Toen ik dat deed ging de vrouwelijke cassiere me weer heel raar aankijken.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:10 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik moest ooit maandverband kopen en het maakte de jongen achter de kassa overduidelijk ongemakkelijk. Nu ga ik maar in de rij staan bij een vrouwelijke kassière als ik weer eens dat spul moet kopen.
Ze heeft vast een vriend/broer die dat nooit voor haar wil doen en realiseerde zich dat toen ze jou zag.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:14 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Toen ik dat deed ging de vrouwelijke cassiere me weer heel raar aankijken.
Snap ik ook maar weinig van. Heb zo vaak een tampon gehaald bij de drogist of supermarkt voor een vriendin. En als ze vreemd gaan kijken, vertel ik wel erbij dat ik hem vanavond in m'n kont ga stoppen.quote:
Ze reageerde eerst heel vriendelijk, maar toen ik uitlegde dat ik ze ging gebruiken om mijn bloedige anus te dempen begon ze gek te doen. Jammer weer.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:15 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ze heeft vast een vriend/broer die dat nooit voor haar wil doen en realiseerde dat toen ze jou zag.
Dan zie je al snel de opluchting op hun gezicht verschijnen.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:18 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Snap ik ook maar weinig van. Heb zo vaak een tampon gehaald bij de drogist of supermarkt voor een vriendin. En als ze vreemd gaan kijken, vertel ik wel erbij dat ik hem vanavond in m'n kont ga stoppen.
Teveel moeten krabben door die nare aarsmaden?quote:Op maandag 5 juni 2017 17:20 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ze reageerde eerst heel vriendelijk, maar toen ik uitlegde dat ik ze ging gebruiken om mijn bloedige anus te dempen begon ze gek te doen. Jammer weer.
Is niet echt haar schuld, het is ook een beetje raar om daar maandverband voor te gebruiken.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:20 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ze reageerde eerst heel vriendelijk, maar toen ik uitlegde dat ik ze ging gebruiken om mijn bloedige anus te dempen begon ze gek te doen. Jammer weer.
Men zou toch mogen verwachten dat dat laatste jou interesseert.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:21 schreef Kaas- het volgende:
Ah, jullie hebben het over tampons en anussen. Ik ga weer even verder met HoC. Aflevering 9 nu.
Gewoon vertellen aan de medewerkster dat je wijf een uitgewoonde plofkut heeft en dat je het beu bent dat je de substanties die daar uit komen lekken elke keer van de bank moet schrapen.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:20 schreef Njosnavelin het volgende:
Moet je wel maar net weten welke tampons/maandverband oid je moet hebben. Zoek dat maar eens uit, als man.
Allemaal waarquote:Vogel’s Laws of Video Game Storytelling
1. Players will forgive your game for having a good story, as long as you allow them to ignore it.
2. When people say a video game has a “good story,” what they mean is that it has a story.
3. The story of almost all video games is, “See that guy over there? That guy is bad. Kill that guy.” This almost never leads to a good story.
Zou jou moeten aanspreken met dat lekkende open riool van je.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:21 schreef Kaas- het volgende:
Ah, jullie hebben het over tampons en anussen. Ik ga weer even verder met HoC. Aflevering 9 nu.
Goed verhaal, Pokkelfrans.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:56 schreef Pokkelmans het volgende:
In mijn jonge puberteit ooit eens een morning after pil moeten halen omdat mijn superieure zaad zich natuurlijk niet zomaar laat weerhouden door eenvoudige anticonceptiva. Was tijdens een feestdag of zo, dus in de wijde omtrek was er geen apotheek geopend. Moest eerst nog een stuk met bus en trein. Onderweg wel mooi tijd gehad, dus heel netjes de naam van de werkzame substantie uit mijn hoofd geleerd om genante momenten te voorkomen.
Bij de apotheker aangekomen, natuurlijk stampvol, want de enige geopende apotheek in de omgeving, eindelijk aan de beurt. Ik netjes vragen naar die werkzame substantie. "Wat zeg je?", nog een keertje herhalen. "Volgens mij begrijp ik niet wat je bedoelt, jongeman". "Ikwilgraageenmorningafterpil" "wat zeg je?" "Ik wil graag een morning after pil". "OH EEN MORNING AFTER PIL!" *flashbang effect.mkv*
Ben je niet wat oud voor kinderspelletjes?quote:Op maandag 5 juni 2017 18:03 schreef Tijger_m het volgende:
Hier moest ik wel om lachen:
[..]
Allemaal waar
Ja, ik speel dan ook games met een leeftijdskwalificatie van tenminste 16 jaarquote:Op maandag 5 juni 2017 18:14 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ben je niet wat oud voor kinderspelletjes?
Ook al gedaan, ook de MAP.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:17 schreef xpompompomx het volgende:
Als man zwangerschapstesten halen is pas een feest.
quote:Op maandag 5 juni 2017 17:56 schreef Pokkelmans het volgende:
In mijn jonge puberteit ooit eens een morning after pil moeten halen omdat mijn superieure zaad zich natuurlijk niet zomaar laat weerhouden door eenvoudige anticonceptiva. Was tijdens een feestdag of zo, dus in de wijde omtrek was er geen apotheek geopend. Moest eerst nog een stuk met bus en trein. Onderweg wel mooi tijd gehad, dus heel netjes de naam van de werkzame substantie uit mijn hoofd geleerd om genante momenten te voorkomen.
Bij de apotheker aangekomen, natuurlijk stampvol, want de enige geopende apotheek in de omgeving, eindelijk aan de beurt. Ik netjes vragen naar die werkzame substantie. "Wat zeg je?", nog een keertje herhalen. "Volgens mij begrijp ik niet wat je bedoelt, jongeman". "Ikwilgraageenmorningafterpil" "wat zeg je?" "Ik wil graag een morning after pil". "OH EEN MORNING AFTER PIL!" *flashbang effect.mkv*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |