quote:Op maandag 5 juni 2017 14:10 schreef Tchock het volgende:
Ik verzon maar wat, al is het niet helemaal onrealistisch. Die van deze week:
[..]
quote:Mijn familie is een hechte club die elkaar vaak ziet. Ik woon aan de andere kant van het land en zie hen niet vaker dan twee keer per jaar. Aan meer heb ik ook geen behoefte. De gesprekken zijn altijd hetzelfde en blijven oppervlakkig. Wat moet ik doen bij de volgende familiebijeenkomst? Eigenlijk wil ik niet gaan, het is een lange reis en een sociale struggle. Moet ik elk jaar een nieuwe reden bedenken of moet ik zeggen dat ik geen behoefte heb aan deze bijeenkomsten? Wat te doen? Man (26), Nijmegen, naam bij de redactie bekend.
Mooie persiflage van LXIV:quote:Op maandag 5 juni 2017 14:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bij CYE word ik altijd ernstig geconfronteerd met m'n Joodse wortels. Veel te veel herkenning.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:08 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Whehe die laatste is wel geniaal. Zou een aflevering van Curb Your Enthusiasm kunnen zijn.
Het mooiste is nog dat er elke week lezers heel serieus reageren en dat je in de reacties altijd allebei de antwoorden kunt vinden. Vraagt een lezer hoe haar man te laten stoppen met roken, dan is het 50/50 "meer druk zetten" en "laat hem vrij". Dus volgens mij hebben die mensen er geen fuck aan.quote:
De reacties waren ook altijd het leukste bij de brieven aan Beatrijs. Van die mensen die zich intens inleven en boos maken over situaties en mensen die ze niet kennen. Jammer dat die reactiemogelijkheid gesloten is.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het mooiste is nog dat er elke week lezers heel serieus reageren en dat je in de reacties altijd allebei de antwoorden kunt vinden. Vraagt een lezer hoe haar man te laten stoppen met roken, dan is het 50/50 "meer druk zetten" en "laat hem vrij". Dus volgens mij hebben die mensen er geen fuck aan.
Ja, ik las dat en ben snel doorgelopen naar de volgende pagina, daar krijg ik spontaan uitslag van.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vermoedelijk om de inlevers tegen zichzelf te beschermenquote:Op maandag 5 juni 2017 14:20 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
De reacties waren ook altijd het leukste bij de brieven aan Beatrijs. Van die mensen die zich intens inleven en boos maken over situaties en mensen die ze niet kennen. Jammer dat die reactiemogelijkheid gesloten is.
Prachtig toch, een volwassene die een "onbeschofte en egoïstische" 7-jarige niet aan kan. En dan maar een brief naar de krant schrijven.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, ik las dat en ben snel doorgelopen naar de volgende pagina, daar krijg ik spontaan uitslag van.
Ach..als je om je heen kijkt dan is dat een vaker voorkomend fenomeen, met of zonder paragnost in de picture.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Prachtig toch, een volwassene die een "onbeschofte en egoïstische" 7-jarige niet aan kan. En dan maar een brief naar de krant schrijven.
twitter:USAinUK twitterde op zondag 04-06-2017 om 20:36:59I commend the strong leadership of the @MayorofLondon as he leads the city forward after this heinous attack. – LLu… https://t.co/1rizkAQU6r reageer retweet
Jammer dat LibDem er niet genoeg heeft. Lijkt me niet dat er met de schotten valt samen te werkenquote:Op maandag 5 juni 2017 15:05 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Complex. Ze zullen een soort 'Spaanse' coalitie moeten vormen.
Gaat toch nergens meer over, die jongen van Manchester werd ook al 5 keer gemeld en kon eventjes een retourtje Libië plannen.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:06 schreef Pokkelmans het volgende:
Hm, een van die gasten die je in de docu Jihadis Next Door voorbij ziet komen blijkt dus mogelijk die aanslag op de London Bridge te hebben gepleegd.
Is ie het uitdelen van miljoenen Korans weer aan het steunen?quote:Op maandag 5 juni 2017 14:50 schreef skysherrif het volgende:
twitter:USAinUK twitterde op zondag 04-06-2017 om 20:36:59I commend the strong leadership of the @MayorofLondon as he leads the city forward after this heinous attack. – LLu… https://t.co/1rizkAQU6r reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |