Zolang de bommen niet op het veld vallen zie ik de FIFA het nog wel door laten gaan.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Juist wel. Hopen dat de hele regio in de hens staat dan. Die kans acht ik sowieso niet zo klein.
Ligt eraan of Qatar betaald heeft of niet.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:10 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zolang de bommen niet op het veld vallen zie ik de FIFA het nog wel door laten gaan.
Oh ja, alleen dan komt er niemand.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:10 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zolang de bommen niet op het veld vallen zie ik de FIFA het nog wel door laten gaan.
Die snap ik niet helemaal, Qatar is Sunni, Salafi zelfs en dat zijn geen vrienden van Iran.quote:Op maandag 5 juni 2017 09:21 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Heeft mogelijk iets te maken met Iran.
Meer dan je misschien denkt:quote:Op maandag 5 juni 2017 12:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Die snap ik niet helemaal, Qatar is Sunni, Salafi zelfs en dat zijn geen vrienden van Iran.
quote:De drie landen beschuldigen Doha ervan onder één hoedje te spelen met sjiitische vijand Iran. De Golfstaten liggen al enkele weken overhoop na een 'hack' van het Qatarese persbureau QNA. Dat nieuwsagentschap had op 23 mei gemeld dat de Qatarese sjeik Tamim bin Hamad al-Thani aartsvijand Iran een islamitische macht had genoemd die niet kan worden genegeerd. De emir zou ook gezegd hebben dat 'er geen reden is voor Arabische vijandigheid jegens Iran', wat de andere Golfstaten in het verkeerde keelgat schoot.
Die Qatarese sjeik heeft gewoon iets verstandigs gezegd en nu krijgt Qatar alle extremistische soenitische staten over zich heen.quote:
De Emir heeft niet zo'n problemen met Iran vergeleken met de andere Golfstaten. En dat is meer dan genoeg om alle Arabieren over de zeik te krijgen. Maar inderdaad is Qatar netjes wahabitisch.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Die snap ik niet helemaal, Qatar is Sunni, Salafi zelfs en dat zijn geen vrienden van Iran.
14 en 16 jarigen verdachten in moord op Savannah en Romyquote:Dramatische ontwikkeling: twee slachtoffers van 14 en verdachten van 14 en 16. Ongelofelijk.
Het lijkt er in ieder geval op dat het geen seriemoordenaar is dan.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
14 en 16 jarigen verdachten in moord op Savannah en Romy
Dat topic in NWSquote:Op maandag 5 juni 2017 12:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Er is een 16-jarige opgepakt in de zaak van Romy en een 14-jarige in de zaak van Savannah. Nu lijkt het net alsof die twee knapen samen twee meisjes vermoord hebbenquote:Op maandag 5 juni 2017 12:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Na al het gebagger en dan komt ook nog eens Possetje even tussendoorquote:Op maandag 5 juni 2017 00:19 schreef possetje het volgende:
ja ik weet niet zeker maar ik gok : ja het plaatsje waar ze gevonden is lijkt me ook echt zo een typisch dorp met veel afgelegen dijkweggetjes enzo, en dan ben ik daar wel eens in zo een dorp geweest. en op zo een dijkweggetje hoort dus ook echt niemand je om hulp roepen als er opeens een moordenaar voor je staat ey,
Weer dronken waarschijnlijk.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Na al het gebagger en dan komt ook nog eens Possetje even tussendoor
Oh ja, lok hem hierheen, helemaal top.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Na al het gebagger en dan komt ook nog eens Possetje even tussendoor
Die ligt zijn roes nog uit te slapen waarschijnlijk.quote:
quote:
Goede post wel.quote:Er zijn idd kleuters die opgeleid worden tot moordbeesten. Die walgelijk videootjes heb ik ook gezien. Het mooie is; ze lopen zonder pardon gewoon Europa, en dus ook Nederland binnen als ze hun diploma tot moordbeest gehaald hebben. Ja mensen, het gebeurt echt!
Mijn kat heeft als hobby het slopen van vlinders. Is dat ook moord?quote:Op maandag 5 juni 2017 13:14 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Moordbeest? Leeuwen bijvoorbeeld.
Kinderen van een jaar of 3 bedoel je.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:14 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Moordbeest? Leeuwen bijvoorbeeld.
Ja.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:15 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Mijn kat heeft als hobby het slopen van vlinders. Is dat ook moord?
Leer hem dat eens snel afquote:Op maandag 5 juni 2017 13:15 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Mijn kat heeft als hobby het slopen van vlinders. Is dat ook moord?
quote:Ik moet heel eerlijk zijn, Bomaanslag hier, aanslag daar, 10 doden daar, 6 zus 4 zo... Het raakt me niet meer maar deze 2, deze meisjes.... Ik weet niet wat het is maar het voelt alsof ik 2 zusjes ben kwijtgeraakt...
Ik hoop met recht dat de dader of daders gevonden worden en de zwaarste straf ooit krijgen!!!
Oh en politie, zien jullie nog steeds geen connectie tussen de 2 vermissingen?
Op passen want ik ben in staat om zelf onderzoek te gaan plegen. 9 van de 10 onderzoeken als deze verneuken jullie helaas...
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |