Dat topic in NWSquote:Op maandag 5 juni 2017 12:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
14 en 16 jarigen verdachten in moord op Savannah en Romy
Er is een 16-jarige opgepakt in de zaak van Romy en een 14-jarige in de zaak van Savannah. Nu lijkt het net alsof die twee knapen samen twee meisjes vermoord hebbenquote:Op maandag 5 juni 2017 12:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
14 en 16 jarigen verdachten in moord op Savannah en Romy
Na al het gebagger en dan komt ook nog eens Possetje even tussendoorquote:Op maandag 5 juni 2017 00:19 schreef possetje het volgende:
ja ik weet niet zeker maar ik gok : ja het plaatsje waar ze gevonden is lijkt me ook echt zo een typisch dorp met veel afgelegen dijkweggetjes enzo, en dan ben ik daar wel eens in zo een dorp geweest. en op zo een dijkweggetje hoort dus ook echt niemand je om hulp roepen als er opeens een moordenaar voor je staat ey,
Weer dronken waarschijnlijk.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Na al het gebagger en dan komt ook nog eens Possetje even tussendoor
Oh ja, lok hem hierheen, helemaal top.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Na al het gebagger en dan komt ook nog eens Possetje even tussendoor
Die ligt zijn roes nog uit te slapen waarschijnlijk.quote:
quote:
Goede post wel.quote:Er zijn idd kleuters die opgeleid worden tot moordbeesten. Die walgelijk videootjes heb ik ook gezien. Het mooie is; ze lopen zonder pardon gewoon Europa, en dus ook Nederland binnen als ze hun diploma tot moordbeest gehaald hebben. Ja mensen, het gebeurt echt!
Mijn kat heeft als hobby het slopen van vlinders. Is dat ook moord?quote:Op maandag 5 juni 2017 13:14 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Moordbeest? Leeuwen bijvoorbeeld.
Kinderen van een jaar of 3 bedoel je.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:14 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Moordbeest? Leeuwen bijvoorbeeld.
Ja.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:15 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Mijn kat heeft als hobby het slopen van vlinders. Is dat ook moord?
Leer hem dat eens snel afquote:Op maandag 5 juni 2017 13:15 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
quote:Ik moet heel eerlijk zijn, Bomaanslag hier, aanslag daar, 10 doden daar, 6 zus 4 zo... Het raakt me niet meer maar deze 2, deze meisjes.... Ik weet niet wat het is maar het voelt alsof ik 2 zusjes ben kwijtgeraakt...
Ik hoop met recht dat de dader of daders gevonden worden en de zwaarste straf ooit krijgen!!!
Oh en politie, zien jullie nog steeds geen connectie tussen de 2 vermissingen?
Op passen want ik ben in staat om zelf onderzoek te gaan plegen. 9 van de 10 onderzoeken als deze verneuken jullie helaas...
quote:
Als hij voorbedachte rade had wel ja. Heb je hem wel eens kwaadaardig lachend in een notitieblokje zien schrijven?quote:Op maandag 5 juni 2017 13:15 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Telt op de schuur klimmen zodat je beter bij de vlinderboom kan ook?quote:Op maandag 5 juni 2017 13:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als hij voorbedachte rade had wel ja. Heb je hem wel eens kwaadaardig lachend in een notitieblokje zien schrijven?
twitter:HeidanusPaul twitterde op maandag 05-06-2017 om 08:44:40Lees op social media stuitende aannames en vooroordelen over het #politiewerk mbt #Bunschoten #Achterveld. Triest! https://t.co/RNdC9xEAiZ reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |