Haha. Zeker. Maar wat ze ook schrijven is zo waar.quote:Op donderdag 18 mei 2017 08:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
jij hebt het al 100 keer gezien denk ik
quote:Het mooiste moment afgelopen zondag. Niet de goal, maar de brekende stilte vlak voor de goal. De twijfel. De zekerheid. Het stadion ademt letterlijk in en dan: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
daarom is het ook het mooiste om erbij te zijn, zo'n huldiging is dan een zwak aftrekselquote:Op donderdag 18 mei 2017 08:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha. Zeker. Maar wat ze ook schrijven is zo waar.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door DonRaja op 18-05-2017 09:13:43 ]Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Hallo schobbejak.quote:Op donderdag 18 mei 2017 08:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is er? Dit was niet zo heel moeilijk te voorspellen.
Met goede billen is niets mis.quote:Op donderdag 18 mei 2017 08:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vind ik leuker dan tieten.
Ik mag niet enthousiast zijn?quote:Op donderdag 18 mei 2017 08:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is er? Dit was niet zo heel moeilijk te voorspellen.
Natuurlijk niet johquote:Op donderdag 18 mei 2017 08:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo schobbejak.
Al zenuwachtig voor woensdag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |