Nou, jammer...hilarisch meer.quote:
Stel je voor dat ze eerst nog maanden chaos hebben voordat ze verder kunnen met de onderhandelingen met de EU. Wat een drama. En die klok maar tikken.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nou, jammer...hilarisch meer.
NI is verdeeld over 3-4 partijen waarvan er maar een aan de CON kant staat dus dat zou toch wel lachen worden.
Leuk toch? Eigen schuld en zo.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:10 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Stel je voor dat ze eerst nog maanden chaos hebben voordat ze verder kunnen met de onderhandelingen met de EU. Wat een drama. En die klok maar tikken.
"Jammer dat ze geen messen hebben gebruikt. Komt er weer een debat over vrij wapenbezit op gang."quote:Op maandag 5 juni 2017 15:11 schreef skysherrif het volgende:
Shooting met minstens 5 doden in Florida trouwens
Gisteren zat er een journalist van The Economist aan tafel bij Buitenhof. Die schetste een gitzwart beeld. Wat een incompetentie daar in de politiek.quote:
Volgens mij gaat het om enkele duizenden mensen die in de gaten worden gehouden. Een retourtje Libië gaat dan wat ver, maar je kan niet voorkomen dat zo iemand een busje huurt en die op gegeven moment van de weg stuurt.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gaat toch nergens meer over, die jongen van Manchester werd ook al 5 keer gemeld en kon eventjes een retourtje Libië plannen.
Yep, de britse landbouw slaat alarm en krijgt alleen maar wazige blikken als antwoord als ze met ministeries om de tafel gaan zitten die totaal niet weten wat er speelt en wat de schade zal zijnquote:Op maandag 5 juni 2017 15:14 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Gisteren zat er een journalist van The Economist aan tafel bij Buitenhof. Die schetste een gitzwart beeld. Wat een incompetentie daar in de politiek.
Lang niet gezien, Nautilus.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:14 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
"Jammer dat ze geen messen hebben gebruikt. Komt er weer een debat over vrij wapenbezit op gang."
May is vakkundig haar voorsprong om zeep aan het helpen. Die verkiezingen uitroepen wordt een enorme flater op deze manier.quote:
Niemand weet hoe het uit gaat pakken omdat niemand weet welke afspraken er worden gemaakt omdat niemand weet wie de onderhandelingen gaat voeren omdat niet weet wat er op het spel staat omdat niemand weet hoe het uit gaat pakken.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Yep, de britse landbouw slaat alarm en krijgt alleen maar wazige blikken als antwoord als ze met ministeries om de tafel gaan zitten die totaal niet weten wat er speelt en wat de schade zal zijn
Ja, misschien kan die journalist het overnemen. Dan zou het heel wat beter gaan.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:14 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Gisteren zat er een journalist van The Economist aan tafel bij Buitenhof. Die schetste een gitzwart beeld. Wat een incompetentie daar in de politiek.
Ach wel leuk, safe and strong de verkiezingen ingaan en net als Cameron volledig op je bek gaan, lijkt wel een thema bij de CON'squote:Op maandag 5 juni 2017 15:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
May is vakkundig haar voorsprong om zeep aan het helpen. Die verkiezingen uitroepen wordt een enorme flater op deze manier.
Ik weet niet of dit sarcasme is, maar het zou al heel veel helpen als May stopt met haar slogan dat geen akkoord beter is dan een slecht akkoord. Dat is gewoon vragen om krokodillentranen.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:17 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ja, misschien kan die journalist het overnemen. Dan zou het heel wat beter gaan.
Nog altijd beter dan hoe we in Nederland met referenda omgaan.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:22 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit sarcasme is, maar het zou al heel veel helpen als May stopt met haar slogan dat geen akkoord beter is dan een slecht akkoord. Dat is gewoon vragen om krokodillentranen.
Ja, in Nederland roepen we een raadgevend referendum uit en dan doen we net alsof het bindend is en politici dictators zijn als ze onze raad niet uitvoeren.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan hoe we in Nederland met referenda omgaan.
Sommige politici zelf deden alsof het bindend was hequote:Op maandag 5 juni 2017 15:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, in Nederland roepen we een raadgevend referendum uit en dan doen we net alsof het bindend is en politici dictators zijn als ze onze raad niet uitvoeren.
Goede vergelijking weer.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan hoe we in Nederland met referenda omgaan.
Tsja, ik had uberhaupt gewoon remain gestemd. De uitkomst was echter anders.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:31 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Goede vergelijking weer.![]()
Geen akkoord met de EU zal blijkbaar leiden tot vliegtuigen die niet die meer mogen opstijgen, de grens met Ierland gaat potdicht en supermarkten worden niet meer bevoorraad. Gibraltar zal ook te maken krijgen met dichte grenzen. De journalist van gisteren noemde het apocalyptisch. De VK zit in dit situatie dat ze blij moeten zijn met alles dat de EU ze gunt. Nu de EU schofferen en stoer doen voor de bühne maakt de situatie er niet beter op voor de Britten.
Het gaat niet zozeer over de keuze voor een Brexit en dat deze nu wordt uitgevoerd. Vandaar dat je vergelijking met Nederland en de referenda super krom is. Hoe ze de Brexit willen uitvoeren, is het probleem. May loopt stoer te doen over een harde Brexit en dat geen akkoord beter is dan een slecht akkoord terwijl ze donders goed weet dat ze elk akkoord moet accepteren dat op tafel komt te liggen. Ze heeft geen enkele troefkaart in handen.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Tsja, ik had uberhaupt gewoon remain gestemd. De uitkomst was echter anders.
Voor de EU zijn deals uiteindelijk toch ook gewoon beter?quote:Op maandag 5 juni 2017 15:36 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Het gaat niet zozeer over de keuze voor een Brexit en dat deze nu wordt uitgevoerd. Vandaar dat je vergelijking met Nederland en de referenda super krom is. Hoe ze de Brexit willen uitvoeren, is het probleem. May loopt stoer te doen over een harde Brexit en dat geen akkoord beter is dan een slecht akkoord terwijl ze donders goed weet dat ze elk akkoord moet accepteren dat op tafel komt te liggen. Ze heeft geen enkele troefkaart in handen.
Ik bedoelde met "we" ook niet de burgers maar het hele volk. Een raadgevend referendum bindend verklaren was ook van de politici heel dom.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Sommige politici zelf deden alsof het bindend was he
Volgens mij is niets rond de brexit goed overdacht.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik neem aan dat daar goed over is nagedacht.
Daarom zeg ik ook dat we hier in Nederland niet zo goed met referenda omgaan.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik bedoelde met "we" ook niet de burgers maar het hele volk. Een raadgevend referendum bindend verklaren was ook van de politici heel dom.
Daar gaf ik je in gelijk en toen ging je mij tegenspreken.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat we hier in Nederland niet zo goed met referenda omgaan.
Waarom zou je dat niet uitspreken. De EU weet best dat het VK een akkoord nodig heeft. Dus die houdt ze niet voor de gek. Het zijn haar eigen kiezers die de waarheid niet te horen krijgen van hun premier. Het lijkt meer stoerdoenerij om het volk rustig te houden (en stemmen te krijgen voor de verkiezingen) dan dat ze echt slim bezig is.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Voor de EU zijn deals uiteindelijk toch ook gewoon beter?
Zij weet natuurlijk ook wel dat slechte deals beter zijn dan geen, maar dat ga je niet uitspreken nu de onderhandelingen nog bezig zijn.
Ik neem aan dat daar goed over is nagedacht.
Ik dacht dat je onder "we" niet politici schaardequote:Op maandag 5 juni 2017 15:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar gaf ik je in gelijk en toen ging je mij tegenspreken.
Ik denk overigens niet dat het zo'n vaart gaat lopen. Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan. Het VK gaat echt niet tegen een grote voedselcrisis en potdichte grenzen aanlopen, daar ben ik van overtuigd. Ik weet dat heel veel mensen lopen te doemdenken en worst-case-scenario's aandragen maar dat lijkt me ook een deel paniekzaaien.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:42 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet uitspreken. De EU weet best dat het VK een akkoord nodig heeft. Dus die houdt ze niet voor de gek. Het zijn haar eigen kiezers die de waarheid niet te horen krijgen van hun premier. Het lijkt meer stoerdoenerij om het volk rustig te houden (en stemmen te krijgen voor de verkiezingen) dan dat ze echt slim bezig is.
Dat de EU liever wel een akkoord heeft is zo, maar ze gaan geen grote cadeaus weggeven die ten koste gaan van de EU. Zij overleven het wel als er geen akkoord komt. De Britten met hun lege supermarkten en hun vliegtuigen die niet mogen opstijgen, hebben een gigantisch probleem.
Mijn gok is dat de VK zal inbinden voordat het zover komt. Ze zullen wel iets krijgen waarmee ze trots naar hun kiezers kunnen gaan en verder hebben ze maar te accepteren wat de EU ze geeft.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk overigens niet dat het zo'n vaart gaat lopen. Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan. Het VK gaat echt niet tegen een grote voedselcrisis en potdichte grenzen aanlopen, daar ben ik van overtuigd.
Dat denk ik ook. En zelfs als er helemaal geen akkoord komt zal dat niet catastrofaal zijn.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:44 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Mijn gok is dat de VK zal inbinden voordat het zover komt. Ze zullen wel iets krijgen waarmee ze trots naar hun kiezers kunnen gaan en verder hebben ze maar te accepteren wat de EU ze geeft.
Dat zou wel knullig zijn van de onderhandelaars van de EU. Want dan verlies je één van je grootste voordelen bij de onderhandelingen. Kan er uitstel worden gegeven trouwens? Of is die grens van twee jaar echt keihard? Anders zie ik dat ook nog wel gebeuren.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. En zelfs als er helemaal geen akkoord komt zal dat niet catastrofaal zijn.
Als ik het goed begrijp is die grens hard, tenzij er unaniem tot verlenging wordt besloten. Anders stoppen de verdragen met werken.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:49 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dat zou wel knullig zijn van de onderhandelaars van de EU. Want dan verlies je één van je grootste voordelen bij de onderhandelingen. Kan er uitstel worden gegeven trouwens? Of is die grens van twee jaar echt keihard? Anders zie ik dat ook nog wel gebeuren.
Verlenging is mogelijk maar het VK heeft geen vrienden gemaakt en de beslissing moet unaniem genomen worden door alle lidstaten, dat kan nog wel eens heel moeilijk worden.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:49 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dat zou wel knullig zijn van de onderhandelaars van de EU. Want dan verlies je één van je grootste voordelen bij de onderhandelingen. Kan er uitstel worden gegeven trouwens? Of is die grens van twee jaar echt keihard? Anders zie ik dat ook nog wel gebeuren.
Oké, dan zit uitstel er wel in. De meeste landen hebben immers liever een akkoord dan geen akkoord.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp is die grens hard, tenzij er unaniem tot verlenging wordt besloten. Anders stoppen de verdragen met werken.
twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 05-06-2017 om 15:49:56Pathetic excuse by London Mayor Sadiq Khan who had to think fast on his "no reason to be alarmed" statement. MSM is working hard to sell it! reageer retweet
Wat een afschuwelijke vent is het ook. Wat heeft hij überhaupt tegen die burgemeester?quote:Op maandag 5 juni 2017 15:54 schreef skysherrif het volgende:
twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 05-06-2017 om 15:49:56Pathetic excuse by London Mayor Sadiq Khan who had to think fast on his "no reason to be alarmed" statement. MSM is working hard to sell it! reageer retweet
![]()
Net een peuter die snoep wil in de supermarkt en het niet krijgt van zijn ouders.twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 05-06-2017 om 15:35:00.@foxandfriends Dems are taking forever to approve my people, including Ambassadors. They are nothing but OBSTRUCTIONISTS! Want approvals. reageer retweet
Let op: unaniem. "De meeste" heb je niets aan. Er zijn wel wat lidstaten die dit kunnen gaan gebruiken om het VK onder druk te zetten als dat nodig is. Spanje bijvoorbeeld als de Gibraltar-kwestie niet goed opgelost wordt.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:53 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Oké, dan zit uitstel er wel in. De meeste landen hebben immers liever een akkoord dan geen akkoord.
quote:Op maandag 5 juni 2017 15:57 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Wat een afschuwelijke vent is het ook. Wat heeft hij überhaupt tegen die burgemeester?
Zijn tweets van eerder deze dag zijn trouwens ook weer niet erg presidentieel.Net een peuter die snoep wil in de supermarkt en het niet krijgt van zijn ouders.twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 05-06-2017 om 15:35:00.@foxandfriends Dems are taking forever to approve my people, including Ambassadors. They are nothing but OBSTRUCTIONISTS! Want approvals. reageer retweet
En dat gejank over zijn travel ban is ook weer van een extreem laag niveau.
twitter:awzurcher twitterde op maandag 05-06-2017 om 15:44:23There are 50 US ambassadorships to foreign nations. Trump has officially nominated nine. Four have been confirmed.... https://t.co/VWgOwY1daM reageer retweet
Je zou werkelijk niet geloven dat dit echt de president is.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:54 schreef skysherrif het volgende:
![]()
Dat hij achterloopt met mensen nomineren is natuurlijk de schuld van Clinton, Obama en CNN.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]twitter:awzurcher twitterde op maandag 05-06-2017 om 15:44:23There are 50 US ambassadorships to foreign nations. Trump has officially nominated nine. Four have been confirmed.... https://t.co/VWgOwY1daM reageer retweet
Dit is ook helemaal niet waar, voor verreweg de meeste functies heeft Trump nog geen kandidaat.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:57 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 05-06-2017 om 15:35:00.@foxandfriends Dems are taking forever to approve my people, including Ambassadors. They are nothing but OBSTRUCTIONISTS! Want approvals. reageer retweet
Khan is moslim en heeft het gewaagd om Donald Trump's kwaliteiten en commentaar in twijfel te trekken. Dat is het in een notedop.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:57 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Wat een afschuwelijke vent is het ook. Wat heeft hij überhaupt tegen die burgemeester?
Zijn tweets van eerder deze dag zijn trouwens ook weer niet erg presidentieel.Net een peuter die snoep wil in de supermarkt en het niet krijgt van zijn ouders.twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 05-06-2017 om 15:35:00.@foxandfriends Dems are taking forever to approve my people, including Ambassadors. They are nothing but OBSTRUCTIONISTS! Want approvals. reageer retweet
En dat gejank over zijn travel ban is ook weer van een extreem laag niveau.
Hoe zat dat eigenlijk met Obama bijv. rond deze tijd, of bush.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is ook helemaal niet waar, voor verreweg de meeste functies heeft Trump nog geen kandidaat.
https://www.washingtonpos(...)ee-tracker/database/
Voor de 559 positions zijn er 39 aangenomen en 63 genomineerd. Van die laatste groep ook nog een heel groot deel in de laatste week van mei.
quote:Op maandag 5 juni 2017 16:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoe zat dat eigenlijk met Obama bijv. rond deze tijd, of bush.
Obama had toen ook nog een meerderheid in de senaat toch?quote:Op maandag 5 juni 2017 16:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De tijd tot posities bevestigd worden is bij Trump langer dan bij zijn voorgangers, maar het aantal genomineerden veel lager. Dit is een plaatje van twee weken oud maar zo veel is er niet veranderd in de tussentijd geloof ik.
Klopt (net als Trump nu)quote:Op maandag 5 juni 2017 16:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Obama had toen ook nog een meerderheid in de senaat toch?
twitter:arjenUSA twitterde op zondag 04-06-2017 om 22:13:58Pijnlijk. https://t.co/TOYtncYgaN reageer retweet
Gênant gewoon. De BBC zou onafhankelijk moeten zijn.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:13 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
De BBC is ook lekker bezig. Eerst willen ze dat liedje niet draaien. En nu vragen redacteuren gasten om niet te negatief te doen over de Tories.twitter:arjenUSA twitterde op zondag 04-06-2017 om 22:13:58Pijnlijk. https://t.co/TOYtncYgaN reageer retweet
Liedje? Iets meer uitleg?quote:Op maandag 5 juni 2017 16:13 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
De BBC is ook lekker bezig. Eerst willen ze dat liedje niet draaien. En nu vragen redacteuren gasten om niet te negatief te doen over de Tories.twitter:arjenUSA twitterde op zondag 04-06-2017 om 22:13:58Pijnlijk. https://t.co/TOYtncYgaN reageer retweet
Er is momenteel een populaire protestsong over May (Liar Liar) en de BBC weigert het te draaien. Terwijl het in de top 40 staat en zij dat programma uitzenden.quote:
Vorige week sloegen ze het gewoon over. Eerst speelden ze de nummer 11, en toen werd heel blij de nummer 9 aangekondigd alsof er niks aan de hand was.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:17 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Er is momenteel een populaire protestsong over May (Liar Liar) en de BBC weigert het te draaien. Terwijl het in de top 40 staat en zij dat programma uitzenden.
Wat is de officiële verklaring dat ze het niet uitzenden?quote:Op maandag 5 juni 2017 16:17 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Er is momenteel een populaire protestsong over May (Liar Liar) en de BBC weigert het te draaien. Terwijl het in de top 40 staat en zij dat programma uitzenden.
quote:Op maandag 5 juni 2017 16:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat is de officiële verklaring dat ze het niet uitzenden?
Volgens mij las ik ergens dat het dus helemaal niet in hun richtlijnen staat. Maar ik zal dat nog even opzoeken.quote:De BBC zegt het nummer niet te draaien omdat de omroep onpartijdig moet blijven. "In onze journalistieke richtlijnen staat dat we onpartijdig moeten zijn en omdat we momenteel in de aanloop naar de verkiezingen zitten, zullen we het nummer niet draaien", zei de BBC in een verklaring in The Independent. De parlementsverkiezingen zijn donderdag.
quote:Op maandag 5 juni 2017 16:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat is de officiële verklaring dat ze het niet uitzenden?
Via BBC, trouwens.quote:Radio 1 won't be playing the song but insist it hasn't been banned.
In a statement, the station said: "We do not ban songs or artists, however our editorial guidelines require us to remain impartial and the UK is currently in an election period so we will not be playing the song."
Het blijft dus best wel schimmig.quote:The BBC’s stance sounds straightforward but something isn't quite right. Its radio stations will report that “Liar Liar” reached No 1 on iTunes, but refuse to play it. This matters, as playing a song because it tops the charts is a different rationale to playing it because a DJ likes it. The former decision is driven by public choice, the latter is a matter of personal taste. The former shouldn’t really be up for debate.
I asked Ofcom what they thought. They couldn't offer a view since it hadn't been aired yet. I went through their rules covering elections (section 6) and found nothing to justify the ban. The same goes for BBC guidelines. The song doesn’t advocate for one party over another; it is merely critical of the Government. I found nothing to suggest that any music with a political message cannot be played during elections.
Van dat schuurpapier.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:30 schreef Friek_ het volgende:
Net met twee enorme voordeelpakken toiletpapier door het centrum gewandeld. Gewoon geen schaamte hier.
Op je slippers, voor dat echte campinggevoel?quote:Op maandag 5 juni 2017 16:30 schreef Friek_ het volgende:
Net met twee enorme voordeelpakken toiletpapier door het centrum gewandeld. Gewoon geen schaamte hier.
Jesse Klaver gaat dit niet leuk vinden.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:32 schreef Friek_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vierlaags voor mijn gebleekte anus.
Stop gebleekte anussen, stem GroenLinks.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:34 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Jesse Klaver gaat dit niet leuk vinden.
Van die gigantische potten aambeienzalf van 1 kilo onder elke arm.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:01 schreef Tem het volgende:
Iedereen moet dirken dus ik snap die ongemakkelijkheid van wc-papier kopen nooit. Als het nou aambeienzalf is of iets dergelijks kan ik mij het wel weer voorstellen.
Gaat jouw vrouw al met voordeelpakken over straat?quote:Op maandag 5 juni 2017 17:01 schreef Tem het volgende:
Iedereen moet dirken dus ik snap die ongemakkelijkheid van wc-papier kopen nooit. Als het nou aambeienzalf is of iets dergelijks kan ik mij het wel weer voorstellen.
Daar doe ik ook niet moeilijk over. Condooms ook niet.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:01 schreef Tem het volgende:
Stond eens bij de drogist achter een kerel die een heel arsenaal aan wormenkuurtjes ging afrekenen.... Hij zag er zelf ook een beetje korzelig uit.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:08 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Van die gigantische potten aambeienzalf van 1 kilo onder elke arm.
Ik moest ooit maandverband kopen en het maakte de jongen achter de kassa overduidelijk ongemakkelijk. Nu ga ik maar in de rij staan bij een vrouwelijke kassière als ik weer eens dat spul moet kopen.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:01 schreef Tem het volgende:
Ik doe de boodschappen.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:08 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Gaat jouw vrouw al met voordeelpakken over straat?
Gadverdamme... Nog steeds beter dan naar kots ruikende heroineverslaafden die even een kratje bier bij de Jumbo gaan halen denk ik.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Stond eens bij de drogist achter een kerel die een heel arsenaal aan wormenkuurtjes ging afrekenen.... Hij zag er zelf ook een beetje korzelig uit.
Snap ik dus geen bal van.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:10 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik moest ooit maandverband kopen en het maakte de jongen achter de kassa overduidelijk ongemakkelijk. Nu ga ik maar in de rij staan bij een vrouwelijke kassière als ik weer eens dat spul moet kopen.
Toen ik dat deed ging de vrouwelijke cassiere me weer heel raar aankijken.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:10 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik moest ooit maandverband kopen en het maakte de jongen achter de kassa overduidelijk ongemakkelijk. Nu ga ik maar in de rij staan bij een vrouwelijke kassière als ik weer eens dat spul moet kopen.
Ze heeft vast een vriend/broer die dat nooit voor haar wil doen en realiseerde zich dat toen ze jou zag.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:14 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Toen ik dat deed ging de vrouwelijke cassiere me weer heel raar aankijken.
Snap ik ook maar weinig van. Heb zo vaak een tampon gehaald bij de drogist of supermarkt voor een vriendin. En als ze vreemd gaan kijken, vertel ik wel erbij dat ik hem vanavond in m'n kont ga stoppen.quote:
Ze reageerde eerst heel vriendelijk, maar toen ik uitlegde dat ik ze ging gebruiken om mijn bloedige anus te dempen begon ze gek te doen. Jammer weer.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:15 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ze heeft vast een vriend/broer die dat nooit voor haar wil doen en realiseerde dat toen ze jou zag.
Dan zie je al snel de opluchting op hun gezicht verschijnen.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:18 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Snap ik ook maar weinig van. Heb zo vaak een tampon gehaald bij de drogist of supermarkt voor een vriendin. En als ze vreemd gaan kijken, vertel ik wel erbij dat ik hem vanavond in m'n kont ga stoppen.
Teveel moeten krabben door die nare aarsmaden?quote:Op maandag 5 juni 2017 17:20 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ze reageerde eerst heel vriendelijk, maar toen ik uitlegde dat ik ze ging gebruiken om mijn bloedige anus te dempen begon ze gek te doen. Jammer weer.
Is niet echt haar schuld, het is ook een beetje raar om daar maandverband voor te gebruiken.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:20 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ze reageerde eerst heel vriendelijk, maar toen ik uitlegde dat ik ze ging gebruiken om mijn bloedige anus te dempen begon ze gek te doen. Jammer weer.
Men zou toch mogen verwachten dat dat laatste jou interesseert.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:21 schreef Kaas- het volgende:
Ah, jullie hebben het over tampons en anussen. Ik ga weer even verder met HoC. Aflevering 9 nu.
Gewoon vertellen aan de medewerkster dat je wijf een uitgewoonde plofkut heeft en dat je het beu bent dat je de substanties die daar uit komen lekken elke keer van de bank moet schrapen.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:20 schreef Njosnavelin het volgende:
Moet je wel maar net weten welke tampons/maandverband oid je moet hebben. Zoek dat maar eens uit, als man.
Allemaal waarquote:Vogel’s Laws of Video Game Storytelling
1. Players will forgive your game for having a good story, as long as you allow them to ignore it.
2. When people say a video game has a “good story,” what they mean is that it has a story.
3. The story of almost all video games is, “See that guy over there? That guy is bad. Kill that guy.” This almost never leads to a good story.
Zou jou moeten aanspreken met dat lekkende open riool van je.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:21 schreef Kaas- het volgende:
Ah, jullie hebben het over tampons en anussen. Ik ga weer even verder met HoC. Aflevering 9 nu.
Goed verhaal, Pokkelfrans.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:56 schreef Pokkelmans het volgende:
In mijn jonge puberteit ooit eens een morning after pil moeten halen omdat mijn superieure zaad zich natuurlijk niet zomaar laat weerhouden door eenvoudige anticonceptiva. Was tijdens een feestdag of zo, dus in de wijde omtrek was er geen apotheek geopend. Moest eerst nog een stuk met bus en trein. Onderweg wel mooi tijd gehad, dus heel netjes de naam van de werkzame substantie uit mijn hoofd geleerd om genante momenten te voorkomen.
Bij de apotheker aangekomen, natuurlijk stampvol, want de enige geopende apotheek in de omgeving, eindelijk aan de beurt. Ik netjes vragen naar die werkzame substantie. "Wat zeg je?", nog een keertje herhalen. "Volgens mij begrijp ik niet wat je bedoelt, jongeman". "Ikwilgraageenmorningafterpil" "wat zeg je?" "Ik wil graag een morning after pil". "OH EEN MORNING AFTER PIL!" *flashbang effect.mkv*
Ben je niet wat oud voor kinderspelletjes?quote:Op maandag 5 juni 2017 18:03 schreef Tijger_m het volgende:
Hier moest ik wel om lachen:
[..]
Allemaal waar
Ja, ik speel dan ook games met een leeftijdskwalificatie van tenminste 16 jaarquote:Op maandag 5 juni 2017 18:14 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ben je niet wat oud voor kinderspelletjes?
Ook al gedaan, ook de MAP.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:17 schreef xpompompomx het volgende:
Als man zwangerschapstesten halen is pas een feest.
quote:Op maandag 5 juni 2017 17:56 schreef Pokkelmans het volgende:
In mijn jonge puberteit ooit eens een morning after pil moeten halen omdat mijn superieure zaad zich natuurlijk niet zomaar laat weerhouden door eenvoudige anticonceptiva. Was tijdens een feestdag of zo, dus in de wijde omtrek was er geen apotheek geopend. Moest eerst nog een stuk met bus en trein. Onderweg wel mooi tijd gehad, dus heel netjes de naam van de werkzame substantie uit mijn hoofd geleerd om genante momenten te voorkomen.
Bij de apotheker aangekomen, natuurlijk stampvol, want de enige geopende apotheek in de omgeving, eindelijk aan de beurt. Ik netjes vragen naar die werkzame substantie. "Wat zeg je?", nog een keertje herhalen. "Volgens mij begrijp ik niet wat je bedoelt, jongeman". "Ikwilgraageenmorningafterpil" "wat zeg je?" "Ik wil graag een morning after pil". "OH EEN MORNING AFTER PIL!" *flashbang effect.mkv*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |