Sowieso mag je je duty free alcohol niet nuttigen in het vliegtuig.quote:
nee maar het kan welquote:Op woensdag 17 mei 2017 19:56 schreef opperkleurder het volgende:
Ik weet waar Oman ligt Knut, ik geef meer aan dat het zeer uitzonderlijk is.
[..]
Sowieso mag je je duty free alcohol niet nuttigen in het vliegtuig.
Vorige keer zat ik naast 2 Russen dronken een liter duty free wodka ppquote:Op woensdag 17 mei 2017 19:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wordt je anders het vliegtuig uitgezet?quote:Op woensdag 17 mei 2017 19:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als ze het opmerken en je hun waarschuwingen negeert kan er wel een sanctie volgen ja.quote:Op woensdag 17 mei 2017 19:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wordt je anders het vliegtuig uitgezet?
Of je krijgt een parachutequote:Op woensdag 17 mei 2017 19:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het ergste wat kan gebeuren is dat ze vragen er mee te stoppen.
Tot over een kwartier dan.quote:Op woensdag 17 mei 2017 19:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ok ik ga nog even iedereen in Zeeland Doei en tot nooit zeggen
Een liter in 1,5 uur. Best netjes.quote:Op woensdag 17 mei 2017 19:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Of je krijgt een parachute
dus idd gewoon zuipen
Heb op een vlucht naar kopenhagen wel eens een liter jenever gebeukt
Met 2 man, dat welquote:Op woensdag 17 mei 2017 19:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een liter in 1,5 uur. Best netjes.
ik wodka colaquote:Op woensdag 17 mei 2017 20:00 schreef opperkleurder het volgende:
Ik drink vooral veel water in het vliegtuig. Een paar biertjes en als het bier niet te drinken is gin tonic.
Als je puur voor het bier gaat (en een beetje geld hebt) is het een van de leukste steden van Europa denk ik. Mikkeller en To Ol hebben echt goede selecties in hun bars. Daarnaast nog tal van andere onafhankelijke bars. Betere selectie dan in bijv Parijs, Berlijn of Amsterdamquote:Op woensdag 17 mei 2017 20:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Echt de kutste stad waar ik ooit geweest ben
Ja maar puur het bier maakt een stad nog niet tof.quote:Op woensdag 17 mei 2017 20:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als je puur voor het bier gaat (en een beetje geld hebt) is het een van de leukste steden van Europa denk ik. Mikkeller en To Ol hebben echt goede selecties in hun bars. Daarnaast nog tal van andere onafhankelijke bars. Betere selectie dan in bijv Parijs, Berlijn of Amsterdam
En hoe waren de nachtclubs en de striptenten?quote:Op woensdag 17 mei 2017 20:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als je puur voor het bier gaat (en een beetje geld hebt) is het een van de leukste steden van Europa denk ik. Mikkeller en To Ol hebben echt goede selecties in hun bars. Daarnaast nog tal van andere onafhankelijke bars. Betere selectie dan in bijv Parijs, Berlijn of Amsterdam
1 a 2 dagen kun je je er wel vermaken met de bezienswaardigheden.quote:Op woensdag 17 mei 2017 20:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja maar puur het bier maakt een stad nog niet tof.
Daar ben ik niet geweest JC.quote:Op woensdag 17 mei 2017 20:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
En hoe waren de nachtclubs en de striptenten?
quote:Op woensdag 17 mei 2017 20:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
30 euro voor wat broodquote:Op woensdag 17 mei 2017 20:11 schreef opperkleurder het volgende:
Een lunch met Smorrebrod is wel goed trouwens.
Jammer dat hij die belangrijke informatie weglaat ja.quote:Op woensdag 17 mei 2017 20:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer.quote:Op woensdag 17 mei 2017 20:19 schreef RipCity het volgende:
Wat denken jullie van F de Boer als nieuwe trainer voor Watford? of is dat 'beneden' zijn stand? Lijkt me een mooie PL club om te starten voor 'm toch? Zie Koeman hoe het ook goed voor je carriere kan zijn een iets kleinere club te trainen. Daarnaast ook aantal NL'ers daar.
Hij wil graag een grotere club denk ik.quote:Op woensdag 17 mei 2017 20:19 schreef RipCity het volgende:
Wat denken jullie van F de Boer als nieuwe trainer voor Watford? of is dat 'beneden' zijn stand? Lijkt me een mooie PL club om te starten voor 'm toch? Zie Koeman hoe het ook goed voor je carriere kan zijn een iets kleinere club te trainen. Daarnaast ook aantal NL'ers daar.
Ik heb het artikel niet eens gelezen, maar het zal wel over dat doordekken-fragmentje gaan.quote:Op woensdag 17 mei 2017 20:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Telegraaf maakt het weer groter dan het is.
Klopt.quote:Op woensdag 17 mei 2017 20:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb het artikel niet eens gelezen, maar het zal wel over dat doordekken-fragmentje gaan.
Ik zie net dat Real straks moet.quote:
Dit is een slowchatquote:Op woensdag 17 mei 2017 20:19 schreef RipCity het volgende:
Ik denk dat ze het wel gaan redden.quote:
Tong heeft dit voorspeld.quote:
Speelde vooral met een B-team toen volgens mij, met het oog op de ELquote:Op woensdag 17 mei 2017 20:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het wel gaan redden.
Celta is niet echt lekker bezig de laatste tijd zie ik.
[ afbeelding ]
Ik dacht dat hij juist met een grootschalige reddingsoperatie bezig was.quote:
Ga jij nog een wedstrijd kijken?quote:Op woensdag 17 mei 2017 20:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Speelde vooral met een B-team toen volgens mij, met het oog op de EL
Monaco speelt zo hun kampioenswedstrijd, is wel leuk om te zien. Anders Italiaanse bekerfinalequote:Op woensdag 17 mei 2017 20:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ga jij nog een wedstrijd kijken?
Ik ga voor real, die EL kwalificatie boeit me niet zo erg en bij United staat er weinig op het spel meer.
Dat zijn ook nog wel aardige wedstrijden ja, ik denk dat ik toch met Real begin, het is toch ook bijna hun kampioenswedstrijd.quote:Op woensdag 17 mei 2017 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Monaco speelt zo hun kampioenswedstrijd, is wel leuk om te zien. Anders Italiaanse bekerfinale
Ik kan het me nog herinneren alsof het gister was.quote:Op woensdag 17 mei 2017 21:05 schreef Caland het volgende:
Toen Feyenoord voor het laatst kampioen werd was het nog weekend
Nu hopen op een paar leuke tegenstanders in de CL, die Europese wedstrijden bezoek je toch ook wel eens?quote:Op woensdag 17 mei 2017 21:05 schreef Caland het volgende:
Toen Feyenoord voor het laatst kampioen werd was het nog weekend
Regelmatig ja, CL is wat dat betreft over het algemeen iets goedkoper maar EL kan wel legendarischer zijn als je in een of ander aftands gat met alleen maar hoerenketen terecht komt. Die kans is in de CL toch aanzienlijk kleinerquote:Op woensdag 17 mei 2017 21:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nu hopen op een paar leuke tegenstanders in de CL, die Europese wedstrijden bezoek je toch ook wel eens?
Haterquote:Op woensdag 17 mei 2017 21:10 schreef Saind het volgende:
de buren hebben kind van de duivel op repeat staan en ik kan dat nummer echt niet hebben
quote:Op woensdag 17 mei 2017 21:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Regelmatig ja, CL is wat dat betreft over het algemeen iets goedkoper maar EL kan wel legendarischer zijn als je in een of ander aftands gat met alleen maar hoerenketen terecht komt. Die kans is in de CL toch aanzienlijk kleiner
Oostblokgodquote:Op woensdag 17 mei 2017 21:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Regelmatig ja, CL is wat dat betreft over het algemeen iets goedkoper maar EL kan wel legendarischer zijn als je in een of ander aftands gat met alleen maar hoerenketen terecht komt. Die kans is in de CL toch aanzienlijk kleiner
Ronaldo heeft alweer gescoord.quote:
Ik denk dat hij de gouden bal weer gaat winnen.quote:Op woensdag 17 mei 2017 21:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik zag het ja, 50 doelpunten in een 'slecht' seizoen
Cristiano Ronaldo has passed Jimmy Greaves for most goals in Europe's top five leagues. Ronaldo: 367 goals, 460 games. Greaves: 366/528.quote:Op woensdag 17 mei 2017 21:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de gouden bal weer gaat winnen.
Netjes hoor.quote:Op woensdag 17 mei 2017 21:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
Cristiano Ronaldo has passed Jimmy Greaves for most goals in Europe's top five leagues. Ronaldo: 367 goals, 460 games. Greaves: 366/528.
Ze kijken toch vooral naar teamprijzen, dus dat is wel de verwachting ja.quote:Op woensdag 17 mei 2017 21:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de gouden bal weer gaat winnen.
Het EK telt dacht ik ook nog mee?quote:Op woensdag 17 mei 2017 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze kijken toch vooral naar teamprijzen, dus dat is wel de verwachting ja.
quote:Op woensdag 17 mei 2017 21:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga Fargo verder kijken. Tschuss
HOI KNUT-SANquote:
CL en titel lijkt me ook wel genoeg.quote:Op woensdag 17 mei 2017 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet hè, dat was 2016 en heeft hij al een prijs voor gehad.
Hey Knut-san, hoe bevalt het hier?quote:
Volledig Kut, zaterdag vlieg ik terugquote:Op woensdag 17 mei 2017 21:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
CL en titel lijkt me ook wel genoeg.
[..]
Hey Knut-san, hoe bevalt het hier?
quote:Op woensdag 17 mei 2017 21:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volledig Kut, zaterdag vlieg ik terug
Oh scheisse, da's rapquote:Op woensdag 17 mei 2017 21:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volledig Kut, zaterdag vlieg ik terug
Dat zal wel jaquote:Op woensdag 17 mei 2017 21:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
CL en titel lijkt me ook wel genoeg.
Ja dat dacht ik ook.quote:Op woensdag 17 mei 2017 21:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Dat is snel, ik dacht dat je veel langer hier zou blijven.
Is dat nog spannend?quote:Op woensdag 17 mei 2017 21:49 schreef opperkleurder het volgende:
Oekraïnse bekerfinale live op tv, wat een genot
Ik zag net op feesboek al een mooie pingel die mis gingquote:Op woensdag 17 mei 2017 21:49 schreef opperkleurder het volgende:
Oekraïnse bekerfinale live op tv, wat een genot
Waar ga je nu heen?quote:Op woensdag 17 mei 2017 21:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook.
Te koud, te veel nederlanders en Feyenoord is al kampioen.
Zundquote:Op woensdag 17 mei 2017 21:53 schreef opperkleurder het volgende:
De beker gaat naar de Volksrepubliek Donetsk.
Dan ga ik die even kijken, Real staat al op 0-2 nu.quote:Op woensdag 17 mei 2017 22:03 schreef opperkleurder het volgende:
In Turkije zitten ze al in de tweede verlenging bij fenerbahce - basaksehir.
Kijken of de nieuwe bondscoach nog een prijs pakt.quote:Op woensdag 17 mei 2017 22:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan ga ik die even kijken, Real staat al op 0-2 nu.
Ik gun het hem wel.quote:Op woensdag 17 mei 2017 22:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kijken of de nieuwe bondscoach nog een prijs pakt.
Hij lijkt me wel het type dat alles draagt tot het helemaal versleten is, net als Aad300 trouwens.quote:Op woensdag 17 mei 2017 22:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou hij nog steeds dat Russische colbertje hebben
Dickie
ik wist niet dat jij ook feesboek hadquote:Op woensdag 17 mei 2017 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zag net op feesboek al een mooie pingel die mis ging
Waarom zou ik dat niet hebben?quote:Op woensdag 17 mei 2017 22:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik wist niet dat jij ook feesboek had
Zo zijn wij hagenezen opgevoed.quote:Op woensdag 17 mei 2017 22:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij lijkt me wel het type dat alles draagt tot het helemaal versleten is, net als Aad300 trouwens.
Je leek me wel een type persoon die niet aan dat soort onzin meedoet, dus vandaarquote:
Wat een gedoe in Amerika. Ik walg van de Democraten Opper. Ik vind dat echt een hele enge sekte.quote:Op woensdag 17 mei 2017 22:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zo zijn wij hagenezen opgevoed.
Ik vind het wel mooi dat hij nog steeds in trainingspakken rondloopt van clubs waar hij trainer is geweest.quote:Op woensdag 17 mei 2017 22:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zo zijn wij hagenezen opgevoed.
Soms is het wel leuk trollen daar.quote:Op woensdag 17 mei 2017 22:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Je leek me wel een type persoon die niet aan dat soort onzin meedoet, dus vandaar
Ga je dan je familie trollen?quote:Op woensdag 17 mei 2017 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Soms is het wel leuk trollen daar.
Trump pakt het ook niet echt slim aan moet ik zeggen.quote:Op woensdag 17 mei 2017 22:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat een gedoe in Amerika. Ik walg van de Democraten Opper. Ik vind dat echt een hele enge sekte.
Ik ben vaak te vinden bij Dumpert.quote:Op woensdag 17 mei 2017 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh
Bij de Ajax Facebook of voetbalzone artikelen
Daar kijk ik niet zoveel.quote:Op woensdag 17 mei 2017 22:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ben vaak te vinden bij Dumpert.
(lol)
Bekerwedstrijd van Fenerbahce.quote:
Kan hij wel eerder aan de slag bij Oranje tochquote:Op woensdag 17 mei 2017 22:48 schreef AFCNiels het volgende:
Exit Dickie![]()
Je zag aan die aanloop al dat het misging.
Ik dacht het wel ja.quote:Op woensdag 17 mei 2017 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan hij wel eerder aan de slag bij Oranje toch
Ik kijk beide niet meer eigenlijkquote:Op woensdag 17 mei 2017 22:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht het wel ja.
Wat is er nu leuker, Juve of Monaco?
Monaco is zojuist kampioen geworden.quote:Op woensdag 17 mei 2017 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk beide niet meer eigenlijkJuventus uitgezet nadat het 2-0 voor stond. Monaco stond ook al voor zag ik door MbappeGod
Ik heb het ook wel gezien eigenlijk. Die prijsuitreikingen en huldigingen geloof ik altijd wel.quote:Op woensdag 17 mei 2017 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk beide niet meer eigenlijkJuventus uitgezet nadat het 2-0 voor stond. Monaco stond ook al voor zag ik door MbappeGod
Dat klinkt ook niet verkeerd.quote:Op woensdag 17 mei 2017 22:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eerst ff Thailand en dan Indonesië
En Juve wint de beker.quote:Op woensdag 17 mei 2017 22:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Monaco is zojuist kampioen geworden.
Voor het eerst sinds 2000.quote:Op woensdag 17 mei 2017 22:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Monaco is zojuist kampioen geworden.
Ja is soms wel leuk hoor, maar altijd hetzelfde. Al wil ik het van Ajax wel zien over een weekjequote:Op woensdag 17 mei 2017 22:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb het ook wel gezien eigenlijk. Die prijsuitreikingen en huldigingen geloof ik altijd wel.
Geen huldiging naast de Arena in ieder geval.quote:Op woensdag 17 mei 2017 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds 2000.
[..]
Ja is soms wel leuk hoor, maar altijd hetzelfde. Al wil ik het van Ajax wel zien over een weekje
Museumpleintjequote:Op woensdag 17 mei 2017 22:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Geen huldiging naast de Arena in ieder geval.
Hangt er vanaf wanneer het is denk ik, ik heb nooit zo heel veel met huldigingen eigenlijk.quote:Op woensdag 17 mei 2017 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Museumpleintje
Ga jij dan heen of geloof je dat wel?
Als je daar achteraan staat zie je toch geen reet ervan.quote:Op woensdag 17 mei 2017 23:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wanneer het is denk ik, ik heb nooit zo heel veel met huldigingen eigenlijk.
Dat wist ik al heel wat weken geleden, maar toch bedankt voor je reminder.quote:Op woensdag 17 mei 2017 23:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zondag Real Madridgod kampioen (als het goed is)![]()
Stel dat hij het zou winnen en hij zou een aanbieding uit China krijgen, was hij weer gevlogen.quote:Op woensdag 17 mei 2017 22:48 schreef opperkleurder het volgende:
Onze nieuwe bondscoach pakt geen prijs
Met 1 been was ook geluktquote:Op woensdag 17 mei 2017 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
159,5km maar.
Gisteren won Sagan wel echt op schitterende wijze.
Leuk dat je even in japan topic postquote:Op woensdag 17 mei 2017 23:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dm's openlijk bespreken kan een ban opleveren...
quote:Op woensdag 17 mei 2017 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat wist ik al heel wat weken geleden, maar toch bedankt voor je reminder.
dat hangt er vanaf wat voor een je er hebt maar is dat nu al nodig na 1 dag warm weer? warm huis heb je danquote:Op donderdag 18 mei 2017 07:40 schreef Jojoortje het volgende:
Vannacht voor het eerst met een airco geslapen. Lekker wel, maar wat maakt dat ding een geluid zeg.
Daar sta ik echt vertyfd van op. Zelfs op Bonaire sliep ik zonder.quote:Op donderdag 18 mei 2017 07:40 schreef Jojoortje het volgende:
Vannacht voor het eerst met een airco geslapen. Lekker wel, maar wat maakt dat ding een geluid zeg.
Ik heb er ook 1 op de bovenverdieping. Split unit. Verkoel ik 3 slaapkamers mee. Kastje zit aan de buitenzijde van mijn woning maar maakt gelukkig geen geluid.quote:Op donderdag 18 mei 2017 07:40 schreef Jojoortje het volgende:
smerig warm pfffquote:Op donderdag 18 mei 2017 07:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat hangt er vanaf wat voor een je er hebt maar is dat nu al nodig na 1 dag warm weer? warm huis heb je dan
is ook beter, je wordt nogal vatbaar door die dingenquote:Op donderdag 18 mei 2017 07:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar sta ik echt vertyfd van op. Zelfs op Bonaire sliep ik zonder.
Bij mij staat de temperatuur na gister ook al meteen op 24.5 graden binnenshuis. Maar was best goed te doen en vannacht nergens last van gehad.quote:Op donderdag 18 mei 2017 07:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat hangt er vanaf wat voor een je er hebt maar is dat nu al nodig na 1 dag warm weer? warm huis heb je dan
dat gaat hardquote:Op donderdag 18 mei 2017 07:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bij mij staat de temperatuur na gister ook al meteen op 24.5 graden binnenshuis. Maar was best goed te doen en vannacht nergens last van gehad.
Nee dat was puur ol uit te testen. M'n schoonouders hadden er één over.quote:Op donderdag 18 mei 2017 07:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heb hem net aangeslotenquote:Op donderdag 18 mei 2017 07:40 schreef Jojoortje het volgende:
Kreeg wel een ralle keel er van.quote:Op donderdag 18 mei 2017 07:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar sta ik echt vertyfd van op. Zelfs op Bonaire sliep ik zonder.
Zoiets moet ik ook.quote:Op donderdag 18 mei 2017 07:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb er ook 1 op de bovenverdieping. Split unit. Verkoel ik 3 slaapkamers mee. Kastje zit aan de buitenzijde van mijn woning maar maakt gelukkig geen geluid.
Heb hem overigens nog niet aangehad.
In de kamer. Valt wel mee.quote:
Precies. Gewoon voor het slapen flink laten blazen en hopen dat je vervolgens niet wakker wordt als je kamer weer is opgewarmdquote:
Gister was de A13 groot gedeelte dicht. Dat scheen ook een genot te zijn.quote:Op donderdag 18 mei 2017 07:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Eindelijk weer fok vanuit de filegenot
En het duurt ook lang voor de warmte eruit is.quote:Op donderdag 18 mei 2017 07:48 schreef tong80 het volgende:
Ik woon twee hoog met plat dak. Warm dus.
Preciesquote:Op donderdag 18 mei 2017 07:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En het duurt ook lang voor de warmte eruit is.
ik reed van de week achter de vrachtwagen die zijn hoogte had onderschat bij de Coentunnel. 40 minuten stilstaanquote:Op donderdag 18 mei 2017 07:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gister was de A13 groot gedeelte dicht. Dat scheen ook een genot te zijn.
Ben je lekker mee.quote:Op donderdag 18 mei 2017 07:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ik reed van de week achter de vrachtwagen die zijn hoogte had onderschat bij de Coentunnel. 40 minuten stilstaan
https://www.instagram.com/p/BUNYZUVALbJ/quote:Op donderdag 18 mei 2017 08:00 schreef Tarado het volgende:
ik had dat eerste doelpunt van Feyenoord nog niet gezien, maar wat een belchinezen goal was dat zeg
jij hebt het al 100 keer gezien denk ikquote:Op donderdag 18 mei 2017 08:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/BUNYZUVALbJ/
Haha. Zeker. Maar wat ze ook schrijven is zo waar.quote:Op donderdag 18 mei 2017 08:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
jij hebt het al 100 keer gezien denk ik
quote:Het mooiste moment afgelopen zondag. Niet de goal, maar de brekende stilte vlak voor de goal. De twijfel. De zekerheid. Het stadion ademt letterlijk in en dan: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
daarom is het ook het mooiste om erbij te zijn, zo'n huldiging is dan een zwak aftrekselquote:Op donderdag 18 mei 2017 08:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha. Zeker. Maar wat ze ook schrijven is zo waar.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door DonRaja op 18-05-2017 09:13:43 ]Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Hallo schobbejak.quote:Op donderdag 18 mei 2017 08:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is er? Dit was niet zo heel moeilijk te voorspellen.
Met goede billen is niets mis.quote:Op donderdag 18 mei 2017 08:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vind ik leuker dan tieten.
Ik mag niet enthousiast zijn?quote:Op donderdag 18 mei 2017 08:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is er? Dit was niet zo heel moeilijk te voorspellen.
Natuurlijk niet johquote:Op donderdag 18 mei 2017 08:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo schobbejak.
Al zenuwachtig voor woensdag?
Je kunt ook gewoon goedemorgen zeggen.quote:Op donderdag 18 mei 2017 08:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet, moest er nog eens bijkomen.
Ajaciedenquote:Op donderdag 18 mei 2017 08:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon goedemorgen zeggen.
Scrummie.
Haha, amateursquote:Op donderdag 18 mei 2017 08:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Arme lui wachten al 3 jaar op een kampioenschap joh.
Laat ze
Hoe werkt dat in het congres, 2/3 meerderheid?quote:Op donderdag 18 mei 2017 08:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat vind jij van de aanstaande impeachment van Trump?
Ja zoiets. Maar er zal eerst een onderzoek komen alvorens het zover komtquote:Op donderdag 18 mei 2017 08:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoe werkt dat in het congres, 2/3 meerderheid?
geen idee, Nixon was de laatste toch?quote:Op donderdag 18 mei 2017 08:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoe werkt dat in het congres, 2/3 meerderheid?
Die trad toch juist af om een impeachment te voorkomen?quote:Op donderdag 18 mei 2017 08:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
geen idee, Nixon was de laatste toch?
Ik had hem toch wel iets slimmer verwacht maar zijn narcisme is sterker dan z'n breinquote:Op donderdag 18 mei 2017 08:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja zoiets. Maar er zal eerst een onderzoek komen alvorens het zover komt
Maar hij raakt wel steeds verder in het nauw
OK, is het dan ooit eerder voorgekomen?quote:Op donderdag 18 mei 2017 09:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die trad toch juist af om een impeachment te voorkomen?
Nog nooit gebeurd zelfsquote:Op donderdag 18 mei 2017 08:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
geen idee, Nixon was de laatste toch?
Slechts 2 presidenten hebben zo'n procedure tegen zich gekregen maar het kwam er nooit doorheen.quote:Op donderdag 18 mei 2017 09:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK, is het dan ooit eerder voorgekomen?
ik zie hem niet uit zichzelf aftreden, het grappige is dat als ik hem zie op tv denk ik nog iedere keer dat ik een aflevering van Saturday Night Live zit te kijkenquote:Op donderdag 18 mei 2017 09:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Slechts 2 presidenten hebben zo'n procedure tegen zich gekregen maar het kwam er nooit doorheen.
gebeurd.quote:Op donderdag 18 mei 2017 09:04 schreef Scrummie het volgende:
Ik moet het allemaal maar zien. Met Obama waren er ook jarenlang impeachment geluiden, maar nooit is er wat gebeurt.
Wie dan preciesquote:Op donderdag 18 mei 2017 09:04 schreef Jojoortje het volgende:
Ik baal er van dat ik deze ochtend met een onenigheid met Scrummie moet beginnen.
Maar ja, gelukkig zijn mijn andere maatjes ook hier.
Sorry lieverd, het was natuurlijk een grapje. Goedemorgen allerliefste jodin van het oosten. Ik hoop oprecht dat je gaat genieten in Center Parcs, maar dat komt vast goed aangezien ik mee benquote:Op donderdag 18 mei 2017 09:04 schreef Jojoortje het volgende:
Ik baal er van dat ik deze ochtend met een onenigheid met Scrummie moet beginnen.
Maar ja, gelukkig zijn mijn andere maatjes ook hier.
Gaat niet gebeurenquote:Op donderdag 18 mei 2017 08:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat vind jij van de aanstaande impeachment van Trump?
Wat vind je van de recente ontwikkelingen?quote:
Tot zekere hoogte ja al pakt Trump het niet zo slim aan allemaalquote:Op donderdag 18 mei 2017 09:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat vind je van de recente ontwikkelingen?
Allemaal pogingen van de linkse democraten die een geweldige president omver willen werpen zeker?
Die is staatsgevaarlijk en zo gek als een deur.quote:Op donderdag 18 mei 2017 09:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
Tot zekere hoogte ja al pakt Trump het niet zo slim aan allemaal
Zegt de Washington Post jaquote:Op donderdag 18 mei 2017 09:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die is staatsgevaarlijk en zo gek als een deur.
Zeg ik en alle media en diplomaten.quote:
Wat is MSMquote:
quote:Onbedoeld heeft Trump alles nog erger gemaakt doordat hij in de ontslagbrief voor Comey beklemtoonde dat deze hem had verzekerd dat er geen onderzoek tegen hem zelf liep. Verder zou hij Comey om diens loyaliteit hebben gevraagd, wat de FBI-chef weigerde: hij had alleen trouw gezworen aan de grondwet, niet aan de president zelf.
Zal allemaal op niets uitdraaien. De media doen er alles aan om Trump te impeachen.quote:Op donderdag 18 mei 2017 09:47 schreef onlogisch het volgende:
Hoe waarschijnlijk is het dat Trump wordt afgezet?
[..]
Verklaar je nader.quote:Op donderdag 18 mei 2017 09:48 schreef Saind het volgende:
Eerlijk gezegd begrijp ik die fascinatie met die grondwet van die Amerikanen niet zo goed
In geen enkel land zweren mensen trouw aan de grondwet en is die zo heilig als daarquote:
Precies. Wat heb je aan de grondwet als je Trump als president hebt ?quote:Op donderdag 18 mei 2017 09:48 schreef Saind het volgende:
Eerlijk gezegd begrijp ik die fascinatie met die grondwet van die Amerikanen niet zo goed
Mijn god.quote:Op donderdag 18 mei 2017 09:51 schreef Saind het volgende:
[..]
In geen enkel land zweren mensen trouw aan de grondwet en is die zo heilig als daar
De grondwet zou een basis moeten zijn, niet het einde
De grondwet is de basis van iedere Democratie. Scheiding van Uitvoerende, Rechtelijke en Kerkelijke macht. Leer je op de basisschool al.quote:
Dat is precies wat ik zegquote:Op donderdag 18 mei 2017 10:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
De grondwet is de basis van iedere Democratie. Scheiding van Uitvoerende, Rechtelijke en Kerkelijke macht. Leer je op de basisschool al.
Man man man man manquote:Op donderdag 18 mei 2017 10:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
De grondwet is de basis van iedere Democratie. Scheiding van Uitvoerende, Rechtelijke en Kerkelijke macht. Leer je op de basisschool al.
Niet per se, Turkije heeft ook een grondwet.quote:Op donderdag 18 mei 2017 10:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gaat er weer één schelden. Goed lezen valt niet mee hè ?quote:
Wanneer heb ik met kanker gescholden?quote:Op donderdag 18 mei 2017 10:08 schreef GGMM het volgende:
Ah, Stijn mag met kanker en pedofiel schelden, maar wij users niet met mongool.
Hap nou eens niet...quote:Op donderdag 18 mei 2017 10:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer heb ik met kanker gescholden?
vieze gezwellenquote:Op donderdag 18 mei 2017 10:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer heb ik met kanker gescholden?
Mijn vader is Italiaan moeder Nederlands.quote:Op donderdag 18 mei 2017 10:07 schreef Saind het volgende:
Mag ik nu ook al geen mongool meer zeggen
man man man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |