Als hij voorbedachte rade had wel ja. Heb je hem wel eens kwaadaardig lachend in een notitieblokje zien schrijven?quote:Op maandag 5 juni 2017 13:15 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Mijn kat heeft als hobby het slopen van vlinders. Is dat ook moord?
Telt op de schuur klimmen zodat je beter bij de vlinderboom kan ook?quote:Op maandag 5 juni 2017 13:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als hij voorbedachte rade had wel ja. Heb je hem wel eens kwaadaardig lachend in een notitieblokje zien schrijven?
twitter:HeidanusPaul twitterde op maandag 05-06-2017 om 08:44:40Lees op social media stuitende aannames en vooroordelen over het #politiewerk mbt #Bunschoten #Achterveld. Triest! https://t.co/RNdC9xEAiZ reageer retweet
Er was ook een oproep gedaan omdat er een achtjarig kind in de kofferbak van een gele auto gedaan zou zijn, dit bleek een grap of zo...quote:Op maandag 5 juni 2017 13:27 schreef skysherrif het volgende:
Eerlijk gezegd totaal nog niet bezig gehouden met de zaak..., maar lees dat van het weekend ook meerdere jonge meisjes zijn gestalkt door een zwarte volkswagen polo en zelfs ook zijn klemgereden?
In de buurt van Achterveld
Ik zou rennen.quote:Beste Beatrijs,
Ik ben dol op mijn vriend. Maar diep van binnen knaagt de twijfel of hij wel bij mij past en ik betrap mezelf ook op wantrouwen. De redenen: hij gaat minstens twee keer per week alleen uit en komt dan vaak pas rond drie uur thuis; hij heeft mij na elf jaar nog niet aan zijn vrienden voorgesteld; hij spreekt geregeld af met zijn ex, die ik ook nog nooit heb ontmoet.
En hoewel we al elf jaar samen zijn en vijf jaar samenwonen, wil hij dit nog steeds niet officieel laten registreren. Hij wilde ook niet samen een hypotheek afsluiten en dat heb ik toen maar alleen gedaan. Ik heb mijn onvrede over deze zaken meermaals uitgesproken. Hij zegt dan dat hij van mij houdt, maar zijn vrijheid nodig heeft. Dat hij mij niet in zijn vriendenkring betrekt, is om zijn ex geen pijn te doen. Ik wil hem niet kwijt en wil geen zeur zijn.
Hij is lief, heeft veel humor, is knap en ik vrij heel graag met hem. Maar om de zoveel tijd heb ik veel last van zijn vrijheidsdrang en maken we hier (zinloze) ruzies over. Het ene moment vind ik dat ik aan mezelf moet werken en dezelfde autonomie moet nastreven als hij. Het andere moment neem ik hem juist die autonome opstelling kwalijk. Wat is uw advies?
Mij ook niet. Ook daarom de klacht aan het adres van Wijnberg.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:00 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Nou ja... ik zeg niet dat hij dat allemaal doet in dat artikel. Maar hij zou het zeker kunnen.Verder dacht ik dat de man waarover het artikel gaat slechts een speler in de marge is. De poppetjes boeien me nooit zo eigenlijk. Ik ben meer genteresseerd in de wereldproblemen die zij zouden moeten (maar niet kunnen of willen..) aanpakken.
Het is juist het minst extremistische land, klapjosti.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:30 schreef skysherrif het volgende:
Dat conflict met Quatar is trouwens best interessant, wist helemaal niet dat dat land het meest extremistische was van de golfstaten.
Qatar is toch het land dat overal moslimbroederschap, militante tak islam, aan de macht wil hebben.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is juist het minst extremistische land, klapjosti.
Die neukt dus gewoon met die ex. 100%. Je vriendin/vrouw niet willen voorstellen aan vrienden, meerdere keren per week tot heel laat alleen weg gaan, geen hypotheek (als je er al eentje hebt komt dat uit natuurlijk).quote:Op maandag 5 juni 2017 13:32 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik zou rennen.Waarom accepteren mensen dit van hun geliefde?
Volgens mij zijn er meer problemen met de Saudische staatsgodsdienstquote:Op maandag 5 juni 2017 13:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Qatar is toch het land dat overal moslimbroederschap, militante tak islam, aan de macht wil hebben.
Het gaat al 11 jaar goed. Als zij het knagen achterwege laat dan kan het zo makkelijk nog 11 jaar mee mevrouwtje.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:32 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Meh, hangt wel een beetje van de levensfase af. Ik wil ook nog steeds niet fulltime met mevr. samenwonen. Misschien over een jaar of twee.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:32 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Je bedoelt dat er problemen zijn tussen de 2 omdat SA sunni is en Qatar Sjiitisch?quote:Op maandag 5 juni 2017 13:36 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er meer problemen met de Saudische staatsgodsdienst
Ze wonen al vijf jaar samen h.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:37 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Meh, hangt wel een beetje van de levensfase af. Ik wil ook nog steeds niet fulltime met mevr. samenwonen. Misschien over een jaar of twee.
Ik ben er alleen nog niet helemaal uit of de schrijfster de "side chick" is of dat die ex dat is.quote:
Nee, dat het Wahabisme op zichzelf al een redelijk negatief imago heeft, althans hier in de Westerse wereld. Zo'n conservatieve interpretatie wringt nogal met de hedendaagse westerse waarden. En SA exporteert dat gedachtegoed met haar oliedollars.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je bedoelt dat er problemen zijn tussen de 2 omdat SA sunni is en Qatar Sjiitisch?
Valt volgens mij wel mee, uiteindelijk is dat niet echt een bedreiging voor hun monarchie.
Katten horen gewoon in de nasi goreng.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:15 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Mijn kat heeft als hobby het slopen van vlinders. Is dat ook moord?
Ik gok dat zijn spullen bij de schrijfster liggen en dat hij daar ook de meeste tijd is. Ze schrijft dat hij laat thuis komt, niet dat hij wegblijft. Dan is de ex (of een derde vrouw) dus de extra vrouw denk ik. Maar de vriendenclub weet niet waar hij woont...quote:Op maandag 5 juni 2017 13:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben er alleen nog niet helemaal uit of de schrijfster de "side chick" is of dat die ex dat is.
Meen je dit nou serieus Pokkel? 11 jaar niet voorstellen aan vrienden om een ex niet te kwetsen, twee keer per week tot diep in de nacht alleen weg en geen samenlevingscontract oid willen na 11 jaar (!). Dat is niet "enige vrijheid en zelfstandigheid" maar gewoon bizar. Het lijkt op het verbergen van je relatie voor anderen en dat is nooit een goede zaak.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kun je nog wel behoefte hebben aan enige vrijheid en zelfstandigheid.
Dat is natuurlijk ook niet zo mooi, integendeel.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee, dat het Wahabisme op zichzelf al een redelijk negatief imago heeft, althans hier in de Westerse wereld. Zo'n conservatieve interpretatie wringt nogal met de hedendaagse westerse waarden. En SA exporteert dat gedachtegoed met haar oliedollars.
http://www.ad.nl/dossier-(...)de-politie~aa6f7732/quote:Op maandag 5 juni 2017 13:27 schreef skysherrif het volgende:
Eerlijk gezegd totaal nog niet bezig gehouden met de zaak..., maar lees dat van het weekend ook meerdere jonge meisjes zijn gestalkt door een zwarte volkswagen polo en zelfs ook zijn klemgereden?
In de buurt van Achterveld
En voor je het weet heb je een boze meute voor je huis staan omdat je meehelpt met een zoekactie.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/dossier-(...)de-politie~aa6f7732/
Dat waren dus twee mannen die vrijwillig meehielpen met de zoekactie. Alleen door al die wannabe-CSI-figuren op social media (en dat is inclusief Fok!) kwam het verhaal in de wereld dat ze verdacht waren.
Als mensen het over wijf hebben als ze over een vrouw praten moet ik altijd aan "Zai was die wijf van die lange." denken.quote:
Niet alsof dit voor het eerst gebeurt natuurlijk. En nog zijn er allerlei figuren die niet kunnen stoppen met dit soort debiele acties. Een naar soort ziekelijke fascinatie maakt zich meester over mensen als het om moord en doodslag gaat, en het internet geeft ze de middelen om gewoon maar iemand aan te wijzen.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
En voor je het weet heb je een boze meute voor je huis staan omdat je meehelpt met een zoekactie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |