingscontract oid willen na 11 jaar (!). Dat is niet "enige vrijheid en zelfstandigheid" maar gewoon bizar. Het lijkt op het verbergen van je relatie voor anderen en dat is nooit een goede zaak.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kun je nog wel behoefte hebben aan enige vrijheid en zelfstandigheid.
Dat is natuurlijk ook niet zo mooi, integendeel.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee, dat het Wahabisme op zichzelf al een redelijk negatief imago heeft, althans hier in de Westerse wereld. Zo'n conservatieve interpretatie wringt nogal met de hedendaagse westerse waarden. En SA exporteert dat gedachtegoed met haar oliedollars.
http://www.ad.nl/dossier-(...)de-politie~aa6f7732/quote:Op maandag 5 juni 2017 13:27 schreef skysherrif het volgende:
Eerlijk gezegd totaal nog niet bezig gehouden met de zaak..., maar lees dat van het weekend ook meerdere jonge meisjes zijn gestalkt door een zwarte volkswagen polo en zelfs ook zijn klemgereden?
In de buurt van Achterveld
En voor je het weet heb je een boze meute voor je huis staan omdat je meehelpt met een zoekactie.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/dossier-(...)de-politie~aa6f7732/
Dat waren dus twee mannen die vrijwillig meehielpen met de zoekactie. Alleen door al die wannabe-CSI-figuren op social media (en dat is inclusief Fok!) kwam het verhaal in de wereld dat ze verdacht waren.
Als mensen het over wijf hebben als ze over een vrouw praten moet ik altijd aan "Zai was die wijf van die lange." denken.quote:
Niet alsof dit voor het eerst gebeurt natuurlijk. En nog zijn er allerlei figuren die niet kunnen stoppen met dit soort debiele acties. Een naar soort ziekelijke fascinatie maakt zich meester over mensen als het om moord en doodslag gaat, en het internet geeft ze de middelen om gewoon maar iemand aan te wijzen.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
En voor je het weet heb je een boze meute voor je huis staan omdat je meehelpt met een zoekactie.
Vitasgod met zijn vijf octaven bereik.quote:
Vreselijk knap maar ook heel, heel erg lelijk.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:50 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Vitasgod met zijn vijf octaven bereik.
Doet even E4-E7 vanaf 2:45.
Zeker niet voor het eerst, maar het mag wel eens ophouden ondertussen.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet alsof dit voor het eerst gebeurt natuurlijk. En nog zijn er allerlei figuren die niet kunnen stoppen met dit soort debiele acties. Een naar soort ziekelijke fascinatie maakt zich meester over mensen als het om moord en doodslag gaat, en het internet geeft ze de middelen om gewoon maar iemand aan te wijzen.
Eigenlijk moet het internet gewoon weer van de nerds worden.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/dossier-(...)de-politie~aa6f7732/
Dat waren dus twee mannen die vrijwillig meehielpen met de zoekactie. Alleen door al die wannabe-CSI-figuren op social media (en dat is inclusief Fok!) kwam het verhaal in de wereld dat ze verdacht waren.
De meeste van zijn Russische werk naast Opera en tonglied vind ik niks.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vreselijk knap maar ook heel, heel erg lelijk.
Vertel ze dat maar eens in NWS-topics over vermiste meisjes. Dit is bijna nog erger dan ramptoerisme.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zeker niet voor het eerst, maar het mag wel eens ophouden ondertussen.
yup. ware legende in Rusland en China/Azie, Opera 2 was drie jaar lang de best verkopende single tijdens het TaTu tijdperk in Rusland.quote:
Ik treed niet graag in de beoordeling van andermans relatiesquote:Op maandag 5 juni 2017 13:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Meen je dit nou serieus Pokkel? 11 jaar niet voorstellen aan vrienden om een ex niet te kwetsen, twee keer per week tot diep in de nacht alleen weg en geen samenlevingscontract oid willen na 11 jaar (!). Dat is niet "enige vrijheid en zelfstandigheid" maar gewoon bizar. Het lijkt op het verbergen van je relatie voor anderen en dat is nooit een goede zaak.
Zou me niet eens verbazen als hij gewoon getrouwd is met een ander.
Haha oké, ik wist niet dat het serieus was, zag alleen maar hele korte clipjes van hem voorbij komen.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:58 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
?
yup. ware legende in Rusland en China/Azie, Opera 2 was drie jaar lang de best verkopende single tijdens het TaTu tijdperk in Rusland.
Hij begint nu wel dik te worden en op David Cameron te lijken:
[ afbeelding ]
Ja, prima bereikquote:Op maandag 5 juni 2017 13:50 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Vitasgod met zijn vijf octaven bereik.
Doet even E4-E7 vanaf 2:45.
Ik ook niet.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:59 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik treed niet graag in de beoordeling van andermans relaties
Allemaal op basis van verklaringen van één van de partijen en zonder fysiek bewijs om de verklaringen te ondersteunen.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Tenzij ze een brief insturen naar een landelijke krant
Genoeg voor de volledige voogdij in de meeste gevallen.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:02 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Allemaal op basis van verklaringen van één van de partijen en zonder fysiek bewijs om de verklaringen te ondersteunen.
Fysiek bewijs insturen naar een krant is ook best lastig. Ze kunnen moeilijk de naar een andere vrouw ruikende overhemden afdrukken in de Trouw.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:02 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Allemaal op basis van verklaringen van één van de partijen en zonder fysiek bewijs om de verklaringen te ondersteunen.
Meh, dat is nog ver weg. De andere Arabieren hebben even zand in hun anus, maar dat spoelt wel weer weg.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:30 schreef skysherrif het volgende:
Dat conflict met Quatar is trouwens best interessant, wist helemaal niet dat dat land het meest extremistische was van de golfstaten.
Ben benieuewd of dit 2022 in gevaar gaat brengen. Hoop van wel.
Schriftelijke bescheiden van de uitkomsten van de chemische analyse van de overhemden, en de door de klager gebruikte parfums.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Fysiek bewijs insturen naar een krant is ook best lastig. Ze kunnen moeilijk de naar een andere vrouw ruikende overhemden afdrukken in de Trouw.
Dat is wel heel veel gedoe. Als die griet nou gewoon accepteert dat ze gebruikt wordt voor seks en onderdak zijn we meteen van het gezeur af.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:04 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Schriftelijke bescheiden van de uitkomsten van de chemische analyse van de overhemden, en de door de klager gebruikte parfums.
Willen we nu de waarheid boven tafel halen of niet?quote:Op maandag 5 juni 2017 14:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is wel heel veel gedoe. Als die griet nou gewoon accepteert dat ze gebruikt wordt voor seks en onderdak zijn we meteen van het gezeur af.
Zal me trouwens niet verbazen als delen hier van zijn besproken tijdens Trump bezoek.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:04 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Meh, dat is nog ver weg. De andere Arabieren hebben even zand in hun anus, maar dat spoelt wel weer weg.
Hehe, mensen en hun problemen. Elf jaar gewoon stug volhouden en dan toch maar een briefje naar de krant sturen. Hulde.quote:De redenen: hij gaat minstens twee keer per week alleen uit en komt dan vaak pas rond drie uur thuis; hij heeft mij na elf jaar nog niet aan zijn vrienden voorgesteld; hij spreekt geregeld af met zijn ex, die ik ook nog nooit heb ontmoet.
Ja prachtig hè.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:06 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Hehe, mensen en hun problemen. Elf jaar gewoon stug volhouden en dan toch maar een briefje naar de krant sturen. Hulde.
Whehe die laatste is wel geniaal. Zou een aflevering van Curb Your Enthusiasm kunnen zijn.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja prachtig hè.
De Volkskrant heeft ook zo'n rubriek waar mensen dilemma's in kunnen sturen. Dat varieert ook van "mijn man gaat al acht jaar vreemd en ik weet niet of ik het wel uit moet maken" tot "ik heb bij het eerste bezoek met mijn schoonmoeder gezegd dat ik graag melk in de koffie lust en nu durf ik het niet meer te corrigeren".
Hahaha wat.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja prachtig hè.
De Volkskrant heeft ook zo'n rubriek waar mensen dilemma's in kunnen sturen. Dat varieert ook van "mijn man gaat al acht jaar vreemd en ik weet niet of ik het wel uit moet maken" tot "ik heb bij het eerste bezoek met mijn schoonmoeder gezegd dat ik graag melk in de koffie lust en nu durf ik het niet meer te corrigeren".
quote:Een paragnost vertelde dat onze 7-jarige kleindochter een 'nieuwetijdskind' is, sensitief en hooggevoelig. Zo sensitief is ze in haar gedrag echter niet, want regelmatig zet ze het huishouden op stelten, gedraagt ze zich ronduit onbeschoft en is ze extreem egoïstisch. Niets is goed, alles draait om haar.
Laatst verpestte ze een gezellig familie-etentje met haar onacceptabele gedrag. Iedereen wil haar het liefst achter het behang plakken, maar onze schoondochter relateert haar gedrag aan haar 'gave' en we dienen het maar te accepteren. Onze zoon kijkt ondertussen lijdzaam toe. Hoe pakken wij dit, of eigenlijk haar, aan?
quote:Op maandag 5 juni 2017 14:10 schreef Tchock het volgende:
Ik verzon maar wat, al is het niet helemaal onrealistisch. Die van deze week:
[..]
quote:Mijn familie is een hechte club die elkaar vaak ziet. Ik woon aan de andere kant van het land en zie hen niet vaker dan twee keer per jaar. Aan meer heb ik ook geen behoefte. De gesprekken zijn altijd hetzelfde en blijven oppervlakkig. Wat moet ik doen bij de volgende familiebijeenkomst? Eigenlijk wil ik niet gaan, het is een lange reis en een sociale struggle. Moet ik elk jaar een nieuwe reden bedenken of moet ik zeggen dat ik geen behoefte heb aan deze bijeenkomsten? Wat te doen? Man (26), Nijmegen, naam bij de redactie bekend.
Mooie persiflage van LXIV:quote:Op maandag 5 juni 2017 14:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bij CYE word ik altijd ernstig geconfronteerd met m'n Joodse wortels. Veel te veel herkenning.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:08 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Whehe die laatste is wel geniaal. Zou een aflevering van Curb Your Enthusiasm kunnen zijn.
Het mooiste is nog dat er elke week lezers heel serieus reageren en dat je in de reacties altijd allebei de antwoorden kunt vinden. Vraagt een lezer hoe haar man te laten stoppen met roken, dan is het 50/50 "meer druk zetten" en "laat hem vrij". Dus volgens mij hebben die mensen er geen fuck aan.quote:
De reacties waren ook altijd het leukste bij de brieven aan Beatrijs. Van die mensen die zich intens inleven en boos maken over situaties en mensen die ze niet kennen. Jammer dat die reactiemogelijkheid gesloten is.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het mooiste is nog dat er elke week lezers heel serieus reageren en dat je in de reacties altijd allebei de antwoorden kunt vinden. Vraagt een lezer hoe haar man te laten stoppen met roken, dan is het 50/50 "meer druk zetten" en "laat hem vrij". Dus volgens mij hebben die mensen er geen fuck aan.
Ja, ik las dat en ben snel doorgelopen naar de volgende pagina, daar krijg ik spontaan uitslag van.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vermoedelijk om de inlevers tegen zichzelf te beschermenquote:Op maandag 5 juni 2017 14:20 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
De reacties waren ook altijd het leukste bij de brieven aan Beatrijs. Van die mensen die zich intens inleven en boos maken over situaties en mensen die ze niet kennen. Jammer dat die reactiemogelijkheid gesloten is.
Prachtig toch, een volwassene die een "onbeschofte en egoïstische" 7-jarige niet aan kan. En dan maar een brief naar de krant schrijven.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, ik las dat en ben snel doorgelopen naar de volgende pagina, daar krijg ik spontaan uitslag van.
Ach..als je om je heen kijkt dan is dat een vaker voorkomend fenomeen, met of zonder paragnost in de picture.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Prachtig toch, een volwassene die een "onbeschofte en egoïstische" 7-jarige niet aan kan. En dan maar een brief naar de krant schrijven.
twitter:USAinUK twitterde op zondag 04-06-2017 om 20:36:59I commend the strong leadership of the @MayorofLondon as he leads the city forward after this heinous attack. – LLu… https://t.co/1rizkAQU6r reageer retweet
Jammer dat LibDem er niet genoeg heeft. Lijkt me niet dat er met de schotten valt samen te werkenquote:Op maandag 5 juni 2017 15:05 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Complex. Ze zullen een soort 'Spaanse' coalitie moeten vormen.
Gaat toch nergens meer over, die jongen van Manchester werd ook al 5 keer gemeld en kon eventjes een retourtje Libië plannen.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:06 schreef Pokkelmans het volgende:
Hm, een van die gasten die je in de docu Jihadis Next Door voorbij ziet komen blijkt dus mogelijk die aanslag op de London Bridge te hebben gepleegd.
Is ie het uitdelen van miljoenen Korans weer aan het steunen?quote:Op maandag 5 juni 2017 14:50 schreef skysherrif het volgende:
twitter:USAinUK twitterde op zondag 04-06-2017 om 20:36:59I commend the strong leadership of the @MayorofLondon as he leads the city forward after this heinous attack. – LLu… https://t.co/1rizkAQU6r reageer retweet
Nou, jammer...hilarisch meer.quote:
Stel je voor dat ze eerst nog maanden chaos hebben voordat ze verder kunnen met de onderhandelingen met de EU. Wat een drama. En die klok maar tikken.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nou, jammer...hilarisch meer.
NI is verdeeld over 3-4 partijen waarvan er maar een aan de CON kant staat dus dat zou toch wel lachen worden.
Leuk toch? Eigen schuld en zo.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:10 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Stel je voor dat ze eerst nog maanden chaos hebben voordat ze verder kunnen met de onderhandelingen met de EU. Wat een drama. En die klok maar tikken.
"Jammer dat ze geen messen hebben gebruikt. Komt er weer een debat over vrij wapenbezit op gang."quote:Op maandag 5 juni 2017 15:11 schreef skysherrif het volgende:
Shooting met minstens 5 doden in Florida trouwens
Gisteren zat er een journalist van The Economist aan tafel bij Buitenhof. Die schetste een gitzwart beeld. Wat een incompetentie daar in de politiek.quote:
Volgens mij gaat het om enkele duizenden mensen die in de gaten worden gehouden. Een retourtje Libië gaat dan wat ver, maar je kan niet voorkomen dat zo iemand een busje huurt en die op gegeven moment van de weg stuurt.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gaat toch nergens meer over, die jongen van Manchester werd ook al 5 keer gemeld en kon eventjes een retourtje Libië plannen.
Yep, de britse landbouw slaat alarm en krijgt alleen maar wazige blikken als antwoord als ze met ministeries om de tafel gaan zitten die totaal niet weten wat er speelt en wat de schade zal zijnquote:Op maandag 5 juni 2017 15:14 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Gisteren zat er een journalist van The Economist aan tafel bij Buitenhof. Die schetste een gitzwart beeld. Wat een incompetentie daar in de politiek.
Lang niet gezien, Nautilus.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:14 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
"Jammer dat ze geen messen hebben gebruikt. Komt er weer een debat over vrij wapenbezit op gang."
May is vakkundig haar voorsprong om zeep aan het helpen. Die verkiezingen uitroepen wordt een enorme flater op deze manier.quote:
Niemand weet hoe het uit gaat pakken omdat niemand weet welke afspraken er worden gemaakt omdat niemand weet wie de onderhandelingen gaat voeren omdat niet weet wat er op het spel staat omdat niemand weet hoe het uit gaat pakken.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Yep, de britse landbouw slaat alarm en krijgt alleen maar wazige blikken als antwoord als ze met ministeries om de tafel gaan zitten die totaal niet weten wat er speelt en wat de schade zal zijn
Ja, misschien kan die journalist het overnemen. Dan zou het heel wat beter gaan.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:14 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Gisteren zat er een journalist van The Economist aan tafel bij Buitenhof. Die schetste een gitzwart beeld. Wat een incompetentie daar in de politiek.
Ach wel leuk, safe and strong de verkiezingen ingaan en net als Cameron volledig op je bek gaan, lijkt wel een thema bij de CON'squote:Op maandag 5 juni 2017 15:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
May is vakkundig haar voorsprong om zeep aan het helpen. Die verkiezingen uitroepen wordt een enorme flater op deze manier.
Ik weet niet of dit sarcasme is, maar het zou al heel veel helpen als May stopt met haar slogan dat geen akkoord beter is dan een slecht akkoord. Dat is gewoon vragen om krokodillentranen.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:17 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ja, misschien kan die journalist het overnemen. Dan zou het heel wat beter gaan.
Nog altijd beter dan hoe we in Nederland met referenda omgaan.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:22 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit sarcasme is, maar het zou al heel veel helpen als May stopt met haar slogan dat geen akkoord beter is dan een slecht akkoord. Dat is gewoon vragen om krokodillentranen.
Ja, in Nederland roepen we een raadgevend referendum uit en dan doen we net alsof het bindend is en politici dictators zijn als ze onze raad niet uitvoeren.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan hoe we in Nederland met referenda omgaan.
Sommige politici zelf deden alsof het bindend was hequote:Op maandag 5 juni 2017 15:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, in Nederland roepen we een raadgevend referendum uit en dan doen we net alsof het bindend is en politici dictators zijn als ze onze raad niet uitvoeren.
Goede vergelijking weer.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan hoe we in Nederland met referenda omgaan.
Tsja, ik had uberhaupt gewoon remain gestemd. De uitkomst was echter anders.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:31 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Goede vergelijking weer.![]()
Geen akkoord met de EU zal blijkbaar leiden tot vliegtuigen die niet die meer mogen opstijgen, de grens met Ierland gaat potdicht en supermarkten worden niet meer bevoorraad. Gibraltar zal ook te maken krijgen met dichte grenzen. De journalist van gisteren noemde het apocalyptisch. De VK zit in dit situatie dat ze blij moeten zijn met alles dat de EU ze gunt. Nu de EU schofferen en stoer doen voor de bühne maakt de situatie er niet beter op voor de Britten.
Het gaat niet zozeer over de keuze voor een Brexit en dat deze nu wordt uitgevoerd. Vandaar dat je vergelijking met Nederland en de referenda super krom is. Hoe ze de Brexit willen uitvoeren, is het probleem. May loopt stoer te doen over een harde Brexit en dat geen akkoord beter is dan een slecht akkoord terwijl ze donders goed weet dat ze elk akkoord moet accepteren dat op tafel komt te liggen. Ze heeft geen enkele troefkaart in handen.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Tsja, ik had uberhaupt gewoon remain gestemd. De uitkomst was echter anders.
Voor de EU zijn deals uiteindelijk toch ook gewoon beter?quote:Op maandag 5 juni 2017 15:36 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Het gaat niet zozeer over de keuze voor een Brexit en dat deze nu wordt uitgevoerd. Vandaar dat je vergelijking met Nederland en de referenda super krom is. Hoe ze de Brexit willen uitvoeren, is het probleem. May loopt stoer te doen over een harde Brexit en dat geen akkoord beter is dan een slecht akkoord terwijl ze donders goed weet dat ze elk akkoord moet accepteren dat op tafel komt te liggen. Ze heeft geen enkele troefkaart in handen.
Ik bedoelde met "we" ook niet de burgers maar het hele volk. Een raadgevend referendum bindend verklaren was ook van de politici heel dom.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Sommige politici zelf deden alsof het bindend was he
Volgens mij is niets rond de brexit goed overdacht.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik neem aan dat daar goed over is nagedacht.
Daarom zeg ik ook dat we hier in Nederland niet zo goed met referenda omgaan.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik bedoelde met "we" ook niet de burgers maar het hele volk. Een raadgevend referendum bindend verklaren was ook van de politici heel dom.
Daar gaf ik je in gelijk en toen ging je mij tegenspreken.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat we hier in Nederland niet zo goed met referenda omgaan.
Waarom zou je dat niet uitspreken. De EU weet best dat het VK een akkoord nodig heeft. Dus die houdt ze niet voor de gek. Het zijn haar eigen kiezers die de waarheid niet te horen krijgen van hun premier. Het lijkt meer stoerdoenerij om het volk rustig te houden (en stemmen te krijgen voor de verkiezingen) dan dat ze echt slim bezig is.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Voor de EU zijn deals uiteindelijk toch ook gewoon beter?
Zij weet natuurlijk ook wel dat slechte deals beter zijn dan geen, maar dat ga je niet uitspreken nu de onderhandelingen nog bezig zijn.
Ik neem aan dat daar goed over is nagedacht.
Ik dacht dat je onder "we" niet politici schaardequote:Op maandag 5 juni 2017 15:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar gaf ik je in gelijk en toen ging je mij tegenspreken.
Ik denk overigens niet dat het zo'n vaart gaat lopen. Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan. Het VK gaat echt niet tegen een grote voedselcrisis en potdichte grenzen aanlopen, daar ben ik van overtuigd. Ik weet dat heel veel mensen lopen te doemdenken en worst-case-scenario's aandragen maar dat lijkt me ook een deel paniekzaaien.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:42 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet uitspreken. De EU weet best dat het VK een akkoord nodig heeft. Dus die houdt ze niet voor de gek. Het zijn haar eigen kiezers die de waarheid niet te horen krijgen van hun premier. Het lijkt meer stoerdoenerij om het volk rustig te houden (en stemmen te krijgen voor de verkiezingen) dan dat ze echt slim bezig is.
Dat de EU liever wel een akkoord heeft is zo, maar ze gaan geen grote cadeaus weggeven die ten koste gaan van de EU. Zij overleven het wel als er geen akkoord komt. De Britten met hun lege supermarkten en hun vliegtuigen die niet mogen opstijgen, hebben een gigantisch probleem.
Mijn gok is dat de VK zal inbinden voordat het zover komt. Ze zullen wel iets krijgen waarmee ze trots naar hun kiezers kunnen gaan en verder hebben ze maar te accepteren wat de EU ze geeft.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk overigens niet dat het zo'n vaart gaat lopen. Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan. Het VK gaat echt niet tegen een grote voedselcrisis en potdichte grenzen aanlopen, daar ben ik van overtuigd.
Dat denk ik ook. En zelfs als er helemaal geen akkoord komt zal dat niet catastrofaal zijn.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:44 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Mijn gok is dat de VK zal inbinden voordat het zover komt. Ze zullen wel iets krijgen waarmee ze trots naar hun kiezers kunnen gaan en verder hebben ze maar te accepteren wat de EU ze geeft.
Dat zou wel knullig zijn van de onderhandelaars van de EU. Want dan verlies je één van je grootste voordelen bij de onderhandelingen. Kan er uitstel worden gegeven trouwens? Of is die grens van twee jaar echt keihard? Anders zie ik dat ook nog wel gebeuren.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. En zelfs als er helemaal geen akkoord komt zal dat niet catastrofaal zijn.
Als ik het goed begrijp is die grens hard, tenzij er unaniem tot verlenging wordt besloten. Anders stoppen de verdragen met werken.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:49 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dat zou wel knullig zijn van de onderhandelaars van de EU. Want dan verlies je één van je grootste voordelen bij de onderhandelingen. Kan er uitstel worden gegeven trouwens? Of is die grens van twee jaar echt keihard? Anders zie ik dat ook nog wel gebeuren.
Verlenging is mogelijk maar het VK heeft geen vrienden gemaakt en de beslissing moet unaniem genomen worden door alle lidstaten, dat kan nog wel eens heel moeilijk worden.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:49 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dat zou wel knullig zijn van de onderhandelaars van de EU. Want dan verlies je één van je grootste voordelen bij de onderhandelingen. Kan er uitstel worden gegeven trouwens? Of is die grens van twee jaar echt keihard? Anders zie ik dat ook nog wel gebeuren.
Oké, dan zit uitstel er wel in. De meeste landen hebben immers liever een akkoord dan geen akkoord.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp is die grens hard, tenzij er unaniem tot verlenging wordt besloten. Anders stoppen de verdragen met werken.
twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 05-06-2017 om 15:49:56Pathetic excuse by London Mayor Sadiq Khan who had to think fast on his "no reason to be alarmed" statement. MSM is working hard to sell it! reageer retweet
Wat een afschuwelijke vent is het ook. Wat heeft hij überhaupt tegen die burgemeester?quote:Op maandag 5 juni 2017 15:54 schreef skysherrif het volgende:
twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 05-06-2017 om 15:49:56Pathetic excuse by London Mayor Sadiq Khan who had to think fast on his "no reason to be alarmed" statement. MSM is working hard to sell it! reageer retweet
![]()
Net een peuter die snoep wil in de supermarkt en het niet krijgt van zijn ouders.twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 05-06-2017 om 15:35:00.@foxandfriends Dems are taking forever to approve my people, including Ambassadors. They are nothing but OBSTRUCTIONISTS! Want approvals. reageer retweet
Let op: unaniem. "De meeste" heb je niets aan. Er zijn wel wat lidstaten die dit kunnen gaan gebruiken om het VK onder druk te zetten als dat nodig is. Spanje bijvoorbeeld als de Gibraltar-kwestie niet goed opgelost wordt.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:53 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Oké, dan zit uitstel er wel in. De meeste landen hebben immers liever een akkoord dan geen akkoord.
quote:Op maandag 5 juni 2017 15:57 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Wat een afschuwelijke vent is het ook. Wat heeft hij überhaupt tegen die burgemeester?
Zijn tweets van eerder deze dag zijn trouwens ook weer niet erg presidentieel.Net een peuter die snoep wil in de supermarkt en het niet krijgt van zijn ouders.twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 05-06-2017 om 15:35:00.@foxandfriends Dems are taking forever to approve my people, including Ambassadors. They are nothing but OBSTRUCTIONISTS! Want approvals. reageer retweet
En dat gejank over zijn travel ban is ook weer van een extreem laag niveau.
twitter:awzurcher twitterde op maandag 05-06-2017 om 15:44:23There are 50 US ambassadorships to foreign nations. Trump has officially nominated nine. Four have been confirmed.... https://t.co/VWgOwY1daM reageer retweet
Je zou werkelijk niet geloven dat dit echt de president is.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:54 schreef skysherrif het volgende:
![]()
Dat hij achterloopt met mensen nomineren is natuurlijk de schuld van Clinton, Obama en CNN.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]twitter:awzurcher twitterde op maandag 05-06-2017 om 15:44:23There are 50 US ambassadorships to foreign nations. Trump has officially nominated nine. Four have been confirmed.... https://t.co/VWgOwY1daM reageer retweet
Dit is ook helemaal niet waar, voor verreweg de meeste functies heeft Trump nog geen kandidaat.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:57 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 05-06-2017 om 15:35:00.@foxandfriends Dems are taking forever to approve my people, including Ambassadors. They are nothing but OBSTRUCTIONISTS! Want approvals. reageer retweet
Khan is moslim en heeft het gewaagd om Donald Trump's kwaliteiten en commentaar in twijfel te trekken. Dat is het in een notedop.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:57 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Wat een afschuwelijke vent is het ook. Wat heeft hij überhaupt tegen die burgemeester?
Zijn tweets van eerder deze dag zijn trouwens ook weer niet erg presidentieel.Net een peuter die snoep wil in de supermarkt en het niet krijgt van zijn ouders.twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 05-06-2017 om 15:35:00.@foxandfriends Dems are taking forever to approve my people, including Ambassadors. They are nothing but OBSTRUCTIONISTS! Want approvals. reageer retweet
En dat gejank over zijn travel ban is ook weer van een extreem laag niveau.
Hoe zat dat eigenlijk met Obama bijv. rond deze tijd, of bush.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is ook helemaal niet waar, voor verreweg de meeste functies heeft Trump nog geen kandidaat.
https://www.washingtonpos(...)ee-tracker/database/
Voor de 559 positions zijn er 39 aangenomen en 63 genomineerd. Van die laatste groep ook nog een heel groot deel in de laatste week van mei.
quote:Op maandag 5 juni 2017 16:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoe zat dat eigenlijk met Obama bijv. rond deze tijd, of bush.
Obama had toen ook nog een meerderheid in de senaat toch?quote:Op maandag 5 juni 2017 16:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De tijd tot posities bevestigd worden is bij Trump langer dan bij zijn voorgangers, maar het aantal genomineerden veel lager. Dit is een plaatje van twee weken oud maar zo veel is er niet veranderd in de tussentijd geloof ik.
Klopt (net als Trump nu)quote:Op maandag 5 juni 2017 16:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Obama had toen ook nog een meerderheid in de senaat toch?
twitter:arjenUSA twitterde op zondag 04-06-2017 om 22:13:58Pijnlijk. https://t.co/TOYtncYgaN reageer retweet
Gênant gewoon. De BBC zou onafhankelijk moeten zijn.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:13 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
De BBC is ook lekker bezig. Eerst willen ze dat liedje niet draaien. En nu vragen redacteuren gasten om niet te negatief te doen over de Tories.twitter:arjenUSA twitterde op zondag 04-06-2017 om 22:13:58Pijnlijk. https://t.co/TOYtncYgaN reageer retweet
Liedje? Iets meer uitleg?quote:Op maandag 5 juni 2017 16:13 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
De BBC is ook lekker bezig. Eerst willen ze dat liedje niet draaien. En nu vragen redacteuren gasten om niet te negatief te doen over de Tories.twitter:arjenUSA twitterde op zondag 04-06-2017 om 22:13:58Pijnlijk. https://t.co/TOYtncYgaN reageer retweet
Er is momenteel een populaire protestsong over May (Liar Liar) en de BBC weigert het te draaien. Terwijl het in de top 40 staat en zij dat programma uitzenden.quote:
Vorige week sloegen ze het gewoon over. Eerst speelden ze de nummer 11, en toen werd heel blij de nummer 9 aangekondigd alsof er niks aan de hand was.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:17 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Er is momenteel een populaire protestsong over May (Liar Liar) en de BBC weigert het te draaien. Terwijl het in de top 40 staat en zij dat programma uitzenden.
Wat is de officiële verklaring dat ze het niet uitzenden?quote:Op maandag 5 juni 2017 16:17 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Er is momenteel een populaire protestsong over May (Liar Liar) en de BBC weigert het te draaien. Terwijl het in de top 40 staat en zij dat programma uitzenden.
quote:Op maandag 5 juni 2017 16:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat is de officiële verklaring dat ze het niet uitzenden?
Volgens mij las ik ergens dat het dus helemaal niet in hun richtlijnen staat. Maar ik zal dat nog even opzoeken.quote:De BBC zegt het nummer niet te draaien omdat de omroep onpartijdig moet blijven. "In onze journalistieke richtlijnen staat dat we onpartijdig moeten zijn en omdat we momenteel in de aanloop naar de verkiezingen zitten, zullen we het nummer niet draaien", zei de BBC in een verklaring in The Independent. De parlementsverkiezingen zijn donderdag.
quote:Op maandag 5 juni 2017 16:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat is de officiële verklaring dat ze het niet uitzenden?
Via BBC, trouwens.quote:Radio 1 won't be playing the song but insist it hasn't been banned.
In a statement, the station said: "We do not ban songs or artists, however our editorial guidelines require us to remain impartial and the UK is currently in an election period so we will not be playing the song."
Het blijft dus best wel schimmig.quote:The BBC’s stance sounds straightforward but something isn't quite right. Its radio stations will report that “Liar Liar” reached No 1 on iTunes, but refuse to play it. This matters, as playing a song because it tops the charts is a different rationale to playing it because a DJ likes it. The former decision is driven by public choice, the latter is a matter of personal taste. The former shouldn’t really be up for debate.
I asked Ofcom what they thought. They couldn't offer a view since it hadn't been aired yet. I went through their rules covering elections (section 6) and found nothing to justify the ban. The same goes for BBC guidelines. The song doesn’t advocate for one party over another; it is merely critical of the Government. I found nothing to suggest that any music with a political message cannot be played during elections.
Van dat schuurpapier.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:30 schreef Friek_ het volgende:
Net met twee enorme voordeelpakken toiletpapier door het centrum gewandeld. Gewoon geen schaamte hier.
Op je slippers, voor dat echte campinggevoel?quote:Op maandag 5 juni 2017 16:30 schreef Friek_ het volgende:
Net met twee enorme voordeelpakken toiletpapier door het centrum gewandeld. Gewoon geen schaamte hier.
Jesse Klaver gaat dit niet leuk vinden.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:32 schreef Friek_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vierlaags voor mijn gebleekte anus.
Stop gebleekte anussen, stem GroenLinks.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:34 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Jesse Klaver gaat dit niet leuk vinden.
Van die gigantische potten aambeienzalf van 1 kilo onder elke arm.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:01 schreef Tem het volgende:
Iedereen moet dirken dus ik snap die ongemakkelijkheid van wc-papier kopen nooit. Als het nou aambeienzalf is of iets dergelijks kan ik mij het wel weer voorstellen.
Gaat jouw vrouw al met voordeelpakken over straat?quote:Op maandag 5 juni 2017 17:01 schreef Tem het volgende:
Iedereen moet dirken dus ik snap die ongemakkelijkheid van wc-papier kopen nooit. Als het nou aambeienzalf is of iets dergelijks kan ik mij het wel weer voorstellen.
Daar doe ik ook niet moeilijk over. Condooms ook niet.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:01 schreef Tem het volgende:
Stond eens bij de drogist achter een kerel die een heel arsenaal aan wormenkuurtjes ging afrekenen.... Hij zag er zelf ook een beetje korzelig uit.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:08 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Van die gigantische potten aambeienzalf van 1 kilo onder elke arm.
Ik moest ooit maandverband kopen en het maakte de jongen achter de kassa overduidelijk ongemakkelijk. Nu ga ik maar in de rij staan bij een vrouwelijke kassière als ik weer eens dat spul moet kopen.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:01 schreef Tem het volgende:
Ik doe de boodschappen.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:08 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Gaat jouw vrouw al met voordeelpakken over straat?
Gadverdamme... Nog steeds beter dan naar kots ruikende heroineverslaafden die even een kratje bier bij de Jumbo gaan halen denk ik.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Stond eens bij de drogist achter een kerel die een heel arsenaal aan wormenkuurtjes ging afrekenen.... Hij zag er zelf ook een beetje korzelig uit.
Snap ik dus geen bal van.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:10 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik moest ooit maandverband kopen en het maakte de jongen achter de kassa overduidelijk ongemakkelijk. Nu ga ik maar in de rij staan bij een vrouwelijke kassière als ik weer eens dat spul moet kopen.
Toen ik dat deed ging de vrouwelijke cassiere me weer heel raar aankijken.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:10 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik moest ooit maandverband kopen en het maakte de jongen achter de kassa overduidelijk ongemakkelijk. Nu ga ik maar in de rij staan bij een vrouwelijke kassière als ik weer eens dat spul moet kopen.
Ze heeft vast een vriend/broer die dat nooit voor haar wil doen en realiseerde zich dat toen ze jou zag.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:14 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Toen ik dat deed ging de vrouwelijke cassiere me weer heel raar aankijken.
Snap ik ook maar weinig van. Heb zo vaak een tampon gehaald bij de drogist of supermarkt voor een vriendin. En als ze vreemd gaan kijken, vertel ik wel erbij dat ik hem vanavond in m'n kont ga stoppen.quote:
Ze reageerde eerst heel vriendelijk, maar toen ik uitlegde dat ik ze ging gebruiken om mijn bloedige anus te dempen begon ze gek te doen. Jammer weer.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:15 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ze heeft vast een vriend/broer die dat nooit voor haar wil doen en realiseerde dat toen ze jou zag.
Dan zie je al snel de opluchting op hun gezicht verschijnen.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:18 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Snap ik ook maar weinig van. Heb zo vaak een tampon gehaald bij de drogist of supermarkt voor een vriendin. En als ze vreemd gaan kijken, vertel ik wel erbij dat ik hem vanavond in m'n kont ga stoppen.
Teveel moeten krabben door die nare aarsmaden?quote:Op maandag 5 juni 2017 17:20 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ze reageerde eerst heel vriendelijk, maar toen ik uitlegde dat ik ze ging gebruiken om mijn bloedige anus te dempen begon ze gek te doen. Jammer weer.
Is niet echt haar schuld, het is ook een beetje raar om daar maandverband voor te gebruiken.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:20 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ze reageerde eerst heel vriendelijk, maar toen ik uitlegde dat ik ze ging gebruiken om mijn bloedige anus te dempen begon ze gek te doen. Jammer weer.
Men zou toch mogen verwachten dat dat laatste jou interesseert.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:21 schreef Kaas- het volgende:
Ah, jullie hebben het over tampons en anussen. Ik ga weer even verder met HoC. Aflevering 9 nu.
Gewoon vertellen aan de medewerkster dat je wijf een uitgewoonde plofkut heeft en dat je het beu bent dat je de substanties die daar uit komen lekken elke keer van de bank moet schrapen.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:20 schreef Njosnavelin het volgende:
Moet je wel maar net weten welke tampons/maandverband oid je moet hebben. Zoek dat maar eens uit, als man.
Allemaal waarquote:Vogel’s Laws of Video Game Storytelling
1. Players will forgive your game for having a good story, as long as you allow them to ignore it.
2. When people say a video game has a “good story,” what they mean is that it has a story.
3. The story of almost all video games is, “See that guy over there? That guy is bad. Kill that guy.” This almost never leads to a good story.
Zou jou moeten aanspreken met dat lekkende open riool van je.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:21 schreef Kaas- het volgende:
Ah, jullie hebben het over tampons en anussen. Ik ga weer even verder met HoC. Aflevering 9 nu.
Goed verhaal, Pokkelfrans.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:56 schreef Pokkelmans het volgende:
In mijn jonge puberteit ooit eens een morning after pil moeten halen omdat mijn superieure zaad zich natuurlijk niet zomaar laat weerhouden door eenvoudige anticonceptiva. Was tijdens een feestdag of zo, dus in de wijde omtrek was er geen apotheek geopend. Moest eerst nog een stuk met bus en trein. Onderweg wel mooi tijd gehad, dus heel netjes de naam van de werkzame substantie uit mijn hoofd geleerd om genante momenten te voorkomen.
Bij de apotheker aangekomen, natuurlijk stampvol, want de enige geopende apotheek in de omgeving, eindelijk aan de beurt. Ik netjes vragen naar die werkzame substantie. "Wat zeg je?", nog een keertje herhalen. "Volgens mij begrijp ik niet wat je bedoelt, jongeman". "Ikwilgraageenmorningafterpil" "wat zeg je?" "Ik wil graag een morning after pil". "OH EEN MORNING AFTER PIL!" *flashbang effect.mkv*
Ben je niet wat oud voor kinderspelletjes?quote:Op maandag 5 juni 2017 18:03 schreef Tijger_m het volgende:
Hier moest ik wel om lachen:
[..]
Allemaal waar
Ja, ik speel dan ook games met een leeftijdskwalificatie van tenminste 16 jaarquote:Op maandag 5 juni 2017 18:14 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ben je niet wat oud voor kinderspelletjes?
Ook al gedaan, ook de MAP.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:17 schreef xpompompomx het volgende:
Als man zwangerschapstesten halen is pas een feest.
quote:Op maandag 5 juni 2017 17:56 schreef Pokkelmans het volgende:
In mijn jonge puberteit ooit eens een morning after pil moeten halen omdat mijn superieure zaad zich natuurlijk niet zomaar laat weerhouden door eenvoudige anticonceptiva. Was tijdens een feestdag of zo, dus in de wijde omtrek was er geen apotheek geopend. Moest eerst nog een stuk met bus en trein. Onderweg wel mooi tijd gehad, dus heel netjes de naam van de werkzame substantie uit mijn hoofd geleerd om genante momenten te voorkomen.
Bij de apotheker aangekomen, natuurlijk stampvol, want de enige geopende apotheek in de omgeving, eindelijk aan de beurt. Ik netjes vragen naar die werkzame substantie. "Wat zeg je?", nog een keertje herhalen. "Volgens mij begrijp ik niet wat je bedoelt, jongeman". "Ikwilgraageenmorningafterpil" "wat zeg je?" "Ik wil graag een morning after pil". "OH EEN MORNING AFTER PIL!" *flashbang effect.mkv*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |